Ik zit met de kerk in een VVE met 3 andere stichtingen, zou dat dan niet mogen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Speaking of which, waarom wordt de wet op dit punt niet een keer aangepast? Niet per se vanwege de PVV, maar intuitief zou ik een onnatuurlijk rechtspersoon sowieso nooit als lid tellen van een vereniging... welke dan ook.
Ja tijd voor een nieuwe rechtsfluencer, het wordt trouwens ook nodig tijd voor de eerste vrouwelijke dictaturen!quote:
Ik las vrolijke dictaturen. Dat lijkt me ook wel gezellig.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja tijd voor een nieuwe rechtsfluencer, het wordt trouwens ook nodig tijd voor de eerste vrouwelijke dictaturen!
Elke dag verplicht vrij!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:24 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ik las vrolijke dictaturen. Dat lijkt me ook wel gezellig.
Nat uur is ook gewoon happy hour op het binnenhof.quote:
De pvv zit (los van het eerste jaar) wel bovenin de verkiezingsuitslag.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die nieuwe is er zo. Afgelopen twee jaar hadden we messiaanse periodes van Wilders, Omtzigt en Van der Plas. De kiezers verlangen vast alweer naar de volgende.
JUICHEN!quote:
Met bitterballenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nat uur is ook gewoon happy hour op het binnenhof.
Ja die is wel sterk.quote:
het is allemaal bullshitquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:28 schreef Gimmick het volgende:
De naamswijziging van voedselveiligheid naar voedselzekerheid is inderdaad ook opvallend. De Gezondheidsraad en de Wageningen Universiteit zetten in op een verschuiving naar plantaardige eiwitten om onze voedselzekerheid the garanderen, maar ik denk niet dat de BBB daar op doelt .
Het is zeker geen onzin, gezien de groeiende wereldbevolking en klimaatverandering. De afhankelijkheid van graan uit Oekraïne liet dat ook al zien. Een paar verstoringen kunnen grote gevolgen hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
het is allemaal bullshit
er is overproductie van voedsel in de wereld
maar we hebben wel hongersnood in de wereld
jaarlijks wordt er nog steeds miljoenen liters zuivel, groente en vlees weggegooid
de term voedselzekerheid is echt lachwekkend dom en past wel bij deze toekomstige regering
Voedselzekerheid = Boeruh moeten veel subsidie krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:28 schreef Gimmick het volgende:
De naamswijziging van voedselveiligheid naar voedselzekerheid is inderdaad ook opvallend. De Gezondheidsraad en de Wageningen Universiteit zetten in op een verschuiving naar plantaardige eiwitten om onze voedselzekerheid the garanderen, maar ik denk niet dat de BBB daar op doelt .
Daarom is het in het kader van voedselzekerheid ook zo fijn dat de grootste partij liever heeft dat de wereld afhankelijk is van de grillen van een geflipte megalomane dictator.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:37 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Het is zeker geen onzin, gezien de groeiende wereldbevolking en klimaatverandering. De afhankelijkheid van graan uit Oekraïne liet dat ook al zien. Een paar verstoringen kunnen grote gevolgen hebben.
Hmm. Dan heeft de Vereniging Nederlandse Gemeenten wel een probleem denk ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 12:47 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Speaking of which, waarom wordt de wet op dit punt niet een keer aangepast? Niet per se vanwege de PVV, maar intuitief zou ik een onnatuurlijk rechtspersoon sowieso nooit als lid tellen van een vereniging... welke dan ook.
Dat wisselt nogal. Eigenlijk was de PVV tot de laatste TK verkiezingen met een vrij matige serie bezig.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
De pvv zit (los van het eerste jaar) wel bovenin de verkiezingsuitslag.
VKZ / Stembureauleden en Tellers Topicquote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:10 schreef nostra het volgende:
Meer stemmentellers hier? Ik ga het voor het eerst doen dit jaar, er was nogal een schrijnend gebrek en het voelt ook wel als iets zinvols.
Je heb het dan echt over hele lange termijn politiek die echt ingebracht is door de BBB, net zoals de rest van de onzin die door de BBB ingebracht is die niet door de EU gaat komenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:37 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Het is zeker geen onzin, gezien de groeiende wereldbevolking en klimaatverandering. De afhankelijkheid van graan uit Oekraïne liet dat ook al zien. Een paar verstoringen kunnen grote gevolgen hebben.
Caroline heeft er echt een pleurishekel aan wanneer op vrijdagmiddag bij de borrel de bitterballen opeens op blijken te zijn, denk dat ze daarop doelen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:28 schreef Gimmick het volgende:
Het is een leuk klusje om eens per jaar te doen. Zeker EP is nog wel te overzien, want de opkomst is laag en de lijsten niet al te lang. Meeste werk is het openvouwen van de stembiljetten.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:10 schreef nostra het volgende:
Meer stemmentellers hier? Ik ga het voor het eerst doen dit jaar, er was nogal een schrijnend gebrek en het voelt ook wel als iets zinvols.
En geen geld naar veelbelovende innovaties als kweekvlees natuurlijk, stel je voor dat we nog meer vlees konden maken dat bovendien schoner, gezonder, ethischer en in de toekomst zelfs goedkoper is? Dat moeten we niet hebben als we meer voedselzekerheid willen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 15:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Voedselzekerheid = Boeruh moeten veel subsidie krijgen.
In bepaalde polariserend rechtse kringen hangen ze daar maar wat graag een politieke richting aan.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:31 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
En geen geld naar veelbelovende innovaties als kweekvlees natuurlijk, stel je voor dat we nog meer vlees konden maken dat bovendien schoner, gezonder, ethischer en in de toekomst zelfs goedkoper is? Dat moeten we niet hebben als we meer voedselzekerheid willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |