nou zou wel mooi zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
En het weer gaat beter worden dus misschien ga je me nog inhalen met dagen op het strand.
Hmm ja, dan zou ik ook wel uit bed gaan.quote:
Slapenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, dan zou ik ook wel uit bed gaan.
TV is binnen! Ga ik hem gelijk installeren, of nog even slapen, keuzes keuzes...
Slapen. Installeren kan daarna nog.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
TV is binnen! Ga ik hem gelijk installeren, of nog even slapen, keuzes keuzes...
terug naar bedquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
oh, 3 dagen maarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gisteren ook druk. Heb 3 drukke dagen achter elkaar
Blijft het dan een keer een dagje droog?quote:
Joepiequote:
Sommige mannen hebben daar een fetisj voor en je hebt niet eens de ongemakken van een kindquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
mijn buik is zo opgezet dat ik wel 9 maanden zwanger lijk
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:51 schreef bitterbal het volgende:
mijn buik is zo opgezet dat ik wel 9 maanden zwanger lijk
Altijd in het zonnige zuidenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier gewoon weer lekker boven de 20 graden en zon.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sommige mannen hebben daar een fetisj voor en je hebt niet eens de ongemakken van een kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |