Het spektakel van Steenwijkquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Overigens is F1 een leuke ingenieurswedstrijd, maar geen sport. ONZE MAX zat nota bene als een Fok!'er het halve weekend te gamen op z'n hotelkamer in Saudi en won alsnog alles op z'n sloffen
Maar nu ik de toon heb gezet ben ik wel benieuwd naar andere genante sportevenementen die mensen bezocht hebben
Wedstrijden van Ajax dit seizoen, helaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Maar nu ik de toon heb gezet ben ik wel benieuwd naar andere genante sportevenementen die mensen bezocht hebben
Een paar keer schaatsen in Thialf als kind, maar daar schaam ik mij niet voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Overigens is F1 een leuke ingenieurswedstrijd, maar geen sport. ONZE MAX zat nota bene als een Fok!'er het halve weekend te gamen op z'n hotelkamer in Saudi en won alsnog alles op z'n sloffen
Ik had jarenlang een seizoenskaart van NAC terwijl ik geen debielere club ken.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Komen we er zo toch achter dat Sjoerd Moussou hier al jaren meepost!quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:18 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik had jarenlang een seizoenskaart van NAC terwijl ik geen debielere club ken.
Ik vind ADO toch wel de meest debiele club.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 19:18 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik had jarenlang een seizoenskaart van NAC terwijl ik geen debielere club ken.
Sven Nys Fanclub in Pijnacker.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Baldwin Street Gutbusterquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Ik mag mij gelukkig prijzen dat ik eens Wrestlemania live heb mogen bijwonenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Truckersdag in Heerde.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Een demonstratietoernooitje met Mervyn King, ergens begin 2000. Zelfs een handtekening gescoord.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Ik sta weleens in Thialf scoor je in WLR ook geen punten mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Go Ahead is goud man. Adelaarshorst foreverquote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:53 schreef Fretwork het volgende:
Nederlands elftal, Go Ahead in de KKD, dat zijn wel mijn dieptepunten geloof ik.
Ja oke, was ook wel mooi. Maar de KKD is wel echt afzien hoor...quote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:57 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Go Ahead is goud man. Adelaarshorst forever
Je moet uiteraard niet voor het voetbal gaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ja oke, was ook wel mooi. Maar de KKD is wel echt afzien hoor...
Verder fantastisch. Eerste rij, naast Hugo die vijf keer per wedstrijd uit frustratie bijna over het hek sprong.
Ik heb 1,5 jaar geleden 80 euro betaald voor Barcelona - Rayo Vallecano 0-0quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Heb eens een paar pond betaald voor een FA Cup voorrondewedstrijd van een Engelse ploeg op het 5e niveau. Prachtige ervaring tussen een paar dronken en cynische Engelsen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar geleden 80 euro betaald voor Barcelona - Rayo Vallecano 0-0
Ik ook, dat was echt fantastisch. Was zelfs een ploeg op het 9e niveau, maar die hadden al een paar keer de FA Vase gewonnen (beker voor het 6e tm 9e niveau)quote:Op dinsdag 12 maart 2024 23:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb eens een paar pond betaald voor een FA Cup voorrondewedstrijd van een Engelse ploeg op het 5e niveau. Prachtige ervaring tussen een paar dronken en cynische Engelsen.
Keirin lijkt mij wel gaaf, zeker in Aziequote:Op dinsdag 12 maart 2024 21:52 schreef Steven184 het volgende:
Stierengevecht toen ik jong was
Keirin in Korea (gokken en drinken)
En het ergste, voetbalwedstrijden van Nederlands elftal.
Ik heb 5? jaar geleden nog veel meer betaald om voor de allereerste keer naar F1 te gaan in Oostenrijk. Onze Max lag er in de eerste bocht uit. Zit je dan op de oranje tribune met volwassen mannen met tranen in hun ogen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn broer was naar Kroatië - Portugal op het EK 2016. Geen idee wat hij betaald had, maar was wel de eerste wedstrijd ooit op een EK zonder schot op goalquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan is het een groot succes te noemen.quote:
Was echt legendarisch. Maar wel fout sfeertje. Gokken en drinken is meestal niet bevorderlijk. Zesdaagse is altijd wel leuk, maar ook wel echt kermis ipv sport. Ga vaak naar Rotterdam.quote:Op woensdag 13 maart 2024 05:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Keirin lijkt mij wel gaaf, zeker in Azie
Sowieso nog nooit zesdaagse en / of baanwielrennen live gezien, dat moet wel tof zijn
Verder prachtige voorbeelden![]()
@DeeBee is as we speak kaartjes aan het kopen voor heel WLR.quote:
GEKOLONISEERDquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:deebee is as we speak kaartjes aan het kopen voor heel WLR.
Ivm het stikstofverhaal had het mooier geweest als hij Gert-Jan Uitlaat had gehetenquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:49 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
De altijd corrupte trippel bie terroristenclub (incl de voorzitter)
Dan kom ik uit bij enkele FC Groningen wedstrijden, in zowel Euroborg als nog een keer in de Arena, die verrassend genoeg voor zover ik het mij kan herinneren allemaal verloren gingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Tijdens corona had ik nog een seizoenskaart bij Heerenveen, ik geloof dat ik uiteindelijk 2 van de 17 wedstrijden heb mogen bezoeken tegen VVV en PEC of zo en het was twee keer verschrikkelijk slecht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kom ik uit bij enkele FC Groningen wedstrijden, in zowel Euroborg als nog een keer in de Arena, die verrassend genoeg voor zover ik het mij kan herinneren allemaal verloren gingen.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tijdens corona had ik nog een seizoenskaart bij Heerenveen, ik geloof dat ik uiteindelijk 2 van de 17 wedstrijden heb mogen bezoeken tegen VVV en PEC of zo en het was twee keer verschrikkelijk slecht.
Halsoverkop naar Italië om Steven Kruijswijk de Giro te zien winnen was ook niet op alle vlakken een succes.
DeeBee is dus de Bini van WLR, en wij de Taaramäe's?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:deebee is as we speak kaartjes aan het kopen voor heel WLR.
Ook als de sport niet levert wat je er van gehoopt had zijn het wel vette tripjes. Slapen op een berg in een VW Up kan ik ook overigens wel afraden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn spontane tripje (inclusief het hele testbewijscircus) naar Boedapest voor Nederland - Tsjechië in 2021 liep ook anders dan verwacht. Ik had beter moeten weten met Frank de Boer als trainer
En wij de NOS maar de schuld gevenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Halsoverkop naar Italië om Steven Kruijswijk de Giro te zien winnen was ook niet op alle vlakken een succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |