hoeft ook allemaal niet hoorquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Medellin wou ik ook nog wel heen.
Maar Nairobi never nooit niet
https://www.instagram.com/reel/C6wz-HcvduE/?igsh=NDd6ZXRhbWQwNmU0
hoeveel schroefjes heb je daar bij nodig?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:00 schreef re_freshed het volgende:
[..]
Misschien zelf eentje in elkaar zetten
Wij ook niet. Borne ja, achter Almelo. Is misschien ook wel voor jou de dichtbijstequote:Op woensdag 15 mei 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Wij hebben hier helemaal geen IKEA in de buurt
Meteen een melding maken bij de coördinator sociale veiligheid van zijn bedrijf.quote:
450, moeten overigens wel van de FANTASTISK-reeks zijnquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel schroefjes heb je daar bij nodig?
Dacht dat die in Hengelo zat. Maar Groningen of Zwolle kan ook.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij ook niet. Borne ja, achter Almelo. Is misschien ook wel voor jou de dichtbijste
Borne Dichterbij dan Zwolle? Of Amersfoort?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij ook niet. Borne ja, achter Almelo. Is misschien ook wel voor jou de dichtbijste
Borne dichterbij dan Amersfoort ja. Zwolle niet. Heeft Zwolle ook een Ikea?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Borne Dichterbij dan Zwolle? Of Amersfoort?
Zat er vorige week nog, maar jij was er weer nietquote:Op woensdag 15 mei 2024 16:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben eigen baas nu Ygritte.
Dus ook een saunatje doordeweeks kunnen we regelen.
Zekerquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Borne dichterbij dan Amersfoort ja. Zwolle niet. Heeft Zwolle ook een Ikea?
Wees blij hahahaha.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zat er vorige week nog, maar jij was er weer niet
Al jaren.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Borne dichterbij dan Amersfoort ja. Zwolle niet. Heeft Zwolle ook een Ikea?
Dat is ie zelf dan denk ikquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een melding maken bij de coördinator sociale veiligheid van zijn bedrijf.
Oh okee. Nou ja, kun je nagaan hoe boeiend ik het vind allemaalquote:
Oei vervelende man is dat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een melding maken bij de coördinator sociale veiligheid van zijn bedrijf.
Meer dan ¤2600 mag het niet kostenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, offerte voor een nieuwe ketel. Denk je eerst: oké dat had ik wel verwacht, maar dan gaan ze allemaal andere aansluitingen en shit adviseren en dan ben ik het dubbele kwijt.
Vraag los anders ffquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Christus te paard, offerte voor een nieuwe ketel. Denk je eerst: oké dat had ik wel verwacht, maar dan gaan ze allemaal andere aansluitingen en shit adviseren en dan ben ik het dubbele kwijt.
Als ik alles aanvink zit ie daar wel boven.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer dan ¤2600 mag het niet kosten
Kan jij m niet even aansluiten?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meer dan ¤2600 mag het niet kosten
Dit klinkt soberso als iemand met een makkelijke toegankelijke website die veel te veel vraagt.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik alles aanvink zit ie daar wel boven.
quote:
quote:
Ja is teveel.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Rookgasafvoer is 545, koolmonoxidemelder is 218 (wtf), vuil- en luchtafscheider is 300 en de ketel zelf is 1800
Deze toko doet ook het onderhoud van de huidige ketel en had gezegd dat ik hem het beste voor de winter kon vervangen, aangezien hij 24 jaar oud isquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit klinkt soberso als iemand met een makkelijke toegankelijke website die veel te veel vraagt.
Gewoon gebroeders van Dijk en co die om de hoek zit vragen.
Moet ik eerst met de man van de sociale omgang overleggen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan jij m niet even aansluiten?
Meer dan die offerte heb je niet nodig. Gewoon ff naar kijken als je het koud hebt en dan ben je zo weer verhit door het totaalbedrag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:07 schreef CherryLips het volgende:
Hebbie ook zonnepanelen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:12 schreef CherryLips het volgende:
En dan kon ik er ook een nieuwe thermostaat bijdoen. Die ik nu heb doet het prima, maar is lekker geelbruin verkleurd
Minder in huis roken dan.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:12 schreef CherryLips het volgende:
En dan kon ik er ook een nieuwe thermostaat bijdoen. Die ik nu heb doet het prima, maar is lekker geelbruin verkleurd
Wij hebben ook nog zo'n antieke Honeywell, ik heb wel eens gekeken naar een Nest thermostaat, maar dat vind ik dan niet zo nodig eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:12 schreef CherryLips het volgende:
Dit is ook zo'n oude Honeywell. Ik kan wel zo'n simpele ronde nemen, maar dan blijf je zien waar de oude heeft gezetenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hebben ook nog zo'n antieke Honeywell, ik heb wel eens gekeken naar een Nest thermostaat, maar dat vind ik dan niet zo nodig eigenlijk.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n oude Honeywell. Ik kan wel zo'n simpele ronde nemen, maar dan blijf je zien waar de oude heeft gezeten
Daar zit nog vloeibare kwik, in.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit is ook zo'n oude Honeywell. Ik kan wel zo'n simpele ronde nemen, maar dan blijf je zien waar de oude heeft gezeten
Dat zijn toch geen tijdenquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Zit nu buiten en de buurtjes eten precies om 17:00 hoor ik steeds. Dan zeggen ze niks 15min en hoor je heel woest vorken over borden geluiden.
ik ben wel blij met slimme thermostaatquote:Op woensdag 15 mei 2024 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weten ze in China precies hoe laat jij naar bed gaat.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben wel blij met slimme thermostaat
Hoe slim is slim?quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Same here. Scheelt bovendien ook weer op de energierekening. En ook nog een leuke gadget.quote:Op woensdag 15 mei 2024 17:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |