Wat ook echt alleen maar gerealiseerd kan worden als de fantasiebezuiningen op asiel en het ambtenarenapparaat door gaan. Elke euro die je daar verliest moet uiteindelijk weer opgehaald worden via belastingen; dit worden rode cijfers waar Vitesse nog schrik van krijgt.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:19 schreef franklop het volgende:
Ach nieuw kabinet. Alles voor 0,2% verbetering koopkracht
Weekkrant Twekkelerveld?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bellingham, Haaland en Mbappé in Enschede. Het kan zomaar gebeuren, nu FC Twente kans maakt op een terugkeer in de Champions League. Over de bekroning van een topseizoen in Enschede.
Raad waar dit vandaan komt?
Tubantia?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 19:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bellingham, Haaland en Mbappé in Enschede. Het kan zomaar gebeuren, nu FC Twente kans maakt op een terugkeer in de Champions League. Over de bekroning van een topseizoen in Enschede.
Raad waar dit vandaan komt?
Wellicht kunnen we naar goede Belgische traditie Wout besprenkelen met dit bier.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
https://www.huisvandegeuze.be/van-aert/
@:Rellende_Rotscholier Al groot ingeslagen om Wout te supporteren?
All good things come to an end. We hebben gelachen en we hebben gehuild, maar zullen ze voor altijd bij ons dragen. Voordeel: deze legendarische tune komt terug.quote:Op woensdag 22 mei 2024 20:02 schreef Mani89 het volgende:
@:Koffieplanter is er leven na Inside The NBA?
Maar Gerda heeft gisteren nog een mus en een spreeuw gezien!quote:Op woensdag 22 mei 2024 21:19 schreef Felagund het volgende:
Als je naar buiten kijkt over die mooie weilanden en door de mooie bossen loopt valt het allemaal heel erg mee!
We halen zijn cheerleader er even bij.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wilders tegen Timmermans was weer pijnlijk om te zien, soort Rutte tegen Cohen. Snelle aflopende zaak die Timmermans.
Ik zeg 2-2 in 90+5quote:
Hahaha, ook volgend seizoen spelen we weer om de Xabi Alonso-cup.quote:Op woensdag 22 mei 2024 22:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We lijken een winnaar te hebben, @:alaphilippe_
Vincent Kompany, jawel!
Ik vind het echt heel grappig dat dit balletje blijkbaar pas is gaan rollen door een opmerking van Lukaku.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.ad.nl/nederla(...)enwoordigd~a894ae37/
Ach, SEG. Ach, Kees Vos. Ach, Alex Kroes.
De Vrij
Vrij intelligente kerel toch, Romelu?quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel grappig dat dit balletje blijkbaar pas is gaan rollen door een opmerking van Lukaku.
Komt in het verhaal alleen niet naar voren waarom Lukaku daar opeens over begon, die heeft zelf nooit bij SEG gezeten, geloof ik. Al zal hij ook genoeg gedoe hebben gehad met zaakwaarnemers in z'n carrière..quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel grappig dat dit balletje blijkbaar pas is gaan rollen door een opmerking van Lukaku.
Stukje victim blamingquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Komt in het verhaal alleen niet naar voren waarom Lukaku daar opeens over begon, die heeft zelf nooit bij SEG gezeten, geloof ik. Al zal hij ook genoeg gedoe hebben gehad met zaakwaarnemers in z'n carrière..
De reactie van Vos op dat artikel trouwens
Lukaku zat bij Raiola. Nu mag jij drie keer raden wie De Vrij ging vertegenwoordigen nadat hij vertrok bij SEG. 4D chess, baby!quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:02 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Komt in interviews welbespraakt en rustig over voor een voetballerquote:Op donderdag 23 mei 2024 13:24 schreef VoMy het volgende:
[..]
Vrij intelligente kerel toch, Romelu?
Tevens denk ik niet dat Stefan de Vrij als nestor de wederopbouw van Ajax gaat begeleiden. Alex Kroes
En spreekt volgens mij 7 talen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 14:15 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Komt in interviews welbespraakt en rustig over voor een voetballer
quote:De aanleiding voor deze stap is een interview dat Maximilian Krah, de Europese lijsttrekker voor AfD, afgelopen week gaf aan de Italiaanse krant La Repubblica. Hij zei daarin dat "niet iedere SS'er automatisch een crimineel was" en dat er "ook veel boeren onder de SS'ers waren".
Cancel culture. Je mag ook niets meer zeggen.quote:
Er waren ook veel boeren onder de SS'ers. Dat kan toch waar zijn?quote:
Mona zal wel binnenkort wel roepen dat veel vissers ook nsb'er waren oid.quote:
In Zandvoort stiktenhet van de NSB'ers. Maar dat lag vast aan de Duitse toeristen die daar elke zomer de geesten rijp maakten.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:22 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Mona zal wel binnenkort wel roepen dat veel vissers ook nsb'er waren oid.
Hij ziet er ook wel echt waanzinnig slecht uit zeg. Ik begin bijna medelijden met hem te krijgen, maar gelukkig bedenk ik me dan op tijd dat het nog steeds een lul is.quote:Op donderdag 23 mei 2024 22:34 schreef Szura het volgende:
Hij is inmiddels op weg naar de Waalbrug
https://nos.nl/video/2521(...)zoiets-weer-gebeuren
Ik vraag me dan altijd een beetje af of hij in deze situatie op de radar is gekomen doordat hij een publiekelijke rol aan nam. Natuurlijk is het niet helemaal de bedoeling dat ze er dan extra opduiken omdat je dit soort figuren altijd aan moet pakken, maar als het echt komt door 'hoogmoed komt voor de val' is het ook wel weer lekker.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:45 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Gom.
Dat voelt ook wel echt als een eeuwigheid geleden.
De volgende die wordt gedemoniseerd door de altijd vervelende linkse media.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 10:45 schreef Pistolero het volgende:
Ach, Gom.
Dat voelt ook wel echt als een eeuwigheid geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |