wat heb je gedaanquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn knie is helemaal geel![]()
Dat gaat een unit worden
Hele keuken onder het bloed?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Net even zo'n minuscuul klein los velletje bij mijn nagel losgetrokken.
SERIOUS BLEEDING![]()
Wat was er mis met hem?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Date was gezellig, denk ik. Kan me niet voorstellen dat dit iets zou gaan worden iig
Nee alleen het balkon. Mensen allemaal kijken ditdat.quote:
Toch een gezellige date gehad danquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:09 schreef Crack_ het volgende:
Date was gezellig, denk ik. Kan me niet voorstellen dat dit iets zou gaan worden iig
Een meisje reed met haar fiets in op mij toen kwam ik met mijn wiel tegen de stoep en kletsquote:
Ben je nu de volgende met een kapot been?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een meisje reed met haar fiets in op mij toen kwam ik met mijn wiel tegen de stoep en klets
quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een meisje reed met haar fiets in op mij toen kwam ik met mijn wiel tegen de stoep en klets
Oh dat is wel kut.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gezellig clubje zo.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu de volgende met een kapot been?
Was het een buitenlander?quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De kapotte beentjes clubquote:
Vrouw aan 't stuur, bloed aan de muurquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doet wel zeer als ik er druk op zetquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je nu de volgende met een kapot been?
Misschien kunnen we een scootmobiel verloten onder de leden.quote:
Even Ama en ballie om advies vragenquote:Op woensdag 15 mei 2024 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doet wel zeer als ik er druk op zet
Putin wrijft in zijn handen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 18:16 schreef Haags het volgende:
Ah, we hebben sinds vandaag niet alleen een nieuw kabinet maar ook een nieuwe Franz Ferdinand.
Genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |