SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Die eerste. De andere twee heb ik natuurlijk al.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De artemis, de spaceshuttle, de saturn v?
Welke welke
part-timerquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
9 uur gewerkt weer vandaag. Klaar mee. Morgen weer verder.
Ik vind 9 uur op één dag best veel voor een parttimer.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:43 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
gewoon jezelf repareren met chocolade en snoepMoordenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ afbeelding ]
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Lekker, zo'n vrije middag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je nu laat eet heb je nog wat aan je middagquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn voreg jaar ook al wese bowlen. We wille weles wat andersquote:
quote:
Lukt het?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn voreg jaar ook al wese bowlen. We willen weles wat anders
Gaapcaafquote:
De caaf.quote:
En dan zeggen dat het in nederland allemaal kut isquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is een leuk kanaal. Die man gaat op vakantie overal naar de sloppenwijken, bv hier in Medellin, Colombia. Maar is ook goed met vrouwen geloof ik. https://www.instagram.com/reel/C62pjWoOhhK/?igsh=d3FiOXB5cjloN2Nh
Mwoah week niet, is een Zuid Afrikaan, daar is het voor blanken net zo gevaarlijk of gevaarlijker. En je ziet hem nooit in het donker lopen valt me al op.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan zeggen dat het in nederland allemaal kut is![]()
Als ie alleen was geweest was ie beroofd verkracht mishandeld door zijn hoofd geschoten en vervolgens aan de nijlpaarden gevoerd.
Jeejquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Van 8:00 tot 15:00 non-stop gefietst bijna.
Lekker stukkie.
quote:
Ikea 020quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga je dan zo voor Ballie staan?
vlucht gedragquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker stukkie.
Mot je nie warkn?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Lekker stukkie.
Ooooooooooohquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat bedrijfsuitke, dat nagesynchroniseerde stukje van der Untergang?
Okeequote:Op woensdag 15 mei 2024 16:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Ikea 020![]()
Anders had ik wel even gezwaaid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben eigen baas nu Ygritte.
Dus ook een saunatje doordeweeks kunnen we regelen.
Misschien zelf eentje in elkaar zettenquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Wij hebben hier helemaal geen IKEA in de buurt
hoeft ook allemaal niet hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Medellin wou ik ook nog wel heen.
Maar Nairobi never nooit niet
https://www.instagram.com/reel/C6wz-HcvduE/?igsh=NDd6ZXRhbWQwNmU0
hoeveel schroefjes heb je daar bij nodig?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:00 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Misschien zelf eentje in elkaar zetten
Wij ook niet. Borne ja, achter Almelo. Is misschien ook wel voor jou de dichtbijstequote:Op woensdag 15 mei 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Wij hebben hier helemaal geen IKEA in de buurt
Meteen een melding maken bij de coördinator sociale veiligheid van zijn bedrijf.quote:
450, moeten overigens wel van de FANTASTISK-reeks zijnquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel schroefjes heb je daar bij nodig?
Dacht dat die in Hengelo zat. Maar Groningen of Zwolle kan ook.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij ook niet. Borne ja, achter Almelo. Is misschien ook wel voor jou de dichtbijste
Borne Dichterbij dan Zwolle? Of Amersfoort?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij ook niet. Borne ja, achter Almelo. Is misschien ook wel voor jou de dichtbijste
Borne dichterbij dan Amersfoort ja. Zwolle niet. Heeft Zwolle ook een Ikea?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Borne Dichterbij dan Zwolle? Of Amersfoort?
Zat er vorige week nog, maar jij was er weer nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben eigen baas nu Ygritte.
Dus ook een saunatje doordeweeks kunnen we regelen.
Zekerquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Borne dichterbij dan Amersfoort ja. Zwolle niet. Heeft Zwolle ook een Ikea?
Wees blij hahahaha.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zat er vorige week nog, maar jij was er weer niet
Al jaren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Borne dichterbij dan Amersfoort ja. Zwolle niet. Heeft Zwolle ook een Ikea?
Dat is ie zelf dan denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een melding maken bij de coördinator sociale veiligheid van zijn bedrijf.
Oh okee. Nou ja, kun je nagaan hoe boeiend ik het vind allemaalquote:
Oei vervelende man is dat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een melding maken bij de coördinator sociale veiligheid van zijn bedrijf.
Meer dan ¤2600 mag het niet kostenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, offerte voor een nieuwe ketel. Denk je eerst: oké dat had ik wel verwacht, maar dan gaan ze allemaal andere aansluitingen en shit adviseren en dan ben ik het dubbele kwijt.
Vraag los anders ffquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, offerte voor een nieuwe ketel. Denk je eerst: oké dat had ik wel verwacht, maar dan gaan ze allemaal andere aansluitingen en shit adviseren en dan ben ik het dubbele kwijt.
Als ik alles aanvink zit ie daar wel boven.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer dan ¤2600 mag het niet kosten
Kan jij m niet even aansluiten?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer dan ¤2600 mag het niet kosten
Dit klinkt soberso als iemand met een makkelijke toegankelijke website die veel te veel vraagt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik alles aanvink zit ie daar wel boven.
quote:
quote:
Ja is teveel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Rookgasafvoer is 545, koolmonoxidemelder is 218 (wtf), vuil- en luchtafscheider is 300 en de ketel zelf is 1800
Deze toko doet ook het onderhoud van de huidige ketel en had gezegd dat ik hem het beste voor de winter kon vervangen, aangezien hij 24 jaar oud isquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit klinkt soberso als iemand met een makkelijke toegankelijke website die veel te veel vraagt.
Gewoon gebroeders van Dijk en co die om de hoek zit vragen.
Moet ik eerst met de man van de sociale omgang overleggen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan jij m niet even aansluiten?
Meer dan die offerte heb je niet nodig. Gewoon ff naar kijken als je het koud hebt en dan ben je zo weer verhit door het totaalbedrag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Hebbie ook zonnepanelen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:12 schreef CherryLips het volgende:
En dan kon ik er ook een nieuwe thermostaat bijdoen. Die ik nu heb doet het prima, maar is lekker geelbruin verkleurd
Minder in huis roken dan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:12 schreef CherryLips het volgende:
En dan kon ik er ook een nieuwe thermostaat bijdoen. Die ik nu heb doet het prima, maar is lekker geelbruin verkleurd
Wij hebben ook nog zo'n antieke Honeywell, ik heb wel eens gekeken naar een Nest thermostaat, maar dat vind ik dan niet zo nodig eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook zo'n oude Honeywell. Ik kan wel zo'n simpele ronde nemen, maar dan blijf je zien waar de oude heeft gezetenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog zo'n antieke Honeywell, ik heb wel eens gekeken naar een Nest thermostaat, maar dat vind ik dan niet zo nodig eigenlijk.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n oude Honeywell. Ik kan wel zo'n simpele ronde nemen, maar dan blijf je zien waar de oude heeft gezeten
Daar zit nog vloeibare kwik, in.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n oude Honeywell. Ik kan wel zo'n simpele ronde nemen, maar dan blijf je zien waar de oude heeft gezeten
Dat zijn toch geen tijdenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit nu buiten en de buurtjes eten precies om 17:00 hoor ik steeds. Dan zeggen ze niks 15min en hoor je heel woest vorken over borden geluiden.
ik ben wel blij met slimme thermostaatquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weten ze in China precies hoe laat jij naar bed gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben wel blij met slimme thermostaat
Hoe slim is slim?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Same here. Scheelt bovendien ook weer op de energierekening. En ook nog een leuke gadget.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij hebt nog een telefoon met draaischijf?quote:
Lekker de hoorn erop smijtenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt nog een telefoon met draaischijf?
Duivelsquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:21 schreef Ama het volgende:
Wat vinden we van dit portret?
NWS / Koning Charles onthult portret van zichzelf.(omstreden)
Gemiste kansquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het enige slimme dat ik er van gebruik is eigenlijk dat ik hem vanaf mn telefoon kan bedienen
de omvormer van de zonnepanelen is een huaweiquote:
Dat heb je op componentniveau uitgezocht?quote:
Rood is vast zijn lievelingskleurquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:21 schreef Ama het volgende:
Wat vinden we van dit portret?
NWS / Koning Charles onthult portret van zichzelf.(omstreden)
de eerste keer dat ik vanuit mn de verwarming uit kon zetten.quote:
Wat doe jij op een werkdag op de bank?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:25 schreef essnhills het volgende:
Ik rol bijna van de bank af zo hard als het dondert
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit nu buiten en de buurtjes eten precies om 17:00 hoor ik steeds. Dan zeggen ze niks 15min en hoor je heel woest vorken over borden geluiden.
Wachten tot het dondertquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wat doe jij op een werkdag op de bank?
Hier komt niks.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:25 schreef essnhills het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:25 schreef essnhills het volgende:
Jazeker. / Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb je op componentniveau uitgezocht?
Van bakeliet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt nog een telefoon met draaischijf?
Als ik weg rij check ie of er nog iemand thuis is en zo niet gaat mijn huis in de ‘er is niemand thuis’ stand.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de eerste keer dat ik vanuit mn de verwarming uit kon zetten.
Of in de auto op weg naar huis al aan kon zetten, toen was ik al blij
Kom halen danquote:
Jaquote:
is goed Colijnquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
NIks aan de hand vooralsnog..
Ik eet ook hetzelfde als gisterenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:48 schreef Karzai het volgende:
ik eet hetzelfde als gisteren, asperges, zalm en eerpeltjes
klinkt koudquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik eet ook hetzelfde als gisteren
Pastasalade met kiep, komkommer, walnoten en mango
Dat kloptquote:
Is soms wel lekker hoorquote:
wat heb je gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn knie is helemaal geel![]()
Dat gaat een unit worden
Hele keuken onder het bloed?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Net even zo'n minuscuul klein los velletje bij mijn nagel losgetrokken.
SERIOUS BLEEDING![]()
Wat was er mis met hem?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Date was gezellig, denk ik. Kan me niet voorstellen dat dit iets zou gaan worden iig
Nee alleen het balkon. Mensen allemaal kijken ditdat.quote:
Toch een gezellige date gehad danquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Date was gezellig, denk ik. Kan me niet voorstellen dat dit iets zou gaan worden iig
Een meisje reed met haar fiets in op mij toen kwam ik met mijn wiel tegen de stoep en kletsquote:
Ben je nu de volgende met een kapot been?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een meisje reed met haar fiets in op mij toen kwam ik met mijn wiel tegen de stoep en klets
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een meisje reed met haar fiets in op mij toen kwam ik met mijn wiel tegen de stoep en klets
Oh dat is wel kut.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gezellig clubje zo.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu de volgende met een kapot been?
Was het een buitenlander?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De kapotte beentjes clubquote:
Vrouw aan 't stuur, bloed aan de muurquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doet wel zeer als ik er druk op zetquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu de volgende met een kapot been?
Misschien kunnen we een scootmobiel verloten onder de leden.quote:
Even Ama en ballie om advies vragenquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doet wel zeer als ik er druk op zet
Putin wrijft in zijn handen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:16 schreef Haags het volgende:
Ah, we hebben sinds vandaag niet alleen een nieuw kabinet maar ook een nieuwe Franz Ferdinand.
Genieten.
Geen sex dus??quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Ow. Ja, zo kun je het ook zien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:16 schreef Haags het volgende:
Ah, we hebben sinds vandaag niet alleen een nieuw kabinet maar ook een nieuwe Franz Ferdinand.
Genieten.
Ja al die ingewikkelde namen in het Zweedsquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja over buitenlanders gesproken ik ging nog naar de ikea
Nieuwe kabinet wordt ook al toegejuicht vanuit Rusland en Israël.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
doet ie na de Europese verkiezingen sowieso.
oh dat is zo naarquote:
hahaha niks, gewoon geen match denk ik. We gaan elkaar wel nog een keer zienquote:
hahahahaha neequote:
Denk je dat hij ook vindt dat het geen match is?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
hahaha niks, gewoon geen match denk ik. We gaan elkaar wel nog een keer zien
Precies...quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks voor jou, dat moet je liggen.
net als werken dus eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks voor jou, dat moet je liggen.
Dat denk ik welquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat hij ook vindt dat het geen match is?
Ze wil nog eens afspreken dus hij zit nu bij zijn matties te pochen dat de eerste horde glansrijk genomen is en dat het neuken wordt binnen afzienbare tijd.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat hij ook vindt dat het geen match is?
Niet meer welkom volgens ons nieuwe kabinet?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
even @:datismijnmening buiten zetten
Of hij zit ons Krekkie helemaal af te kraken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze wil nog eens afspreken dus hij zit nu bij zijn matties te pochen dat de eerste horde glansrijk genomen is en dat het neuken wordt binnen afzienbare tijd.
Als dat zo is, zoeken we m op en timmeren we in elkaar.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Of hij zit ons Krekkie helemaal af te kraken.
Precies!quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo is, zoeken we m op en timmeren we in elkaar.
Wordt wel lekker rustig, als alles lukt wat Wilders zou willen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet meer welkom volgens ons nieuwe kabinet?
Neen, al was het uiteraard leuk geweest als het wel super was.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Was je teleurgesteld dat het geen match was? Het lijkt me echt raar, daten via een app.
Dit kán wel, hij vroeg ergens of ik een aanval kreegquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Of hij zit ons Krekkie helemaal af te kraken.
kan wel betere dingen bedenken om te timmerenquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo is, zoeken we m op en timmeren we in elkaar.
Mja, ik denk niet dat een aanslag op de premier van een onbenullig land echt te vergelijken is. Hoe zie jij dat dan?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:16 schreef Haags het volgende:
Genieten.
Wie?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
kan wel betere dingen bedenken om te timmeren
Deze post is mede mogelijk gemaakt door IKEA.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goeie kast of een leuke tafel of zo.
tuinhuis heeft houtrotquote:
of ditquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou dat geen timmeren noemen tbh. Ja als je met die kleine spijkertjes de achterkant van een Billy er in zit te slaan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze post is mede mogelijk gemaakt door IKEA.
Ik dacht zelf aan een jacuzzi voor in haar moestuin.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Balen. Nog te herstellen of moet ie worden vervangen?quote:
Hoe durft 'ie.quote:
Whehe. Viltje er onder, en gefixt.quote:[..]
of ditzou wel scheve kast/tafel worden bij mij
oke, ga je gangquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht zelf aan een jacuzzi voor in haar moestuin.
is nog te herstellenquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen. Nog te herstellen of moet ie worden vervangen?
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe durft 'ie.
[..]
Whehe. Viltje er onder, en gefixt.
Ik ben niet zo handig. Voor mij al een hele prestatie dat ik een nachtkastje van IKEA in elkaar heb gekregen in een half uurquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zou dat geen timmeren noemen tbh. Ja als je met die kleine spijkertjes de achterkant van een Billy er in zit te slaan.
Leuk klusje voor een date. Kun je meteen zien offie een beetje handig isquote:
Ik heb anderhalve Billy, wel gemodificeerd, een vitrinekast en wat vitrinekubusjes aan de muur van IKEA. Maar alle andere kasten en m'n bed zijn zelfbouw.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben niet zo handig. Voor mij al een hele prestatie dat ik een nachtkastje van IKEA in elkaar heb gekregen in een half uur
Als dat daadwerkelijk zou werken, zou ik beter scoren in de datingmarkt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk klusje voor een date. Kun je meteen zien offie een beetje handig is
Heb je haar telefoon uit haar handen geslagen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Soort kluslijst in mn profiel zettenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Leuk klusje voor een date. Kun je meteen zien offie een beetje handig is
Ja het is ook niet alsof IK er verstand van heb hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk zou werken, zou ik beter scoren in de datingmarkt.
de key is bij elkaar passenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is ook niet alsof IK er verstand van heb hoor
Gewoon op je datingprofiel zetten dat je goed bent met je gereedschap.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als dat daadwerkelijk zou werken, zou ik beter scoren in de datingmarkt.
Of op zoek bent naar iemand die goed weet om te gaan met zijn gereedschap en daarmee een vrouw weet te plezieren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon op je datingprofiel zetten dat je goed bent met je gereedschap.
Ik las dat je het niet weer over het weer wilde hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Neeeeee we gaan het hier niet weer over hebben
Het is al heel de dag kutweerquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat je het niet weer over het weer wilde hebben
*googlet op overbevissingquote:
Heul niet. Ik heb tot 10 voor half 5 buiten gezetenquote:
Hier is het al vanaf vanochtend onophoudelijk aan het regenenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet. Ik heb tot 10 voor half 5 buiten gezeten
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
lekker kleurtje gekregenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog 9 dagenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Neeeeee we gaan het hier niet weer over hebben
Oh wel over het weer hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las dat je het niet weer over het weer wilde hebben
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier is het al vanaf vanochtend onophoudelijk aan het regenen
quote:
Ja nee, ik blijf lekker witquote:
Wat is er danquote:
Je vist te diep, je haakje zit lager dan de vissenquote:
werd een keer tijd zeg, jeetjequote:Op woensdag 15 mei 2024 19:33 schreef Koen66 het volgende:
Zo dan gaat het toch gebeuren een nieuwe regering
Nee, maar ik krijg net bevestiging dat Steve Lookner met een livestream komtquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weten we inmiddels al meer details?
Heb je dan een date?quote:
Met een linkse miljonair als premier zelfs.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:33 schreef Koen66 het volgende:
Zo dan gaat het toch gebeuren een nieuwe regering
Ja mooi is dat he, het is altijd je eigen schuldquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je vist te diep, je haakje zit lager dan de vissen
Eerder makkelijk oordelen vanaf een afstandjequote:Op woensdag 15 mei 2024 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mooi is dat he, het is altijd je eigen schuld
Te laat, het gerucht gonst al rond in Foqueville.quote:
Heyyyy pssssttttt hebben jullie het al gehoordquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Te laat, het gerucht gonst al rond in Foqueville.
Precies, meer spanning en verandering kunnen we niet aanquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig, Fles die een date heeft is wel genoeg gekkigheid voor de hele maand
Nog een geluk dan onze geruchtencaaf Frebbie niet hier rondhuppelt nuquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Te laat, het gerucht gonst al rond in Foqueville.
Ik vertrouw de onderpens van Frans niet. Zo hebben we allemaal wat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:37 schreef Karzai het volgende:
ik vertrouw die kerel niet , hij vertolkt vooral de onderbuik gevoelens van de zielige nederlander
Zo is het met alles, je vader spuit je in je moeder, die poept je vervolgens uit, geeft je wat moedermelk, een fietsje en wat zakcentjes mee en voor de rest mag je het lekker helemaal zelf uitzoeken en uitvogelenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja mooi is dat he, het is altijd je eigen schuld
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vertrouw de onderpens van Frans niet. Zo hebben we allemaal wat.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een geluk dan onze geruchtencaaf Frebbie niet hier rondhuppelt nu
Allemaal half jaar de cel in, verblijfsvergunning permanent afnemen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:36 schreef Koen66 het volgende:
Zoonlief morgen niet naar de universiteit, ook in Rotterdam gaan ze protesteren en geheid rellen. Kansloos gedoe
Die wordt ook met de week ronder, de gemiddelde dictator heeft minder kilootjesquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog een geluk dan onze geruchtencaaf Frebbie niet hier rondhuppelt nu
ja hadden ze veel eerder moten doen , nu is het te laat, en wat willen ze eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:36 schreef Koen66 het volgende:
Zoonlief morgen niet naar de universiteit, ook in Rotterdam gaan ze protesteren en geheid rellen. Kansloos gedoe
Genoeg witte linkse sneeuwvlokjes die ook meedoenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Allemaal half jaar de cel in, verblijfsvergunning permanent afnemen.
Straks heeft hij twee zetels nodigquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wordt ook met de week ronder, de gemiddelde dictator heeft minder kilootjes
Laat die oorlog gewoon daar ipv hier.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja hadden ze veel eerder moten doen , nu is het te laat, en wat willen ze eigenlijk
die oorlog is al 100 jaar aan de gang
En een sta-op-hulpquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks heeft hij twee zetels nodig
Naar de gulag (Drenthe)quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Genoeg witte linkse sneeuwvlokjes die ook meedoen
Tsja via de stembus lukte het niet zoquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks heeft hij twee zetels nodig
Of gewoon nergens oorlog voeren, is toch nergens goed voorquote:
Dat zou het beste zijn idd. Helaas zit oorlogsvoering in de genenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon nergens oorlog voeren, is toch nergens goed voor
oei teveel moeten betalen voor je reisjesquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met Geert zal Hongarije wel een stuk goedkoper gaan worden om naartoe te gaan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei teveel moeten betalen voor je reisjes
Zonder af en toe een fikse oorlog zaten we nu met 30 miljard mensen op een kluitje in elkaars gezicht te hoesten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat zou het beste zijn idd. Helaas zit oorlogsvoering in de genen
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met Geert zal Hongarije wel een stuk goedkoper gaan worden om naartoe te gaan.
En dan? Die moeten Timmerfrans aardig vinden?quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:45 schreef Karzai het volgende:
tja en dat te bedenken dat buda ambtenaar is
Schmink je gezicht zwart en je mag gratis met het vliegtuig naar Ethiopië zelfs.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
3e dag pizza op rij. En morgen voor ontbijt / lunch weer. Thank you Modie!
@Budapestenaar knikt enthousiastquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet vanaf morgen alleen nog maar volle kwark, ananassen en oesters eten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
3e dag pizza op rij. En morgen voor ontbijt / lunch weer. Thank you Modie!
Eens wel jaquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder af en toe een fikse oorlog zaten we nu met 30 miljard mensen op een kluitje in elkaars gezicht te hoesten.
Dimmyquote:
Wat heb je allemaal gehaald?quote:
ik vind het ook een walgelijke vent hoor, maar wees je er bewust van dat de overheid nu flink afgeschaald gaat wordenquote:Op woensdag 15 mei 2024 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan? Die moeten Timmerfrans aardig vinden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |