Nee.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 13:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
@:slobeend deze TT accepteren we niet he?
Hier erger ik mij ook dood aan. Jaar in, jaar uit is de fatsoensnorm lager en lager gelegd in de kamer. Zelfs met hulp van Johan 'Kaag is een heks' Derksen. En dan nu gelijk zo janken.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 11:43 schreef Slobeend het volgende:
Wilders fikte altijd elk kabinet vanaf dag 1 af, maar nee dit gaat te ver en dit kan allemaal echt niet, hoe durven ze kritisch ts zijn!
[ x ]
[..]
Ik kan er niet meer tegen, overal domheid ahhhhh
En verrassend genoeg heeft het niet geholpen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 15:51 schreef Remco het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar dat dat briefje in de T dus echt serieus was.
Wierd Duk?quote:
Denk aan je hart, Arie. Je maakt je weer druk om nobodies.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 17:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb geen zin in scoops van Haagse Aidsider.
Thijs Zonneveldquote:
#Diebergdiekomter.quote:
Schreef die migrartiegek van een Vd Beek niet ook columns?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 18:07 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Denk aan je hart, Arie. Je maakt je weer druk om nobodies.
Zelfs Sywert schreef ooit columns. Alles is nu mogelijk.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Schreef die migrartiegek van een Vd Beek niet ook columns?
God, kabinet bruine media 1. Zal wel Wierdje Duk zijn ofzo.quote:
Minister van Russische zaken?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
God, kabinet bruine media 1. Zal wel Wierdje Duk zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 19:26 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Schreef het Evangelie van St. Pieter niet voor dat kamerleden geen minister kunnen worden?
Ze is de nieuwe Robert Dijkgraaf! Ideaal voor het program kabinet.quote:In 2014 promoveerde ze aan de Universiteit van Amsterdam op het metabolisme van melkzuurbacteriën.
Of ja, een potentiële Plasterk...quote:In 2021 nam ze het initiatief voor de oprichting van Stichting Crispatus, waar een collectief van vrouwelijke burgerwetenschappers een vaginaal probioticum met crispatusbacteriën ontwikkelt.
Het wordt steeds erger.quote:
Dit kwam ik net ook tegen bij mijn uitstapje richting POL. PIETJEPUKKED en JohnDDD in hetzelfde topic, haat jij jezelf @VoMy?quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
Maar ik heb totaal geen probleem met buitenlanders op zich, zolang ze niet hier massaal naartoe komen.
Was getekend 95% van de Nederlandse bevolking.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:33 schreef Felagund het volgende:
Maar ik heb totaal geen probleem met buitenlanders op zich, zolang ze niet hier massaal naartoe komen.
De eerste keer dat ik op een van de twee reageerde zowat. Ik zag laatst overigens allemaal redelijke en empathische opmerkingen van Pietje, je gelooft het niet. JohnDDD kan ik slechter pruimen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit kwam ik net ook tegen bij mijn uitstapje richting POL. PIETJEPUKKED en JohnDDD in hetzelfde topic, haat jij jezelf @:vomy?
Wel een beetje zuur.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
Wij hebben voor ¤500 kaarten gekocht voor een kwartfinale basketbal op de Olympische Spelen. De enige avondwedstrijd dus grote kans dat het de VS zal worden gezien de kijkcijfers. En dit jaar doen alle groten mee (Lebron, Curry, Durant, Embiid, Leonard, etc).
Alleen kom ik er nu achter dat ik kaarten heb voor de vrouwen…![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
Wij hebben voor ¤500 kaarten gekocht voor een kwartfinale basketbal op de Olympische Spelen. De enige avondwedstrijd dus grote kans dat het de VS zal worden gezien de kijkcijfers. En dit jaar doen alle groten mee (Lebron, Curry, Durant, Embiid, Leonard, etc).
![]()
Heb jij even mazzel dat Amerikaans korfbal sowieso geen sport is.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
![]()
Dat is wel een pijnlijk foutje, VS live zien lijkt me wel iets speciaals als je de sport tof vindtquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
![]()
Ik vond damesbasketbal op spelen best leuk om te zien moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
![]()
Ouchquote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
![]()
quote:Op vrijdag 17 mei 2024 22:00 schreef Zwansen het volgende:
Willen jullie lachen?
![]()
Zambiaantjes moet je kort houden.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:20 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wel verrassend dat Guus Til hier niet bij zit.
Wel gangbangs blijkbaar met de vrouw van Kees Luijcx.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er gangs binnen PSV-selectie?
Je zou denken dat je als miljonair van 25 met veel te veel vrije tijd wel wat beters te doen (haha) hebt.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel gangbangs blijkbaar met de vrouw van Kees Luijcx.
Klinkt als de ideale premier voor de BV Nederland.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Amsterdam UMC was niet bereikbaar voor commentaar. Wel meldde zich zaterdag bij NRC hoogleraar medische oncologie Kees Punt. Hij was tot 2020 hoofd van de afdeling medische oncologie van het Amsterdam UMC (toen nog AMC), in de tijd dat Plasterk daaraan verbonden was. Punt liet weten dat hij vrijdag aan Plasterk het volgende app-bericht stuurde, zinspelend op diens excuusbrief in De Telegraaf:
„Beste Ronald, je hebt het ongetwijfeld erg druk, dus ik help je graag met de tekst voor je nog missende excuusbrief:
„Sorry voor mijn gebrek aan integriteit, ik had geen gegevens van collega-wetenschappers mogen gebruiken zonder hen hierin te betrekken. Hiermee heb ik beroepsethiek geschonden en dat had ik dus niet moeten doen. Ook sorry dat ik mijn persoonlijk financieel gewin belangrijker heb gevonden dan het maatschappelijk belang. In ruil voor miljoenen euro’s heb ik toegestaan dat een voor kankerpatiënten potentieel succesvolle therapie in de prullenbak verdwijnt omdat het geen concurrent mocht worden van een middel van het bedrijf waar ik het aan heb verkocht. Ook dat had ik als kankeronderzoeker nooit mogen doen.”
Punt sluit zijn bericht af met: „Ik hoop dat je hier iets aan hebt.”
Ronald Plasterk laat in een reactie op dit app-bericht weten: „Wat er staat is onwaar.”
Hahahaha. Wat een ultieme trol, die Kees. Puur genieten.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Amsterdam UMC was niet bereikbaar voor commentaar. Wel meldde zich zaterdag bij NRC hoogleraar medische oncologie Kees Punt. Hij was tot 2020 hoofd van de afdeling medische oncologie van het Amsterdam UMC (toen nog AMC), in de tijd dat Plasterk daaraan verbonden was. Punt liet weten dat hij vrijdag aan Plasterk het volgende app-bericht stuurde, zinspelend op diens excuusbrief in De Telegraaf:
„Beste Ronald, je hebt het ongetwijfeld erg druk, dus ik help je graag met de tekst voor je nog missende excuusbrief:
„Sorry voor mijn gebrek aan integriteit, ik had geen gegevens van collega-wetenschappers mogen gebruiken zonder hen hierin te betrekken. Hiermee heb ik beroepsethiek geschonden en dat had ik dus niet moeten doen. Ook sorry dat ik mijn persoonlijk financieel gewin belangrijker heb gevonden dan het maatschappelijk belang. In ruil voor miljoenen euro’s heb ik toegestaan dat een voor kankerpatiënten potentieel succesvolle therapie in de prullenbak verdwijnt omdat het geen concurrent mocht worden van een middel van het bedrijf waar ik het aan heb verkocht. Ook dat had ik als kankeronderzoeker nooit mogen doen.”
Punt sluit zijn bericht af met: „Ik hoop dat je hier iets aan hebt.”
Ronald Plasterk laat in een reactie op dit app-bericht weten: „Wat er staat is onwaar.”
Uitstekend stuk ja. Let vooral ook op het einde, dat de oppositie abusievelijk lijkt te denken dat er gewoon rationele discussies gevoerd kunnen worden over de inhoudelijke punten en problemen. Die denken dat ze nog altijd 11 tegen 11 aan het voetballen zijn terwijl de tegenstander de scheids onder schot houdt, de bal lek heeft geprikt en het doel van het veld gesleept. Zolang dat zo blijft, komt er ook geen electorale omslag.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Doorgaans weldenkende mensen zijn massaal de fuik van Wilders ingezwommen
https://www.volkskrant.nl/a-b273ca4d
Ongeëvenaarde duiding weer van SheilaGodin in de Volkskrant
@:VoMy @:Szura
Voor het eerst sinds 2011 niet bij de eerste twee, lees ik. En ze stonden vandaag na een minuut of acht spelen nochtans met 0-2 voor. Werd daarna keurig 4-2, schitterend.quote:
Dan spelen ze ook geen Supercup als Leverkusen de beker wint lolquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds 2011 niet bij de eerste twee, lees ik. En ze stonden vandaag na een minuut of acht spelen nochtans met 0-2 voor. Werd daarna keurig 4-2, schitterend.
De vloek van Harry Kane.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan spelen ze ook geen Supercup als Leverkusen de beker wint lol
⚠️ Confirmed from all parties involved that Roberto De Zerbi will not become the new coach at FC Bayern!quote:Op vrijdag 17 mei 2024 21:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We zijn aanbeland bij De Zerbi, @:alaphilippe_
Morgen het bericht dat ook dit niet doorgaat!
quote:Op zaterdag 18 mei 2024 19:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
⚠️ Confirmed from all parties involved that Roberto De Zerbi will not become the new coach at FC Bayern!
Saga continues and time is running for Bayern as many players from the current squad and potential new signings want to know who the new coach will be..
Ja en nu wordt het zo'n degelijke Van Zwol, problematischquote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:22 schreef Szura het volgende:
Toch jammer dat ze niet al akkoord waren met Ome Roon, dat zou wel bij deze shitshow van een formatie hebben gepast
Sheila is erg scherp ja. Tragische dooddoener is wel dat Nederland dit gewoon wil.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 17:15 schreef hhh38 het volgende:
Doorgaans weldenkende mensen zijn massaal de fuik van Wilders ingezwommen
https://www.volkskrant.nl/a-b273ca4d
Ongeëvenaarde duiding weer van SheilaGodin in de Volkskrant
@:VoMy @:Szura
JohnDDD wil nu ook dat we weer gaan koloniseren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:14 schreef Steven184 het volgende:
POL is weer fantastisch
We moeten eens stoppen met al dat medelijden met al die mensen uit landen waar het maar constant oorlog is.
PietjePuk lijkt bijna normaal nu.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 22:26 schreef Slobeend het volgende:
Nou, zwarte laarzen. Een beetje meer autoriteit vanuit de overheid zou helemaal niet slecht zijn. De hufterigheid in dit land ... echt niet te doen. Daarom zou het best goed zijn als er wat meer soldaten in het straatbeeld zouden zijn bijvoorbeeld.
Dat geldt wel voor meer landen. We mogen blij zijn dat ze in de jaren '50 tm '80 (en op sommige vlakken '90) nog verstandig waren.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 21:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sheila is erg scherp ja. Tragische dooddoener is wel dat Nederland dit gewoon wil.
Al die verdragen en wetten die het land nog even op de been houden trouwens, die waren er in het huidige klimaat nooit en te nimmer gekomen, dat had Nederland echt een grenzeloos hufterig land kunnen zijn. (Ter Apel is wel een mooi voorbeeld van waar Nederland lachend toe in staat is overigens.)
Hopelijk kijkt hij geen Giro. Als hij Henok of Amanuel ziet fietsen zou hij ze per direct naar een kamp sturen.quote:
Hij was laatst nog boos op me omdat ik het over doping had.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hopelijk kijkt hij geen Giro. Als hij Henok of Amanuel ziet fietsen zou hij ze per direct naar een kamp sturen.
Mona Keijzer heeft gisteren een rots in een visvijver gegooid. Nu denkt allerlei volk opeens heel veel ruimte te hebben voor racisme.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:25 schreef Felagund het volgende:
Dat topic loopt trouwens behoorlijk uit de hand. Gelukkig is dit een warm bad.
Dat dit nog kan anno 2024.quote:Op zondag 19 mei 2024 10:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)e-in-nieuw-caledonie
Dit lijkt me prima gespreksstof voor POL.
De Nederlandse cultuur is geweldig en moeten we verspreiden en delen met andere landen.quote:Op zaterdag 18 mei 2024 23:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij was laatst nog boos op me omdat ik het over doping had.
Nee, dan landen koloniseren.
Lol. Straks blijkt dat Ronald eigenlijk ook nog een getuige voor Pieter had moeten zijn in het MH17-proces.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:12 schreef Szura het volgende:
https://www.geenstijl.nl/5176352/sorry-sywert
Ach ome Roon
En alsnog moeten zijn we afhankelijk van de totaal labiele Pieter om er voor te zorgen dat Plasterk geen MP wordt. Gaaf land.quote:
Stelling: De dissidenten van het type Plasterk en Monasch zijn stuk voor stuk walgelijker, dan die van het type Kuzu en Ozturk. Daarnaast wordt het type Jan Pronk met node gemist.quote:
Ze gaan nu toch allemaal weer twijfelenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En alsnog moeten zijn we afhankelijk van de totaal labiele Pieter om er voor te zorgen dat Plasterk geen MP wordt. Gaaf land.
Niet dat de alternatieven veel beter zullen zijn, maar toch.
Gesteund door Allahquote:Op zondag 19 mei 2024 17:40 schreef Szura het volgende:
Ach Iraanse staatsterroristen, met een helikopter in dat weer gaan vliegen
Ja erg vermakelijk. Je hebt ook wel het beoordelingsvermogen van een deur als je na zo intensief met iemand te hebben gewerkt met zo'n slecht oordeel te komen (hallo Dilan, Caroline, Geert).quote:Op zondag 19 mei 2024 15:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze gaan nu toch allemaal weer twijfelen
(lol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |