Geen emotie verder dat je pa nu naar een verzorgingstehuis moet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch interessant gesprek gehad met die oom.
Ze willen pa eventueel op laten nemen in een verzorgingshuis. Maar hij heeft erg veel vermogen en een best wel goed pensioen waardoor zijn eigen bijdrage wel heel hoog gaat worden. Als hij mij en mijn broer de erfenis van mijn moeder alvast laat uitkeren scheelt dat een hoop, voor mijn eigen bijdrage gaat dat niet heel veel uitmaken..
Dus moeten we nog een keer gaan praten met mijn broer er bij. Dat doen we volgende week..
Dan kun je dat inderdaad beter op die manier regelen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Toch interessant gesprek gehad met die oom.
Ze willen pa eventueel op laten nemen in een verzorgingshuis. Maar hij heeft erg veel vermogen en een best wel goed pensioen waardoor zijn eigen bijdrage wel heel hoog gaat worden. Als hij mij en mijn broer de erfenis van mijn moeder alvast laat uitkeren scheelt dat een hoop, voor mijn eigen bijdrage gaat dat niet heel veel uitmaken..
Dus moeten we nog een keer gaan praten met mijn broer er bij. Dat doen we volgende week..
Zo ver is het nog niet. Maar het is wel het bestequote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen emotie verder dat je pa nu naar een verzorgingstehuis moet?
Godverdomme dat was een teleurstelling zeg. Geen stroopwafels (de stroopwafelkraam was er niet), geen kibbeling (ga geen 20 minuten in de rij staan of zo). En alles was DUUR: 4 roomboter croissants 4 euroquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja ik was naar de markt aan het gaan inderdaad.
Jeetje wat heftig,quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godverdomme dat was een teleurstelling zeg. Geen stroopwafels (de stroopwafelkraam was er niet), geen kibbeling (ga geen 20 minuten in de rij staan of zo). En alles was DUUR: 4 roomboter croissants 4 euroWat is er gebeurd met "op de markt is je gulden een daalder waard"?
![]()
En die LUCHTalles door elkaar, vis, grillkip, bakkerij, en over alles heen een kraam met drogisterijartikelen dus eigenlijk vis-met-deo, grillkip-met-zeep, you get the point.
Dit doen we dus NOOIT meer. Hoerenmarkt.
Hier 20C buiten, gevoelstemperatuur 20Cquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
14 graden buiten, gevoelstemperatuur 8.
Echt he. Mijn mensenrechten, wat DOE jequote:
bami met zoetzure saus en gegrillde kippedijfilet er bijquote:
Lasagnette met boontjes en twee gebakken eieren.quote:
Beter dan verwacht. Af en toe regen en onweer, maar meestal ‘s avonds. Prima weer voor een korte broek.quote:
Veel geld waardquote:
Hoop dat karzai er een mooie prijs voor krijgt als hij het verkooptquote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Veel geld waard
(denk sowieso dat er weinig boeken bewaard van zullen zijn gebleven dus uniek is het)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |