Geen sex dus??quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Date was gezellig, denk ik. Kan me niet voorstellen dat dit iets zou gaan worden iig
Ow. Ja, zo kun je het ook zien.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:16 schreef Haags het volgende:
Ah, we hebben sinds vandaag niet alleen een nieuw kabinet maar ook een nieuwe Franz Ferdinand.
Genieten.
Ja al die ingewikkelde namen in het Zweedsquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:18 schreef datismijnmening het volgende:
Oh ja over buitenlanders gesproken ik ging nog naar de ikea
Nieuwe kabinet wordt ook al toegejuicht vanuit Rusland en Israël.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:18 schreef Haags het volgende:
[..]
doet ie na de Europese verkiezingen sowieso.
oh dat is zo naarquote:
hahaha niks, gewoon geen match denk ik. We gaan elkaar wel nog een keer zienquote:
hahahahaha neequote:
Denk je dat hij ook vindt dat het geen match is?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:26 schreef Crack_ het volgende:
hahaha niks, gewoon geen match denk ik. We gaan elkaar wel nog een keer zien
Precies...quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks voor jou, dat moet je liggen.
net als werken dus eigenlijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niks voor jou, dat moet je liggen.
Dat denk ik welquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat hij ook vindt dat het geen match is?
Ze wil nog eens afspreken dus hij zit nu bij zijn matties te pochen dat de eerste horde glansrijk genomen is en dat het neuken wordt binnen afzienbare tijd.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Denk je dat hij ook vindt dat het geen match is?
Niet meer welkom volgens ons nieuwe kabinet?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
even @:datismijnmening buiten zetten
Of hij zit ons Krekkie helemaal af te kraken.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze wil nog eens afspreken dus hij zit nu bij zijn matties te pochen dat de eerste horde glansrijk genomen is en dat het neuken wordt binnen afzienbare tijd.
Als dat zo is, zoeken we m op en timmeren we in elkaar.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Of hij zit ons Krekkie helemaal af te kraken.
Precies!quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als dat zo is, zoeken we m op en timmeren we in elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |