JohnDDD wil nu ook dat we weer gaan koloniseren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:14 schreef Steven184 het volgende:
POL is weer fantastisch
We moeten eens stoppen met al dat medelijden met al die mensen uit landen waar het maar constant oorlog is.
PietjePuk lijkt bijna normaal nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Nou, zwarte laarzen. Een beetje meer autoriteit vanuit de overheid zou helemaal niet slecht zijn. De hufterigheid in dit land ... echt niet te doen. Daarom zou het best goed zijn als er wat meer soldaten in het straatbeeld zouden zijn bijvoorbeeld.
Dat geldt wel voor meer landen. We mogen blij zijn dat ze in de jaren '50 tm '80 (en op sommige vlakken '90) nog verstandig waren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sheila is erg scherp ja. Tragische dooddoener is wel dat Nederland dit gewoon wil.
Al die verdragen en wetten die het land nog even op de been houden trouwens, die waren er in het huidige klimaat nooit en te nimmer gekomen, dat had Nederland echt een grenzeloos hufterig land kunnen zijn. (Ter Apel is wel een mooi voorbeeld van waar Nederland lachend toe in staat is overigens.)
Hopelijk kijkt hij geen Giro. Als hij Henok of Amanuel ziet fietsen zou hij ze per direct naar een kamp sturen.quote:
Hij was laatst nog boos op me omdat ik het over doping had.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt hij geen Giro. Als hij Henok of Amanuel ziet fietsen zou hij ze per direct naar een kamp sturen.
Mona Keijzer heeft gisteren een rots in een visvijver gegooid. Nu denkt allerlei volk opeens heel veel ruimte te hebben voor racisme.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:25 schreef Felagund het volgende:
Dat topic loopt trouwens behoorlijk uit de hand. Gelukkig is dit een warm bad.
Dat dit nog kan anno 2024.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)e-in-nieuw-caledonie
Dit lijkt me prima gespreksstof voor POL.
De Nederlandse cultuur is geweldig en moeten we verspreiden en delen met andere landen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was laatst nog boos op me omdat ik het over doping had.
Nee, dan landen koloniseren.
Lol. Straks blijkt dat Ronald eigenlijk ook nog een getuige voor Pieter had moeten zijn in het MH17-proces.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:12 schreef Szura het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5176352/sorry-sywert
Ach ome Roon
En alsnog moeten zijn we afhankelijk van de totaal labiele Pieter om er voor te zorgen dat Plasterk geen MP wordt. Gaaf land.quote:
Stelling: De dissidenten van het type Plasterk en Monasch zijn stuk voor stuk walgelijker, dan die van het type Kuzu en Ozturk. Daarnaast wordt het type Jan Pronk met node gemist.quote:
Ze gaan nu toch allemaal weer twijfelenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En alsnog moeten zijn we afhankelijk van de totaal labiele Pieter om er voor te zorgen dat Plasterk geen MP wordt. Gaaf land.
Niet dat de alternatieven veel beter zullen zijn, maar toch.
Gesteund door Allahquote:Op zondag 19 mei 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
Ach Iraanse staatsterroristen, met een helikopter in dat weer gaan vliegen
Ja erg vermakelijk. Je hebt ook wel het beoordelingsvermogen van een deur als je na zo intensief met iemand te hebben gewerkt met zo'n slecht oordeel te komen (hallo Dilan, Caroline, Geert).quote:Op zondag 19 mei 2024 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze gaan nu toch allemaal weer twijfelen
(lol)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |