Dit is het officile Twitteraccount van Bureau Woordvoering Kabinetsformatiequote:
Pieter O. retweet het wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is het officile Twitteraccount van Bureau Woordvoering Kabinetsformatie
Ik geloof hier NIETS van.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is het officile Twitteraccount van Bureau Woordvoering Kabinetsformatie
Ik geloof hier NIETS van.
https://www.kabinetsformatie2023.nl/quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 19:06 schreef Steven184 het volgende:
Wilders duidelijk premier van alle Nederlanders! Zolang je maar dezelfde mening deelt
Is dit een quote van Pietje of van een politicus van PVV of BBB?quote:Op maandag 11 maart 2024 21:53 schreef Szura het volgende:
Prima toch? Tijd van het braafste jongetje ligt wel een keer achter ons. En het wordt ook heel rap tijd om het stikstofdossier te verbranden en gewoon weer te gaan bouwen overal.
Keihard PUKKED. Benieuwd hoe lang het duurt tot hij hier weer verschijnt nuquote:Op maandag 11 maart 2024 21:53 schreef Szura het volgende:
Prima toch? Tijd van het braafste jongetje ligt wel een keer achter ons. En het wordt ook heel rap tijd om het stikstofdossier te verbranden en gewoon weer te gaan bouwen overal.
Zit daar een verschil tussen?quote:Op maandag 11 maart 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit een quote van Pietje of van een politicus van PVV of BBB?
Ik denk dat Pietje samen met Ihattaren aan de ballonnetjes zit.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:53 schreef Szura het volgende:
Die hapt nog sneller dan een hond met hondsdolheid. Ik gok op binnen een week.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Keihard PUKKED. Benieuwd hoe lang het duurt tot hij hier weer verschijnt nu
Meerdere keren per week op je eigen username zoekenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hapt nog sneller dan een hond met hondsdolheid. Ik gok op binnen een week.
Er wordt hier zo weinig gepost tegenwoordig dat je ook gewoon 1x per week een minuutje kan scrollenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meerdere keren per week op je eigen username zoeken![]()
WLR is gelukkig wel springlevendquote:Op maandag 11 maart 2024 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt hier zo weinig gepost tegenwoordig dat je ook gewoon 1x per week een minuutje kan scrollen
Het grote gelijk van tong. Dood forum.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt hier zo weinig gepost tegenwoordig dat je ook gewoon 1x per week een minuutje kan scrollen
Echt alles aan het verhaal is ongeloofwaardig.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:53 schreef hhh38 het volgende:
Ach, Britse koningshuis. Wat een strontpot
Ook een kapotte klok etcquote:Op maandag 11 maart 2024 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het grote gelijk van tong. Dood forum.
Moet ik weer meer gaan drinken?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je ziet hoe het met tong is afgelopen zou ik zeggen van niet, maar voor de postaantallen zou het wel goed zijn. Beetje de vraag of je hart voor de zaak hebt.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet ik weer meer gaan drinken?
Ongeveer even goed als met 737 MAX vliegenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:46 schreef Steven184 het volgende:
Klokkenluider bij Boeing zijn is blijkbaar ook niet heel goed voor je levensverwachting.
Max Max Max Supermax Maxquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ongeveer even goed als met 737 MAX vliegen
Fok is nog heel actief met evenementen. Tour de France natuurlijk, maar ook Top 2000 en ESF. Dat zijn gelijk ook de hoofdredenen dat ik hier nog rondhangquote:Op maandag 11 maart 2024 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je ziet hoe het met tong is afgelopen zou ik zeggen van niet, maar voor de postaantallen zou het wel goed zijn. Beetje de vraag of je hart voor de zaak hebt.
Dit komt mij op een ban in WLR te staan, maar ik ben onlangs met een MAX naar Bahrein gevlogen om daar SUPER MAX live in actie te zienquote:
Waarom???quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit komt mij op een ban in WLR te staan, maar ik ben onlangs met een MAX naar Bahrein gevlogen om daar SUPER MAX live in actie te zien
Dit vind ik bij wielrennen trouwens ook wel een probleem. Langs de weg heb je meestal geen idee wat er gaande is tenzij je ook een livestream aan hebt staan op je telefoon.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:42 schreef Szura het volgende:
Je kan toch geen zak van zo’n race volgen als je op de tribune zit?
quote:
Terechte klachtenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:42 schreef Szura het volgende:
Je kan toch geen zak van zo’n race volgen als je op de tribune zit?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit komt mij op een ban in WLR te staan, maar ik ben onlangs met een MAX naar Bahrein gevlogen om daar SUPER MAX live in actie te zien
Jeetje, ik was me er niet van bewust dat je bestaan zo leeg isquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
LebensWLRunwertes Leben.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Endlsng der WLR-Frage.quote:
Het spektakel van Steenwijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Overigens is F1 een leuke ingenieurswedstrijd, maar geen sport. ONZE MAX zat nota bene als een Fok!'er het halve weekend te gamen op z'n hotelkamer in Saudi en won alsnog alles op z'n sloffen
Maar nu ik de toon heb gezet ben ik wel benieuwd naar andere genante sportevenementen die mensen bezocht hebben
Wedstrijden van Ajax dit seizoen, helaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Maar nu ik de toon heb gezet ben ik wel benieuwd naar andere genante sportevenementen die mensen bezocht hebben
Een paar keer schaatsen in Thialf als kind, maar daar schaam ik mij niet voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Overigens is F1 een leuke ingenieurswedstrijd, maar geen sport. ONZE MAX zat nota bene als een Fok!'er het halve weekend te gamen op z'n hotelkamer in Saudi en won alsnog alles op z'n sloffen
Ik had jarenlang een seizoenskaart van NAC terwijl ik geen debielere club ken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Komen we er zo toch achter dat Sjoerd Moussou hier al jaren meepost!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:18 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik had jarenlang een seizoenskaart van NAC terwijl ik geen debielere club ken.
Ik vind ADO toch wel de meest debiele club.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:18 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik had jarenlang een seizoenskaart van NAC terwijl ik geen debielere club ken.
Sven Nys Fanclub in Pijnacker.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Baldwin Street Gutbusterquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik eens Wrestlemania live heb mogen bijwonenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Truckersdag in Heerde.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Een demonstratietoernooitje met Mervyn King, ergens begin 2000. Zelfs een handtekening gescoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Ik sta weleens in Thialf scoor je in WLR ook geen punten mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Go Ahead is goud man. Adelaarshorst foreverquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:53 schreef Fretwork het volgende:
Nederlands elftal, Go Ahead in de KKD, dat zijn wel mijn dieptepunten geloof ik.
Ja oke, was ook wel mooi. Maar de KKD is wel echt afzien hoor...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Go Ahead is goud man. Adelaarshorst forever
Je moet uiteraard niet voor het voetbal gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja oke, was ook wel mooi. Maar de KKD is wel echt afzien hoor...
Verder fantastisch. Eerste rij, naast Hugo die vijf keer per wedstrijd uit frustratie bijna over het hek sprong.
Ik heb 1,5 jaar geleden 80 euro betaald voor Barcelona - Rayo Vallecano 0-0quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Heb eens een paar pond betaald voor een FA Cup voorrondewedstrijd van een Engelse ploeg op het 5e niveau. Prachtige ervaring tussen een paar dronken en cynische Engelsen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar geleden 80 euro betaald voor Barcelona - Rayo Vallecano 0-0
Ik ook, dat was echt fantastisch. Was zelfs een ploeg op het 9e niveau, maar die hadden al een paar keer de FA Vase gewonnen (beker voor het 6e tm 9e niveau)quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb eens een paar pond betaald voor een FA Cup voorrondewedstrijd van een Engelse ploeg op het 5e niveau. Prachtige ervaring tussen een paar dronken en cynische Engelsen.
Keirin lijkt mij wel gaaf, zeker in Aziequote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:52 schreef Steven184 het volgende:
Stierengevecht toen ik jong was
Keirin in Korea (gokken en drinken)
En het ergste, voetbalwedstrijden van Nederlands elftal.
Ik heb 5? jaar geleden nog veel meer betaald om voor de allereerste keer naar F1 te gaan in Oostenrijk. Onze Max lag er in de eerste bocht uit. Zit je dan op de oranje tribune met volwassen mannen met tranen in hun ogen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn broer was naar Kroati - Portugal op het EK 2016. Geen idee wat hij betaald had, maar was wel de eerste wedstrijd ooit op een EK zonder schot op goalquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan is het een groot succes te noemen.quote:
Was echt legendarisch. Maar wel fout sfeertje. Gokken en drinken is meestal niet bevorderlijk. Zesdaagse is altijd wel leuk, maar ook wel echt kermis ipv sport. Ga vaak naar Rotterdam.quote:Op woensdag 13 maart 2024 05:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Keirin lijkt mij wel gaaf, zeker in Azie
Sowieso nog nooit zesdaagse en / of baanwielrennen live gezien, dat moet wel tof zijn
Verder prachtige voorbeelden![]()
@DeeBee is as we speak kaartjes aan het kopen voor heel WLR.quote:
GEKOLONISEERDquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:deebee is as we speak kaartjes aan het kopen voor heel WLR.
Ivm het stikstofverhaal had het mooier geweest als hij Gert-Jan Uitlaat had gehetenquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:49 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
De altijd corrupte trippel bie terroristenclub (incl de voorzitter)
Dan kom ik uit bij enkele FC Groningen wedstrijden, in zowel Euroborg als nog een keer in de Arena, die verrassend genoeg voor zover ik het mij kan herinneren allemaal verloren gingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Tijdens corona had ik nog een seizoenskaart bij Heerenveen, ik geloof dat ik uiteindelijk 2 van de 17 wedstrijden heb mogen bezoeken tegen VVV en PEC of zo en het was twee keer verschrikkelijk slecht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kom ik uit bij enkele FC Groningen wedstrijden, in zowel Euroborg als nog een keer in de Arena, die verrassend genoeg voor zover ik het mij kan herinneren allemaal verloren gingen.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tijdens corona had ik nog een seizoenskaart bij Heerenveen, ik geloof dat ik uiteindelijk 2 van de 17 wedstrijden heb mogen bezoeken tegen VVV en PEC of zo en het was twee keer verschrikkelijk slecht.
Halsoverkop naar Itali om Steven Kruijswijk de Giro te zien winnen was ook niet op alle vlakken een succes.
DeeBee is dus de Bini van WLR, en wij de Taarame's?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:deebee is as we speak kaartjes aan het kopen voor heel WLR.
Ook als de sport niet levert wat je er van gehoopt had zijn het wel vette tripjes. Slapen op een berg in een VW Up kan ik ook overigens wel afraden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn spontane tripje (inclusief het hele testbewijscircus) naar Boedapest voor Nederland - Tsjechi in 2021 liep ook anders dan verwacht. Ik had beter moeten weten met Frank de Boer als trainer
En wij de NOS maar de schuld gevenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Halsoverkop naar Itali om Steven Kruijswijk de Giro te zien winnen was ook niet op alle vlakken een succes.
Gezellig naar de EBI als buurman van Taghi en Holleeder? Want nogal vluchtgevaarlijk en gewelddadig.quote:
quote:
Dubai is ondertussen meer een soort Newcastle geworden, daar loopt een partij volk rond (Quincy P. bevestigt dit eens te meer)quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Het systeem is gebouwd om mijn jongens te laten falen, iemand moet mijn kleintjes kijken als ze mij komen halen"
Misschien iets voor @:DeeBee? Die vliegt toch van de ene proletenstaat naar de andere om iedere kneuzenkermis met een bezoek te vereren.
Nepstad, nepvolk. Treffend.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dubai is ondertussen meer een soort Newcastle geworden, daar loopt een partij volk rond (Quincy P. bevestigt dit eens te meer)
Welkom in Europaquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef Steven184 het volgende:
Vorige week had ik nog nooit van Joost Klein gehoord. Mijn leven was toen heel stuk beter.
Boomer!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef Steven184 het volgende:
Vorige week had ik nog nooit van Joost Klein gehoord. Mijn leven was toen heel stuk beter.
Dat wordt dus zonder grappen 80 zetels voor Geert bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:55 schreef Slobeend het volgende:
Constante win-win situatie voor Wilders.
Ik heb nog steeds geen scenario ontdekt wat slecht voor hem is. We zijn verloren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:55 schreef Slobeend het volgende:
Constante win-win situatie voor Wilders.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef Steven184 het volgende:
Dit is wat De NeDerL@nDeR wil!!1!!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Omtzigt wil wel een bruinrechts kabinet, maar dan liever niet met de keizer van bruinrechts op de voorgrond.
'De Nederlander' is een mokerdomme, kortzichtige, racistische mongoolquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is wat De NeDerL@nDeR wil!!1!!!
De fanfare speelt up-tempo door, terwijl we immer gerade aus voortdenderen richting het ravijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is wat De NeDerL@nDeR wil!!1!!!
Tot de volgende verkiezing?quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:51 schreef DeLuna het volgende:
Altijd als ik hier lees over politiek komt mijn hoop in de mensheid weer terug.
Tijd voor vrijstaat WLR?quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:51 schreef DeLuna het volgende:
Ook een beetje de hoop dat er nog fatsoenlijke mensen op fok zittenquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:51 schreef DeLuna het volgende:
I.t.t. ons wil Pietertje dat dit kabinet een succes wordt. Daar zijn de kansen nu aanmerkelijk op vergroot.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Omtzigt wil wel een bruinrechts kabinet, maar dan liever niet met de keizer van bruinrechts op de voorgrond.
Shell blijft dapper weerstand bieden, petje afquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:10 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)teren-in-olie-en-gas
Dat is ook lekker hoor!!!
Doen dan wel weer het meeste van alle grote olie majors.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:10 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)teren-in-olie-en-gas
Dat is ook lekker hoor!!!
Jij zit ook volledig in de zak van het grootkapitaal he?quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Doen dan wel weer het meeste van alle grote olie majors.
Totdat Ome Geert hoog genoeg staat in de peilingen om zeker te weten dat hij wl premier gaat worden na verkiezingenquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
I.t.t. ons wil Pietertje dat dit kabinet een succes wordt. Daar zijn de kansen nu aanmerkelijk op vergroot.
Top, geef ze een Fanta en een medaillequote:Op donderdag 14 maart 2024 18:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Doen dan wel weer het meeste van alle grote olie majors.
Met Wilders als premier was er eerder sprake geweest van een pogromkabinet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:30 schreef Felagund het volgende:
De babbelbox vraagt zich af "wat vindt u van een programkabinet"?
Ik verwacht een program met 25 punten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:30 schreef Felagund het volgende:
De babbelbox vraagt zich af "wat vindt u van een programkabinet"?
Dit is zoveel Ach dat het ook voor Ajax wat zielig wordt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog steeds geen Ach Ajax. Staan ze 3-0 voor of zo?
Ach-nul ach-ter?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is zoveel Ach dat het ook voor Ajax wat zielig wordt.
Eng he, nuance.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij zit ook volledig in de zak van het grootkapitaal he?
Kwam er sowieso nooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Ach iedereen die nu ziedend is op de Jumbo.
Een supermarkt die zich associeert met Frank Lammers en MAX dient ten alle tijden geboycot te worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal het personeel ook niet leuk vinden!
Als je in diverse artikelen leest waarom mensen niet meer hun kinderen vaccineren, dan schaam je je dat je het land moet delen met dat soort mensen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik schrik van het kinkhoest topic in NWS en vooral van de teloorgang van voormalig user Insomnia_
Nee, dit kan niet.quote:In de Women's Super League heeft koploper Chelsea de topper tegen Arsenal met 3-1 gewonnen. De derby van Londen begon een half uur later, omdat Arsenal in witte kousen het veld op kwam, dezelfde kleur als de sokken van het thuistenue van Chelsea.
Omdat Arsenal geen andere kousen meehad, was de club uit Noord-Londen uiteindelijk gedwongen 'uit'-sokken van de rivaal te kopen in de fanshop. Logo's van Chelsea en de sponsor werden met zwarte tape afgeplakt.
Valt wel mee toch? Chelsea vergat gewoon eens een uitshirt. Dat gedoe met de sokken vind ik sowieso kut.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 02:54 schreef Pino112 het volgende:
Ach, meisjesvoetbal.
[..]
Nee, dit kan niet.
Thomas is iets teveel in zichzelf gaan geloven?quote:
Service h.quote:
Steef heeft de PCS app uit de app store laten halen. Tijntje Hendriks is een betalende klant, verwijderde de app omdat ie niet meer goed werkte en wilde 'm toen opnieuw installeren, maar dat ging niet meer omdat de app dus uit de store is gehaald. Tijntje is nu dus een abonnee zonder dat hij de beschikking heeft over het product waar hij voor heeft betaald. De conclusie van Steef: vervelend.quote:
Uit paniek zijn ze zelfs ongevraagd permabans gaan terugdraaien merk ik.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jeetje! Gelukkig ligt COR achter ons.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Uit paniek zijn ze zelfs ongevraagd permabans gaan terugdraaien merk ik.
Permbans bestaan dan ook niet, na een jaar mag je weer uit de gevangenis.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
De coronaperiode was nog wel zo'n leuke periode in dit topic!quote:Op maandag 18 maart 2024 13:57 schreef Felagund het volgende:
Welkom terug VoMy! Ik was je eerlijk gezegd al helemaal vergeten.
Veel ruimte voor verschillende meningen zeker?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De coronaperiode was nog wel zo'n leuke periode in dit topic!
Jeetje, shots firedquote:Op maandag 18 maart 2024 13:57 schreef Felagund het volgende:
Welkom terug VoMy! Ik was je eerlijk gezegd al helemaal vergeten.
quote:Op maandag 18 maart 2024 14:53 schreef Steven184 het volgende:
Waarvoor was je eigenlijk geband @:vomy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel blij dat hij terug is hoor! Het kwam er (veel) negatiever uit dan bedoeld. Eigenlijk bedoelde ik dat hij veel te lang geband was.quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-niet-mocht-a4193391quote:Op maandag 18 maart 2024 17:06 schreef Steven184 het volgende:
Van ons Ministerie J&V hoeven we echt niets te verwachten he.
Dikkie Schoof vloog ook lekker uit de bocht.
Je hebt je tijd in het cachot toch wel gebruikt om een leuk boekwerkje te schrijven?quote:Op maandag 18 maart 2024 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mooi dat je terug bent.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daar moet je alleen aan beginnen als je nog de illusie hebt dat er dingen te redden zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:20 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Je hebt je tijd in het cachot toch wel gebruikt om een leuk boekwerkje te schrijven?
Als je moest kiezen tussen Danny en Putin, wie kies je dan?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daar moet je alleen aan beginnen als je nog de illusie hebt dat er dingen te redden zijn.
quote:Op maandag 18 maart 2024 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen Danny en Putin, wie kies je dan?
Heb je de plakkertjes van Ganna wel eens gezien? Die laat zich tatoeren door een of andere hobbyist, dat kan niet anders.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die tattoo's van Matthews kunnen toch echt niet? Snuift ie soms ook benzine?
Zelfde als die van Jakob Ingebrigtsenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de plakkertjes van Ganna wel eens gezien? Die laat zich tatoeren door een of andere hobbyist, dat kan niet anders.
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt dat je even voor me wilden poseren vandaag @:Slobeend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje door zijn zusquote:Op maandag 18 maart 2024 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de plakkertjes van Ganna wel eens gezien? Die laat zich tatoeren door een of andere hobbyist, dat kan niet anders.
Die heeft toch zijn geboortedatum op zijn rug laten tatoeren?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die tattoo's van Matthews kunnen toch echt niet? Snuift ie soms ook benzine?
De Gendt heeft zijn naam op zijn arm gezet, voor het geval zijn ouders hem achterlaten in de ballenbak.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft toch zijn geboortedatum op zijn rug laten tatoeren?
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Gendt heeft zijn naam op zijn arm gezet, voor het geval zijn ouders hem achterlaten in de ballenbak.
Is de computer van deze jongen wel eens doorzocht?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte bazen doen dat
Je hoeft me niet te vragen wie dit is.
Denk niet dat zijn computer nog vaak aan gaat.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is de computer van deze jongen wel eens doorzocht?
Hij zet zijn beste beentje niet meer voor?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk niet dat zijn computer nog vaak aan gaat.
Greebed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Pukked?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:50 schreef Szura het volgende:
Tja Denise is een leuke meid maar geef mij toch maar Jorrit en Ronald als er een oorlog uitbreekt. Sneu dat ze er uit liggen, waren natuurlijk perfect geschikt voor het leger geweest.
Je mag het niet zeggen maar de programmamakers hebben toch wel heel graag een vrouw tot de laatste aflevering erin dus als er 'getwijfeld' wordt dan weet je al wel dat ze door mag.
Ach misogynist Pukquote:Op maandag 18 maart 2024 21:50 schreef Szura het volgende:
Tja Denise is een leuke meid maar geef mij toch maar Jorrit en Ronald als er een oorlog uitbreekt. Sneu dat ze er uit liggen, waren natuurlijk perfect geschikt voor het leger geweest.
Je mag het niet zeggen maar de programmamakers hebben toch wel heel graag een vrouw tot de laatste aflevering erin dus als er 'getwijfeld' wordt dan weet je al wel dat ze door mag.
Verder geen idee waar het om gaat.quote:
Kamp van Koningsbrugge schijnbaar, vrouwen kunnen natuurlijk geen militair zijn!quote:Op maandag 18 maart 2024 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verder geen idee waar het om gaat.
@AIVDquote:Op maandag 18 maart 2024 21:50 schreef Szura het volgende:
Veel hebben het er zeker niet makkelijk nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nderhandelingstafels
Wat hebben de werkgevers het toch zwaar
Ach, Wilders.quote:Partijleider Wilders gaf toe dat de kabinetsformatie een rol heeft gespeeld bij de afwegingen. "Je moet rekening houden met wie je straks aan tafel zit bij de onderhandelingen." Hij heeft voor de stemming gebeld met de BBB over hun zorgen. "Die neem je serieus."
Weer een standpunt in de ijskast, is die niet een keer vol?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Kamer stemt nu tegen plannen voor natuurlijk gedrag veedieren, PVV draait
Ach, de Tweede Kamer.
Ach, de PVV (minus Graus)
Pietach.
[..]
Ach, Wilders.
Dit land is verrot.
En Memphis Depay heeft even alle criminelen opgenoemd waarmee hij bevriend is. Ik heb zomaar het idee dat voetballers niet heel slim zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:51 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Gini Wijnaldum moeten we allemaal wat minder klagen over Saudi-Arabi, want in Nederland hebben we de toeslagenaffaire!
Ach.
Alle dieren in de diepvries!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer een standpunt in de ijskast, is die niet een keer vol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk is er simpelweg niet genoeg rode verf om elke instantie wekelijks een meer dan verdiende BuZa-behandeling te bezorgen. Maar wat er wel is mag wel richting LNV en de TK.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Ach, de Tweede Kamer.
Ach, de PVV (minus Graus)
Pietach.
Ach, Wilders.
Dit land is verrot.
De hele tijd een bal tegen je kop krijgen is ook niet gezond schijnbaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Memphis Depay heeft even alle criminelen opgenoemd waarmee hij bevriend is. Ik heb zomaar het idee dat voetballers niet heel slim zijn.
Luuk de Jong is gek genoeg wel weer een van de slimmere voetballers.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
De hele tijd een bal tegen je kop krijgen is ook niet gezond schijnbaar.
Ben benieuwd of VVD heimwee gaat krijgen naar D66 en PvdA, of dat ze het stiekem wel lekker vinden, anti-EU beleid (en later pro-klimaatverandering beleid).quote:
Het beleid vinden ze heel lekker. Maar ze gaan gek worden van de onprofessionaliteit en emoties bij PVV en BBB.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of VVD heimwee gaat krijgen naar D66 en PvdA, of dat ze het stiekem wel lekker vinden, anti-EU beleid (en later pro-klimaatverandering beleid).
Abortusverbod incomingquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dijkgraaf (SGP) en Van Zwol (CDA) informateurs. Stap richting de natte droom van Omtzigt?
Fat, dumb & happy.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:49 schreef franklop het volgende:
En ondanks alles staan we nog steeds 6e op de lijst meest gelukkige landen ter wereld
Ik kan ook geen 7 landen bedenken waar ik liever zou wonen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:49 schreef franklop het volgende:
En ondanks alles staan we nog steeds 6e op de lijst meest gelukkige landen ter wereld
Elbert Dijkgraaf (SGP) is de toyboy van Tamara van Ark (VVD). Die zal dus wel premier worden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dijkgraaf (SGP) en Van Zwol (CDA) informateurs. Stap richting de natte droom van Omtzigt?
quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Dit land kan ook heel mooi zijn lieffies.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VVD-prominent Hans Hoogervorst wil wel premier van Nederland worden: ‘Die mogelijkheid is er’quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Elbert Dijkgraaf (SGP) is de toyboy van Tamara van Ark (VVD). Die zal dus wel premier worden.
Prof. Dr. Ir. Akkermans maakt ook een kans!quote:
HH lijkt mij passend voor dit kabinet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
VVD-prominent Hans Hoogervorst wil wel premier van Nederland worden: ‘Die mogelijkheid is er’
De eerste opportunist meldt zich!
Nee okquote:VVD-prominent en oud-minister Hans Hoogervorst ontkent tegenover de NOS dat hij met journalisten van het AD heeft gesproken over zijn mogelijke kandidatuur als minister-president.
"Ik heb helemaal niet met deze mensen gesproken! Met helemaal niemand!" laat hij in een bericht weten. Op de vraag of hij evengoed premierskandidaat is antwoordt hij: "Nee."
Een journalist van het AD zegt dat er wel degelijk contact is geweest met Hoogervorst. Maar Hoogervorst denkt dat er iets anders aan de hand is, schrijft hij in een tekstbericht. "Ik denk dat ze gefopt zijn, nummer dat ze hebben niet van mij."
Het AD kopte vanmiddag: "VVD-prominent Hans Hoogervorst wil wel premier van Nederland worden: 'Die mogelijkheid is er'". De krant zei verder dat Hoogervorst (67) had gezegd dat hij alleen minister-president wilde worden, geen 'gewone' minister.
Het AD houdt vol met Hoogervorst gesproken te hebben, en heeft aan het nieuwsartikel toegevoegd: "Later op de middag leek Hoogervorst geschrokken te zijn van zijn eigen ontboezemingen. Bij andere media wil hij zijn woorden niet bevestigen."
Matt Herben!quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
HH lijkt mij passend voor dit kabinet.
Ministersposten voor Helene Hendriks, Henny Huisman en Herman Heinsbroek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
HH lijkt mij passend voor dit kabinet.
Hendrik Haverkamp.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ministersposten voor Helene Hendriks, Henny Huisman en Herman Heinsbroek.
Hoyte van Hoytema als staatssecretaris voor het camerawerk, en laten we Hansi Hinterseer importeren voor de vrolijke noot.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik alle Akkermans dingen weer even terug te kijken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Prof. Dr. Ir. Akkermans maakt ook een kans!
Adolf Htter als tactisch meesterbreinquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoyte van Hoytema als staatssecretaris voor het camerawerk, en laten we Hansi Hinterseer importeren voor de vrolijke noot.
Als laatste natuurlijk nog Heinrich Himmler opwekken van de dood.
Horst Hrubesch als zijn rechterhand.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Adolf Htter als tactisch meesterbrein
Huub Hitler.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Definitief einde tijdperk Europa. Tijd voor een nexit.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:20 schreef eentwee het volgende:
Ik had al mijn hoop gevestigd op Europa. Europa moet reguleren en sanctioneren, de lidstaten aan de ketting leggen waar uitsluitend naar de onderbuik geluisterd wordt en onder het mom van 'draagvlak' alle vooruitgang wordt gefrustreerd. Maar ze zwichten voor de druk van een paar trekkers.
De kloof tussen de politiek en het klootjesvolk was nog nooit zo klein.
Gelukkig wil ome Geert dat wel!quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Definitief einde tijdperk Europa. Tijd voor een nexit.
Samenwerken om de goedwillende mensen te naaien in dienst van de onderbuik en het grootkapitaalquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:20 schreef eentwee het volgende:
Ik had al mijn hoop gevestigd op Europa. Europa moet reguleren en sanctioneren, de lidstaten aan de ketting leggen waar uitsluitend naar de onderbuik geluisterd wordt en onder het mom van 'draagvlak' alle vooruitgang wordt gefrustreerd. Maar ze zwichten voor de druk van een paar trekkers.
De kloof tussen de politiek en het klootjesvolk was nog nooit zo klein.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom D66 nog steeds onderdeel uit maakt van de regeringsploeg. Wat is er voor hun te halen uit het frustreren en afschaffen van natuurwetgeving, het voortdurend schofferen van Europese partners door extreem navelstaarderig en onbetrouwbaar te zijn, het stopzetten van alle vormen van innovatie, het steunen van de genocide in Gaza en gerechtelijke uitspraken daarover proberen te omzeilen, sowieso het als regering chronisch overtreden van de eigen wetgeving want boeren/Israel/asielzoekers, geassocieerd worden met Piet Adema, de uithalen van Dilan over je heen laten komen? En dan ben ik vast nog genoeg vergeten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Samenwerken om de goedwillende mensen te naaien in dienst van de onderbuik en het grootkapitaal
Dit is een lastige, zou ook Nattekat kunnen zijn (of gewoon weer Pietje).quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:43 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt een beetje een langspeelplaat, maar de PVV is niet extreemrechts, hoe vaak men het ook herhaalt.
Allebei fout!quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is een lastige, zou ook Nattekat kunnen zijn (of gewoon weer Pietje).
Je zou economiesloper Reagan maar adoreren. De leegheid van die levens schokt me.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:43 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt een beetje een langspeelplaat, maar de PVV is niet extreemrechts, hoe vaak men het ook herhaalt.
Is dit die Trumpfan uit POL?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:43 schreef Steven184 het volgende:
Die IJslandse act mag ook oprottenquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:37 schreef VoMy het volgende:
Erg mooi dat het altijd genocidale Israel bij rust met 1-2 achter staat tegen het altijd sympathieke IJsland in de EK-kwalificatie. Bij de UEFA zullen ze toch ook hopen dat een diplomatieke nachtmerrie hiermee vermeden kan worden komende zomer.
Bianconeri?quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:01 schreef Steven184 het volgende:
Allemaal fout, het was de Italiaanse ons.
Probleem is natuurlijk dat de PVV en BBB stemmer hier gewoon vol achter Karolientje staanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
DassenGod
Erg mooi dat Triple B daar reclame voor maakt
Wie?quote:
Goeie reclame voor Volt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
DassenGod
Erg mooi dat Triple B daar reclame voor maakt
Dat helpt mij welgeteld 0% vooruitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die van Aukera Berriak!
Julia Holter ook nog!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:07 schreef Slobeend het volgende:
Het is de dag van Elbow, Adrianne Lenker en Waxahatchee maar R_R komt met Baskische zure kut aanzetten.
*duikt weg*
Het is vooral de dag van mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:07 schreef Slobeend het volgende:
Het is de dag van Elbow, Adrianne Lenker en Waxahatchee maar R_R komt met Baskische zure kut aanzetten.
*duikt weg*
Gefeliciteerd Stijn!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is vooral de dag van mijn verjaardag.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Stijn!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |