Niks daarvan, jij moet toezicht houdenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef dud0r het volgende:
Ik lees het al. Tijd voor mij om wat anders te gaan doen
En je reisgenoten? Vielen die mee?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Boeit me niet zo. Daarnaast is het nou niet echt een land van culinaire hoogstand, zelfs de Italiaanse pizza wisten ze nog te verpesten
Heb nog geen dagelijkse klacht gehoordquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Moet zo kind halen dus kan nu niet maar die houd je tegoed van me dan
[..]
Ik lees het al. Tijd voor mij om wat anders te gaan doen
[..]
Hij zal er wel wat over te klagen hebben
Ik ben naar het crackhuis aan het wandelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niks daarvan, jij moet toezicht houden
Oh die komt nog welquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb nog geen dagelijkse klacht gehoord
Je doet alsof ik lage verwachtingen hadquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je reisgenoten? Vielen die mee?
Haha, gelijk karmaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben naar het crackhuis aan het wandelen.
Het begint steeds harder te miezeren
Nou ja, als je laag in zet, kan het alleen maar meevallen, maar fijn dat het een leuke groep wasquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je doet alsof ik lage verwachtingen had
Was een leuke groep
Oke, de vacature voor wijf staat nog openquote:
Altijd fijn om daar akkoord vanuit Twente voor te krijgenquote:
Alsof ik Twente serieus neemquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd fijn om daar akkoord vanuit Twente voor te krijgen
Joooooooohmmmmmaaaaaaaquote:
Oet Twente.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Altijd fijn om daar akkoord vanuit Twente voor te krijgen
Bedankt kabouter frebbiequote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, de vacature voor wijf staat nog open
Gr gr kabouter Wesley
Cooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
4E.quote:
Wel volvette colaquote:
Ze spreken daar gewoon abn indien nodig. In Twente kunnen ze dat nietquote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja vooral Zuid-Limburg
Die kan je niet echt meer verstaan
@:Gianni61
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |