Gewoon hard werken. Goed voor ons allemaal.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Srs. Dit is niet normaal. De vraag is zelfs of dat wel mag.
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon hard werken. Goed voor ons allemaal.
Dat is omdat ik een sukkel ben die vooral praat over niet kunnen vissen maar het eigenlijk vooral niet durf.quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb je nog nooit zien vissen
Moet je met pinksteren ook naar de blauwe bouwdoos??quote:
toch regenachtige dagen nu, gewoon hengel uitgooien, ze bijten nu goedquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is omdat ik een sukkel ben die vooral praat over niet kunnen vissen maar het eigenlijk vooral niet durf.
heb je wat gevangen?quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
toch regenachtige dagen nu, gewoon hengel uitgooien, ze bijten nu goed
Ik heb 1x gevist. Was leuk totdat ik de vis van de haak moest halenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is omdat ik een sukkel ben die vooral praat over niet kunnen vissen maar het eigenlijk vooral niet durf.
Yesquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moet je met pinksteren ook naar de blauwe bouwdoos??
quote:Op woensdag 15 mei 2024 20:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat klinkt als een kruising tussen een vegaschijf en enorm absorberend maandverband.
Nee, vandaag wel in moeten houden om geen schotse hooglanders te aaienquote:
Twister friet is lekker.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben bij smullers twister fries. Dat lijkt op slang he?
oooh ja die zijn wel lief ook al zien ze er vervaarlijk uitquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee, vandaag wel in moeten houden om geen schotse hooglanders te aaien
Hmm...quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben bij smullers twister fries. Dat lijkt op slang he?
Raken welles mensen gewond door een aanval van ze.quote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
oooh ja die zijn wel lief ook al zien ze er vervaarlijk uit
ben toch een stuk omgelopen voor een bospad waar ze op stondenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
oooh ja die zijn wel lief ook al zien ze er vervaarlijk uit
Wel als je zo langs kronkeltquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm...
Maar wij hebben geen kreukels
Hmm das waar. Dus die kunnen we gewoon etenquote:Op woensdag 15 mei 2024 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm...
Maar wij hebben geen kreukels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |