quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:07 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Voormalig Raad van Commissaris houdt van fotografie. Eentje voor je kanaal @:wimderon ?
WLR users zijn een stuk verstandiger dan het pelotonquote:Op 9 juni zijn er ook landelijke verkiezingen in België. Vermeersch heeft wel een idee welke politieke voorkeur de meeste van zijn collega’s hebben. “Wielrenners vinden bijna allemaal dat ze te veel belastingen betalen, dus het zal eerder naar de rechtse kant neigen. Ik weet niet of Open Vld het heel goed zou doen. Ik gok dat N-VA (de Nieuw-Vlaamse Alliantie, een Vlaams-nationalistische, liberaal-conservatieve partij, red.) de meeste stemmen zou halen, maar sowieso zou het peloton wel een goeie afspiegeling zijn van de maatschappij qua politieke keuze.”
Het altijd vol met fascisten zittende pulleton. Ik noem een Sonny Colbrelli, een Gianni Moscon, een Jose Joaquin Rojas, een Wout van Aert.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:50 schreef hhh38 het volgende:
https://www.wielerflits.n(...)olitiek-naar-rechts/
[..]
WLR users zijn een stuk verstandiger dan het peloton
Wat heeft Wout gezegd over z'n politieke voorkeur?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het altijd vol met fascisten zittende pulleton. Ik noem een Sonny Colbrelli, een Gianni Moscon, een Jose Joaquin Rojas, een Wout van Aert.
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat heeft Wout gezegd over z'n politieke voorkeur?
Wout zou perfect in NWS mee kunnen posten.quote:Voor wielrenner Wout van Aert was de meest betreurenswaardige trend van 2022 het hele woke-debat. Dat zegt hij in een interview met Het Nieuwsblad, waarin hij zich ook kritisch uitlaat over de zwartepietendiscussie.
Wielrenner Wout van Aert maakte de voorbije zomer indruk met drie ritzeges in de Tour de France. Hij was ook eindwinnaar van de groene trui in het puntenklassement. Daarnaast won Van Aert in 2022 de Omloop Het Nieuwsblad, de E3 Saxo Bank Classic en twee ritten in de Dauphiné.
In De Laatste Vragenronde van Het Nieuwsblad maakt Van Aert de balans op van 2022. De (inter)nationale trend die hij het meest betreurenswaardig vond, is het hele woke-debat. Dat ziet de wielrenner “soms doorslaan naar de verkeerde kant”. “Je moet tegenwoordig zo oppassen met welke mening je verkondigt. Zelfs geen mening hebben is vaak al fout. Je moet vooral heel hard roepen: ik ben woke. Anders ben je al bijna per definitie discriminerend”, hekelt hij.
Het beste voorbeeld daarvan is volgens Van Aert de zwartepietendiscussie. “Ik heb dat vroeger nooit geassocieerd met onderdrukking van wie dan ook. Het stoort mij geweldig dat dat er tegenwoordig allemaal bijgesleurd wordt”, besluit hij.
Ach.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Wout zou perfect in NWS mee kunnen posten.
Gevaarlijk dom.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:07 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Voormalig Raad van Commissaris houdt van fotografie. Eentje voor je kanaal @:wimderon ?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:16 schreef Koffieplanter het volgende:
JohnDDD houdt POL weer in zijn greep.
quote:De mensen in Rusland hebben het op zich prima hoor.
quote:
quote:stemde ik meestal op de lijsttrekker, tenzij er een lekker wijf op 2 of 3 stond, dan stemde ik op dat lekkere wijf.
Dit is een veel te degelijke keuze, geen uitstel meerquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dick Schoof gaat ons het beloofde land brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gelijkstellen met volgeling zijn van Franco is natuurlijk wel onzinnig.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Je mag ook niks meer zeggen in dit land.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dit gelijkstellen met volgeling zijn van Franco is natuurlijk wel onzinnig.
België loopt wat achter in deze discussie. En van de begintijd in de discussie in NL kan ik me wel herinneren dat praktisch iedereen tegen aanpassing was, in ieder geval alles vanaf D66 naar rechts, inclusief kranten als het NRC. Wout is dus een D66'er, wat op zich ook wel een belediging is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Je mag het wel zeggen, maar het is onzinnigquote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je mag ook niks meer zeggen in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |