De Gendt heeft zijn naam op zijn arm gezet, voor het geval zijn ouders hem achterlaten in de ballenbak.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die heeft toch zijn geboortedatum op zijn rug laten tatoeëren?
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Gendt heeft zijn naam op zijn arm gezet, voor het geval zijn ouders hem achterlaten in de ballenbak.
Is de computer van deze jongen wel eens doorzocht?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echte bazen doen dat
Je hoeft me niet te vragen wie dit is.
Denk niet dat zijn computer nog vaak aan gaat.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is de computer van deze jongen wel eens doorzocht?
Hij zet zijn beste beentje niet meer voor?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk niet dat zijn computer nog vaak aan gaat.
Greebed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Pukked?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:50 schreef Szura het volgende:
Tja Denise is een leuke meid maar geef mij toch maar Jorrit en Ronald als er een oorlog uitbreekt. Sneu dat ze er uit liggen, waren natuurlijk perfect geschikt voor het leger geweest.
Je mag het niet zeggen maar de programmamakers hebben toch wel heel graag een vrouw tot de laatste aflevering erin dus als er 'getwijfeld' wordt dan weet je al wel dat ze door mag.
Ach misogynist Pukquote:Op maandag 18 maart 2024 21:50 schreef Szura het volgende:
Tja Denise is een leuke meid maar geef mij toch maar Jorrit en Ronald als er een oorlog uitbreekt. Sneu dat ze er uit liggen, waren natuurlijk perfect geschikt voor het leger geweest.
Je mag het niet zeggen maar de programmamakers hebben toch wel heel graag een vrouw tot de laatste aflevering erin dus als er 'getwijfeld' wordt dan weet je al wel dat ze door mag.
Verder geen idee waar het om gaat.quote:
Kamp van Koningsbrugge schijnbaar, vrouwen kunnen natuurlijk geen militair zijn!quote:Op maandag 18 maart 2024 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verder geen idee waar het om gaat.
@AIVDquote:Op maandag 18 maart 2024 21:50 schreef Szura het volgende:
Veel hebben het er zeker niet makkelijk nee.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)nderhandelingstafels
Wat hebben de werkgevers het toch zwaar
Ach, Wilders.quote:Partijleider Wilders gaf toe dat de kabinetsformatie een rol heeft gespeeld bij de afwegingen. "Je moet rekening houden met wie je straks aan tafel zit bij de onderhandelingen." Hij heeft voor de stemming gebeld met de BBB over hun zorgen. "Die neem je serieus."
Weer een standpunt in de ijskast, is die niet een keer vol?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Kamer stemt nu tegen plannen voor natuurlijk gedrag veedieren, PVV draait
Ach, de Tweede Kamer.
Ach, de PVV (minus Graus)
Pietach.
[..]
Ach, Wilders.
Dit land is verrot.
En Memphis Depay heeft even alle criminelen opgenoemd waarmee hij bevriend is. Ik heb zomaar het idee dat voetballers niet heel slim zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:51 schreef Pistolero het volgende:
Volgens Gini Wijnaldum moeten we allemaal wat minder klagen over Saudi-Arabië, want in Nederland hebben we de toeslagenaffaire!
Ach.
Alle dieren in de diepvries!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer een standpunt in de ijskast, is die niet een keer vol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteindelijk is er simpelweg niet genoeg rode verf om elke instantie wekelijks een meer dan verdiende BuZa-behandeling te bezorgen. Maar wat er wel is mag wel richting LNV en de TK.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:41 schreef Pino112 het volgende:
Ach, de Tweede Kamer.
Ach, de PVV (minus Graus)
Pietach.
Ach, Wilders.
Dit land is verrot.
De hele tijd een bal tegen je kop krijgen is ook niet gezond schijnbaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En Memphis Depay heeft even alle criminelen opgenoemd waarmee hij bevriend is. Ik heb zomaar het idee dat voetballers niet heel slim zijn.
Luuk de Jong is gek genoeg wel weer een van de slimmere voetballers.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
De hele tijd een bal tegen je kop krijgen is ook niet gezond schijnbaar.
Ben benieuwd of VVD heimwee gaat krijgen naar D66 en PvdA, of dat ze het stiekem wel lekker vinden, anti-EU beleid (en later pro-klimaatverandering beleid).quote:
Het beleid vinden ze heel lekker. Maar ze gaan gek worden van de onprofessionaliteit en emoties bij PVV en BBB.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of VVD heimwee gaat krijgen naar D66 en PvdA, of dat ze het stiekem wel lekker vinden, anti-EU beleid (en later pro-klimaatverandering beleid).
Abortusverbod incomingquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dijkgraaf (SGP) en Van Zwol (CDA) informateurs. Stap richting de natte droom van Omtzigt?
Fat, dumb & happy.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:49 schreef franklop het volgende:
En ondanks alles staan we nog steeds 6e op de lijst meest gelukkige landen ter wereld
Ik kan ook geen 7 landen bedenken waar ik liever zou wonen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:49 schreef franklop het volgende:
En ondanks alles staan we nog steeds 6e op de lijst meest gelukkige landen ter wereld
Elbert Dijkgraaf (SGP) is de toyboy van Tamara van Ark (VVD). Die zal dus wel premier worden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dijkgraaf (SGP) en Van Zwol (CDA) informateurs. Stap richting de natte droom van Omtzigt?
quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Dit land kan ook heel mooi zijn lieffies.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VVD-prominent Hans Hoogervorst wil wel premier van Nederland worden: ‘Die mogelijkheid is er’quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Elbert Dijkgraaf (SGP) is de toyboy van Tamara van Ark (VVD). Die zal dus wel premier worden.
Prof. Dr. Ir. Akkermans maakt ook een kans!quote:
HH lijkt mij passend voor dit kabinet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
VVD-prominent Hans Hoogervorst wil wel premier van Nederland worden: ‘Die mogelijkheid is er’
De eerste opportunist meldt zich!
Nee okéquote:VVD-prominent en oud-minister Hans Hoogervorst ontkent tegenover de NOS dat hij met journalisten van het AD heeft gesproken over zijn mogelijke kandidatuur als minister-president.
"Ik heb helemaal niet met deze mensen gesproken! Met helemaal niemand!" laat hij in een bericht weten. Op de vraag of hij evengoed premierskandidaat is antwoordt hij: "Nee."
Een journalist van het AD zegt dat er wel degelijk contact is geweest met Hoogervorst. Maar Hoogervorst denkt dat er iets anders aan de hand is, schrijft hij in een tekstbericht. "Ik denk dat ze gefopt zijn, nummer dat ze hebben niet van mij."
Het AD kopte vanmiddag: "VVD-prominent Hans Hoogervorst wil wel premier van Nederland worden: 'Die mogelijkheid is er'". De krant zei verder dat Hoogervorst (67) had gezegd dat hij alleen minister-president wilde worden, geen 'gewone' minister.
Het AD houdt vol met Hoogervorst gesproken te hebben, en heeft aan het nieuwsartikel toegevoegd: "Later op de middag leek Hoogervorst geschrokken te zijn van zijn eigen ontboezemingen. Bij andere media wil hij zijn woorden niet bevestigen."
Matt Herben!quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
HH lijkt mij passend voor dit kabinet.
Ministersposten voor Helene Hendriks, Henny Huisman en Herman Heinsbroek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
HH lijkt mij passend voor dit kabinet.
Hendrik Haverkamp.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ministersposten voor Helene Hendriks, Henny Huisman en Herman Heinsbroek.
Hoyte van Hoytema als staatssecretaris voor het camerawerk, en laten we Hansi Hinterseer importeren voor de vrolijke noot.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik alle Akkermans dingen weer even terug te kijken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Prof. Dr. Ir. Akkermans maakt ook een kans!
Adolf Hütter als tactisch meesterbreinquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoyte van Hoytema als staatssecretaris voor het camerawerk, en laten we Hansi Hinterseer importeren voor de vrolijke noot.
Als laatste natuurlijk nog Heinrich Himmler opwekken van de dood.
Horst Hrubesch als zijn rechterhand.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Adolf Hütter als tactisch meesterbrein
Huub Hitler.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Definitief einde tijdperk Europa. Tijd voor een nexit.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:20 schreef eentwee het volgende:
Ik had al mijn hoop gevestigd op Europa. Europa moet reguleren en sanctioneren, de lidstaten aan de ketting leggen waar uitsluitend naar de onderbuik geluisterd wordt en onder het mom van 'draagvlak' alle vooruitgang wordt gefrustreerd. Maar ze zwichten voor de druk van een paar trekkers.
De kloof tussen de politiek en het klootjesvolk was nog nooit zo klein.
Gelukkig wil ome Geert dat wel!quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Definitief einde tijdperk Europa. Tijd voor een nexit.
Samenwerken om de goedwillende mensen te naaien in dienst van de onderbuik en het grootkapitaalquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:20 schreef eentwee het volgende:
Ik had al mijn hoop gevestigd op Europa. Europa moet reguleren en sanctioneren, de lidstaten aan de ketting leggen waar uitsluitend naar de onderbuik geluisterd wordt en onder het mom van 'draagvlak' alle vooruitgang wordt gefrustreerd. Maar ze zwichten voor de druk van een paar trekkers.
De kloof tussen de politiek en het klootjesvolk was nog nooit zo klein.
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom D66 nog steeds onderdeel uit maakt van de regeringsploeg. Wat is er voor hun te halen uit het frustreren en afschaffen van natuurwetgeving, het voortdurend schofferen van Europese partners door extreem navelstaarderig en onbetrouwbaar te zijn, het stopzetten van alle vormen van innovatie, het steunen van de genocide in Gaza en gerechtelijke uitspraken daarover proberen te omzeilen, sowieso het als regering chronisch overtreden van de eigen wetgeving want boeren/Israel/asielzoekers, geassocieerd worden met Piet Adema, de uithalen van Dilan over je heen laten komen? En dan ben ik vast nog genoeg vergeten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Samenwerken om de goedwillende mensen te naaien in dienst van de onderbuik en het grootkapitaal
Dit is een lastige, zou ook Nattekat kunnen zijn (of gewoon weer Pietje).quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:43 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt een beetje een langspeelplaat, maar de PVV is niet extreemrechts, hoe vaak men het ook herhaalt.
Allebei fout!quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dit is een lastige, zou ook Nattekat kunnen zijn (of gewoon weer Pietje).
Je zou economiesloper Reagan maar adoreren. De leegheid van die levens schokt me.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:43 schreef Steven184 het volgende:
Het wordt een beetje een langspeelplaat, maar de PVV is niet extreemrechts, hoe vaak men het ook herhaalt.
Is dit die Trumpfan uit POL?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:43 schreef Steven184 het volgende:
Die IJslandse act mag ook oprottenquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:37 schreef VoMy het volgende:
Erg mooi dat het altijd genocidale Israel bij rust met 1-2 achter staat tegen het altijd sympathieke IJsland in de EK-kwalificatie. Bij de UEFA zullen ze toch ook hopen dat een diplomatieke nachtmerrie hiermee vermeden kan worden komende zomer.
Bianconeri?quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:01 schreef Steven184 het volgende:
Allemaal fout, het was de Italiaanse ons.
Probleem is natuurlijk dat de PVV en BBB stemmer hier gewoon vol achter Karolientje staanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
DassenGod
Erg mooi dat Triple B daar reclame voor maakt
Wie?quote:
Goeie reclame voor Volt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:01 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
DassenGod
Erg mooi dat Triple B daar reclame voor maakt
Dat helpt mij welgeteld 0% vooruitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die van Aukera Berriak!
Julia Holter ook nog!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:07 schreef Slobeend het volgende:
Het is de dag van Elbow, Adrianne Lenker en Waxahatchee maar R_R komt met Baskische zure kut aanzetten.
*duikt weg*
Het is vooral de dag van mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 10:07 schreef Slobeend het volgende:
Het is de dag van Elbow, Adrianne Lenker en Waxahatchee maar R_R komt met Baskische zure kut aanzetten.
*duikt weg*
Gefeliciteerd Stijn!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is vooral de dag van mijn verjaardag.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Stijn!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |