Het enige kabinet met een linkse partij de afgelopen veertien jaar was Plasterk zelf minister van (lol)quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het lijkt een klein zetje in de goede richting voor Nederland. Maar er is door links erg veel schade aan gedaan. Veel hier van kan moeilijk worden terug gedraaid
Als er maar een goede kop op zit!quote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:18 schreef VoMy het volgende:
Mislintat was een dataman. Ik heb een aantal rapporten van zijn hand gezien over spelers die hij op het oog had. Hoeveel kilometer ze tijdens een wedstrijd liepen, waar hun passes aankwamen, alles stond erin. Ik kon er alleen niets mee. En ik weet na vijftig jaar Ajax toch best wel wat van het spelletje.
Cor Pot zou het uitstekend doen bij de technische staf van Ajax, als dit de instelling is.
Goeie trapquote:Op dinsdag 21 mei 2024 15:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een paar sterke kerels die het gras opvreten, desnoods de modder, etc?
Die zal wel weer het slachtoffer gaan uithangen.quote:
Het hele land om zeep helpen, allerlei armoede en ellende en verdeeldheid in de maatschappij introduceren, de zorg, het onderwijs en het vervoer kapot maken, allemaal prima. Maar zodra ze de hand van Wilders schudden gaan ze een 'rode lijn' over.quote:
In de ogen van de liberalen is het juist lovenswaardig wat de VVD allemaal heeft afgebroken. En inderdaad, regeren met rechtsextremisten vinden ze dan net weer niet liberaal.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het hele land om zeep helpen, allerlei armoede en ellende en verdeeldheid in de maatschappij introduceren, de zorg, het onderwijs en het vervoer kapot maken, allemaal prima. Maar zodra ze de hand van Wilders schudden gaan ze een 'rode lijn' over.
Alsof de VVD nu inééns een verwerpelijk clubje is geworden.
Ik dacht dat die fractie meer D66-achtig was dan VVD-achtig? D66 zit er in ieder geval ook bij.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In de ogen van de liberalen is het juist lovenswaardig wat de VVD allemaal heeft afgebroken. En inderdaad, regeren met rechtsextremisten vinden ze dan net weer niet liberaal.
Er staat een vrij duidelijke hint in de kop van de NOS.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik dacht dat die fractie meer D66-achtig was dan VVD-achtig? D66 zit er in ieder geval ook bij.
Als je op 'Europese Liberalen' doelt; het woord liberaal betekent niet in elk land hetzelfde.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er staat een vrij duidelijke hint in de kop van de NOS.
Zouden ze het zelf nog weten, denk je?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je op 'Europese Liberalen' doelt; het woord liberaal betekent niet in elk land hetzelfde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |