Dat onderzoek liep al toch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 11:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vraag me dan altijd een beetje af of hij in deze situatie op de radar is gekomen doordat hij een publiekelijke rol aan nam. Natuurlijk is het niet helemaal de bedoeling dat ze er dan extra opduiken omdat je dit soort figuren altijd aan moet pakken, maar als het echt komt door 'hoogmoed komt voor de val' is het ook wel weer lekker.
Dat liep inderdaad al. Ik heb geen idee hoeveel onderzoeken zo een FIOD doet maar ik kan me voorstellen dat er dan extra aandacht komt voor zoiets omdat hij ineens in het openbaar als formateur opduikt.quote:
"Fout? Nee, juist goed!"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:02 schreef VoMy het volgende:
Ach Israël moet stoppen met hun gamechanger in Rafah.
Ach alle partijen waaronder ongetwijfeld onze huidige en toekomstige regering die ondanks alles nog steeds achter deze genocidale moordpartij aan marcheren.
Eerst lijkt het matig verdedigen, maar in de herhaling zie je echt hoe hij horendol wordt gedraaidquote:
Bij Luka en Nikola ziet het altijd in eerste instantie uit alsof de tegenstanders staan de klunsen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 07:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerst lijkt het matig verdedigen, maar in de herhaling zie je echt hoe hij horendol wordt gedraaid
Gobert staat er wel lekker op een paar keer tegen Jokic en Doncic nadat hij DPOY werdquote:
De man die Quincy Promes gewoon liet meespelen ondanks dat ie een cokedealende messentrekker was, en Onana door een dopingschorsing heen meenam van Ajax naar United. Uiteraard staat die vierkant achter Overmars.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:04 schreef Pistolero het volgende:
Het grote interview van VI met Ten Hag is echt schitterend, wat een man.
Deze zin lijkt me niet te kloppen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:28 schreef VoMy het volgende:
en Onana door een dopingschorsing heen meenam van Ajax naar United
Als zin wel, inhoudelijk niet. Dacht dat ie nog geschorst was tijdens de transfer, maar blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Deze zin lijkt me niet te kloppen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:04 schreef Pistolero het volgende:
Het grote interview van VI met Ten Hag is echt schitterend, wat een man.
Meer punten dan vorig jaar bald fraud.quote:Daarentegen vind ik dat mensen overdreven lyrisch doen over Feyenoord. Het verschil tussen PSV en Feyenoord was in mijn ogen te groot vanuit Feyenoord-perspectief als regerend landskampioen. Feyenoord was stabiel dit jaar, maar niet top.''
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Telegraaf is anti ten Hag, weet je nog?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Maar goed, wordt weer verschrikkelijk met kutkranten als De Telegraaf die bij de eerste misstap van Farioli gaan roepen dat Ajax langer had moeten wachten op Ten Hag.
Daarentegen probeerden ze net als ESPN iedere keer het beeld door te drukken dat Ajax eigenlijk wilden wachten op Ten Hag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De Telegraaf is anti ten Hag, weet je nog?
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Meer punten dan vorig jaar bald fraud.Het zegt toch eigenlijk genoeg over het niveau van de eredivisie dat het slechtste Ajax ooit alsnog 5e wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Op Heerenveen na voetbalde de subtop van 14 jaar geleden dan ook in de KKD of vochten ze om degradatie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 11:42 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zegt toch eigenlijk genoeg over het niveau van de eredivisie dat het slechtste Ajax ooit alsnog 5e wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |