Ik ken wat mensen op het ministerie. Die vertelden wat voor een sneue paniekreacties er waren onder de meeste ambtenaren na de verkiezingen. Allemaal praatgroepen opgericht, vertrouwenspersonen beschikbaar gesteld etc.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op sommige plekken kan dat wel wat efficiėnter ook
Zag gisteren nog een leuk programma over 1+1 gratis, de mensen die dat kopen verneuken het milieu en houden de prijzen kunstmatig exorbitant hoog in Nederland.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zaten die in de 2+1, heb je wel moeilijk gedaan erover bij de klantenservice?
misschien als ik je volprop met luxe bonbons dat je weer wat vrolijker wordtquote:
Lust ik nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien als ik je volprop met luxe bonbons dat je weer wat vrolijker wordt
Yemen is wel erg extreemquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen op het ministerie. Die vertelden wat voor een sneue paniekreacties er waren onder de meeste ambtenaren na de verkiezingen. Allemaal praatgroepen opgericht, vertrouwenspersonen beschikbaar gesteld etc.
Deze mensen mogen van mij echt allemaal linea recta naar Yemen toe.
Ik ken ook wat mensen op het ministerie en heb hier niets over gehoordquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken wat mensen op het ministerie. Die vertelden wat voor een sneue paniekreacties er waren onder de meeste ambtenaren na de verkiezingen. Allemaal praatgroepen opgericht, vertrouwenspersonen beschikbaar gesteld etc.
Het ligt niet zozeer aan de mensen die het kopen, maar aan de supermarkten die dat als businessmodel hanterenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zag gisteren nog een leuk programma over 1+1 gratis, de mensen die dat kopen verneuken het milieu en houden de prijzen kunstmatig exorbitant hoog in Nederland.
Ik heb het ook niet zo op latex bonbonsquote:
Links is dan ook de tumor aan de teen van de maatschappij.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet zo op latex bonbons
Supermarkten en fabrikanten, maar als niemand er meer gebruik van maakt dan staan de fabrikanten daar ook toe kijken hoeveel geld ze ineens over hebben, huh.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het ligt niet zozeer aan de mensen die het kopen, maar aan de supermarkten die dat als businessmodel hanteren
wij elke dagquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit weekend weer [ afbeelding ]
Ik herken wel wat Kaneel zegt. Sterker nog, ik zie op mijn werk ook veel sollicitanten van de Rijksoverheid die vooruitlopend op het evt. snijden in het ambtenarenapparaat zelf al initiatief nemen om weg te gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken ook wat mensen op het ministerie en heb hier niets over gehoord
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wist wel dat vlinder een wilde is
Ben zelf semi-ambtenaar.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ken ook wat mensen op het ministerie en heb hier niets over gehoord
Wij hadden ook dat soort huilberichten op Yammer. Kansloze rukkers.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon maar 1 product kopen als er een 1+1 actie is, maar daarmee maak je de supermarkten alleen maar blijerquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Supermarkten en fabrikanten, maar als niemand er meer gebruik van maakt dan staan de fabrikanten daar ook toe kijken hoeveel geld ze ineens over hebben, huh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |