Gewoon hard werken. Goed voor ons allemaal.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Srs. Dit is niet normaal. De vraag is zelfs of dat wel mag.
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hard werken. Goed voor ons allemaal.
Dat is omdat ik een sukkel ben die vooral praat over niet kunnen vissen maar het eigenlijk vooral niet durf.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb je nog nooit zien vissen
Moet je met pinksteren ook naar de blauwe bouwdoos??quote:
toch regenachtige dagen nu, gewoon hengel uitgooien, ze bijten nu goedquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is omdat ik een sukkel ben die vooral praat over niet kunnen vissen maar het eigenlijk vooral niet durf.
heb je wat gevangen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toch regenachtige dagen nu, gewoon hengel uitgooien, ze bijten nu goed
Ik heb 1x gevist. Was leuk totdat ik de vis van de haak moest halenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is omdat ik een sukkel ben die vooral praat over niet kunnen vissen maar het eigenlijk vooral niet durf.
Yesquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je met pinksteren ook naar de blauwe bouwdoos??
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt als een kruising tussen een vegaschijf en enorm absorberend maandverband.
Nee, vandaag wel in moeten houden om geen schotse hooglanders te aaienquote:
Twister friet is lekker.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben bij smullers twister fries. Dat lijkt op slang he?
oooh ja die zijn wel lief ook al zien ze er vervaarlijk uitquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, vandaag wel in moeten houden om geen schotse hooglanders te aaien
Hmm...quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben bij smullers twister fries. Dat lijkt op slang he?
Raken welles mensen gewond door een aanval van ze.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
oooh ja die zijn wel lief ook al zien ze er vervaarlijk uit
ben toch een stuk omgelopen voor een bospad waar ze op stondenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
oooh ja die zijn wel lief ook al zien ze er vervaarlijk uit
Wel als je zo langs kronkeltquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm...
Maar wij hebben geen kreukels
Hmm das waar. Dus die kunnen we gewoon etenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm...
Maar wij hebben geen kreukels
Ik geloof niet dat ze het letterlijk over vissen hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 1x gevist. Was leuk totdat ik de vis van de haak moest halenVond het zo zielig, die haak door z'n mond, en kreeg 'm er niet goed uit ook dus heeft vast nog extra pijn gedaan. Nooit meer gevist
De metafoor begint wel een beetje uiteen te vallen nu.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb 1x gevist. Was leuk totdat ik de vis van de haak moest halenVond het zo zielig, die haak door z'n mond, en kreeg 'm er niet goed uit ook dus heeft vast nog extra pijn gedaan. Nooit meer gevist
ik vind dat vissen ook gevoelens hebbenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze het letterlijk over vissen hebben
Die zitten op een slechte plek in de floofy / danger chart.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, vandaag wel in moeten houden om geen schotse hooglanders te aaien
dat bedoel ik totale genocidequote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ook één keer gevist, karper gevangen en we kregen het haakje niet los en toen heeft mijn vader de vis doodgeslagen met een hockeystick![]()
Gebeurt dat op zijn werk ook wel eens dat er een haak blijft hangen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb ook één keer gevist, karper gevangen en we kregen het haakje niet los en toen heeft mijn vader de vis doodgeslagen met een hockeystick![]()
Jeetjequote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Wel een foto gemaakt met de karper?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:20 schreef datismijnmening het volgende:
Oh, kwam net binnenvallenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze het letterlijk over vissen hebben
voor op je tinder profielquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een foto gemaakt met de karper?
Nee beide.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gebeurt dat op zijn werk ook wel eens dat er een haak blijft hangen?
Of is alleen je moeder tandarts?
toch???
Uiteraard. Je moet iets op tinder zettenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel een foto gemaakt met de karper?
Ga er vanuit dat ze in ieder geval pijn voelen. Als je vist om het ook zelf op te eten vind ik verder prima. Maar vissen voor de lol om de vis vervolgens gewond weer terug te gooien... neequote:Op woensdag 15 mei 2024 21:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik vind dat vissen ook gevoelens hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |