Luuk de Jong is gek genoeg wel weer een van de slimmere voetballers.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
De hele tijd een bal tegen je kop krijgen is ook niet gezond schijnbaar.
Ben benieuwd of VVD heimwee gaat krijgen naar D66 en PvdA, of dat ze het stiekem wel lekker vinden, anti-EU beleid (en later pro-klimaatverandering beleid).quote:
Het beleid vinden ze heel lekker. Maar ze gaan gek worden van de onprofessionaliteit en emoties bij PVV en BBB.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ben benieuwd of VVD heimwee gaat krijgen naar D66 en PvdA, of dat ze het stiekem wel lekker vinden, anti-EU beleid (en later pro-klimaatverandering beleid).
Abortusverbod incomingquote:Op woensdag 20 maart 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dijkgraaf (SGP) en Van Zwol (CDA) informateurs. Stap richting de natte droom van Omtzigt?
Fat, dumb & happy.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:49 schreef franklop het volgende:
En ondanks alles staan we nog steeds 6e op de lijst meest gelukkige landen ter wereld
Ik kan ook geen 7 landen bedenken waar ik liever zou wonen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:49 schreef franklop het volgende:
En ondanks alles staan we nog steeds 6e op de lijst meest gelukkige landen ter wereld
Elbert Dijkgraaf (SGP) is de toyboy van Tamara van Ark (VVD). Die zal dus wel premier worden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:43 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dijkgraaf (SGP) en Van Zwol (CDA) informateurs. Stap richting de natte droom van Omtzigt?
quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Dit land kan ook heel mooi zijn lieffies.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
VVD-prominent Hans Hoogervorst wil wel premier van Nederland worden: ‘Die mogelijkheid is er’quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:43 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Elbert Dijkgraaf (SGP) is de toyboy van Tamara van Ark (VVD). Die zal dus wel premier worden.
Prof. Dr. Ir. Akkermans maakt ook een kans!quote:
HH lijkt mij passend voor dit kabinet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
VVD-prominent Hans Hoogervorst wil wel premier van Nederland worden: ‘Die mogelijkheid is er’
De eerste opportunist meldt zich!
Nee okéquote:VVD-prominent en oud-minister Hans Hoogervorst ontkent tegenover de NOS dat hij met journalisten van het AD heeft gesproken over zijn mogelijke kandidatuur als minister-president.
"Ik heb helemaal niet met deze mensen gesproken! Met helemaal niemand!" laat hij in een bericht weten. Op de vraag of hij evengoed premierskandidaat is antwoordt hij: "Nee."
Een journalist van het AD zegt dat er wel degelijk contact is geweest met Hoogervorst. Maar Hoogervorst denkt dat er iets anders aan de hand is, schrijft hij in een tekstbericht. "Ik denk dat ze gefopt zijn, nummer dat ze hebben niet van mij."
Het AD kopte vanmiddag: "VVD-prominent Hans Hoogervorst wil wel premier van Nederland worden: 'Die mogelijkheid is er'". De krant zei verder dat Hoogervorst (67) had gezegd dat hij alleen minister-president wilde worden, geen 'gewone' minister.
Het AD houdt vol met Hoogervorst gesproken te hebben, en heeft aan het nieuwsartikel toegevoegd: "Later op de middag leek Hoogervorst geschrokken te zijn van zijn eigen ontboezemingen. Bij andere media wil hij zijn woorden niet bevestigen."
Matt Herben!quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
HH lijkt mij passend voor dit kabinet.
Ministersposten voor Helene Hendriks, Henny Huisman en Herman Heinsbroek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:06 schreef Steven184 het volgende:
[..]
HH lijkt mij passend voor dit kabinet.
Hendrik Haverkamp.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:53 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ministersposten voor Helene Hendriks, Henny Huisman en Herman Heinsbroek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |