In tijden dat clubvaste spelers zeldzaam worden, maken we dingen groter dan ze zijn inderdaad. Mark van der Maarel zou allang in de anonimiteit verdwenen zijn als hij niet bij Utrecht was gebleven.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk met stijgende verbazing naar hoe men van een nietszeggend spelertje als Bram van Polen een of ander icoon probeert te maken.
Bram van Polen.
Vandaag weer op prachtige wijze een goal weggegeven, pure middelmaat Van de Maarelquote:Op zondag 19 mei 2024 20:52 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
In tijden dat clubvaste spelers zeldzaam worden, maken we dingen groter dan ze zijn inderdaad. Mark van der Maarel zou allang in de anonimiteit verdwenen zijn als hij niet bij Utrecht was gebleven.
https://nos.nl/video/2521(...)j-afscheid-van-polenquote:Op zondag 19 mei 2024 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik kijk met stijgende verbazing naar hoe men van een nietszeggend spelertje als Bram van Polen een of ander icoon probeert te maken.
Bram van Polen.
José Ignacio "Nacho" Fernández Iglesias vind dit leuk.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bram van Polen.
Ach, definitief einde tijdperkquote:Op zondag 19 mei 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
Ach Iraanse staatsterroristen, met een helikopter in dat weer gaan vliegen
Als je er vanuit gaat dat dat een nog slechtere optie is dan ome Ronald hou ik mijn hart vastquote:
Mona toetje?quote:Op maandag 20 mei 2024 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je er vanuit gaat dat dat een nog slechtere optie is dan ome Ronald hou ik mijn hart vast
De miljoenenverdienende miljonair en professor uit het Gooi is geen onderdeel van de elite natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:52 schreef Steven184 het volgende:
Gelukkig ligt het niet aan Ronald zelf. Vooral de laatste is een pareltje.
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Oh, er zullen genoeg aandacht- en machtsgeile figuren te vinden zijn die met alle liefde als de spreekpop van Geert willen acteren hoor. Maak je daar maar geen zorgen over.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook wel bijzonder als de formatie klapt omdat er geen premierskandidaat te vinden is
Ach, definitief erkend genocide plegende oorlogmisdadiger Benjamin N.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat een schok: het Internationaal Strafhof heeft opsporingsbevelen voor de hoofdrolspelers in de Gaza-genocide.
Ach, aan iedereen die in goed/fout-denken doet en de Palestijnen racistisch over een kam scheert als terroristen.
Blijft wel fascinerend dat zo'n schoft al sinds 1996 alles doet om Palestijnen en zelfs zijn eigen bevolking op te jagen en er nog altijd een fanfare achter hem aanrent.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ach, definitief erkend genocide plegende oorlogmisdadiger Benjamin N.
Maar hij heeft de onvoorwaardelijke steun van Geert en Lientje, dat zal hem goed doen!
VdMaarel die ziedend een bal wegtrapt na die vernedering door Minteh was wel geinig.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Vandaag weer op prachtige wijze een goal weggegeven, pure middelmaat Van de Maarel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |