Haal dat denk ik maar weg hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:57 schreef Dr_Flash het volgende:
De weekmarkt blijkt vandaag hier op het plein te zijnOmdat er kermis op de Brink is blijkbaar. Nou dat wordt toch even een extra loopje voor wat kibbeling dan denk ik maar
Ze hebben een beveiliging ingebouw, je moet eerst een account maken op OnlyFans zodat ze kunnen meekijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
Hoezo doet de webcam van mijn laptop het niet.
Oh jij hebt ook zo'n ding?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:16 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ze hebben een beveiliging ingebouw, je moet eerst een account maken op OnlyFans zodat ze kunnen meekijken
Ziet er echt heel goed uitquote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:11 schreef dud0r het volgende:
@:4everblackeyed ze staan er.
Ik heb nog geen idee wat ik vandaag ga doen. Zo nog beetje knuffelen met Lilak.
Vanmiddag misschien even langs het crackhuis. Beetje gamen, wat huishouden doen. Dat soort dingen
Oeh dat is een lastige. Alles was lekker maar sommige dingen iets minder dan andere.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ziet er echt heel goed uit![]()
Wat vonden jullie het lekkerste ?
Zaten er ook dingen bij die helemaal niet lekker waren ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oeh dat is een lastige. Alles was lekker maar sommige dingen iets minder dan andere.
De kreeft en lam was wat minder en de terrine van konijn ook
Daarbij waren de smaken te overlappend
4everfitgirlquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, vanochtend workout zonder eerst te eten, gaan we ook niet meer doen
Dus nu volproppen met carbs (worggggggggstenbroodjes + eieren met SPEK)
There is no in between
Nee. Wel dingen die ik nog nooit gegeten had. Alikruiken. Lilak zat me uit te lachen omdat ik die dingen amper uit het huisje kreegquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zaten er ook dingen bij die helemaal niet lekker waren ?
Morgen MTB-enquote:
Wattesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:54 schreef dud0r het volgende:
Alikruiken. Lilak zat me uit te lachen omdat ik die dingen amper uit het huisje kreeg
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Wel dingen die ik nog nooit gegeten had. Alikruiken. Lilak zat me uit te lachen omdat ik die dingen amper uit het huisje kreeg
Geen korte broek / hotpants aan vandaag?quote:
Zeker wel. En te lui om m'n vestje uit m'n rugzak te halen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen korte broek / hotpants aan vandaag?
Gewoon zonder broek tuinierenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:56 schreef Ama het volgende:
Ik doe geen moeite. Ik ga toch nog weer douchen nadat de tuin klaar is.Ga daar geen schone nette broek voor uit de kast trekken iig. Ik zag nog een joggingsbroek naast mijn bed liggen, top haha.
quote:
Hoe was je vakantie?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Niet meer moe, en meteen slaat die verveling toe. Tijd om jullie te vervelen
quote:
quote:
Lekker gegeten ook of boeit je dat niet zo ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal top. Prachtige staat, weer viel ook niet tegen.
Boeit me niet zo. Daarnaast is het nou niet echt een land van culinaire hoogstand, zelfs de Italiaanse pizza wisten ze nog te verpestenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker gegeten ook of boeit je dat niet zo ?
Moet zo kind halen dus kan nu niet maar die houd je tegoed van me danquote:
Ik lees het al. Tijd voor mij om wat anders te gaan doenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Niet meer moe, en meteen slaat die verveling toe. Tijd om jullie te vervelen
Hij zal er wel wat over te klagen hebbenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker gegeten ook of boeit je dat niet zo ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |