SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Daar kan ook best flink geschaafd wordenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het ook een walgelijke vent hoor, maar wees je er bewust van dat de overheid nu flink afgeschaald gaat worden
Op sommige plekken kan dat wel wat efficiënter ookquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind het ook een walgelijke vent hoor, maar wees je er bewust van dat de overheid nu flink afgeschaald gaat worden
Nee die was er niet.quote:
Zaten die in de 2+1, heb je wel moeilijk gedaan erover bij de klantenservice?quote:
Wel de goede vestiging?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die was er niet.
Heb nog met een bakje balletjes rondgelopen en "Hier snackie snackie!" geroepen maar niks
Ja het regende best hard hier netquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je vist te diep, je haakje zit lager dan de vissen
Probeer eens een net?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik gebruik volgens mij ook gewoon het verkeerde aas.
stom hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee die was er niet.
Heb nog met een bakje balletjes rondgelopen en "Hier snackie snackie!" geroepen maar niks
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
jij bent wel heul ad-rem vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |