Niks daarvan, jij moet toezicht houdenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef dud0r het volgende:
Ik lees het al. Tijd voor mij om wat anders te gaan doen
En je reisgenoten? Vielen die mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit me niet zo. Daarnaast is het nou niet echt een land van culinaire hoogstand, zelfs de Italiaanse pizza wisten ze nog te verpesten
Heb nog geen dagelijkse klacht gehoordquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet zo kind halen dus kan nu niet maar die houd je tegoed van me dan
[..]
Ik lees het al. Tijd voor mij om wat anders te gaan doen
[..]
Hij zal er wel wat over te klagen hebben
Ik ben naar het crackhuis aan het wandelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks daarvan, jij moet toezicht houden
Oh die komt nog welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb nog geen dagelijkse klacht gehoord
Je doet alsof ik lage verwachtingen hadquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je reisgenoten? Vielen die mee?
Haha, gelijk karmaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben naar het crackhuis aan het wandelen.
Het begint steeds harder te miezeren
Nou ja, als je laag in zet, kan het alleen maar meevallen, maar fijn dat het een leuke groep wasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet alsof ik lage verwachtingen had
Was een leuke groep
Oke, de vacature voor wijf staat nog openquote:
Altijd fijn om daar akkoord vanuit Twente voor te krijgenquote:
Alsof ik Twente serieus neemquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd fijn om daar akkoord vanuit Twente voor te krijgen
Joooooooohmmmmmaaaaaaaquote:
Oet Twente.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd fijn om daar akkoord vanuit Twente voor te krijgen
Bedankt kabouter frebbiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, de vacature voor wijf staat nog open
Gr gr kabouter Wesley
Cooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
4E.quote:
Wel volvette colaquote:
Ze spreken daar gewoon abn indien nodig. In Twente kunnen ze dat nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vooral Zuid-Limburg
Die kan je niet echt meer verstaan
@:Gianni61
En straks weer janken dat niemand je moet.quote:
Zieke burn naar Los.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze spreken daar gewoon abn indien nodig. In Twente kunnen ze dat niet
Er is vast wel iemand uit Limburg hierquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En straks weer janken dat niemand je moet.
Hahaatjesquote:
Stroopwafelsquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik was naar de markt aan het gaan inderdaad.
Kom vechten, McGrathquote:
Beter luisterenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vooral Zuid-Limburg
Die kan je niet echt meer verstaan
@:Gianni61
Zul je hier nooit horen. We praten veel harder en kort. Coooollaaaa komt uit de Achterhoek van Enschedeeeeeequote:
Ja, wil je er iets aan doen ?quote:
Wat zeg je?quote:
Oh shit..quote:
Slikken jullie ook woorden in ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zul je hier nooit horen. We praten veel harder en kort. Coooollaaaa komt uit de Achterhoek van Enschedeeeeee
Doew never nooitquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Slikken jullie ook woorden in ?
Wat staat hier?quote:
Geen emotie verder dat je pa nu naar een verzorgingstehuis moet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch interessant gesprek gehad met die oom.
Ze willen pa eventueel op laten nemen in een verzorgingshuis. Maar hij heeft erg veel vermogen en een best wel goed pensioen waardoor zijn eigen bijdrage wel heel hoog gaat worden. Als hij mij en mijn broer de erfenis van mijn moeder alvast laat uitkeren scheelt dat een hoop, voor mijn eigen bijdrage gaat dat niet heel veel uitmaken..
Dus moeten we nog een keer gaan praten met mijn broer er bij. Dat doen we volgende week..
Dan kun je dat inderdaad beter op die manier regelen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch interessant gesprek gehad met die oom.
Ze willen pa eventueel op laten nemen in een verzorgingshuis. Maar hij heeft erg veel vermogen en een best wel goed pensioen waardoor zijn eigen bijdrage wel heel hoog gaat worden. Als hij mij en mijn broer de erfenis van mijn moeder alvast laat uitkeren scheelt dat een hoop, voor mijn eigen bijdrage gaat dat niet heel veel uitmaken..
Dus moeten we nog een keer gaan praten met mijn broer er bij. Dat doen we volgende week..
Zo ver is het nog niet. Maar het is wel het bestequote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen emotie verder dat je pa nu naar een verzorgingstehuis moet?
Godverdomme dat was een teleurstelling zeg. Geen stroopwafels (de stroopwafelkraam was er niet), geen kibbeling (ga geen 20 minuten in de rij staan of zo). En alles was DUUR: 4 roomboter croissants 4 euroquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik was naar de markt aan het gaan inderdaad.
Jeetje wat heftig,quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme dat was een teleurstelling zeg. Geen stroopwafels (de stroopwafelkraam was er niet), geen kibbeling (ga geen 20 minuten in de rij staan of zo). En alles was DUUR: 4 roomboter croissants 4 euroWat is er gebeurd met "op de markt is je gulden een daalder waard"?
![]()
En die LUCHTalles door elkaar, vis, grillkip, bakkerij, en over alles heen een kraam met drogisterijartikelen dus eigenlijk vis-met-deo, grillkip-met-zeep, you get the point.
Dit doen we dus NOOIT meer. Hoerenmarkt.
Hier 20C buiten, gevoelstemperatuur 20Cquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
14 graden buiten, gevoelstemperatuur 8.
Echt he. Mijn mensenrechten, wat DOE jequote:
bami met zoetzure saus en gegrillde kippedijfilet er bijquote:
Lasagnette met boontjes en twee gebakken eieren.quote:
Beter dan verwacht. Af en toe regen en onweer, maar meestal ‘s avonds. Prima weer voor een korte broek.quote:
Veel geld waardquote:
Hoop dat karzai er een mooie prijs voor krijgt als hij het verkooptquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Veel geld waard
(denk sowieso dat er weinig boeken bewaard van zullen zijn gebleven dus uniek is het)
ik verkoop ze niet, geen idee hoeveel dat waard is, denk maximaal 150 euroquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop dat karzai er een mooie prijs voor krijgt als hij het verkooptZou het alleen niet via de kringloop doen dan
Dat komt goed uit want pierogi hebben ze overal in Polenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, pierogi is best lekker. Zou er alleen niet voor omrijden verder.
kringloop is dan ook gewoon afzetterijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop dat karzai er een mooie prijs voor krijgt als hij het verkooptZou het alleen niet via de kringloop doen dan
Ziet er uit als dumplings die dingenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, pierogi is best lekker. Zou er alleen niet voor omrijden verder.
Zag het wel staan op het menuquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat komt goed uit want pierogi hebben ze overal in Polen![]()
Heb je al placek po Zbójnicku op? Soort rösti-pannenkoek met goulash. Errug lekkuren unlike pierogi, WEL beperkt tot het berggebied.
Wat scheelt eraan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Dag 3: ik krijg nog steeds geen brood door m'n strot
Oh maar dan de Poolse variant?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het dumplings zijn
Heb je op vakantie nog wel ergens een lekkere country fried steak op?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Dag 3: ik krijg nog steeds geen brood door m'n strot
Brood lijkt zo vanzelfsprekend, maar als je het twee weken praktisch niet eet, vereist het toch even wat wennen.quote:
Probeer nou gewoonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag het wel staan op het menuMaar voor goulash ken ik een beter land
Neequote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je op vakantie nog wel ergens een lekkere country fried steak op?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brood lijkt zo vanzelfsprekend, maar als je het twee weken praktisch niet eet, vereist het toch even wat wennen.
Hoezo niet, dat is zo'n beetje het lekkerste dat je daar kunt etenquote:
Nee, oprechtquote:
Ik kan me zo goed voorstellen dat mensen je geklaag zo ontzettend gemist hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, oprecht
Eigenlijk geldt dat voor heel veel eten. Als je het niet gewend bent, zal de eerste keer altijd even tegen vallen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan me zo goed voorstellen dat mensen je geklaag zo ontzettend gemist hebben
Ik weet hetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo niet, dat is zo'n beetje het lekkerste dat je daar kunt eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |