ik verkoop ze niet, geen idee hoeveel dat waard is, denk maximaal 150 euroquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop dat karzai er een mooie prijs voor krijgt als hij het verkooptZou het alleen niet via de kringloop doen dan
Dat komt goed uit want pierogi hebben ze overal in Polenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, pierogi is best lekker. Zou er alleen niet voor omrijden verder.
kringloop is dan ook gewoon afzetterijquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoop dat karzai er een mooie prijs voor krijgt als hij het verkooptZou het alleen niet via de kringloop doen dan
Ziet er uit als dumplings die dingenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, pierogi is best lekker. Zou er alleen niet voor omrijden verder.
Zag het wel staan op het menuquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat komt goed uit want pierogi hebben ze overal in Polen![]()
Heb je al placek po Zbójnicku op? Soort rösti-pannenkoek met goulash. Errug lekkuren unlike pierogi, WEL beperkt tot het berggebied.
Wat scheelt eraan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Dag 3: ik krijg nog steeds geen brood door m'n strot
Oh maar dan de Poolse variant?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het dumplings zijn
Heb je op vakantie nog wel ergens een lekkere country fried steak op?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:46 schreef Nattekat het volgende:
Dag 3: ik krijg nog steeds geen brood door m'n strot
Brood lijkt zo vanzelfsprekend, maar als je het twee weken praktisch niet eet, vereist het toch even wat wennen.quote:
Probeer nou gewoonquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zag het wel staan op het menuMaar voor goulash ken ik een beter land
Neequote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je op vakantie nog wel ergens een lekkere country fried steak op?
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Brood lijkt zo vanzelfsprekend, maar als je het twee weken praktisch niet eet, vereist het toch even wat wennen.
Hoezo niet, dat is zo'n beetje het lekkerste dat je daar kunt etenquote:
Nee, oprechtquote:
Ik kan me zo goed voorstellen dat mensen je geklaag zo ontzettend gemist hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, oprecht
Eigenlijk geldt dat voor heel veel eten. Als je het niet gewend bent, zal de eerste keer altijd even tegen vallen.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik kan me zo goed voorstellen dat mensen je geklaag zo ontzettend gemist hebben
Ik weet hetquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo niet, dat is zo'n beetje het lekkerste dat je daar kunt eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |