Gezellig naar de EBI als buurman van Taghi en Holleeder? Want nogal vluchtgevaarlijk en gewelddadig.quote:
quote:
Dubai is ondertussen meer een soort Newcastle geworden, daar loopt een partij volk rond (Quincy P. bevestigt dit eens te meer)quote:Op woensdag 13 maart 2024 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
"Het systeem is gebouwd om mijn jongens te laten falen, iemand moet mijn kleintjes kijken als ze mij komen halen"
Misschien iets voor @:DeeBee? Die vliegt toch van de ene proletenstaat naar de andere om iedere kneuzenkermis met een bezoek te vereren.
Nepstad, nepvolk. Treffend.quote:Op woensdag 13 maart 2024 21:00 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dubai is ondertussen meer een soort Newcastle geworden, daar loopt een partij volk rond (Quincy P. bevestigt dit eens te meer)
Welkom in Europaquote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef Steven184 het volgende:
Vorige week had ik nog nooit van Joost Klein gehoord. Mijn leven was toen heel stuk beter.
Boomer!!quote:Op donderdag 14 maart 2024 08:34 schreef Steven184 het volgende:
Vorige week had ik nog nooit van Joost Klein gehoord. Mijn leven was toen heel stuk beter.
Dat wordt dus zonder grappen 80 zetels voor Geert bij de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 10:55 schreef Slobeend het volgende:
Constante win-win situatie voor Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |