Huis van GRMBL of Essje in de aanbieding voor een ander lief stelletje, mogen ze zelf kiezen welke ze behouden.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Minister van Huisvesting ook gevonden
Zal weer niet he. Altijd die Sophie Ballemansquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alleen nog wachten op de VVD om akkoord te gaan en we kunnen beginnen
Kort lijstjequote:Op woensdag 15 mei 2024 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben benieuwd aan wie Dimmy gratie gaat verlenen
Het betere voetbalvrouwenlevenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even een rijke dame met een flink landgoed uitzoeken zodat je daar ook nog je eigen knutselwerkplaats kan hebben
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huis van GRMBL of Essje in de aanbieding voor een ander lief stelletje, mogen ze zelf kiezen welke ze behouden.
Hier zou er nog wel een bij kunnen als het moet.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de duidelijkheid, mijn huis is vol
Klein Japans meisje met een rokje tot boven de snavel kan er toch nog wel bij?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even voor de duidelijkheid, mijn huis is vol
Mag daar nog wat bedenktijd op, het is niet dat we bij elkaar om de hoek wonen ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huis van GRMBL of Essje in de aanbieding voor een ander lief stelletje, mogen ze zelf kiezen welke ze behouden.
Een kleintje?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier zou er nog wel een bij kunnen als het moet.
Zedelijk zeg.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klein Japans meisje met een rokje tot boven de snavel kan er toch nog wel bij?
Verrassend…quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
Toen mijn neefje nog in een huis woonde had hij twee lesbische Poolse webcam meisjes op zolder wonen.
quote:Babyboom bij Amphia Ziekenhuis: 19 (!) medewerkers tegelijkertijd zwanger
BREDA - De beschuiten met muisjes zullen de rest van de collega’s na de zomer waarschijnlijk de neus uitkomen. Bij de Vrouw, Moeder & Kind-toren in het Amphia zijn maar liefst negentien medewerkers tegelijk zwanger. Drie collega’s zijn eerder dit jaar al bevallen.
https://archive.ph/Au7QY
Nou ja, ik maakte uiteraard eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |