Ik heb nog steeds geen scenario ontdekt wat slecht voor hem is. We zijn verloren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:55 schreef Slobeend het volgende:
Constante win-win situatie voor Wilders.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef Steven184 het volgende:
Vorige week had ik nog nooit van Joost Klein gehoord. Mijn leven was toen heel stuk beter.
Dit is wat De NeDerL@nDeR wil!!1!!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Omtzigt wil wel een bruinrechts kabinet, maar dan liever niet met de keizer van bruinrechts op de voorgrond.
'De Nederlander' is een mokerdomme, kortzichtige, racistische mongoolquote:Op donderdag 14 maart 2024 11:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is wat De NeDerL@nDeR wil!!1!!!
De fanfare speelt up-tempo door, terwijl we immer gerade aus voortdenderen richting het ravijn.quote:Op donderdag 14 maart 2024 11:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is wat De NeDerL@nDeR wil!!1!!!
Tot de volgende verkiezing?quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:51 schreef DeLuna het volgende:
Altijd als ik hier lees over politiek komt mijn hoop in de mensheid weer terug.
Tijd voor vrijstaat WLR?quote:Op donderdag 14 maart 2024 12:51 schreef DeLuna het volgende:
Ook een beetje de hoop dat er nog fatsoenlijke mensen op fok zittenquote:Op donderdag 14 maart 2024 12:51 schreef DeLuna het volgende:
I.t.t. ons wil Pietertje dat dit kabinet een succes wordt. Daar zijn de kansen nu aanmerkelijk op vergroot.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Omtzigt wil wel een bruinrechts kabinet, maar dan liever niet met de keizer van bruinrechts op de voorgrond.
Shell blijft dapper weerstand bieden, petje afquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:10 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)teren-in-olie-en-gas
Dat is ook lekker hoor!!!
Doen dan wel weer het meeste van alle grote olie majors.quote:Op donderdag 14 maart 2024 17:10 schreef Szura het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)teren-in-olie-en-gas
Dat is ook lekker hoor!!!
Jij zit ook volledig in de zak van het grootkapitaal he?quote:Op donderdag 14 maart 2024 18:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Doen dan wel weer het meeste van alle grote olie majors.
Totdat Ome Geert hoog genoeg staat in de peilingen om zeker te weten dat hij wél premier gaat worden na verkiezingenquote:Op donderdag 14 maart 2024 17:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
I.t.t. ons wil Pietertje dat dit kabinet een succes wordt. Daar zijn de kansen nu aanmerkelijk op vergroot.
Top, geef ze een Fanta en een medaillequote:Op donderdag 14 maart 2024 18:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Doen dan wel weer het meeste van alle grote olie majors.
Met Wilders als premier was er eerder sprake geweest van een pogromkabinet.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:30 schreef Felagund het volgende:
De babbelbox vraagt zich af "wat vindt u van een programkabinet"?
Ik verwacht een program met 25 punten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:30 schreef Felagund het volgende:
De babbelbox vraagt zich af "wat vindt u van een programkabinet"?
Dit is zoveel Ach dat het ook voor Ajax wat zielig wordt.quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Nog steeds geen Ach Ajax. Staan ze 3-0 voor of zo?
Ach-nul ach-ter?quote:Op donderdag 14 maart 2024 22:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is zoveel Ach dat het ook voor Ajax wat zielig wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |