Ging je die dan eten?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vroeger wel veel gevist.
Sloot achter ons huis. Bij ons liep het dood en dan konden we zo door aan het hek te hangen naar het bedrijf (een houtzagerij) achter ons klimmen.
Dan een stukje over dat terrein lopen langs de sloot. Daar stond een oud boetje van dat bedrijf dat niet meer werd gebruikt met een strook van 1,5 meter oid aan gras en onkruid.
En daar zaten wij (mijn broers en ik) dan vaak te vissen. Ultieme plek, binenn 5 minuten had je zo 3 vissen.
En verder kwam er niemandwij gedroegen ons netjes en kwamen het bedrijventerrein verder niet op. En ze herkenden ons. Alle andere kinderen werden weggestuurd
Nee. We hadden zo'n badkuip die we meenamen. En die vulden we met water en waterplantjesquote:
Is de beoogd MP al bekend, of blijft dat nog in het geruchtencircuit ??quote:
De fracties moeten het nog goedkeuren en dan moeten ze nog een MP voorstellen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is de beoogd MP al bekend, of blijft dat nog in het geruchtencircuit ??
Bedankt voor de samenvattingquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tl;dr: wawawa, heel verhaal, ik heb issues.
Ja eerst zo'n hele vragenlijst met problemen invullen voordat je je ook maar mag aanmeldenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders mag je niet op FOK! posten.
Ik heb het later nooit meer gedaan. Alleen toen ik op de basisschool zat denk ik?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik ging vroeger alleen mee met vissen met vrienden om te zuipen en ouwehoeren, vond die vissen zelf maar viezige glibberige stinkende beestjes en het ook een beetje zielig voor ze
En je moet minimaal 55 van de 100 probleempunten scoren, anders mag je alsnog niet posten uiteraard.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst zo'n hele vragenlijst met problemen invullen voordat je je ook maar mag aanmelden
Verklaart de irritaties tussen de users.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je moet minimaal 55 van de 100 probleempunten scoren, anders mag je alsnog niet posten uiteraard.
Ik heb geen problemenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst zo'n hele vragenlijst met problemen invullen voordat je je ook maar mag aanmelden
En de buitenlanders?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
130 rijden, eigen risico door de helft, spreidingswet van tafel, geen stikstofproblemen meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |