quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze het letterlijk over vissen hebben
Die zitten op een slechte plek in de floofy / danger chart.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, vandaag wel in moeten houden om geen schotse hooglanders te aaien
dat bedoel ik totale genocidequote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ook één keer gevist, karper gevangen en we kregen het haakje niet los en toen heeft mijn vader de vis doodgeslagen met een hockeystick![]()
Gebeurt dat op zijn werk ook wel eens dat er een haak blijft hangen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ook één keer gevist, karper gevangen en we kregen het haakje niet los en toen heeft mijn vader de vis doodgeslagen met een hockeystick![]()
Jeetjequote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Wel een foto gemaakt met de karper?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Oh, kwam net binnenvallenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze het letterlijk over vissen hebben
voor op je tinder profielquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een foto gemaakt met de karper?
Nee beide.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gebeurt dat op zijn werk ook wel eens dat er een haak blijft hangen?
Of is alleen je moeder tandarts?
toch???
Uiteraard. Je moet iets op tinder zettenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een foto gemaakt met de karper?
Ga er vanuit dat ze in ieder geval pijn voelen. Als je vist om het ook zelf op te eten vind ik verder prima. Maar vissen voor de lol om de vis vervolgens gewond weer terug te gooien... neequote:Op woensdag 15 mei 2024 21:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind dat vissen ook gevoelens hebben
Ging je die dan eten?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:26 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vroeger wel veel gevist.
Sloot achter ons huis. Bij ons liep het dood en dan konden we zo door aan het hek te hangen naar het bedrijf (een houtzagerij) achter ons klimmen.
Dan een stukje over dat terrein lopen langs de sloot. Daar stond een oud boetje van dat bedrijf dat niet meer werd gebruikt met een strook van 1,5 meter oid aan gras en onkruid.
En daar zaten wij (mijn broers en ik) dan vaak te vissen. Ultieme plek, binenn 5 minuten had je zo 3 vissen.
En verder kwam er niemandwij gedroegen ons netjes en kwamen het bedrijventerrein verder niet op. En ze herkenden ons. Alle andere kinderen werden weggestuurd
Nee. We hadden zo'n badkuip die we meenamen. En die vulden we met water en waterplantjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |