Dit is het officiële Twitteraccount van Bureau Woordvoering Kabinetsformatiequote:
Pieter O. retweet het wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is het officiële Twitteraccount van Bureau Woordvoering Kabinetsformatie
Ik geloof hier NIETS van.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is het officiële Twitteraccount van Bureau Woordvoering Kabinetsformatie
Ik geloof hier NIETS van.
https://www.kabinetsformatie2023.nl/quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 19:06 schreef Steven184 het volgende:
Wilders duidelijk premier van alle Nederlanders! Zolang je maar dezelfde mening deelt
Is dit een quote van Pietje of van een politicus van PVV of BBB?quote:Op maandag 11 maart 2024 21:53 schreef Szura het volgende:
Prima toch? Tijd van het braafste jongetje ligt wel een keer achter ons. En het wordt ook heel rap tijd om het stikstofdossier te verbranden en gewoon weer te gaan bouwen overal.
Keihard PUKKED. Benieuwd hoe lang het duurt tot hij hier weer verschijnt nuquote:Op maandag 11 maart 2024 21:53 schreef Szura het volgende:
Prima toch? Tijd van het braafste jongetje ligt wel een keer achter ons. En het wordt ook heel rap tijd om het stikstofdossier te verbranden en gewoon weer te gaan bouwen overal.
Zit daar een verschil tussen?quote:Op maandag 11 maart 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit een quote van Pietje of van een politicus van PVV of BBB?
Ik denk dat Pietje samen met Ihattaren aan de ballonnetjes zit.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:53 schreef Szura het volgende:
Die hapt nog sneller dan een hond met hondsdolheid. Ik gok op binnen een week.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Keihard PUKKED. Benieuwd hoe lang het duurt tot hij hier weer verschijnt nu
Meerdere keren per week op je eigen username zoekenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hapt nog sneller dan een hond met hondsdolheid. Ik gok op binnen een week.
Er wordt hier zo weinig gepost tegenwoordig dat je ook gewoon 1x per week een minuutje kan scrollenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meerdere keren per week op je eigen username zoeken![]()
WLR is gelukkig wel springlevendquote:Op maandag 11 maart 2024 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt hier zo weinig gepost tegenwoordig dat je ook gewoon 1x per week een minuutje kan scrollen
Het grote gelijk van tong. Dood forum.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt hier zo weinig gepost tegenwoordig dat je ook gewoon 1x per week een minuutje kan scrollen
Echt alles aan het verhaal is ongeloofwaardig.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:53 schreef hhh38 het volgende:
Ach, Britse koningshuis. Wat een strontpot
Ook een kapotte klok etcquote:Op maandag 11 maart 2024 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het grote gelijk van tong. Dood forum.
Moet ik weer meer gaan drinken?quote:Op maandag 11 maart 2024 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het grote gelijk van tong. Dood forum.
Als je ziet hoe het met tong is afgelopen zou ik zeggen van niet, maar voor de postaantallen zou het wel goed zijn. Beetje de vraag of je hart voor de zaak hebt.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Moet ik weer meer gaan drinken?
Ongeveer even goed als met 737 MAX vliegenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:46 schreef Steven184 het volgende:
Klokkenluider bij Boeing zijn is blijkbaar ook niet heel goed voor je levensverwachting.
Max Max Max Supermax Maxquote:Op dinsdag 12 maart 2024 08:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ongeveer even goed als met 737 MAX vliegen
Fok is nog heel actief met evenementen. Tour de France natuurlijk, maar ook Top 2000 en ESF. Dat zijn gelijk ook de hoofdredenen dat ik hier nog rondhangquote:Op maandag 11 maart 2024 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als je ziet hoe het met tong is afgelopen zou ik zeggen van niet, maar voor de postaantallen zou het wel goed zijn. Beetje de vraag of je hart voor de zaak hebt.
Dit komt mij op een ban in WLR te staan, maar ik ben onlangs met een MAX naar Bahrein gevlogen om daar SUPER MAX live in actie te zienquote:
Waarom???quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit komt mij op een ban in WLR te staan, maar ik ben onlangs met een MAX naar Bahrein gevlogen om daar SUPER MAX live in actie te zien
Dit vind ik bij wielrennen trouwens ook wel een probleem. Langs de weg heb je meestal geen idee wat er gaande is tenzij je ook een livestream aan hebt staan op je telefoon.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:42 schreef Szura het volgende:
Je kan toch geen zak van zo’n race volgen als je op de tribune zit?
quote:
Terechte klachtenquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:42 schreef Szura het volgende:
Je kan toch geen zak van zo’n race volgen als je op de tribune zit?
quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit komt mij op een ban in WLR te staan, maar ik ben onlangs met een MAX naar Bahrein gevlogen om daar SUPER MAX live in actie te zien
Jeetje, ik was me er niet van bewust dat je bestaan zo leeg isquote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
LebensWLRunwertes Leben.quote:Op dinsdag 12 maart 2024 12:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Endlösüng der WLR-Frage.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |