Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:slobeend deze TT accepteren we niet he?
Hier erger ik mij ook dood aan. Jaar in, jaar uit is de fatsoensnorm lager en lager gelegd in de kamer. Zelfs met hulp van Johan 'Kaag is een heks' Derksen. En dan nu gelijk zo janken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:43 schreef Slobeend het volgende:
Wilders fikte altijd elk kabinet vanaf dag 1 af, maar nee dit gaat te ver en dit kan allemaal echt niet, hoe durven ze kritisch ts zijn!
[ x ]
[..]
Ik kan er niet meer tegen, overal domheid ahhhhh
En verrassend genoeg heeft het niet geholpen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:51 schreef Remco het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar dat dat briefje in de T dus echt serieus was.
Wierd Duk?quote:
Denk aan je hart, Arie. Je maakt je weer druk om nobodies.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen zin in scoops van Haagse Aidsider.
Thijs Zonneveldquote:
#Diebergdiekomter.quote:
Schreef die migrartiegek van een Vd Beek niet ook columns?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Denk aan je hart, Arie. Je maakt je weer druk om nobodies.
Zelfs Sywert schreef ooit columns. Alles is nu mogelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Schreef die migrartiegek van een Vd Beek niet ook columns?
God, kabinet bruine media 1. Zal wel Wierdje Duk zijn ofzo.quote:
Minister van Russische zaken?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
God, kabinet bruine media 1. Zal wel Wierdje Duk zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Schreef het Evangelie van St. Pieter niet voor dat kamerleden geen minister kunnen worden?
Ze is de nieuwe Robert Dijkgraaf! Ideaal voor het program kabinet.quote:In 2014 promoveerde ze aan de Universiteit van Amsterdam op het metabolisme van melkzuurbacteriën.
Of ja, een potentiële Plasterk...quote:In 2021 nam ze het initiatief voor de oprichting van Stichting Crispatus, waar een collectief van vrouwelijke burgerwetenschappers een vaginaal probioticum met crispatusbacteriën ontwikkelt.
Het wordt steeds erger.quote:
Dit kwam ik net ook tegen bij mijn uitstapje richting POL. PIETJEPUKKED en JohnDDD in hetzelfde topic, haat jij jezelf @VoMy?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
Maar ik heb totaal geen probleem met buitenlanders op zich, zolang ze niet hier massaal naartoe komen.
Was getekend 95% van de Nederlandse bevolking.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
Maar ik heb totaal geen probleem met buitenlanders op zich, zolang ze niet hier massaal naartoe komen.
De eerste keer dat ik op een van de twee reageerde zowat. Ik zag laatst overigens allemaal redelijke en empathische opmerkingen van Pietje, je gelooft het niet. JohnDDD kan ik slechter pruimen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kwam ik net ook tegen bij mijn uitstapje richting POL. PIETJEPUKKED en JohnDDD in hetzelfde topic, haat jij jezelf @:vomy?
Wel een beetje zuur.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
Wij hebben voor ¤500 kaarten gekocht voor een kwartfinale basketbal op de Olympische Spelen. De enige avondwedstrijd dus grote kans dat het de VS zal worden gezien de kijkcijfers. En dit jaar doen alle groten mee (Lebron, Curry, Durant, Embiid, Leonard, etc).
Alleen kom ik er nu achter dat ik kaarten heb voor de vrouwen…![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
Wij hebben voor ¤500 kaarten gekocht voor een kwartfinale basketbal op de Olympische Spelen. De enige avondwedstrijd dus grote kans dat het de VS zal worden gezien de kijkcijfers. En dit jaar doen alle groten mee (Lebron, Curry, Durant, Embiid, Leonard, etc).
![]()
Heb jij even mazzel dat Amerikaans korfbal sowieso geen sport is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
![]()
Dat is wel een pijnlijk foutje, VS live zien lijkt me wel iets speciaals als je de sport tof vindtquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
![]()
Ik vond damesbasketbal op spelen best leuk om te zien moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
![]()
Ouchquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
![]()
Zambiaantjes moet je kort houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wel verrassend dat Guus Til hier niet bij zit.
Wel gangbangs blijkbaar met de vrouw van Kees Luijcx.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er gangs binnen PSV-selectie?
Je zou denken dat je als miljonair van 25 met veel te veel vrije tijd wel wat beters te doen (haha) hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel gangbangs blijkbaar met de vrouw van Kees Luijcx.
Klinkt als de ideale premier voor de BV Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Amsterdam UMC was niet bereikbaar voor commentaar. Wel meldde zich zaterdag bij NRC hoogleraar medische oncologie Kees Punt. Hij was tot 2020 hoofd van de afdeling medische oncologie van het Amsterdam UMC (toen nog AMC), in de tijd dat Plasterk daaraan verbonden was. Punt liet weten dat hij vrijdag aan Plasterk het volgende app-bericht stuurde, zinspelend op diens excuusbrief in De Telegraaf:
„Beste Ronald, je hebt het ongetwijfeld erg druk, dus ik help je graag met de tekst voor je nog missende excuusbrief:
„Sorry voor mijn gebrek aan integriteit, ik had geen gegevens van collega-wetenschappers mogen gebruiken zonder hen hierin te betrekken. Hiermee heb ik beroepsethiek geschonden en dat had ik dus niet moeten doen. Ook sorry dat ik mijn persoonlijk financieel gewin belangrijker heb gevonden dan het maatschappelijk belang. In ruil voor miljoenen euro’s heb ik toegestaan dat een voor kankerpatiënten potentieel succesvolle therapie in de prullenbak verdwijnt omdat het geen concurrent mocht worden van een middel van het bedrijf waar ik het aan heb verkocht. Ook dat had ik als kankeronderzoeker nooit mogen doen.”
Punt sluit zijn bericht af met: „Ik hoop dat je hier iets aan hebt.”
Ronald Plasterk laat in een reactie op dit app-bericht weten: „Wat er staat is onwaar.”
Hahahaha. Wat een ultieme trol, die Kees. Puur genieten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Amsterdam UMC was niet bereikbaar voor commentaar. Wel meldde zich zaterdag bij NRC hoogleraar medische oncologie Kees Punt. Hij was tot 2020 hoofd van de afdeling medische oncologie van het Amsterdam UMC (toen nog AMC), in de tijd dat Plasterk daaraan verbonden was. Punt liet weten dat hij vrijdag aan Plasterk het volgende app-bericht stuurde, zinspelend op diens excuusbrief in De Telegraaf:
„Beste Ronald, je hebt het ongetwijfeld erg druk, dus ik help je graag met de tekst voor je nog missende excuusbrief:
„Sorry voor mijn gebrek aan integriteit, ik had geen gegevens van collega-wetenschappers mogen gebruiken zonder hen hierin te betrekken. Hiermee heb ik beroepsethiek geschonden en dat had ik dus niet moeten doen. Ook sorry dat ik mijn persoonlijk financieel gewin belangrijker heb gevonden dan het maatschappelijk belang. In ruil voor miljoenen euro’s heb ik toegestaan dat een voor kankerpatiënten potentieel succesvolle therapie in de prullenbak verdwijnt omdat het geen concurrent mocht worden van een middel van het bedrijf waar ik het aan heb verkocht. Ook dat had ik als kankeronderzoeker nooit mogen doen.”
Punt sluit zijn bericht af met: „Ik hoop dat je hier iets aan hebt.”
Ronald Plasterk laat in een reactie op dit app-bericht weten: „Wat er staat is onwaar.”
Uitstekend stuk ja. Let vooral ook op het einde, dat de oppositie abusievelijk lijkt te denken dat er gewoon rationele discussies gevoerd kunnen worden over de inhoudelijke punten en problemen. Die denken dat ze nog altijd 11 tegen 11 aan het voetballen zijn terwijl de tegenstander de scheids onder schot houdt, de bal lek heeft geprikt en het doel van het veld gesleept. Zolang dat zo blijft, komt er ook geen electorale omslag.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Doorgaans weldenkende mensen zijn massaal de fuik van Wilders ingezwommen
https://www.volkskrant.nl/a-b273ca4d
Ongeëvenaarde duiding weer van SheilaGodin in de Volkskrant
@:VoMy @:Szura
Voor het eerst sinds 2011 niet bij de eerste twee, lees ik. En ze stonden vandaag na een minuut of acht spelen nochtans met 0-2 voor. Werd daarna keurig 4-2, schitterend.quote:
Dan spelen ze ook geen Supercup als Leverkusen de beker wint lolquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2011 niet bij de eerste twee, lees ik. En ze stonden vandaag na een minuut of acht spelen nochtans met 0-2 voor. Werd daarna keurig 4-2, schitterend.
De vloek van Harry Kane.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan spelen ze ook geen Supercup als Leverkusen de beker wint lol
⚠️ Confirmed from all parties involved that Roberto De Zerbi will not become the new coach at FC Bayern!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zijn aanbeland bij De Zerbi, @:alaphilippe_
Morgen het bericht dat ook dit niet doorgaat!
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
⚠️ Confirmed from all parties involved that Roberto De Zerbi will not become the new coach at FC Bayern!
Saga continues and time is running for Bayern as many players from the current squad and potential new signings want to know who the new coach will be..
Ja en nu wordt het zo'n degelijke Van Zwol, problematischquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:22 schreef Szura het volgende:
Toch jammer dat ze niet al akkoord waren met Ome Roon, dat zou wel bij deze shitshow van een formatie hebben gepast
Sheila is erg scherp ja. Tragische dooddoener is wel dat Nederland dit gewoon wil.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Doorgaans weldenkende mensen zijn massaal de fuik van Wilders ingezwommen
https://www.volkskrant.nl/a-b273ca4d
Ongeëvenaarde duiding weer van SheilaGodin in de Volkskrant
@:VoMy @:Szura
JohnDDD wil nu ook dat we weer gaan koloniseren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:14 schreef Steven184 het volgende:
POL is weer fantastisch
We moeten eens stoppen met al dat medelijden met al die mensen uit landen waar het maar constant oorlog is.
PietjePuk lijkt bijna normaal nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Nou, zwarte laarzen. Een beetje meer autoriteit vanuit de overheid zou helemaal niet slecht zijn. De hufterigheid in dit land ... echt niet te doen. Daarom zou het best goed zijn als er wat meer soldaten in het straatbeeld zouden zijn bijvoorbeeld.
Dat geldt wel voor meer landen. We mogen blij zijn dat ze in de jaren '50 tm '80 (en op sommige vlakken '90) nog verstandig waren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sheila is erg scherp ja. Tragische dooddoener is wel dat Nederland dit gewoon wil.
Al die verdragen en wetten die het land nog even op de been houden trouwens, die waren er in het huidige klimaat nooit en te nimmer gekomen, dat had Nederland echt een grenzeloos hufterig land kunnen zijn. (Ter Apel is wel een mooi voorbeeld van waar Nederland lachend toe in staat is overigens.)
Hopelijk kijkt hij geen Giro. Als hij Henok of Amanuel ziet fietsen zou hij ze per direct naar een kamp sturen.quote:
Hij was laatst nog boos op me omdat ik het over doping had.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt hij geen Giro. Als hij Henok of Amanuel ziet fietsen zou hij ze per direct naar een kamp sturen.
Mona Keijzer heeft gisteren een rots in een visvijver gegooid. Nu denkt allerlei volk opeens heel veel ruimte te hebben voor racisme.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:25 schreef Felagund het volgende:
Dat topic loopt trouwens behoorlijk uit de hand. Gelukkig is dit een warm bad.
Dat dit nog kan anno 2024.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)e-in-nieuw-caledonie
Dit lijkt me prima gespreksstof voor POL.
De Nederlandse cultuur is geweldig en moeten we verspreiden en delen met andere landen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was laatst nog boos op me omdat ik het over doping had.
Nee, dan landen koloniseren.
Lol. Straks blijkt dat Ronald eigenlijk ook nog een getuige voor Pieter had moeten zijn in het MH17-proces.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:12 schreef Szura het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5176352/sorry-sywert
Ach ome Roon
En alsnog moeten zijn we afhankelijk van de totaal labiele Pieter om er voor te zorgen dat Plasterk geen MP wordt. Gaaf land.quote:
Stelling: De dissidenten van het type Plasterk en Monasch zijn stuk voor stuk walgelijker, dan die van het type Kuzu en Ozturk. Daarnaast wordt het type Jan Pronk met node gemist.quote:
Ze gaan nu toch allemaal weer twijfelenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En alsnog moeten zijn we afhankelijk van de totaal labiele Pieter om er voor te zorgen dat Plasterk geen MP wordt. Gaaf land.
Niet dat de alternatieven veel beter zullen zijn, maar toch.
Gesteund door Allahquote:Op zondag 19 mei 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
Ach Iraanse staatsterroristen, met een helikopter in dat weer gaan vliegen
Ja erg vermakelijk. Je hebt ook wel het beoordelingsvermogen van een deur als je na zo intensief met iemand te hebben gewerkt met zo'n slecht oordeel te komen (hallo Dilan, Caroline, Geert).quote:Op zondag 19 mei 2024 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze gaan nu toch allemaal weer twijfelen
(lol)
In tijden dat clubvaste spelers zeldzaam worden, maken we dingen groter dan ze zijn inderdaad. Mark van der Maarel zou allang in de anonimiteit verdwenen zijn als hij niet bij Utrecht was gebleven.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk met stijgende verbazing naar hoe men van een nietszeggend spelertje als Bram van Polen een of ander icoon probeert te maken.
Bram van Polen.
Vandaag weer op prachtige wijze een goal weggegeven, pure middelmaat Van de Maarelquote:Op zondag 19 mei 2024 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In tijden dat clubvaste spelers zeldzaam worden, maken we dingen groter dan ze zijn inderdaad. Mark van der Maarel zou allang in de anonimiteit verdwenen zijn als hij niet bij Utrecht was gebleven.
https://nos.nl/video/2521(...)j-afscheid-van-polenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk met stijgende verbazing naar hoe men van een nietszeggend spelertje als Bram van Polen een of ander icoon probeert te maken.
Bram van Polen.
José Ignacio "Nacho" Fernández Iglesias vind dit leuk.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bram van Polen.
Ach, definitief einde tijdperkquote:Op zondag 19 mei 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
Ach Iraanse staatsterroristen, met een helikopter in dat weer gaan vliegen
Als je er vanuit gaat dat dat een nog slechtere optie is dan ome Ronald hou ik mijn hart vastquote:
Mona toetje?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat dat een nog slechtere optie is dan ome Ronald hou ik mijn hart vast
De miljoenenverdienende miljonair en professor uit het Gooi is geen onderdeel van de elite natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:52 schreef Steven184 het volgende:
Gelukkig ligt het niet aan Ronald zelf. Vooral de laatste is een pareltje.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Oh, er zullen genoeg aandacht- en machtsgeile figuren te vinden zijn die met alle liefde als de spreekpop van Geert willen acteren hoor. Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook wel bijzonder als de formatie klapt omdat er geen premierskandidaat te vinden is
Ach, definitief erkend genocide plegende oorlogmisdadiger Benjamin N.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een schok: het Internationaal Strafhof heeft opsporingsbevelen voor de hoofdrolspelers in de Gaza-genocide.
Ach, aan iedereen die in goed/fout-denken doet en de Palestijnen racistisch over een kam scheert als terroristen.
Blijft wel fascinerend dat zo'n schoft al sinds 1996 alles doet om Palestijnen en zelfs zijn eigen bevolking op te jagen en er nog altijd een fanfare achter hem aanrent.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ach, definitief erkend genocide plegende oorlogmisdadiger Benjamin N.
Maar hij heeft de onvoorwaardelijke steun van Geert en Lientje, dat zal hem goed doen!
VdMaarel die ziedend een bal wegtrapt na die vernedering door Minteh was wel geinig.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Vandaag weer op prachtige wijze een goal weggegeven, pure middelmaat Van de Maarel
Het enige kabinet met een linkse partij de afgelopen veertien jaar was Plasterk zelf minister van (lol)quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het lijkt een klein zetje in de goede richting voor Nederland. Maar er is door links erg veel schade aan gedaan. Veel hier van kan moeilijk worden terug gedraaid
Als er maar een goede kop op zit!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:18 schreef VoMy het volgende:
Mislintat was een dataman. Ik heb een aantal rapporten van zijn hand gezien over spelers die hij op het oog had. Hoeveel kilometer ze tijdens een wedstrijd liepen, waar hun passes aankwamen, alles stond erin. Ik kon er alleen niets mee. En ik weet na vijftig jaar Ajax toch best wel wat van het spelletje.
Cor Pot zou het uitstekend doen bij de technische staf van Ajax, als dit de instelling is.
Goeie trapquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een paar sterke kerels die het gras opvreten, desnoods de modder, etc?
Die zal wel weer het slachtoffer gaan uithangen.quote:
Het hele land om zeep helpen, allerlei armoede en ellende en verdeeldheid in de maatschappij introduceren, de zorg, het onderwijs en het vervoer kapot maken, allemaal prima. Maar zodra ze de hand van Wilders schudden gaan ze een 'rode lijn' over.quote:
In de ogen van de liberalen is het juist lovenswaardig wat de VVD allemaal heeft afgebroken. En inderdaad, regeren met rechtsextremisten vinden ze dan net weer niet liberaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het hele land om zeep helpen, allerlei armoede en ellende en verdeeldheid in de maatschappij introduceren, de zorg, het onderwijs en het vervoer kapot maken, allemaal prima. Maar zodra ze de hand van Wilders schudden gaan ze een 'rode lijn' over.
Alsof de VVD nu inééns een verwerpelijk clubje is geworden.
Ik dacht dat die fractie meer D66-achtig was dan VVD-achtig? D66 zit er in ieder geval ook bij.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de ogen van de liberalen is het juist lovenswaardig wat de VVD allemaal heeft afgebroken. En inderdaad, regeren met rechtsextremisten vinden ze dan net weer niet liberaal.
Er staat een vrij duidelijke hint in de kop van de NOS.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik dacht dat die fractie meer D66-achtig was dan VVD-achtig? D66 zit er in ieder geval ook bij.
Als je op 'Europese Liberalen' doelt; het woord liberaal betekent niet in elk land hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er staat een vrij duidelijke hint in de kop van de NOS.
Zouden ze het zelf nog weten, denk je?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je op 'Europese Liberalen' doelt; het woord liberaal betekent niet in elk land hetzelfde.
Wat ook echt alleen maar gerealiseerd kan worden als de fantasiebezuiningen op asiel en het ambtenarenapparaat door gaan. Elke euro die je daar verliest moet uiteindelijk weer opgehaald worden via belastingen; dit worden rode cijfers waar Vitesse nog schrik van krijgt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:19 schreef franklop het volgende:
Ach nieuw kabinet. Alles voor 0,2% verbetering koopkracht
Weekkrant Twekkelerveld?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bellingham, Haaland en Mbappé in Enschede. Het kan zomaar gebeuren, nu FC Twente kans maakt op een terugkeer in de Champions League. Over de bekroning van een topseizoen in Enschede.
Raad waar dit vandaan komt?
Tubantia?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bellingham, Haaland en Mbappé in Enschede. Het kan zomaar gebeuren, nu FC Twente kans maakt op een terugkeer in de Champions League. Over de bekroning van een topseizoen in Enschede.
Raad waar dit vandaan komt?
Wellicht kunnen we naar goede Belgische traditie Wout besprenkelen met dit bier.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.huisvandegeuze.be/van-aert/
@:Rellende_Rotscholier Al groot ingeslagen om Wout te supporteren?
All good things come to an end. We hebben gelachen en we hebben gehuild, maar zullen ze voor altijd bij ons dragen. Voordeel: deze legendarische tune komt terug.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:02 schreef Mani89 het volgende:
@:Koffieplanter is er leven na Inside The NBA?
Maar Gerda heeft gisteren nog een mus en een spreeuw gezien!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:19 schreef Felagund het volgende:
Als je naar buiten kijkt over die mooie weilanden en door de mooie bossen loopt valt het allemaal heel erg mee!
We halen zijn cheerleader er even bij.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wilders tegen Timmermans was weer pijnlijk om te zien, soort Rutte tegen Cohen. Snelle aflopende zaak die Timmermans.
Ik zeg 2-2 in 90+5quote:
Hahaha, ook volgend seizoen spelen we weer om de Xabi Alonso-cup.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We lijken een winnaar te hebben, @:alaphilippe_
Vincent Kompany, jawel!
Ik vind het echt heel grappig dat dit balletje blijkbaar pas is gaan rollen door een opmerking van Lukaku.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)enwoordigd~a894ae37/
Ach, SEG. Ach, Kees Vos. Ach, Alex Kroes.
De Vrij
Vrij intelligente kerel toch, Romelu?quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel grappig dat dit balletje blijkbaar pas is gaan rollen door een opmerking van Lukaku.
Komt in het verhaal alleen niet naar voren waarom Lukaku daar opeens over begon, die heeft zelf nooit bij SEG gezeten, geloof ik. Al zal hij ook genoeg gedoe hebben gehad met zaakwaarnemers in z'n carrière..quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel grappig dat dit balletje blijkbaar pas is gaan rollen door een opmerking van Lukaku.
Stukje victim blamingquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Komt in het verhaal alleen niet naar voren waarom Lukaku daar opeens over begon, die heeft zelf nooit bij SEG gezeten, geloof ik. Al zal hij ook genoeg gedoe hebben gehad met zaakwaarnemers in z'n carrière..
De reactie van Vos op dat artikel trouwens
Lukaku zat bij Raiola. Nu mag jij drie keer raden wie De Vrij ging vertegenwoordigen nadat hij vertrok bij SEG. 4D chess, baby!quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Komt in interviews welbespraakt en rustig over voor een voetballerquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vrij intelligente kerel toch, Romelu?
Tevens denk ik niet dat Stefan de Vrij als nestor de wederopbouw van Ajax gaat begeleiden. Alex Kroes
En spreekt volgens mij 7 talen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Komt in interviews welbespraakt en rustig over voor een voetballer
quote:De aanleiding voor deze stap is een interview dat Maximilian Krah, de Europese lijsttrekker voor AfD, afgelopen week gaf aan de Italiaanse krant La Repubblica. Hij zei daarin dat "niet iedere SS'er automatisch een crimineel was" en dat er "ook veel boeren onder de SS'ers waren".
Cancel culture. Je mag ook niets meer zeggen.quote:
Er waren ook veel boeren onder de SS'ers. Dat kan toch waar zijn?quote:
Mona zal wel binnenkort wel roepen dat veel vissers ook nsb'er waren oid.quote:
In Zandvoort stiktenhet van de NSB'ers. Maar dat lag vast aan de Duitse toeristen die daar elke zomer de geesten rijp maakten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mona zal wel binnenkort wel roepen dat veel vissers ook nsb'er waren oid.
Hij ziet er ook wel echt waanzinnig slecht uit zeg. Ik begin bijna medelijden met hem te krijgen, maar gelukkig bedenk ik me dan op tijd dat het nog steeds een lul is.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:34 schreef Szura het volgende:
Hij is inmiddels op weg naar de Waalbrug
https://nos.nl/video/2521(...)zoiets-weer-gebeuren
Ik vraag me dan altijd een beetje af of hij in deze situatie op de radar is gekomen doordat hij een publiekelijke rol aan nam. Natuurlijk is het niet helemaal de bedoeling dat ze er dan extra opduiken omdat je dit soort figuren altijd aan moet pakken, maar als het echt komt door 'hoogmoed komt voor de val' is het ook wel weer lekker.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:45 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Gom.
Dat voelt ook wel echt als een eeuwigheid geleden.
De volgende die wordt gedemoniseerd door de altijd vervelende linkse media.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:45 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Gom.
Dat voelt ook wel echt als een eeuwigheid geleden.
Dat onderzoek liep al toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd een beetje af of hij in deze situatie op de radar is gekomen doordat hij een publiekelijke rol aan nam. Natuurlijk is het niet helemaal de bedoeling dat ze er dan extra opduiken omdat je dit soort figuren altijd aan moet pakken, maar als het echt komt door 'hoogmoed komt voor de val' is het ook wel weer lekker.
Dat liep inderdaad al. Ik heb geen idee hoeveel onderzoeken zo een FIOD doet maar ik kan me voorstellen dat er dan extra aandacht komt voor zoiets omdat hij ineens in het openbaar als formateur opduikt.quote:
"Fout? Nee, juist goed!"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:02 schreef VoMy het volgende:
Ach Israël moet stoppen met hun gamechanger in Rafah.
Ach alle partijen waaronder ongetwijfeld onze huidige en toekomstige regering die ondanks alles nog steeds achter deze genocidale moordpartij aan marcheren.
Eerst lijkt het matig verdedigen, maar in de herhaling zie je echt hoe hij horendol wordt gedraaidquote:
Bij Luka en Nikola ziet het altijd in eerste instantie uit alsof de tegenstanders staan de klunsen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerst lijkt het matig verdedigen, maar in de herhaling zie je echt hoe hij horendol wordt gedraaid
Gobert staat er wel lekker op een paar keer tegen Jokic en Doncic nadat hij DPOY werdquote:
De man die Quincy Promes gewoon liet meespelen ondanks dat ie een cokedealende messentrekker was, en Onana door een dopingschorsing heen meenam van Ajax naar United. Uiteraard staat die vierkant achter Overmars.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:04 schreef Pistolero het volgende:
Het grote interview van VI met Ten Hag is echt schitterend, wat een man.
Deze zin lijkt me niet te kloppen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:28 schreef VoMy het volgende:
en Onana door een dopingschorsing heen meenam van Ajax naar United
Als zin wel, inhoudelijk niet. Dacht dat ie nog geschorst was tijdens de transfer, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze zin lijkt me niet te kloppen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:04 schreef Pistolero het volgende:
Het grote interview van VI met Ten Hag is echt schitterend, wat een man.
Meer punten dan vorig jaar bald fraud.quote:Daarentegen vind ik dat mensen overdreven lyrisch doen over Feyenoord. Het verschil tussen PSV en Feyenoord was in mijn ogen te groot vanuit Feyenoord-perspectief als regerend landskampioen. Feyenoord was stabiel dit jaar, maar niet top.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Telegraaf is anti ten Hag, weet je nog?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar goed, wordt weer verschrikkelijk met kutkranten als De Telegraaf die bij de eerste misstap van Farioli gaan roepen dat Ajax langer had moeten wachten op Ten Hag.
Daarentegen probeerden ze net als ESPN iedere keer het beeld door te drukken dat Ajax eigenlijk wilden wachten op Ten Hag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Telegraaf is anti ten Hag, weet je nog?
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Meer punten dan vorig jaar bald fraud.Het zegt toch eigenlijk genoeg over het niveau van de eredivisie dat het slechtste Ajax ooit alsnog 5e wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Op Heerenveen na voetbalde de subtop van 14 jaar geleden dan ook in de KKD of vochten ze om degradatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zegt toch eigenlijk genoeg over het niveau van de eredivisie dat het slechtste Ajax ooit alsnog 5e wordt
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die quote was niet van mij Felagund.
Echt een memeclub. Dit gaat echt heel erg slecht aflopen en daar zit ik nu al helemaal klaar voor.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 12:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:Rellende_Rotscholier 10-12 meloen euro voor Kompany betalen aan Burnley (lol).
Ik had het niet verwacht, een maand of twee geleden, maar Xabi Alonso kan de lachende van de zomer worden door te blijven bij Leverkusen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt een memeclub. Dit gaat echt heel erg slecht aflopen en daar zit ik nu al helemaal klaar voor.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Echt een memeclub. Dit gaat echt heel erg slecht aflopen en daar zit ik nu al helemaal klaar voor.
Ja en in Libië en in Jemen etc, dit is geen nieuwsquote:
Excelsior of NAC, zeg het maarquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vooralsnog lijkt het er sterk op dat het racistische tochthol ADO ook volgend jaar in de KKD voetbalt.
In welk scenario zou het goed af kunnen lopen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Meerdere agenten gewond na met stenen te zijn bekogeld.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:57 schreef Szura het volgende:
Ach Utrecht
Net als ADO gewoon met 20 punten aftrek laten beginnen volgend jaar
Wat een act is dat toch, al wensen we hem ook weer geen blessurequote:
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:07 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Voormalig Raad van Commissaris houdt van fotografie. Eentje voor je kanaal @:wimderon ?
WLR users zijn een stuk verstandiger dan het pelotonquote:Op 9 juni zijn er ook landelijke verkiezingen in België. Vermeersch heeft wel een idee welke politieke voorkeur de meeste van zijn collega’s hebben. “Wielrenners vinden bijna allemaal dat ze te veel belastingen betalen, dus het zal eerder naar de rechtse kant neigen. Ik weet niet of Open Vld het heel goed zou doen. Ik gok dat N-VA (de Nieuw-Vlaamse Alliantie, een Vlaams-nationalistische, liberaal-conservatieve partij, red.) de meeste stemmen zou halen, maar sowieso zou het peloton wel een goeie afspiegeling zijn van de maatschappij qua politieke keuze.”
Het altijd vol met fascisten zittende pulleton. Ik noem een Sonny Colbrelli, een Gianni Moscon, een Jose Joaquin Rojas, een Wout van Aert.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:50 schreef hhh38 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)olitiek-naar-rechts/
[..]
WLR users zijn een stuk verstandiger dan het peloton
Wat heeft Wout gezegd over z'n politieke voorkeur?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd vol met fascisten zittende pulleton. Ik noem een Sonny Colbrelli, een Gianni Moscon, een Jose Joaquin Rojas, een Wout van Aert.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat heeft Wout gezegd over z'n politieke voorkeur?
Wout zou perfect in NWS mee kunnen posten.quote:Voor wielrenner Wout van Aert was de meest betreurenswaardige trend van 2022 het hele woke-debat. Dat zegt hij in een interview met Het Nieuwsblad, waarin hij zich ook kritisch uitlaat over de zwartepietendiscussie.
Wielrenner Wout van Aert maakte de voorbije zomer indruk met drie ritzeges in de Tour de France. Hij was ook eindwinnaar van de groene trui in het puntenklassement. Daarnaast won Van Aert in 2022 de Omloop Het Nieuwsblad, de E3 Saxo Bank Classic en twee ritten in de Dauphiné.
In De Laatste Vragenronde van Het Nieuwsblad maakt Van Aert de balans op van 2022. De (inter)nationale trend die hij het meest betreurenswaardig vond, is het hele woke-debat. Dat ziet de wielrenner “soms doorslaan naar de verkeerde kant”. “Je moet tegenwoordig zo oppassen met welke mening je verkondigt. Zelfs geen mening hebben is vaak al fout. Je moet vooral heel hard roepen: ik ben woke. Anders ben je al bijna per definitie discriminerend”, hekelt hij.
Het beste voorbeeld daarvan is volgens Van Aert de zwartepietendiscussie. “Ik heb dat vroeger nooit geassocieerd met onderdrukking van wie dan ook. Het stoort mij geweldig dat dat er tegenwoordig allemaal bijgesleurd wordt”, besluit hij.
Ach.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Wout zou perfect in NWS mee kunnen posten.
Gevaarlijk dom.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:07 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Voormalig Raad van Commissaris houdt van fotografie. Eentje voor je kanaal @:wimderon ?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:16 schreef Koffieplanter het volgende:
JohnDDD houdt POL weer in zijn greep.
quote:De mensen in Rusland hebben het op zich prima hoor.
quote:
quote:stemde ik meestal op de lijsttrekker, tenzij er een lekker wijf op 2 of 3 stond, dan stemde ik op dat lekkere wijf.
Dit is een veel te degelijke keuze, geen uitstel meerquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dick Schoof gaat ons het beloofde land brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gelijkstellen met volgeling zijn van Franco is natuurlijk wel onzinnig.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Je mag ook niks meer zeggen in dit land.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit gelijkstellen met volgeling zijn van Franco is natuurlijk wel onzinnig.
België loopt wat achter in deze discussie. En van de begintijd in de discussie in NL kan ik me wel herinneren dat praktisch iedereen tegen aanpassing was, in ieder geval alles vanaf D66 naar rechts, inclusief kranten als het NRC. Wout is dus een D66'er, wat op zich ook wel een belediging is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Je mag het wel zeggen, maar het is onzinnigquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer zeggen in dit land.
Wow, een tegendraadse mening.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ai, Dick Schoof, dat gaat wel een effectieve premier zijn. Wat heeft NRC nu bereikt?
I.t.t. wat talloze malen herhaald wordt denk ik eigenlijk dat dit kabinet lekker een jaar of vier blijft zitten.
Dat het immer guurrechtse Nederland voor dit walgelijke kabinet op de banken staat betwijfel ik ook geen moment.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:24 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ai, Dick Schoof, dat gaat wel een effectieve premier zijn. Wat heeft NRC nu bereikt?
I.t.t. wat talloze malen herhaald wordt denk ik eigenlijk dat dit kabinet lekker een jaar of vier blijft zitten.
In tijden van oorlog, pandemie, klimaatverandering, etc. klagen over woke heeft niets met achterlopen te maken. Nouja, oke, behalve dan dat je qua IQ wat achterloopt. Wout zou er goed aan doen wat minder naar Plugge te luisteren en een keer een andere krant open te slaan dan HLN.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
België loopt wat achter in deze discussie. En van de begintijd in de discussie in NL kan ik me wel herinneren dat praktisch iedereen tegen aanpassing was, in ieder geval alles vanaf D66 naar rechts, inclusief kranten als het NRC. Wout is dus een D66'er, wat op zich ook wel een belediging is.
Mijn vroegere baas, professor op een universiteit in onderzoek omtrent duurzaamheid, klaagde in die tijd ook over woke. Dat heeft zeker ook met achterlopen te maken, en niet op IQ-gebied.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In tijden van oorlog, pandemie, klimaatverandering, etc. klagen over woke heeft niets met achterlopen te maken. Nouja, oke, behalve dan dat je qua IQ wat achterloopt. Wout zou er goed aan doen wat minder naar Plugge te luisteren en een keer een andere krant open te slaan dan HLN.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is een veel te degelijke keuze, geen uitstel meerAlle lijken die er zouden kunnen zijn op NCTV of bij de IND gaan inhoudelijk hoogstwaarschijnlijk worden toegejuicht door de coalitie dus daar hebben we niets aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBB is nog niet zo slecht georganiseerd schijnt, in de provinciën ook nog niet zo veel drama? PVV is natuurlijk een ander verhaal, vraag is hoeveel bewindspersonen die gaan leveren, Wilders komt met de ene na de andere persoon van andere partijen / apolitiek, denk dat ze niet zo veel ambities hebben op dat gebied. Daarnaast werd in tijden Trump ook het ene na het andere bewindslied vervangen, dat zal in Nederland ook wel nog wat gebruikelijker worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:34 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dat het immer guurrechtse Nederland voor dit walgelijke kabinet op de banken staat betwijfel ik ook geen moment.
Maar de LPF-factor kan wel eens aardig hoog worden, toch? Schoof is misschien een ervaren ambtenaar, maar als er PVV/BBB clowns mee gaan doen in het kabinet kunnen we echt gaan lachen.
Het kabinet zal niet vallen op falende bewindspersonen inderdaad. Eerder wanneer het voor Geert en evt Kerrolain electoraal interessant is om het kabinet te laten klappen en om de VVD en NSC onder de bus te gooien. Daar zijn genoeg scenario's denkbaar voor. Dat gaat alleen nog maar meer ellende opleveren dus is niet echt wenselijk, maar wel iets wat de VVD verdient.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
BBB is nog niet zo slecht georganiseerd schijnt, in de provinciën ook nog niet zo veel drama? PVV is natuurlijk een ander verhaal, vraag is hoeveel bewindspersonen die gaan leveren, Wilders komt met de ene na de andere persoon van andere partijen / apolitiek, denk dat ze niet zo veel ambities hebben op dat gebied. Daarnaast werd in tijden Trump ook het ene na het andere bewindslied vervangen, dat zal in Nederland ook wel nog wat gebruikelijker worden.
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:06 schreef Steven184 het volgende:
Van ons Ministerie J&V hoeven we echt niets te verwachten he.
Dikkie Schoof vloog ook lekker uit de bocht.
quote:Op maandag 18 maart 2024 17:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-niet-mocht-a4193391
Maar uit de interne documenten blijkt dat Schoof ambtenaren activiteiten heeft laten uitvoeren waarvan hij te horen kreeg dat die waarschijnlijk niet mochten. [...]
Desondanks vroeg Schoof toenmalig minister Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie, VVD) toestemming om ermee door te gaan. Of de oud-minister met Schoofs verzoek heeft ingestemd, zegt de woordvoerder van het ministerie van Justitie en Veiligheid niet te weten. Het besluit zou zoek zijn.
Ach ach ach. Wat een pech weer. Net dat ene besluit is zoek en niemand kan het zich verder nog herinneren. Ach Ivo Opstelten is weer eens betrokken bij een doofpot.
Je krijgt een dynamiek waarin het kabinet veel over zich heen gaat krijgen van ""de linkse elite"" (oppositie, media, academia, zeg maar iedereen met gezond verstand). Dat gaat ze enorm motiveren het tegendeel te bewijzen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het kabinet zal niet vallen op falende bewindspersonen inderdaad. Eerder wanneer het voor Geert en evt Kerrolain electoraal interessant is om het kabinet te laten klappen en om de VVD en NSC onder de bus te gooien. Daar zijn genoeg scenario's denkbaar voor. Dat gaat alleen nog maar meer ellende opleveren dus is niet echt wenselijk, maar wel iets wat de VVD verdient.
In principe kan het andersom ook, maar ik heb het gevoel dat de in theorie redelijke partijen zich 4 jaar lang gaan laten gijzelen in de illusie dat dat de beste optie is. Want vol inzetten om hierna weer een middenkabinet te krijgen is niet wat Het Volk wil
Je weet nooit wanneer er ineens weer een boerenthema enorm opgeblazen kan worden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je krijgt een dynamiek waarin het kabinet veel over zich heen gaat krijgen van ""de linkse elite"" (oppositie, media, academia, zeg maar iedereen met gezond verstand). Dat gaat ze enorm motiveren het tegendeel te bewijzen.
Maar de scenario's die jij beschrijft zijn zeker mogelijk ja (al zie ik de BBB niet echt meer een electorale comeback maken).
Dat is wat ze stiekem hopen, maar uit een soort naïeve hoop dat ze er dan zelf het beste uitkomen. Dat betwijfel ik.quote:In de Groene Amsterdammer wordt trouwens juist vol overtuiging beweerd dat VVD'ers en NSC'ers denken dat het kabinet het maximaal 1 à 1,5 jaar volhoudt trouwens.
Volgens FvD-ers is toch iedereen die niet bij de FvD hoort deepstate?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:51 schreef Slobeend het volgende:
Wappie X is nu ziedend op Wilders omdat Dick Schoof deepstate is.
Dick Schoof is ook deepstate. Gewoon lekker illegaal surveilleren bij mensen die je niet mag op basis van je gevoel.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:51 schreef Slobeend het volgende:
Wappie X is nu ziedend op Wilders omdat Dick Schoof deepstate is.
Iemand zonder moreel kompas die wetten en regelgeving maar hinderlijk vindt en ook niet zo veel op heeft met privacy. Leukquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het desbetreffende interview in De Groene maar even gelezen (https://www.groene.nl/art(...)og-lang-niet-bereikt).
Een ambtenaar pur sang, die uitweidt over de rol van de (top)ambtenaar en de minister (minister het wat, ambtenaar het hoe). Ben benieuwd of hij zijn rol als ambtenaar of als politicus aanvliegt.
Dit lijkt me overigens véél meer iemand vanuit de VVD-school dan vanuit PVV? Als VVD nu de minister van Financiën ook nog krijgt winnen ze wel heel dik wat betreft de poppetjes
Wel weer een oud-PvdA'er, komischquote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Iemand zonder moreel kompas die wetten en regelgeving maar hinderlijk vindt en ook niet zo veel op heeft met privacy. Leuk
Klinkt dus als de perfecte premier voor Bruinrechts-1!
De kritiek op de woke-beweging is nu volgens mij juist vaak dat ze zo druk bezig zijn zich heel erg gekwetst te voelen over het gebruik van verkeerde voornaamwoorden, terwijl er ook serieuze problemen zijn om je druk over te maken, zoals je er daar inderdaad een paar van noemt.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In tijden van oorlog, pandemie, klimaatverandering, etc. klagen over woke heeft niets met achterlopen te maken. Nouja, oke, behalve dan dat je qua IQ wat achterloopt. Wout zou er goed aan doen wat minder naar Plugge te luisteren en een keer een andere krant open te slaan dan HLN.
Maar de woke-beweging is helemaal geen ding. Die bestaat niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:12 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De kritiek op de woke-beweging is nu volgens mij juist vaak dat ze zo druk bezig zijn zich heel erg gekwetst te voelen over het gebruik van verkeerde voornaamwoorden, terwijl er ook serieuze problemen zijn om je druk over te maken, zoals je er daar inderdaad een paar van noemt.
Ideaal natuurlijk, een technocratische premier in een technocratisch land.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 15:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dick Schoof is ook deepstate. Gewoon lekker illegaal surveilleren bij mensen die je niet mag op basis van je gevoel.
Een klein rondje langs de velden leert dat Dick vooral vindt dat wetten en regels richtlijnen zijn die het doel niet in de weg moeten zitten. Je begint gewoon met het uitvoeren van het een of het ander en of dat dan juridisch haalbaar is blijkt achteraf wel en met een beetje geluk wordt het überhaupt niet getoetst. YOLO.
Kustaw Bessems of all places schreef er dit over:
Angstaanjagend voorbeeld is het interview met de hoogste ambtenaar van het ministerie voor Justitie en Veiligheid, Dick Schoof, in De Groene Amsterdammer, dat nota bene geruststellend was bedoeld. Het woord dat er te veel in voorkomt is ‘haalbaar’. Ambtenaren checken heus, sust hij, of voorstellen juridisch ‘haalbaar’ zijn. Die praktijk op ministeries is juist het probleem. Ambtenaren kijken niet of een politieke wens in de geest is van grondwettelijke waarden. Ze kijken of Nederland er nét mee wegkomt. En zo niet? ‘Dan strandt het gewoon bij de rechter of het Europees Hof’, zegt Schoof. De gerechtelijke afstraffing is just another day at the office.
Dit is de perfecte premier voor het Kabinet van de Hoop Tegen Regelgeving in. Eigenlijk een wonder dat niemand eerder met zijn naam op de proppen was gekomen.
Pragmatisch, realistisch. Hands-on mentaliteit.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ideaal natuurlijk, een technocratische premier in een technocratisch land.
Ideale man om de Rutte doctrine voort te zetten ookquote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Pragmatisch, realistisch. Hands-on mentaliteit.
Je hebt deels gelijk. Er is inderdaad niet zoiets als een gecentraliseerde woke-beweging, geen organisatie of kerk of stichting oid. Dus in die zin is het inderdaad een beetje gek om erover te praten alsof dat wel zo is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:29 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar de woke-beweging is helemaal geen ding. Die bestaat niet.
'Woke' is een denkbeeldige vijand die rechts heeft gecreëerd om alle problemen aan op te hangen en om links de schuld van alles te kunnen geven.
Ideale afleidingsmanoeuvre waardoor de media niet bedeen Wilders afvallen als Dick Schoof Dick Schoof-achtige dingen doet. En dan te bedenken dat Wilders eerst Plasterk aan wilde stellen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 17:40 schreef VoMy het volgende:
[..]
Pragmatisch, realistisch. Hands-on mentaliteit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |