Eng he, nuance.quote:Op donderdag 14 maart 2024 19:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jij zit ook volledig in de zak van het grootkapitaal he?
Kwam er sowieso nooit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:03 schreef Pino112 het volgende:
Ach iedereen die nu ziedend is op de Jumbo.
Een supermarkt die zich associeert met Frank Lammers en MAX dient ten alle tijden geboycot te worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat zal het personeel ook niet leuk vinden!
Als je in diverse artikelen leest waarom mensen niet meer hun kinderen vaccineren, dan schaam je je dat je het land moet delen met dat soort mensen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Ik schrik van het kinkhoest topic in NWS en vooral van de teloorgang van voormalig user Insomnia_
Nee, dit kan niet.quote:In de Women's Super League heeft koploper Chelsea de topper tegen Arsenal met 3-1 gewonnen. De derby van Londen begon een half uur later, omdat Arsenal in witte kousen het veld op kwam, dezelfde kleur als de sokken van het thuistenue van Chelsea.
Omdat Arsenal geen andere kousen meehad, was de club uit Noord-Londen uiteindelijk gedwongen 'uit'-sokken van de rivaal te kopen in de fanshop. Logo's van Chelsea en de sponsor werden met zwarte tape afgeplakt.
Valt wel mee toch? Chelsea vergat gewoon eens een uitshirt. Dat gedoe met de sokken vind ik sowieso kut.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 02:54 schreef Pino112 het volgende:
Ach, meisjesvoetbal.
[..]
Nee, dit kan niet.
Thomas is iets teveel in zichzelf gaan geloven?quote:
Service hè.quote:
Steef heeft de PCS app uit de app store laten halen. Tijntje Hendriks is een betalende klant, verwijderde de app omdat ie niet meer goed werkte en wilde 'm toen opnieuw installeren, maar dat ging niet meer omdat de app dus uit de store is gehaald. Tijntje is nu dus een abonnee zonder dat hij de beschikking heeft over het product waar hij voor heeft betaald. De conclusie van Steef: vervelend.quote:
Uit paniek zijn ze zelfs ongevraagd permabans gaan terugdraaien merk ik.quote:Op maandag 11 maart 2024 22:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het grote gelijk van tong. Dood forum.
Jeetje! Gelukkig ligt COR achter ons.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Uit paniek zijn ze zelfs ongevraagd permabans gaan terugdraaien merk ik.
Permbans bestaan dan ook niet, na een jaar mag je weer uit de gevangenis.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:45 schreef VoMy het volgende:
[..]
Uit paniek zijn ze zelfs ongevraagd permabans gaan terugdraaien merk ik.
De coronaperiode was nog wel zo'n leuke periode in dit topic!quote:Op maandag 18 maart 2024 13:57 schreef Felagund het volgende:
Welkom terug VoMy! Ik was je eerlijk gezegd al helemaal vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |