Dit is het officiële Twitteraccount van Bureau Woordvoering Kabinetsformatiequote:
Pieter O. retweet het wel.quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is het officiële Twitteraccount van Bureau Woordvoering Kabinetsformatie
Ik geloof hier NIETS van.
quote:Op donderdag 7 maart 2024 21:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is het officiële Twitteraccount van Bureau Woordvoering Kabinetsformatie
Ik geloof hier NIETS van.
https://www.kabinetsformatie2023.nl/quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 19:06 schreef Steven184 het volgende:
Wilders duidelijk premier van alle Nederlanders! Zolang je maar dezelfde mening deelt
Is dit een quote van Pietje of van een politicus van PVV of BBB?quote:Op maandag 11 maart 2024 21:53 schreef Szura het volgende:
Prima toch? Tijd van het braafste jongetje ligt wel een keer achter ons. En het wordt ook heel rap tijd om het stikstofdossier te verbranden en gewoon weer te gaan bouwen overal.
Keihard PUKKED. Benieuwd hoe lang het duurt tot hij hier weer verschijnt nuquote:Op maandag 11 maart 2024 21:53 schreef Szura het volgende:
Prima toch? Tijd van het braafste jongetje ligt wel een keer achter ons. En het wordt ook heel rap tijd om het stikstofdossier te verbranden en gewoon weer te gaan bouwen overal.
Zit daar een verschil tussen?quote:Op maandag 11 maart 2024 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is dit een quote van Pietje of van een politicus van PVV of BBB?
Ik denk dat Pietje samen met Ihattaren aan de ballonnetjes zit.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:53 schreef Szura het volgende:
Die hapt nog sneller dan een hond met hondsdolheid. Ik gok op binnen een week.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:58 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Keihard PUKKED. Benieuwd hoe lang het duurt tot hij hier weer verschijnt nu
Meerdere keren per week op je eigen username zoekenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die hapt nog sneller dan een hond met hondsdolheid. Ik gok op binnen een week.
Er wordt hier zo weinig gepost tegenwoordig dat je ook gewoon 1x per week een minuutje kan scrollenquote:Op maandag 11 maart 2024 22:02 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Meerdere keren per week op je eigen username zoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |