SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Your beauty never ever scared me.
Die eerste. De andere twee heb ik natuurlijk al.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De artemis, de spaceshuttle, de saturn v?
Welke welke
part-timerquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
9 uur gewerkt weer vandaag. Klaar mee. Morgen weer verder.
Ik vind 9 uur op één dag best veel voor een parttimer.quote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:43 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
gewoon jezelf repareren met chocolade en snoepMoordenaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
[ afbeelding ]
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Lekker, zo'n vrije middag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als je nu laat eet heb je nog wat aan je middagquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We zijn voreg jaar ook al wese bowlen. We wille weles wat andersquote:
quote:
Lukt het?quote:Op woensdag 15 mei 2024 16:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We zijn voreg jaar ook al wese bowlen. We willen weles wat anders
Gaapcaafquote:
De caaf.quote:
En dan zeggen dat het in nederland allemaal kut isquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Dit is een leuk kanaal. Die man gaat op vakantie overal naar de sloppenwijken, bv hier in Medellin, Colombia. Maar is ook goed met vrouwen geloof ik. https://www.instagram.com/reel/C62pjWoOhhK/?igsh=d3FiOXB5cjloN2Nh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |