Is de beoogd MP al bekend, of blijft dat nog in het geruchtencircuit ??quote:
De fracties moeten het nog goedkeuren en dan moeten ze nog een MP voorstellen.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is de beoogd MP al bekend, of blijft dat nog in het geruchtencircuit ??
Bedankt voor de samenvattingquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tl;dr: wawawa, heel verhaal, ik heb issues.
Ja eerst zo'n hele vragenlijst met problemen invullen voordat je je ook maar mag aanmeldenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Anders mag je niet op FOK! posten.
Ik heb het later nooit meer gedaan. Alleen toen ik op de basisschool zat denk ik?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:31 schreef LTVDK het volgende:
Ik ging vroeger alleen mee met vissen met vrienden om te zuipen en ouwehoeren, vond die vissen zelf maar viezige glibberige stinkende beestjes en het ook een beetje zielig voor ze
En je moet minimaal 55 van de 100 probleempunten scoren, anders mag je alsnog niet posten uiteraard.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst zo'n hele vragenlijst met problemen invullen voordat je je ook maar mag aanmelden
Verklaart de irritaties tussen de users.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je moet minimaal 55 van de 100 probleempunten scoren, anders mag je alsnog niet posten uiteraard.
Ik heb geen problemenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja eerst zo'n hele vragenlijst met problemen invullen voordat je je ook maar mag aanmelden
En de buitenlanders?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
130 rijden, eigen risico door de helft, spreidingswet van tafel, geen stikstofproblemen meer
Ja, het zit me erg dwarsquote:
Zit nog best een hoop vaardigheid achter denk ik zo. Probeer maar eens een karper te vangen met zo'n pijltje.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:35 schreef Karzai het volgende:
mijn baas doet aan vissen en darten dan is je leven wel voorbij denk ik dan
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Onacceptabel.
--> Uitloggen en beter je best doen
Ik ging als klein ventje vooral spelen in 'de bergen', dat was gewoon een braakliggend terrein waar ze de grond bouwrijp aan het maken waren voor een nieuwbouwwijkquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb het later nooit meer gedaan. Alleen toen ik op de basisschool zat denk ik?
Welkom terug essie!quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:37 schreef essnhills het volgende:
Lief dagboek
@:kwiwi heeft me eruit gegooid vanwege gebruik aan problemen.
Nu heb ik issues.
ja dat welquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit nog best een hoop vaardigheid achter denk ik zo. Probeer maar eens een karper te vangen met zo'n pijltje.
Ben benieuwd hoeveel punten ik hebquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En je moet minimaal 55 van de 100 probleempunten scoren, anders mag je alsnog niet posten uiteraard.
Darten met een bewegend doelwit.. zou kijkenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zit nog best een hoop vaardigheid achter denk ik zo. Probeer maar eens een karper te vangen met zo'n pijltje.
Geen problemen met het invullen bedoel jequote:
Wij zijn wel 1x in de sneeuw bezig geweest toen het braak lag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging als klein ventje vooral spelen in 'de bergen', dat was gewoon een braakliggend terrein waar ze de grond bouwrijp aan het maken waren voor een nieuwbouwwijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |