Ik las dit.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daten met een bewegend doelwit.. zou kijken
Verplicht samenwonen om meer huizen vrij te krijgen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Part time werken verbieden en alle werklozen en "langdurig zieken" aan het werk trappen
Hoe kan ik dat aantal omlaag krijgen?quote:
Foutieve antwoorden geven. Daar ben je slim genoeg voorquote:
Waardoor het een probleem wordt omdat ze problemen krijgt omdat ze geen problemen heeft. Nog even en ze heeft een score van 200quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
En zo ontstaat een natuurlijke oscillator.
Of sommige issues fixenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Foutieve antwoorden geven. Daar ben je slim genoeg voor
Word ik dan erebewoner van Foqueville?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waardoor het een probleem wordt omdat ze problemen krijgt omdat ze geen problemen heeft. Nog even en ze heeft een score van 200
Maar dan krijg ik straks problemen omdat ik leugens heb ingevuldquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Foutieve antwoorden geven. Daar ben je slim genoeg voor
Ik zoek wel passende setjes bij elkaar.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Verplicht samenwonen om meer huizen vrij te krijgen.
Ja of een labeltje 'handle with care'quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Word ik dan erebewoner van Foqueville?
Ik zie mogelijkheden voor de langdurig alleenstaanden hier...quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja maar dat is maar 1 probleem, dus daar kun je er wel een flink aantal mee wegmoffelenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan krijg ik straks problemen omdat ik leugens heb ingevuld
Minister van Huisvesting ook gevondenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zoek wel passende setjes bij elkaar.
Beter met care dan karigquote:
Slechter dan Hugo de Jonge kan je het toch niet doenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Minister van Huisvesting ook gevonden
Oh he. Kijk nou. Eindelijk een reden voor mensen om mij te daten.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US heeft ook vrij excentrieke schoenen in zijn kast.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slechter dan Hugo de Jonge kan je het toch niet doen
Nou voor mij niet. Laat mij maar lekker alleen wonenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden voor de langdurig alleenstaanden hier...
Even een rijke dame met een flink landgoed uitzoeken zodat je daar ook nog je eigen knutselwerkplaats kan hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh he. Kijk nou. Eindelijk een reden voor mensen om mij te daten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |