Ik heb 5? jaar geleden nog veel meer betaald om voor de allereerste keer naar F1 te gaan in Oostenrijk. Onze Max lag er in de eerste bocht uit. Zit je dan op de oranje tribune met volwassen mannen met tranen in hun ogen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar geleden 80 euro betaald voor Barcelona - Rayo Vallecano 0-0
Mijn broer was naar Kroatië - Portugal op het EK 2016. Geen idee wat hij betaald had, maar was wel de eerste wedstrijd ooit op een EK zonder schot op goalquote:Op dinsdag 12 maart 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb 1,5 jaar geleden 80 euro betaald voor Barcelona - Rayo Vallecano 0-0
Dan is het een groot succes te noemen.quote:
Was echt legendarisch. Maar wel fout sfeertje. Gokken en drinken is meestal niet bevorderlijk. Zesdaagse is altijd wel leuk, maar ook wel echt kermis ipv sport. Ga vaak naar Rotterdam.quote:Op woensdag 13 maart 2024 05:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Keirin lijkt mij wel gaaf, zeker in Azie
Sowieso nog nooit zesdaagse en / of baanwielrennen live gezien, dat moet wel tof zijn
Verder prachtige voorbeelden![]()
@DeeBee is as we speak kaartjes aan het kopen voor heel WLR.quote:
GEKOLONISEERDquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:deebee is as we speak kaartjes aan het kopen voor heel WLR.
Ivm het stikstofverhaal had het mooier geweest als hij Gert-Jan Uitlaat had gehetenquote:Op woensdag 13 maart 2024 10:49 schreef Pino112 het volgende:
[ x ]
De altijd corrupte trippel bie terroristenclub (incl de voorzitter)
Dan kom ik uit bij enkele FC Groningen wedstrijden, in zowel Euroborg als nog een keer in de Arena, die verrassend genoeg voor zover ik het mij kan herinneren allemaal verloren gingen.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 18:45 schreef DeeBee het volgende:
Overigens is F1 een leuke ingenieurswedstrijd, maar geen sport. ONZE MAX zat nota bene als een Fok!'er het halve weekend te gamen op z'n hotelkamer in Saudi en won alsnog alles op z'n sloffen
Maar nu ik de toon heb gezet ben ik wel benieuwd naar andere genante sportevenementen die mensen bezocht hebben
Tijdens corona had ik nog een seizoenskaart bij Heerenveen, ik geloof dat ik uiteindelijk 2 van de 17 wedstrijden heb mogen bezoeken tegen VVV en PEC of zo en het was twee keer verschrikkelijk slecht.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kom ik uit bij enkele FC Groningen wedstrijden, in zowel Euroborg als nog een keer in de Arena, die verrassend genoeg voor zover ik het mij kan herinneren allemaal verloren gingen.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tijdens corona had ik nog een seizoenskaart bij Heerenveen, ik geloof dat ik uiteindelijk 2 van de 17 wedstrijden heb mogen bezoeken tegen VVV en PEC of zo en het was twee keer verschrikkelijk slecht.
Halsoverkop naar Italië om Steven Kruijswijk de Giro te zien winnen was ook niet op alle vlakken een succes.
DeeBee is dus de Bini van WLR, en wij de Taaramäe's?quote:Op woensdag 13 maart 2024 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:deebee is as we speak kaartjes aan het kopen voor heel WLR.
Ook als de sport niet levert wat je er van gehoopt had zijn het wel vette tripjes. Slapen op een berg in een VW Up kan ik ook overigens wel afraden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Mijn spontane tripje (inclusief het hele testbewijscircus) naar Boedapest voor Nederland - Tsjechië in 2021 liep ook anders dan verwacht. Ik had beter moeten weten met Frank de Boer als trainer
En wij de NOS maar de schuld gevenquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Halsoverkop naar Italië om Steven Kruijswijk de Giro te zien winnen was ook niet op alle vlakken een succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |