Zambiaantjes moet je kort houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wel verrassend dat Guus Til hier niet bij zit.
Wel gangbangs blijkbaar met de vrouw van Kees Luijcx.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er gangs binnen PSV-selectie?
Je zou denken dat je als miljonair van 25 met veel te veel vrije tijd wel wat beters te doen (haha) hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel gangbangs blijkbaar met de vrouw van Kees Luijcx.
Klinkt als de ideale premier voor de BV Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Amsterdam UMC was niet bereikbaar voor commentaar. Wel meldde zich zaterdag bij NRC hoogleraar medische oncologie Kees Punt. Hij was tot 2020 hoofd van de afdeling medische oncologie van het Amsterdam UMC (toen nog AMC), in de tijd dat Plasterk daaraan verbonden was. Punt liet weten dat hij vrijdag aan Plasterk het volgende app-bericht stuurde, zinspelend op diens excuusbrief in De Telegraaf:
„Beste Ronald, je hebt het ongetwijfeld erg druk, dus ik help je graag met de tekst voor je nog missende excuusbrief:
„Sorry voor mijn gebrek aan integriteit, ik had geen gegevens van collega-wetenschappers mogen gebruiken zonder hen hierin te betrekken. Hiermee heb ik beroepsethiek geschonden en dat had ik dus niet moeten doen. Ook sorry dat ik mijn persoonlijk financieel gewin belangrijker heb gevonden dan het maatschappelijk belang. In ruil voor miljoenen euro’s heb ik toegestaan dat een voor kankerpatiënten potentieel succesvolle therapie in de prullenbak verdwijnt omdat het geen concurrent mocht worden van een middel van het bedrijf waar ik het aan heb verkocht. Ook dat had ik als kankeronderzoeker nooit mogen doen.”
Punt sluit zijn bericht af met: „Ik hoop dat je hier iets aan hebt.”
Ronald Plasterk laat in een reactie op dit app-bericht weten: „Wat er staat is onwaar.”
Hahahaha. Wat een ultieme trol, die Kees. Puur genieten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Amsterdam UMC was niet bereikbaar voor commentaar. Wel meldde zich zaterdag bij NRC hoogleraar medische oncologie Kees Punt. Hij was tot 2020 hoofd van de afdeling medische oncologie van het Amsterdam UMC (toen nog AMC), in de tijd dat Plasterk daaraan verbonden was. Punt liet weten dat hij vrijdag aan Plasterk het volgende app-bericht stuurde, zinspelend op diens excuusbrief in De Telegraaf:
„Beste Ronald, je hebt het ongetwijfeld erg druk, dus ik help je graag met de tekst voor je nog missende excuusbrief:
„Sorry voor mijn gebrek aan integriteit, ik had geen gegevens van collega-wetenschappers mogen gebruiken zonder hen hierin te betrekken. Hiermee heb ik beroepsethiek geschonden en dat had ik dus niet moeten doen. Ook sorry dat ik mijn persoonlijk financieel gewin belangrijker heb gevonden dan het maatschappelijk belang. In ruil voor miljoenen euro’s heb ik toegestaan dat een voor kankerpatiënten potentieel succesvolle therapie in de prullenbak verdwijnt omdat het geen concurrent mocht worden van een middel van het bedrijf waar ik het aan heb verkocht. Ook dat had ik als kankeronderzoeker nooit mogen doen.”
Punt sluit zijn bericht af met: „Ik hoop dat je hier iets aan hebt.”
Ronald Plasterk laat in een reactie op dit app-bericht weten: „Wat er staat is onwaar.”
Uitstekend stuk ja. Let vooral ook op het einde, dat de oppositie abusievelijk lijkt te denken dat er gewoon rationele discussies gevoerd kunnen worden over de inhoudelijke punten en problemen. Die denken dat ze nog altijd 11 tegen 11 aan het voetballen zijn terwijl de tegenstander de scheids onder schot houdt, de bal lek heeft geprikt en het doel van het veld gesleept. Zolang dat zo blijft, komt er ook geen electorale omslag.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Doorgaans weldenkende mensen zijn massaal de fuik van Wilders ingezwommen
https://www.volkskrant.nl/a-b273ca4d
Ongeëvenaarde duiding weer van SheilaGodin in de Volkskrant
@:VoMy @:Szura
Voor het eerst sinds 2011 niet bij de eerste twee, lees ik. En ze stonden vandaag na een minuut of acht spelen nochtans met 0-2 voor. Werd daarna keurig 4-2, schitterend.quote:
Dan spelen ze ook geen Supercup als Leverkusen de beker wint lolquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2011 niet bij de eerste twee, lees ik. En ze stonden vandaag na een minuut of acht spelen nochtans met 0-2 voor. Werd daarna keurig 4-2, schitterend.
De vloek van Harry Kane.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan spelen ze ook geen Supercup als Leverkusen de beker wint lol
⚠️ Confirmed from all parties involved that Roberto De Zerbi will not become the new coach at FC Bayern!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zijn aanbeland bij De Zerbi, @:alaphilippe_
Morgen het bericht dat ook dit niet doorgaat!
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
⚠️ Confirmed from all parties involved that Roberto De Zerbi will not become the new coach at FC Bayern!
Saga continues and time is running for Bayern as many players from the current squad and potential new signings want to know who the new coach will be..
Ja en nu wordt het zo'n degelijke Van Zwol, problematischquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:22 schreef Szura het volgende:
Toch jammer dat ze niet al akkoord waren met Ome Roon, dat zou wel bij deze shitshow van een formatie hebben gepast
Sheila is erg scherp ja. Tragische dooddoener is wel dat Nederland dit gewoon wil.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Doorgaans weldenkende mensen zijn massaal de fuik van Wilders ingezwommen
https://www.volkskrant.nl/a-b273ca4d
Ongeëvenaarde duiding weer van SheilaGodin in de Volkskrant
@:VoMy @:Szura
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |