Ja, het zit me erg dwarsquote:
Zit nog best een hoop vaardigheid achter denk ik zo. Probeer maar eens een karper te vangen met zo'n pijltje.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:35 schreef Karzai het volgende:
mijn baas doet aan vissen en darten dan is je leven wel voorbij denk ik dan
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onacceptabel.
--> Uitloggen en beter je best doen
Ik ging als klein ventje vooral spelen in 'de bergen', dat was gewoon een braakliggend terrein waar ze de grond bouwrijp aan het maken waren voor een nieuwbouwwijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het later nooit meer gedaan. Alleen toen ik op de basisschool zat denk ik?
Ik zou een lijnverbinding instellen om ze gratis naar Engeland te vervoeren.quote:
Welkom terug essie!quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
Lief dagboek
@:kwiwi heeft me eruit gegooid vanwege gebruik aan problemen.
Nu heb ik issues.
ja dat welquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit nog best een hoop vaardigheid achter denk ik zo. Probeer maar eens een karper te vangen met zo'n pijltje.
Ben benieuwd hoeveel punten ik hebquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je moet minimaal 55 van de 100 probleempunten scoren, anders mag je alsnog niet posten uiteraard.
Darten met een bewegend doelwit.. zou kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit nog best een hoop vaardigheid achter denk ik zo. Probeer maar eens een karper te vangen met zo'n pijltje.
Geen problemen met het invullen bedoel jequote:
Wij zijn wel 1x in de sneeuw bezig geweest toen het braak lag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging als klein ventje vooral spelen in 'de bergen', dat was gewoon een braakliggend terrein waar ze de grond bouwrijp aan het maken waren voor een nieuwbouwwijk
nog meetr dakloze oost europeanen dusquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar denk dat de BBB goedkope arbeidskrachten nodig heeft, dus die mogen wel nog komen. De duurdere arbeidskrachten gaan we extra belasten. Geen Engelstalige studies meer dus ook geen buitenlandse studenten en we tellen vluchtelingen niet meer omdat we ze niet meer centraal opvangen dus dat probleem is ook opgelost.
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar denk dat de BBB goedkope arbeidskrachten nodig heeft, dus die mogen wel nog komen. De duurdere arbeidskrachten gaan we extra belasten. Geen Engelstalige studies meer dus ook geen buitenlandse studenten en we tellen vluchtelingen niet meer omdat we ze niet meer centraal opvangen dus dat probleem is ook opgelost.
Wij klommen ook nog wel eens stiekem over het hek bij de gemeenteloods om daar in de containers naar meuk te zoekenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij zijn wel 1x in de sneeuw bezig geweest toen het braak lag.
Vanuit onze tuin kon je zo dat afgehekte terrein op. Grote berg met prut ondergesneeuwd dus lekker sleeën.
En een sneeuwpop gemaakt die zo groot was dat een trap nodig hadden om de kop erop te zetten
105quote:
Hmm, dat zijn er wel wat veelquote:
Uhmquote:
Part time werken verbieden en alle werklozen en "langdurig zieken" aan het werk trappenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
Lief dagboek
@:kwiwi heeft me eruit gegooid vanwege gebruik aan problemen.
Nu heb ik issues.
En zo ontstaat een natuurlijke oscillator.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |