SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Daar kan ook best flink geschaafd wordenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het ook een walgelijke vent hoor, maar wees je er bewust van dat de overheid nu flink afgeschaald gaat worden
Op sommige plekken kan dat wel wat efficiënter ookquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het ook een walgelijke vent hoor, maar wees je er bewust van dat de overheid nu flink afgeschaald gaat worden
Nee die was er niet.quote:
Zaten die in de 2+1, heb je wel moeilijk gedaan erover bij de klantenservice?quote:
Wel de goede vestiging?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die was er niet.
Heb nog met een bakje balletjes rondgelopen en "Hier snackie snackie!" geroepen maar niks
Ja het regende best hard hier netquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je vist te diep, je haakje zit lager dan de vissen
Probeer eens een net?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gebruik volgens mij ook gewoon het verkeerde aas.
stom hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die was er niet.
Heb nog met een bakje balletjes rondgelopen en "Hier snackie snackie!" geroepen maar niks
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij bent wel heul ad-rem vandaag
Ik ken wat mensen op het ministerie. Die vertelden wat voor een sneue paniekreacties er waren onder de meeste ambtenaren na de verkiezingen. Allemaal praatgroepen opgericht, vertrouwenspersonen beschikbaar gesteld etc.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op sommige plekken kan dat wel wat efficiënter ook
Zag gisteren nog een leuk programma over 1+1 gratis, de mensen die dat kopen verneuken het milieu en houden de prijzen kunstmatig exorbitant hoog in Nederland.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaten die in de 2+1, heb je wel moeilijk gedaan erover bij de klantenservice?
misschien als ik je volprop met luxe bonbons dat je weer wat vrolijker wordtquote:
Lust ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien als ik je volprop met luxe bonbons dat je weer wat vrolijker wordt
Yemen is wel erg extreemquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen op het ministerie. Die vertelden wat voor een sneue paniekreacties er waren onder de meeste ambtenaren na de verkiezingen. Allemaal praatgroepen opgericht, vertrouwenspersonen beschikbaar gesteld etc.
Deze mensen mogen van mij echt allemaal linea recta naar Yemen toe.
Ik ken ook wat mensen op het ministerie en heb hier niets over gehoordquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen op het ministerie. Die vertelden wat voor een sneue paniekreacties er waren onder de meeste ambtenaren na de verkiezingen. Allemaal praatgroepen opgericht, vertrouwenspersonen beschikbaar gesteld etc.
Het ligt niet zozeer aan de mensen die het kopen, maar aan de supermarkten die dat als businessmodel hanterenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een leuk programma over 1+1 gratis, de mensen die dat kopen verneuken het milieu en houden de prijzen kunstmatig exorbitant hoog in Nederland.
Ik heb het ook niet zo op latex bonbonsquote:
Links is dan ook de tumor aan de teen van de maatschappij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op latex bonbons
Supermarkten en fabrikanten, maar als niemand er meer gebruik van maakt dan staan de fabrikanten daar ook toe kijken hoeveel geld ze ineens over hebben, huh.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ligt niet zozeer aan de mensen die het kopen, maar aan de supermarkten die dat als businessmodel hanteren
wij elke dagquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit weekend weer [ afbeelding ]
Ik herken wel wat Kaneel zegt. Sterker nog, ik zie op mijn werk ook veel sollicitanten van de Rijksoverheid die vooruitlopend op het evt. snijden in het ambtenarenapparaat zelf al initiatief nemen om weg te gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken ook wat mensen op het ministerie en heb hier niets over gehoord
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wist wel dat vlinder een wilde is
Ben zelf semi-ambtenaar.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken ook wat mensen op het ministerie en heb hier niets over gehoord
Wij hadden ook dat soort huilberichten op Yammer. Kansloze rukkers.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon maar 1 product kopen als er een 1+1 actie is, maar daarmee maak je de supermarkten alleen maar blijerquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supermarkten en fabrikanten, maar als niemand er meer gebruik van maakt dan staan de fabrikanten daar ook toe kijken hoeveel geld ze ineens over hebben, huh.
Op wat?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden ook dat soort huilberichten op Yammer. Kansloze rukkers.
Misschien dat ze uiteindelijk dan normale prijzen gaan vragen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon maar 1 product kopen als er een 1+1 actie is, maar daarmee maak je de supermarkten alleen maar blijer
Toepasselijke naam.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hadden ook dat soort huilberichten op Yammer. Kansloze rukkers.
Mja, nadenken over de toekomst en (verstandig) voorsorteren op bezuinigingen is wat anders dan zielige trillende ambtenaartjes die huilend praatgroepjes oprichten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken wel wat Kaneel zegt. Sterker nog, ik zie op mijn werk ook veel sollicitanten van de Rijksoverheid die vooruitlopend op het evt. snijden in het ambtenarenapparaat zelf al initiatief nemen om weg te gaan.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben zelf semi-ambtenaar.
Mijn leidinggevende heeft 2 weken lang met een smoelwerk op onweer gelopen. En iedere keer floepte dingen er "per ongeluk" uit. Ziedend.
Bekken zullen schuimen.
Je had haar gezicht moeten zien toen Trump won.quote:
Teams?quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yammer. Al heet het tegenwoordig anders. Soort intern social media-dingetje van Microsoft.
Ik vind het wel een toepasselijke naam. Werd met name gebruikt om op te jammeren door een select groepjequote:Op woensdag 15 mei 2024 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Yammer. Al heet het tegenwoordig anders. Soort intern social media-dingetje van Microsoft.
wat is dit nou weer voor sneue reactiequote:Op woensdag 15 mei 2024 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kom maar op met die regen en dat onweer. Donkergrijze wolken alleen gaan het niet doen vandaag.
Nog niet over op Viva Engage?quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grey cloud lives matter?quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
wat is dit nou weer voor sneue reactie
Nee. Dat krijg je waarschijnlijk alleen normaal met een maximaal aanbiedingspercentage zoals ze bij alcohol hebben gedaan, en dat dan ook nog combineren met een maximale winstmarge voor de supermarkten. Dat gaan ze niet doenquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat ze uiteindelijk dan normale prijzen gaan vragen?
Ook waarquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, nadenken over de toekomst en (verstandig) voorsorteren op bezuinigingen is wat anders dan zielige trillende ambtenaartjes die huilend praatgroepjes oprichten.
Ex hockey internationaal, die maak je echt niets wijs, die onderkantjes zien eruit als een versleten versie van Mercurius.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ex hockey internationaal, die maak je echt niets wijs, die onderkantjes zien eruit als een versleten versie van Mercurius.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:07 schreef Karzai het volgende:
eh ja we krijgen een hoofddoekjes verbod en de grenzen gaan dicht de boeren mogen nog megastallen bouwen
Een absorberende vegaschijf in je broekje stoppen als je ongesteld bentquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt als een kruising tussen een vegaschijf en enorm absorberend maandverband.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een absorberende vegaschijf in je broekje stoppen als je ongesteld bent
Ik eet alleen scharrelfrikandellen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:09 schreef Karzai het volgende:
naja okay daar kan ik mee leven, maar ik eet er geen frikandel ben voor beschaving en eerlijke handel en niet van dierenleed
Mijntje loopt nog wel een reality slap op ergens.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken Mijntje en die stelt "mijn dochters gaan mooi voor hun 16e van hockey af"
gat in de marktquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet alleen scharrelfrikandellen.
Mijntje?quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken Mijntje en die stelt "mijn dochters gaan mooi voor hun 16e van hockey af"
Ik leerde gisteren dat er in het kattenvoer van Nina Poekie, varken, poep, kalkoen, hert, kip, eend, koe en paard zit terwijl er dan zalm op staat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik eet alleen scharrelfrikandellen.
ik heb je nog nooit zien vissenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gebruik volgens mij ook gewoon het verkeerde aas.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een absorberende vegaschijf in je broekje stoppen als je ongesteld bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]vega black pudding... van natuurlijke bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Heel milieuvriendelijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vega black pudding... van natuurlijke bron
vers van de pers!quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Toch iets beters halen bij de luxe AHquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik leerde gisteren dat er in het kattenvoer van Nina Poekie, varken, poep, kalkoen, hert, kip, eend, koe en paard zit terwijl er dan zalm op staat.
Circulaire voedingquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vriendje van Joost die vorig jaar cha cha maaktequote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ja, dat weet ik. Alleen gaat dit om de matigheid van het nummer.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vriendje van Joost die vorig jaar cha cha maakte
Wel hopen dat het dan niet in de 1+1 bonus isquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch iets beters halen bij de luxe AH
Beperkt aantal dagen beschikbaarquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op woensdag 15 mei 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zullen we Maybellene zingen samen?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:
I out-goorlelled lilakquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nope, die emoji erbij gaat me te ver
Goeie binnenkomer wel jaquote:
Ik ga dit niet eens aanklikkenquote:
Geluid wat een kip maakt.quote:
Nee, wel over gehoord.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:35 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips heb je het boek Moordzaak zonder lijk al eens gelezen? Kende het verhaal niet en heb het binnen één dag uitgelezen.
Zou toch eens proberen daar een bed te regelen hoorquote:
Srs. Dit is niet normaal. De vraag is zelfs of dat wel mag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Volgende week ben ik tot 2145 en dan volgende dag openen
Hoeveel dagen nog?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Volgende week ben ik tot 2145 en dan volgende dag openen
Ja moet 12 uur tussen zitten ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Srs. Dit is niet normaal. De vraag is zelfs of dat wel mag.
Ja vandaag gevraagd of ik nu 1 vakantie dag per week mag opnemen today ik weg ga. Daar gaan ze naar kijkenquote:
Haal je dus niet.quote:
2145 en 0945 is 12 uur toch?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haal je dus niet.
De woonbegeleiding heeft ook een paar jaar terug flink op de kop gekregen. Want toen werkten er ook mensen de ene dag tot 22.30 om de volgende dag om 8 weer op het werk te zijn. Is nu dus inmiddels anders..
Gewoon hard werken. Goed voor ons allemaal.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Srs. Dit is niet normaal. De vraag is zelfs of dat wel mag.
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hard werken. Goed voor ons allemaal.
Dat is omdat ik een sukkel ben die vooral praat over niet kunnen vissen maar het eigenlijk vooral niet durf.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb je nog nooit zien vissen
Moet je met pinksteren ook naar de blauwe bouwdoos??quote:
toch regenachtige dagen nu, gewoon hengel uitgooien, ze bijten nu goedquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is omdat ik een sukkel ben die vooral praat over niet kunnen vissen maar het eigenlijk vooral niet durf.
heb je wat gevangen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toch regenachtige dagen nu, gewoon hengel uitgooien, ze bijten nu goed
Ik heb 1x gevist. Was leuk totdat ik de vis van de haak moest halenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is omdat ik een sukkel ben die vooral praat over niet kunnen vissen maar het eigenlijk vooral niet durf.
Yesquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je met pinksteren ook naar de blauwe bouwdoos??
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt als een kruising tussen een vegaschijf en enorm absorberend maandverband.
Nee, vandaag wel in moeten houden om geen schotse hooglanders te aaienquote:
Twister friet is lekker.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben bij smullers twister fries. Dat lijkt op slang he?
oooh ja die zijn wel lief ook al zien ze er vervaarlijk uitquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, vandaag wel in moeten houden om geen schotse hooglanders te aaien
Hmm...quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben bij smullers twister fries. Dat lijkt op slang he?
Raken welles mensen gewond door een aanval van ze.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
oooh ja die zijn wel lief ook al zien ze er vervaarlijk uit
ben toch een stuk omgelopen voor een bospad waar ze op stondenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
oooh ja die zijn wel lief ook al zien ze er vervaarlijk uit
Wel als je zo langs kronkeltquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm...
Maar wij hebben geen kreukels
Hmm das waar. Dus die kunnen we gewoon etenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm...
Maar wij hebben geen kreukels
Ik geloof niet dat ze het letterlijk over vissen hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 1x gevist. Was leuk totdat ik de vis van de haak moest halenVond het zo zielig, die haak door z'n mond, en kreeg 'm er niet goed uit ook dus heeft vast nog extra pijn gedaan. Nooit meer gevist
De metafoor begint wel een beetje uiteen te vallen nu.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 1x gevist. Was leuk totdat ik de vis van de haak moest halenVond het zo zielig, die haak door z'n mond, en kreeg 'm er niet goed uit ook dus heeft vast nog extra pijn gedaan. Nooit meer gevist
ik vind dat vissen ook gevoelens hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze het letterlijk over vissen hebben
Die zitten op een slechte plek in de floofy / danger chart.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, vandaag wel in moeten houden om geen schotse hooglanders te aaien
dat bedoel ik totale genocidequote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ook één keer gevist, karper gevangen en we kregen het haakje niet los en toen heeft mijn vader de vis doodgeslagen met een hockeystick![]()
Gebeurt dat op zijn werk ook wel eens dat er een haak blijft hangen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ook één keer gevist, karper gevangen en we kregen het haakje niet los en toen heeft mijn vader de vis doodgeslagen met een hockeystick![]()
Jeetjequote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Wel een foto gemaakt met de karper?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Oh, kwam net binnenvallenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze het letterlijk over vissen hebben
voor op je tinder profielquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een foto gemaakt met de karper?
Nee beide.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gebeurt dat op zijn werk ook wel eens dat er een haak blijft hangen?
Of is alleen je moeder tandarts?
toch???
Uiteraard. Je moet iets op tinder zettenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een foto gemaakt met de karper?
Ga er vanuit dat ze in ieder geval pijn voelen. Als je vist om het ook zelf op te eten vind ik verder prima. Maar vissen voor de lol om de vis vervolgens gewond weer terug te gooien... neequote:Op woensdag 15 mei 2024 21:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind dat vissen ook gevoelens hebben
Ging je die dan eten?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vroeger wel veel gevist.
Sloot achter ons huis. Bij ons liep het dood en dan konden we zo door aan het hek te hangen naar het bedrijf (een houtzagerij) achter ons klimmen.
Dan een stukje over dat terrein lopen langs de sloot. Daar stond een oud boetje van dat bedrijf dat niet meer werd gebruikt met een strook van 1,5 meter oid aan gras en onkruid.
En daar zaten wij (mijn broers en ik) dan vaak te vissen. Ultieme plek, binenn 5 minuten had je zo 3 vissen.
En verder kwam er niemandwij gedroegen ons netjes en kwamen het bedrijventerrein verder niet op. En ze herkenden ons. Alle andere kinderen werden weggestuurd
Nee. We hadden zo'n badkuip die we meenamen. En die vulden we met water en waterplantjesquote:
Is de beoogd MP al bekend, of blijft dat nog in het geruchtencircuit ??quote:
De fracties moeten het nog goedkeuren en dan moeten ze nog een MP voorstellen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is de beoogd MP al bekend, of blijft dat nog in het geruchtencircuit ??
Bedankt voor de samenvattingquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tl;dr: wawawa, heel verhaal, ik heb issues.
Ja eerst zo'n hele vragenlijst met problemen invullen voordat je je ook maar mag aanmeldenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders mag je niet op FOK! posten.
Ik heb het later nooit meer gedaan. Alleen toen ik op de basisschool zat denk ik?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik ging vroeger alleen mee met vissen met vrienden om te zuipen en ouwehoeren, vond die vissen zelf maar viezige glibberige stinkende beestjes en het ook een beetje zielig voor ze
En je moet minimaal 55 van de 100 probleempunten scoren, anders mag je alsnog niet posten uiteraard.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst zo'n hele vragenlijst met problemen invullen voordat je je ook maar mag aanmelden
Verklaart de irritaties tussen de users.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je moet minimaal 55 van de 100 probleempunten scoren, anders mag je alsnog niet posten uiteraard.
Ik heb geen problemenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst zo'n hele vragenlijst met problemen invullen voordat je je ook maar mag aanmelden
En de buitenlanders?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
130 rijden, eigen risico door de helft, spreidingswet van tafel, geen stikstofproblemen meer
Ja, het zit me erg dwarsquote:
Zit nog best een hoop vaardigheid achter denk ik zo. Probeer maar eens een karper te vangen met zo'n pijltje.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:35 schreef Karzai het volgende:
mijn baas doet aan vissen en darten dan is je leven wel voorbij denk ik dan
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onacceptabel.
--> Uitloggen en beter je best doen
Ik ging als klein ventje vooral spelen in 'de bergen', dat was gewoon een braakliggend terrein waar ze de grond bouwrijp aan het maken waren voor een nieuwbouwwijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het later nooit meer gedaan. Alleen toen ik op de basisschool zat denk ik?
Welkom terug essie!quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
Lief dagboek
@:kwiwi heeft me eruit gegooid vanwege gebruik aan problemen.
Nu heb ik issues.
ja dat welquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit nog best een hoop vaardigheid achter denk ik zo. Probeer maar eens een karper te vangen met zo'n pijltje.
Ben benieuwd hoeveel punten ik hebquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je moet minimaal 55 van de 100 probleempunten scoren, anders mag je alsnog niet posten uiteraard.
Darten met een bewegend doelwit.. zou kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit nog best een hoop vaardigheid achter denk ik zo. Probeer maar eens een karper te vangen met zo'n pijltje.
Geen problemen met het invullen bedoel jequote:
Wij zijn wel 1x in de sneeuw bezig geweest toen het braak lag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging als klein ventje vooral spelen in 'de bergen', dat was gewoon een braakliggend terrein waar ze de grond bouwrijp aan het maken waren voor een nieuwbouwwijk
nog meetr dakloze oost europeanen dusquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar denk dat de BBB goedkope arbeidskrachten nodig heeft, dus die mogen wel nog komen. De duurdere arbeidskrachten gaan we extra belasten. Geen Engelstalige studies meer dus ook geen buitenlandse studenten en we tellen vluchtelingen niet meer omdat we ze niet meer centraal opvangen dus dat probleem is ook opgelost.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar denk dat de BBB goedkope arbeidskrachten nodig heeft, dus die mogen wel nog komen. De duurdere arbeidskrachten gaan we extra belasten. Geen Engelstalige studies meer dus ook geen buitenlandse studenten en we tellen vluchtelingen niet meer omdat we ze niet meer centraal opvangen dus dat probleem is ook opgelost.
Wij klommen ook nog wel eens stiekem over het hek bij de gemeenteloods om daar in de containers naar meuk te zoekenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zijn wel 1x in de sneeuw bezig geweest toen het braak lag.
Vanuit onze tuin kon je zo dat afgehekte terrein op. Grote berg met prut ondergesneeuwd dus lekker sleeën.
En een sneeuwpop gemaakt die zo groot was dat een trap nodig hadden om de kop erop te zetten
105quote:
Hmm, dat zijn er wel wat veelquote:
Uhmquote:
Part time werken verbieden en alle werklozen en "langdurig zieken" aan het werk trappenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
Lief dagboek
@:kwiwi heeft me eruit gegooid vanwege gebruik aan problemen.
Nu heb ik issues.
En zo ontstaat een natuurlijke oscillator.quote:
Ik las dit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daten met een bewegend doelwit.. zou kijken
Verplicht samenwonen om meer huizen vrij te krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Part time werken verbieden en alle werklozen en "langdurig zieken" aan het werk trappen
Hoe kan ik dat aantal omlaag krijgen?quote:
Foutieve antwoorden geven. Daar ben je slim genoeg voorquote:
Waardoor het een probleem wordt omdat ze problemen krijgt omdat ze geen problemen heeft. Nog even en ze heeft een score van 200quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
En zo ontstaat een natuurlijke oscillator.
Of sommige issues fixenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Foutieve antwoorden geven. Daar ben je slim genoeg voor
Word ik dan erebewoner van Foqueville?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waardoor het een probleem wordt omdat ze problemen krijgt omdat ze geen problemen heeft. Nog even en ze heeft een score van 200
Maar dan krijg ik straks problemen omdat ik leugens heb ingevuldquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Foutieve antwoorden geven. Daar ben je slim genoeg voor
Ik zoek wel passende setjes bij elkaar.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verplicht samenwonen om meer huizen vrij te krijgen.
Ja of een labeltje 'handle with care'quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Word ik dan erebewoner van Foqueville?
Ik zie mogelijkheden voor de langdurig alleenstaanden hier...quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja maar dat is maar 1 probleem, dus daar kun je er wel een flink aantal mee wegmoffelenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik straks problemen omdat ik leugens heb ingevuld
Minister van Huisvesting ook gevondenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek wel passende setjes bij elkaar.
Beter met care dan karigquote:
Slechter dan Hugo de Jonge kan je het toch niet doenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Minister van Huisvesting ook gevonden
Oh he. Kijk nou. Eindelijk een reden voor mensen om mij te daten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US heeft ook vrij excentrieke schoenen in zijn kast.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slechter dan Hugo de Jonge kan je het toch niet doen
Nou voor mij niet. Laat mij maar lekker alleen wonenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor de langdurig alleenstaanden hier...
Even een rijke dame met een flink landgoed uitzoeken zodat je daar ook nog je eigen knutselwerkplaats kan hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh he. Kijk nou. Eindelijk een reden voor mensen om mij te daten.
Ben benieuwd aan wie Dimmy gratie gaat verlenenquote:
Huis van GRMBL of Essje in de aanbieding voor een ander lief stelletje, mogen ze zelf kiezen welke ze behouden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Minister van Huisvesting ook gevonden
Zal weer niet he. Altijd die Sophie Ballemansquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alleen nog wachten op de VVD om akkoord te gaan en we kunnen beginnen
Kort lijstjequote:Op woensdag 15 mei 2024 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben benieuwd aan wie Dimmy gratie gaat verlenen
Het betere voetbalvrouwenlevenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een rijke dame met een flink landgoed uitzoeken zodat je daar ook nog je eigen knutselwerkplaats kan hebben
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huis van GRMBL of Essje in de aanbieding voor een ander lief stelletje, mogen ze zelf kiezen welke ze behouden.
Hier zou er nog wel een bij kunnen als het moet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de duidelijkheid, mijn huis is vol
Klein Japans meisje met een rokje tot boven de snavel kan er toch nog wel bij?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de duidelijkheid, mijn huis is vol
Mag daar nog wat bedenktijd op, het is niet dat we bij elkaar om de hoek wonen ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huis van GRMBL of Essje in de aanbieding voor een ander lief stelletje, mogen ze zelf kiezen welke ze behouden.
Een kleintje?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou er nog wel een bij kunnen als het moet.
Zedelijk zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein Japans meisje met een rokje tot boven de snavel kan er toch nog wel bij?
Verrassend…quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Toen mijn neefje nog in een huis woonde had hij twee lesbische Poolse webcam meisjes op zolder wonen.
quote:Babyboom bij Amphia Ziekenhuis: 19 (!) medewerkers tegelijkertijd zwanger
BREDA - De beschuiten met muisjes zullen de rest van de collega’s na de zomer waarschijnlijk de neus uitkomen. Bij de Vrouw, Moeder & Kind-toren in het Amphia zijn maar liefst negentien medewerkers tegelijk zwanger. Drie collega’s zijn eerder dit jaar al bevallen.
https://archive.ph/Au7QY
Nou ja, ik maakte uiteraard eenquote:
Het is besmettelijkquote:
Ligt dat halve ziekenhuis straks stil vanwege besmettelijke rammelende eierstokkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |