Jeetje! Gelukkig ligt COR achter ons.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Uit paniek zijn ze zelfs ongevraagd permabans gaan terugdraaien merk ik.
Permbans bestaan dan ook niet, na een jaar mag je weer uit de gevangenis.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
De coronaperiode was nog wel zo'n leuke periode in dit topic!quote:Op maandag 18 maart 2024 13:57 schreef Felagund het volgende:
Welkom terug VoMy! Ik was je eerlijk gezegd al helemaal vergeten.
Veel ruimte voor verschillende meningen zeker?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De coronaperiode was nog wel zo'n leuke periode in dit topic!
Jeetje, shots firedquote:Op maandag 18 maart 2024 13:57 schreef Felagund het volgende:
Welkom terug VoMy! Ik was je eerlijk gezegd al helemaal vergeten.
quote:Op maandag 18 maart 2024 14:53 schreef Steven184 het volgende:
Waarvoor was je eigenlijk geband @:vomy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antifa
Ben wel blij dat hij terug is hoor! Het kwam er (veel) negatiever uit dan bedoeld. Eigenlijk bedoelde ik dat hij veel te lang geband was.quote:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)-niet-mocht-a4193391quote:Op maandag 18 maart 2024 17:06 schreef Steven184 het volgende:
Van ons Ministerie J&V hoeven we echt niets te verwachten he.
Dikkie Schoof vloog ook lekker uit de bocht.
Je hebt je tijd in het cachot toch wel gebruikt om een leuk boekwerkje te schrijven?quote:Op maandag 18 maart 2024 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mooi dat je terug bent.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daar moet je alleen aan beginnen als je nog de illusie hebt dat er dingen te redden zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 17:20 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Je hebt je tijd in het cachot toch wel gebruikt om een leuk boekwerkje te schrijven?
Als je moest kiezen tussen Danny en Putin, wie kies je dan?quote:Op maandag 18 maart 2024 19:55 schreef VoMy het volgende:
[..]
Daar moet je alleen aan beginnen als je nog de illusie hebt dat er dingen te redden zijn.
quote:Op maandag 18 maart 2024 19:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je moest kiezen tussen Danny en Putin, wie kies je dan?
Heb je de plakkertjes van Ganna wel eens gezien? Die laat zich tatoeëren door een of andere hobbyist, dat kan niet anders.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die tattoo's van Matthews kunnen toch echt niet? Snuift ie soms ook benzine?
Zelfde als die van Jakob Ingebrigtsenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de plakkertjes van Ganna wel eens gezien? Die laat zich tatoeëren door een of andere hobbyist, dat kan niet anders.
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:07 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt dat je even voor me wilden poseren vandaag @:Slobeend
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eentje door zijn zusquote:Op maandag 18 maart 2024 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb je de plakkertjes van Ganna wel eens gezien? Die laat zich tatoeëren door een of andere hobbyist, dat kan niet anders.
Die heeft toch zijn geboortedatum op zijn rug laten tatoeëren?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:47 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die tattoo's van Matthews kunnen toch echt niet? Snuift ie soms ook benzine?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |