Ik neem aan dat hij in zijn situatie iets geregeld heeft indien die situatie zich voordoet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:37 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Op het moment dat de enige rechtspersoon overlijdt van een vereniging dan houdt het gewoon op volgens mij juridisch gezien
Of hij moet ondertussen toch wat geregeld hebben wat niet bekend is
Wat gebeurd er bijvoorbeeld met het partijgeld enzovoorts….?
Naja als je zonder de PvdA of D66 geen meerderheid hebt, dan is er dus toch gewoon geen rechtse meerderheid?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee het is het aantal zetels dat tot een meerderheid komt
Nee dan is er geen rechtse coalitie.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:41 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Naja als je zonder de PvdA of D66 geen meerderheid hebt, dan is er dus toch gewoon geen rechtse meerderheid?
Ok je hebt zeker een punt. Ik moet na enig research toegeven dat er in 2021, 2017 en 2012 ook een rechtse meerderheid wasquote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee dan is er geen rechtse coalitie.
Er is niet altijd animo om met rechtse partijen een kabinet te vormen. Zeker met de PVV is dat geen lolletje.
Ik denk dat het kabinet gewoon simpelweg valt doordat ze dankzij een relatief klein detail niet meer door een deur kunnen. Waarbij 1 van de vier de poot stijf houdt, een deel van een fractie tegenstemt waardoor een maatregel niet genomen kan worden. Er een splijtzwam ontstaat binnen de regering en ook nog binnen 1 of 2 fracties die versplinteren in kleinere partijen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:47 schreef Blastbeat het volgende:
Volgende vraag is: waardoor gaat het kabinet vallen? Ik zet m'n geld op de boerengok van BBB. Ze krijgen het bij de EU niet voor elkaar en dan blijkt de boeren ineens 8,5 miljard door de neus te zijn geboord, plus dat ze alsnog massaal kunnen opdoeken.
Dat klopt. De paradox is ook wel dat in eerste instantie de PVV geen leden aannam, om LPF-toestanden te voorkómen en, vrij begrijpelijk, om veiligheidsredenen. Maar na Geert resteert er niet veel en is het wachten op de volgende Messias.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen is er geen vervanging.
En dan krijg je net als in de tijd van na Fortuin, weer van dat volk dat dingen wil doen "zoals Geert het bedoeld had'.
Ook alleen maar als je D66 tot linkse partij bestempelt, wat imho discutabel is.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:51 schreef TAmaru het volgende:
[..]
In 2006 zo te zien net niet. Daar was juist een linkse meerderheid, als je CU bij links rekent. (76-74)
De naam van LNV wordt gewijzigd naar Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 13:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ben benieuwd met welke ministersposten ze aankomen, ik zie al een apart ministerie voor landbouw voor visserij en voor veeteelt voor me
Die nieuwe is er zo. Afgelopen twee jaar hadden we messiaanse periodes van Wilders, Omtzigt en Van der Plas. De kiezers verlangen vast alweer naar de volgende.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt. De paradox is ook wel dat in eerste instantie de PVV geen leden aannam, om LPF-toestanden te voorkómen en, vrij begrijpelijk, om veiligheidsredenen. Maar na Geert resteert er niet veel en is het wachten op de volgende Messias.
Voedselzekerheid, ook weer zo'n dom frame. Alsof we hier op de rand van de honger balanceren en niet weet ik veel hoeveel vlees exporteren.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef freako het volgende:
[..]
De naam van LNV wordt gewijzigd naar Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur.
En daarvoor nog Baudet. Met zoveel messiassen krijgen we nog een heilige oorlog....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die nieuwe is er zo. Afgelopen twee jaar hadden we messiaanse periodes van Wilders, Omtzigt en Van der Plas. De kiezers verlangen vast alweer naar de volgende.
En daarvoor nog Baudet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Die nieuwe is er zo. Afgelopen twee jaar hadden we messiaanse periodes van Wilders, Omtzigt en Van der Plas. De kiezers verlangen vast alweer naar de volgende.
Or girl.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
He is not the Messiah! He is a very naughty boy!
Tja, wat wil je, de Hongerwinter is net voorbij en dat willen we niet meer, natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef freako het volgende:
[..]
De naam van LNV wordt gewijzigd naar Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid en Natuur.
Om precies te zijn in Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid....(lange pauze) en Natuur.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef freako het volgende:
[..]
asterisk: weilanden zijn ook natuurquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Om precies te zijn in Ministerie van Landbouw, Visserij, Voedselzekerheid....(lange pauze) en Natuur.
BBB'erts zijn zo simpel dat ze denken "groen=natuur", zo lijkt het.quote:
En dat terwijl de BBB-mevrouw haar frikandellenpoep afveegt met de natuur.quote:
Ohja das waar ook. voedselzekerheid... hmmquote:Op vrijdag 24 mei 2024 14:10 schreef freako het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |