Hij was dan ook rechts.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
LOL
Over smeerlap en incompetent gesproken, Colijn.
Volgens mij mag een bestuur gewoon beslissen wie wel een wie niet lid mag worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb de statuten nooit gelezen. Staat daar echt in dat het verboden is voor anderen om lid te worden?
Ik heb ze ook nooit gelezen, maar dat is wat de media er van maken. Dus dat neem ik dan maar aan. Dat Wilders en de stichting op dit moment de enige leden zijn is in elk geval wel zeker, en als de mogelijkheid om lid te worden had bestaan dan had vast wel iemand dat gedaan in de afgelopen 20 jaar toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb de statuten nooit gelezen. Staat daar echt in dat het verboden is voor anderen om lid te worden?
En? Moet ik je een lijstje geven van Hufters, smeerlappen, massamoordenaars en incompetentie op links? Das een lange lange lijst, net als de lijst van hun slachtoffers.quote:
Ach gut, whataboutism.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
En? Moet ik je een lijstje geven van Hufters, smeerlappen, massamoordenaars en incompetentie op links? Das een lange lange lijst, net als de lijst van hun slachtoffers.
Dat dat de twee enige leden zijn op dit moment, is een feit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook nooit gelezen, maar dat is wat de media er van maken. Dus dat neem ik dan maar aan. Dat Wilders en de stichting op dit moment de enige leden zijn is in elk geval wel zeker, en als de mogelijkheid om lid te worden had bestaan dan had vast wel iemand dat gedaan in de afgelopen 20 jaar toch?
Nee, ik probeer je duidelijk te maken dat de koppeling die jij legt tussen rechts en incompetent/Hufter onzin is. Net zo als die tussen intellectueel en linksquote:
De statuten staan wel degelijk andere leden toe. Maar of iemand lid mag worden is ter beoordeling van het bestuur Geert.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat dat de twee enige leden zijn op dit moment, is een feit.
Voor mij, maar dat is wel semantisch geef ik toe, is er wel een verschil tussen geen mogelijkheid hebben om lid te worden, of te verbieden dat iemand lid wordt.
De uitwerking blijft natuurlijk gelijk, dat er geen overige leden zijn.
Speaking of which, waarom wordt de wet op dit punt niet een keer aangepast? Niet per se vanwege de PVV, maar intuitief zou ik een onnatuurlijk rechtspersoon sowieso nooit als lid tellen van een vereniging... welke dan ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De vereniging 'PVV' heeft 2 leden, namelijk de persoon Geert Wilders en een stichting waar Geert Wilders in zijn eentje in zit. Een vereniging moet namelijk altijd minimaal 2 leden hebben, anders ben je geen vereniging. Dus 2 leden, waarvan 1 mens.
Hij is al zo vaak door de mand gevallen, die heeft een hoop eelt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Geert morgen van de trap afvalt en zijn nek breekt bestaat de pvv officieel niet meer
En elk lid weer met een lid?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:30 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De vereniging 'PVV' heeft 2 leden, namelijk de persoon Geert Wilders en een stichting waar Geert Wilders in zijn eentje in zit. Een vereniging moet namelijk altijd minimaal 2 leden hebben, anders ben je geen vereniging. Dus 2 leden, waarvan 1 mens.
Er is normaal rechts en er is extreem/dom rechts. Extreem als in geen respect kennen voor de rechtsstaat, mensenrechten of internationale verdragen, dom als in oplossingen “bedenken” die enkel op wensdenken zijn gebaseerd.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, ik probeer je duidelijk te maken dat de koppeling die jij legt tussen rechts en incompetent/Hufter onzin is. Net zo als die tussen intellectueel en links
Dit klopt. Iemand als Hero Brinkman heeft zich best hard gemaakt voor democratisering van de PVV ten tijde van Rutte 1. Hij durfde hier pas over te beginnen toe zijn naam definitief op de kieslijst stond en werd derde op voorkeurstemmen (achter Wilders en Agema). Inmiddels is Brinkman geen PVV’er meer en heeft de PVV leden noch een jongerenpartij.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Geert morgen van de trap afvalt en zijn nek breekt bestaat de pvv officieel niet meer
Momenteel lees ik Duidelijkheid van Tom-Jan Meeus, geeft o.a. een mooi kijkje in het mailverkeer van de PVV door de jaren heen. Het wordt al gauw duidelijk dat Wilders echt helemaal niemand durft te vertrouwen, zelfs zogenaamde vertrouwelingen als Agema en Bosma. De beste man lijkt soms paranoïde, heel vermakelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:05 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Dit klopt. Iemand als Hero Brinkman heeft zich best hard gemaakt voor democratisering van de PVV ten tijde van Rutte 1. Hij durfde hier pas over te beginnen toe zijn naam definitief op de kieslijst stond en werd derde op voorkeurstemmen (achter Wilders en Agema). Inmiddels is Brinkman geen PVV’er meer en heeft de PVV leden noch een jongerenpartij.
Dat niet, maar hij zal wel vervangen moeten worden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:53 schreef klaasweetalles het volgende:
Alleen is er geen vervanging.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij zal wel vervangen moeten worden.
Ik mis Mat Herben bij Kopspijkersquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen is er geen vervanging.
En dan krijg je net als in de tijd van na Fortuin, weer van dat volk dat dingen wil doen "zoals Geert het bedoeld had'.
Wat een onzin. Vind jij een kabinet van CDA en PvdA of VVD en PvdA een rechtse regering?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee hoor, rechts had alleen in 1998 geen meerderheid.
Je bent gewoon aan geschiedsvervalsing aan het doen.
Op het moment dat de enige rechtspersoon overlijdt van een vereniging dan houdt het gewoon op volgens mij juridisch gezienquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:15 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij zal wel vervangen moeten worden.
Nee het is het aantal zetels dat tot een meerderheid komtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vind jij een kabinet van CDA en PvdA of VVD en PvdA een rechtse regering?
Een rechtse regering is voor mij in elk geval een regering zonder PvdA, Christenunie of D66.
Het is natuurlijk zo dat er behalve in 1998 vrijwel altijd regeringen zijn geweest die meer rechts dan links waren. Maar als we het over een rechtse meerderheid hebben: nee.
Ik neem aan dat hij in zijn situatie iets geregeld heeft indien die situatie zich voordoet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op het moment dat de enige rechtspersoon overlijdt van een vereniging dan houdt het gewoon op volgens mij juridisch gezien
Of hij moet ondertussen toch wat geregeld hebben wat niet bekend is
Wat gebeurd er bijvoorbeeld met het partijgeld enzovoorts….?
Naja als je zonder de PvdA of D66 geen meerderheid hebt, dan is er dus toch gewoon geen rechtse meerderheid?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee het is het aantal zetels dat tot een meerderheid komt
Nee dan is er geen rechtse coalitie.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Naja als je zonder de PvdA of D66 geen meerderheid hebt, dan is er dus toch gewoon geen rechtse meerderheid?
Ok je hebt zeker een punt. Ik moet na enig research toegeven dat er in 2021, 2017 en 2012 ook een rechtse meerderheid wasquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dan is er geen rechtse coalitie.
Er is niet altijd animo om met rechtse partijen een kabinet te vormen. Zeker met de PVV is dat geen lolletje.
Ik denk dat het kabinet gewoon simpelweg valt doordat ze dankzij een relatief klein detail niet meer door een deur kunnen. Waarbij 1 van de vier de poot stijf houdt, een deel van een fractie tegenstemt waardoor een maatregel niet genomen kan worden. Er een splijtzwam ontstaat binnen de regering en ook nog binnen 1 of 2 fracties die versplinteren in kleinere partijen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:47 schreef Blastbeat het volgende:
Volgende vraag is: waardoor gaat het kabinet vallen? Ik zet m'n geld op de boerengok van BBB. Ze krijgen het bij de EU niet voor elkaar en dan blijkt de boeren ineens 8,5 miljard door de neus te zijn geboord, plus dat ze alsnog massaal kunnen opdoeken.
Dat klopt. De paradox is ook wel dat in eerste instantie de PVV geen leden aannam, om LPF-toestanden te voorkómen en, vrij begrijpelijk, om veiligheidsredenen. Maar na Geert resteert er niet veel en is het wachten op de volgende Messias.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen is er geen vervanging.
En dan krijg je net als in de tijd van na Fortuin, weer van dat volk dat dingen wil doen "zoals Geert het bedoeld had'.
Ook alleen maar als je D66 tot linkse partij bestempelt, wat imho discutabel is.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
In 2006 zo te zien net niet. Daar was juist een linkse meerderheid, als je CU bij links rekent. (76-74)
De naam van LNV wordt gewijzigd naar Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ben benieuwd met welke ministersposten ze aankomen, ik zie al een apart ministerie voor landbouw voor visserij en voor veeteelt voor me
Die nieuwe is er zo. Afgelopen twee jaar hadden we messiaanse periodes van Wilders, Omtzigt en Van der Plas. De kiezers verlangen vast alweer naar de volgende.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt. De paradox is ook wel dat in eerste instantie de PVV geen leden aannam, om LPF-toestanden te voorkómen en, vrij begrijpelijk, om veiligheidsredenen. Maar na Geert resteert er niet veel en is het wachten op de volgende Messias.
Voedselzekerheid, ook weer zo'n dom frame. Alsof we hier op de rand van de honger balanceren en niet weet ik veel hoeveel vlees exporteren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef freako het volgende:
[..]
De naam van LNV wordt gewijzigd naar Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur.
En daarvoor nog Baudet. Met zoveel messiassen krijgen we nog een heilige oorlog....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die nieuwe is er zo. Afgelopen twee jaar hadden we messiaanse periodes van Wilders, Omtzigt en Van der Plas. De kiezers verlangen vast alweer naar de volgende.
En daarvoor nog Baudet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die nieuwe is er zo. Afgelopen twee jaar hadden we messiaanse periodes van Wilders, Omtzigt en Van der Plas. De kiezers verlangen vast alweer naar de volgende.
Or girl.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
He is not the Messiah! He is a very naughty boy!
Tja, wat wil je, de Hongerwinter is net voorbij en dat willen we niet meer, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef freako het volgende:
[..]
De naam van LNV wordt gewijzigd naar Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur.
Om precies te zijn in Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid....(lange pauze) en Natuur.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef freako het volgende:
[..]
asterisk: weilanden zijn ook natuurquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Om precies te zijn in Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid....(lange pauze) en Natuur.
BBB'erts zijn zo simpel dat ze denken "groen=natuur", zo lijkt het.quote:
En dat terwijl de BBB-mevrouw haar frikandellenpoep afveegt met de natuur.quote:
Ohja das waar ook. voedselzekerheid... hmmquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef freako het volgende:
[..]
Ik zit met de kerk in een VVE met 3 andere stichtingen, zou dat dan niet mogen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Speaking of which, waarom wordt de wet op dit punt niet een keer aangepast? Niet per se vanwege de PVV, maar intuitief zou ik een onnatuurlijk rechtspersoon sowieso nooit als lid tellen van een vereniging... welke dan ook.
Ja tijd voor een nieuwe rechtsfluencer, het wordt trouwens ook nodig tijd voor de eerste vrouwelijke dictaturen!quote:
Ik las vrolijke dictaturen. Dat lijkt me ook wel gezellig.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja tijd voor een nieuwe rechtsfluencer, het wordt trouwens ook nodig tijd voor de eerste vrouwelijke dictaturen!
Elke dag verplicht vrij!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:24 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik las vrolijke dictaturen. Dat lijkt me ook wel gezellig.
Nat uur is ook gewoon happy hour op het binnenhof.quote:
De pvv zit (los van het eerste jaar) wel bovenin de verkiezingsuitslag.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
JUICHEN!quote:
Met bitterballenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nat uur is ook gewoon happy hour op het binnenhof.
Ja die is wel sterk.quote:
het is allemaal bullshitquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:28 schreef Gimmick het volgende:
De naamswijziging van voedselveiligheid naar voedselzekerheid is inderdaad ook opvallend. De Gezondheidsraad en de Wageningen Universiteit zetten in op een verschuiving naar plantaardige eiwitten om onze voedselzekerheid the garanderen, maar ik denk niet dat de BBB daar op doelt .
Het is zeker geen onzin, gezien de groeiende wereldbevolking en klimaatverandering. De afhankelijkheid van graan uit Oekraïne liet dat ook al zien. Een paar verstoringen kunnen grote gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is allemaal bullshit
er is overproductie van voedsel in de wereld
maar we hebben wel hongersnood in de wereld
jaarlijks wordt er nog steeds miljoenen liters zuivel, groente en vlees weggegooid
de term voedselzekerheid is echt lachwekkend dom en past wel bij deze toekomstige regering
Voedselzekerheid = Boeruh moeten veel subsidie krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:28 schreef Gimmick het volgende:
De naamswijziging van voedselveiligheid naar voedselzekerheid is inderdaad ook opvallend. De Gezondheidsraad en de Wageningen Universiteit zetten in op een verschuiving naar plantaardige eiwitten om onze voedselzekerheid the garanderen, maar ik denk niet dat de BBB daar op doelt .
Daarom is het in het kader van voedselzekerheid ook zo fijn dat de grootste partij liever heeft dat de wereld afhankelijk is van de grillen van een geflipte megalomane dictator.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:37 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Het is zeker geen onzin, gezien de groeiende wereldbevolking en klimaatverandering. De afhankelijkheid van graan uit Oekraïne liet dat ook al zien. Een paar verstoringen kunnen grote gevolgen hebben.
Hmm. Dan heeft de Vereniging Nederlandse Gemeenten wel een probleem denk ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Speaking of which, waarom wordt de wet op dit punt niet een keer aangepast? Niet per se vanwege de PVV, maar intuitief zou ik een onnatuurlijk rechtspersoon sowieso nooit als lid tellen van een vereniging... welke dan ook.
Dat wisselt nogal. Eigenlijk was de PVV tot de laatste TK verkiezingen met een vrij matige serie bezig.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De pvv zit (los van het eerste jaar) wel bovenin de verkiezingsuitslag.
VKZ / Stembureauleden en Tellers Topicquote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:10 schreef nostra het volgende:
Meer stemmentellers hier? Ik ga het voor het eerst doen dit jaar, er was nogal een schrijnend gebrek en het voelt ook wel als iets zinvols.
Je heb het dan echt over hele lange termijn politiek die echt ingebracht is door de BBB, net zoals de rest van de onzin die door de BBB ingebracht is die niet door de EU gaat komenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:37 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Het is zeker geen onzin, gezien de groeiende wereldbevolking en klimaatverandering. De afhankelijkheid van graan uit Oekraïne liet dat ook al zien. Een paar verstoringen kunnen grote gevolgen hebben.
Caroline heeft er echt een pleurishekel aan wanneer op vrijdagmiddag bij de borrel de bitterballen opeens op blijken te zijn, denk dat ze daarop doelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:28 schreef Gimmick het volgende:
Het is een leuk klusje om eens per jaar te doen. Zeker EP is nog wel te overzien, want de opkomst is laag en de lijsten niet al te lang. Meeste werk is het openvouwen van de stembiljetten.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:10 schreef nostra het volgende:
Meer stemmentellers hier? Ik ga het voor het eerst doen dit jaar, er was nogal een schrijnend gebrek en het voelt ook wel als iets zinvols.
En geen geld naar veelbelovende innovaties als kweekvlees natuurlijk, stel je voor dat we nog meer vlees konden maken dat bovendien schoner, gezonder, ethischer en in de toekomst zelfs goedkoper is? Dat moeten we niet hebben als we meer voedselzekerheid willen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voedselzekerheid = Boeruh moeten veel subsidie krijgen.
In bepaalde polariserend rechtse kringen hangen ze daar maar wat graag een politieke richting aan.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
En geen geld naar veelbelovende innovaties als kweekvlees natuurlijk, stel je voor dat we nog meer vlees konden maken dat bovendien schoner, gezonder, ethischer en in de toekomst zelfs goedkoper is? Dat moeten we niet hebben als we meer voedselzekerheid willen.
Ik zelf niet maar aantal vrienden bemannen een stembureau of gaan tellenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:10 schreef nostra het volgende:
Nou, niet tijdens de komende kabinetsperiode lijkt mequote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Voedselzekerheid is gewoon een achterhaald begrip. Bij een ramp van grote aard zoals bijvoorbeeld dat er een watersnoodramp zou zijn wordt het heel lastig om voedselzekerheid te garanderen. Dan ligt heel de infrastructuur van Nederland vast enzovoorts. Dan wordt je misschien afhankelijk van het buitenland.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:36 schreef VoMy het volgende:
In de jaren 30 was er ook focus op voedselzekerheid in Nederland vanwege de oorlogsdreiging. Toen werd de veestapel afgebouwd want veeteelt kost in de regel voedsel.
Hoor je de BBB en dergelijke nu gek genoeg nooit over.
Je praat echt onzinquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:25 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Wat een onzin. Vind jij een kabinet van CDA en PvdA of VVD en PvdA een rechtse regering?
Een rechtse regering is voor mij in elk geval een regering zonder PvdA, Christenunie of D66.
Het is natuurlijk zo dat er behalve in 1998 vrijwel altijd regeringen zijn geweest die meer rechts dan links waren. Maar als we het over een rechtse meerderheid hebben: nee.
De term voedselzekerheid zou goed passen bij landen als Ethiopië, Kenia Senegal enzovoortsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:49 schreef Breekfast het volgende:
Als links aan de macht komt dan zullen we allemaal verhongeren!
Dat dachten we ook over energie. En medicijnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De term voedselzekerheid zou goed passen bij landen als Ethiopië, Kenia Senegal enzovoorts
Dat een van de rijkste landen van de wereld zoals Nederland een ministerie ZO gaat noemen ,,,,,DOE NORMAAL, schaam je kapoet![]()
Maar daar willen we daadwerkelijk iets mee doen. Deze regering wil helemaal geen voedselzekerheid.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat dachten we ook over energie. En medicijnen.
niet door de burgers zelf in nederland, geen enkele nederlandse burger zal iets negatiefs over boeren zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar boeren zijn ondertussen toch de paria s van de samenleving?
Terwijl ze hun lobbyorganisatie als grootste partij in de Eerste Kamer hebben en straks een regeringspartij zijn.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:26 schreef Kickinalfa het volgende:
Maar boeren zijn ondertussen toch de paria s van de samenleving?
Mooie rebranding wel:quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:16 schreef Jojoke het volgende:
Basisbehoefte #1 is eten en drinken. Ik vind het niet verkeerd dat ze zorgen dat dat goed geregeld is, ook naar de toekomst toe. De EU is best wel bezorgd over de gemiddelde leeftijd van de Europese boer.
[ afbeelding ]
Een win voor de nieuwe coalitie. Zo blijken er "onmogelijke" plannen uit het akkoord toch wel mogelijk te zijn.quote:Nederland mag strenger optreden tegen illegalen aan de grens
De nieuwe rechtse coalitie in Den Haag heeft in het hoofdlijnenakkoord al opgenomen dat ze ’irreguliere migranten’ bij controles aan de landsgrenzen direct willen terugsturen naar buurlanden. De coalitie wil ook meer grenstoezicht.
Raar om dat te framen als een win voor de toekosmtige coalitie terwijl er klaarblijkelijk onderhandeld is door de huidige coalitie.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:40 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Een win voor de nieuwe coalitie. Zo blijken er "onmogelijke" plannen uit het akkoord toch wel mogelijk te zijn.
Extreem links is aan de macht, he, dan krijg je dat.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Raar om dat te framen als een win voor de toekosmtige coalitie terwijl er klaarblijkelijk onderhandeld is door de huidige coalitie.
De 'ruk naar rechts' in Europa zal mogelijk het laatste zetje hebben gegeven om eindelijk eens te beginnen met de aanpak van illegale immigranten.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Raar om dat te framen als een win voor de toekosmtige coalitie terwijl er klaarblijkelijk onderhandeld is door de huidige coalitie.
Ik vind dat zo vreselijk lelijk, alsof je het over ongedierte hebt. Het gaat niet over objecten, maar over echte mensen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:49 schreef Tjoent het volgende:
[..]
De 'ruk naar rechts' in Europa zal mogelijk het laatste zetje hebben gegeven om eindelijk eens te beginnen met de aanpak van illegale immigranten.
Hier in Nederland halveert het aantal boeren ook elke 25 jaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:16 schreef Jojoke het volgende:
Basisbehoefte #1 is eten en drinken. Ik vind het niet verkeerd dat ze zorgen dat dat goed geregeld is, ook naar de toekomst toe. De EU is best wel bezorgd over de gemiddelde leeftijd van de Europese boer.
[ afbeelding ]
De boeren zijn inderdaad enorm vergrijsd in Nederland maar er word door iedereen gedaan alsof vergrijzing een scheldwoord is want ik zie niemand de gevolgen daarvan in ogenschouw nemen en benoemen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:29 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hier in Nederland halveert het aantal boeren ook elke 25 jaar.
Oftewel, links fascisme, niet verrassend eigenlijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:43 schreef Blastbeat het volgende:
Voorts lijkt het me tijd voor een groot pleidooi voor polarisatie. We hebben sinds de dood van Fortuyn geprobeerd om in gesprek te blijven met radicaal rechts. 20 jaar lang stom gekunstel om te doen alsof er aan die kan legitieme zorgen bestaan en dat je die serieus moet nemen. Het resultaat: een derde van de stemgerechtigde bevolking zegt PVV te gaan stemmen.
Ik zeg: terug naar plan A. Nul begrip voor extreemrechts. Pak ze altijd en overal. Demonstreer, blokkeer, doe alles om ze te stoppen. Doneer aan mensenrechtenorganisaties, word lid van een politieke partij, wat dan ook. Maar doe iets!
Want daar winnen we het van ze. Extreemrechts is dan nu wel met veel, maar de rest van Nederland heeft energie.
Beat the bastards!
Ken je Wikipedia? Zoek eens naar 'Fascisme'. Kun je wat leren over je favoriete weerwoord.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oftewel, links fascisme, niet verrassend eigenlijk.
Dat zie je natuurlijk veel bij familiebedrijven, die neem je pas over als je 40+ bent. Denk niet dat dit ooit anders is geweest.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 17:16 schreef Jojoke het volgende:
[ afbeelding ]
Het CBS zegt dat 59% van de Nederlandse boeren van 55 jaar of ouder geen opvolging heeft. Dus er ligt daar wel degelijk een enorm probleem.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:57 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat zie je natuurlijk veel bij familiebedrijven, die neem je pas over als je 40+ bent. Denk niet dat dit ooit anders is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |