Niet met mijn financiën. Pa helpt hij al een eeuwigheid, maar het gaat om pa's financiën ik weet niet wat mijn financiën er mee te maken heeft Misschien iets als pa er niet meer is, dat zou ook goed kunnen..quote:
Tenzij ze elk gerecht 4 uur stond te koken niet hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja stiefmonster kookte met wijn. Maar je kookt er de alcohol uit
hmmmquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tenzij ze elk gerecht 4 uur stond te koken niet hoorhttps://www.jellinek.nl/v(...)cht-na-het-bereiden/
Lijkt me niet het leukste gesprek, maar het is fijn om te weten waar je aan toe bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet met mijn financiën. Pa helpt hij al een eeuwigheid, maar het gaat om pa's financiën ik weet niet wat mijn financiën er mee te maken heeft Misschien iets als pa er niet meer is, dat zou ook goed kunnen..
Het zal goed bedoeld zijn en nuttig.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet met mijn financiën. Pa helpt hij al een eeuwigheid, maar het gaat om pa's financiën ik weet niet wat mijn financiën er mee te maken heeft Misschien iets als pa er niet meer is, dat zou ook goed kunnen..
Ken best leuk zijn daar hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen.
14 graden, regen. Ideaal voor een dagje drievliet. Hoezee hoezeeeee
Verklaart wel het een en anderquote:
Gewoon gaan mini golfen johquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:51 schreef Haags het volgende:
Goedemorgen.
14 graden, regen. Ideaal voor een dagje drievliet. Hoezee hoezeeeee
IK WIL BOWLENquote:
Deze oom is ook een financiële man. Heeft jaren in het bank en verzekeringswerk gezeten als ondernemer..quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt me niet het leukste gesprek, maar het is fijn om te weten waar je aan toe bent.
Ben blij dat ik een zwager heb die met geld werkt, hoeven zus en ik ons daar dalijk geen zorgen om te maken.
Ik lust geen haring en ik ben niet rijk. Plus ik mag niet meer drinken, en m'n uroloog heet dr. Wijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:52 schreef UitStraling het volgende:
Bij rijke mensen koken ze met wijn en tong, bij arme mensen met bier en haring
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lust geen haring en ik ben niet rijk. Plus ik mag niet meer drinken, en m'n uroloog heet dr. Wijn.En m'n kanker was niet uitgestraald UitStraling.
Ik haat smilies.quote:
US is ook niet rijk hoor.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik lust geen haring en ik ben niet rijk. Plus ik mag niet meer drinken, en m'n uroloog heet dr. Wijn.En m'n kanker was niet uitgestraald UitStraling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |