vriendje van Joost die vorig jaar cha cha maaktequote:
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Ja, dat weet ik. Alleen gaat dit om de matigheid van het nummer.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vriendje van Joost die vorig jaar cha cha maakte
Wel hopen dat het dan niet in de 1+1 bonus isquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch iets beters halen bij de luxe AH
Beperkt aantal dagen beschikbaarquote:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op woensdag 15 mei 2024 20:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zullen we Maybellene zingen samen?
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHquote:
I out-goorlelled lilakquote:Op woensdag 15 mei 2024 20:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nope, die emoji erbij gaat me te ver
Goeie binnenkomer wel jaquote:
Ik ga dit niet eens aanklikkenquote:
Geluid wat een kip maakt.quote:
Nee, wel over gehoord.quote:Op woensdag 15 mei 2024 19:35 schreef kwiwi het volgende:
@:cherrylips heb je het boek Moordzaak zonder lijk al eens gelezen? Kende het verhaal niet en heb het binnen één dag uitgelezen.
Zou toch eens proberen daar een bed te regelen hoorquote:
Srs. Dit is niet normaal. De vraag is zelfs of dat wel mag.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Volgende week ben ik tot 2145 en dan volgende dag openen
Hoeveel dagen nog?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Volgende week ben ik tot 2145 en dan volgende dag openen
Ja moet 12 uur tussen zitten ofzoquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Srs. Dit is niet normaal. De vraag is zelfs of dat wel mag.
Ja vandaag gevraagd of ik nu 1 vakantie dag per week mag opnemen today ik weg ga. Daar gaan ze naar kijkenquote:
Haal je dus niet.quote:
2145 en 0945 is 12 uur toch?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Haal je dus niet.
De woonbegeleiding heeft ook een paar jaar terug flink op de kop gekregen. Want toen werkten er ook mensen de ene dag tot 22.30 om de volgende dag om 8 weer op het werk te zijn. Is nu dus inmiddels anders..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |