Ik wil wel voor Friesland worstelen op de OSquote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wil @:Strani wel weer terug.
Die kopen gewoon wat in.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:12 schreef Redefine het volgende:
Ben wel benieuwd wie er gaan optreden volgend jaar tijdens de intervalacts etc. Het is nou niet zo dat de Zwitsers even een blik Zwitserse topartiesten en/of songfestival grootheden kan opentrekken.
Bijvoorbeeld. Je ziet het ook wel met die Italiaanse en Spaanse dorpjes (in Japan overigens ook) waar je geld krijgt om je er te vestigen. Al is dat dan voor elke nationaliteit mogelijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja okee, meer situaties als in Kroatië waar alle jeugd van het platteland wegtrekt en hun koeien verkoopt?
Dat zouden ze daar nooooooooooooooooooit doen.quote:
Ik ook, nu je het zegt.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef Meke het volgende:
Ik zie nu ook pas alle FUCK the EBU in ondertitels
Ja dat voelt toch anders dan dit.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Je ziet het ook wel met die Italiaanse en Spaanse dorpjes (in Japan overigens ook) waar je geld krijgt om je er te vestigen. Al is dat dan voor elke nationaliteit mogelijk.
De OP moet je gewoon sneaky aanpassen, doe ik ook altijd.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef Arizona het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Joost wel een plaatje in onze OP verdient
@Moira begon daarmee, alle lof voor moira!quote:
Het is deze keer niet mijn OP, we zijn afhankelijk van Redefine of een mod. Als dat maar goedkomtquote:Op maandag 13 mei 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
De OP moet je gewoon sneaky aanpassen, doe ik ook altijd.
Done,quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef Arizona het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Joost wel een plaatje in onze OP verdient
Op een os?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil wel voor Friesland worstelen op de OSLijkt me wel wat.
Ik weet alleen dat het in Ierland vrij makkelijk is om een Iers paspoort te krijgen met Ierse roots. Die zijn ruim een eeuw later nog steeds niet hersteld van de potato famine qua bevolkingsaantal, dus dat zal er veel mee te maken hebben.quote:
Daarbuiten is het ook warmquote:
En Omsk blijft net zoverquote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef Ann-Lynn het volgende:
Rusland doet dat ook, maar je moet tegen de poolcirkel aan gaan wonen. Mij niet bellen.
Je had ook mee kunnen doen in de act van het VK, was ook een soort worstelen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil wel voor Friesland worstelen op de OSLijkt me wel wat.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je had ook mee kunnen doen in de act van het VK, was ook een soort worstelen.
Idemquote:
Luctor verwarmde de zaal met zijn verhitte spel.quote:
Bijna twee eeuwen later ook nog nietquote:Op maandag 13 mei 2024 21:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het in Ierland vrij makkelijk is om een Iers paspoort te krijgen met Ierse roots. Die zijn ruim een eeuw later nog steeds niet hersteld van de potato famine qua bevolkingsaantal, dus dat zal er veel mee te maken hebben.
Jijquote:
Bizar, ik heb hier echt nog nooit van gehoord maar klinkt als een goeie Wikipedia middagquote:Op maandag 13 mei 2024 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bijna twee eeuwen later ook nog niet
[ afbeelding ]
quote:
Uiteraard is Billie voor de Europese Billie Unie.quote:
Het is inderdaad RUIM ruim een eeuw.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ierse_hongersnood_(1845-1850)quote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Bizar, ik heb hier echt nog nooit van gehoord maar klinkt als een goeie Wikipedia middag
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even een pareltje uit een ander topic delen.
[..].
Dan begrijp je ook waarom Ieren zich vaak nogal verbonden voelen met onderdrukte volkeren.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Bizar, ik heb hier echt nog nooit van gehoord maar klinkt als een goeie Wikipedia middag
En voor wie wat minder heeft met wikipedia lezen en er toch wat meer over wil weten is deze playlist wel een aanrader.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ierse_hongersnood_(1845-1850)
Dat is echt bizar. Ik wist wel van de potato famine af, maar niet dat ze er nooit echt van hersteld waren.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wie zorgde er voor de zon?quote:
quote:
Niet het hele verlies kwam door sterfte overigens. Rond die tijd was er ook flink wat emigratie naar de VSquote:Op maandag 13 mei 2024 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is echt bizar. Ik wist wel van de potato famine af, maar niet dat ze er nooit echt van hersteld waren.
Wat ook niet meehielp bij herstel is dat ze natuurlijk eerst ook nog voor hun onafhankelijkheid hebben gevochten en toen dat eenmaal bewerkstelligd was, een heel arm land waren, waardoor er nog steeds veel jonge mensen naar het buitenland vertrokken. Ierland is nu niet meer arm, maar desondanks toch nog steeds niet terug op het oude bevolkingsaantal.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is echt bizar. Ik wist wel van de potato famine af, maar niet dat ze er nooit echt van hersteld waren.
boycot The Beatles.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou @:Luctor.et.Emergo dan weet je wie je moet hebben.
Snap ik, dan nog is het bizar.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet het hele verlies kwam door sterfte overigens. Rond die tijd was er ook flink wat emigratie naar de VS
quote:Op maandag 13 mei 2024 22:03 schreef Cyan9 het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, hierbij deel ik met u dat het momenteel vierentwintig en een halve graad is in mijn woonkamer. Einde bericht.
Staat genoteerd.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:03 schreef Cyan9 het volgende:
Als we dan toch bezig zijn, hierbij deel ik met u dat het momenteel vierentwintig en een halve graad is in mijn woonkamer. Einde bericht.
Komt ook wel doordat er vanaf de middag lange tijd regen in de lucht hing die eigenlijk niet gevallen is. Als er stortbuitje was geweest, dan was het al anders geweest.quote:
Hee dat is bij ons precies hetzelfde!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:01 schreef Nattekat het volgende:
Die 22,5 graad in m'n woonkamer is nog wel mee te leven.
Die 66% luchtvochtigheid zelfs nu de airco al even aan staat absoluut niet
Telkens als ik dit soort dingen van je lees denk ik van goh, misschien zou het toch niet helemaal eerlijk naar jou toe zijn om je naar Spanje te halenquote:
23!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:03 schreef Cyan9 het volgende:
Hoge luchtvochtigheid heb ik last vanquote:Op maandag 13 mei 2024 22:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee dat is bij ons precies hetzelfde!
Waar heb je last van met een lage luchtvochtigheid?
Je mag wel even het westen bezoeken hoor, hier plakken we nu lekker.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef Arizona het volgende:
Hier was het superlekker weer vandaagHelemaal geen plakweer, maar aangenaam warm.
Ik vind het heel snel warm en plakkerig maar vandaag dus niet![]()
Binnen is het ook nog koel.
Nee het is hier de hele dag van dat het-moet-onweren-weer.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Telkens als ik dit soort dingen van je lees denk ik van goh, misschien zou het toch niet helemaal eerlijk naar jou toe zijn om je naar Spanje te halen
Maar ja, die warmte overleef je ook wel weer en we hebben zwembaden hier.
Oh ja sorry, dat bedoel ik. Maar meer, wat voel je dan?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoge luchtvochtigheid heb ik last van
Het was 66% zelfs na al een tijdje ontvochtigen met de airco. Nu is het 62, dus het gaat wel de goede kant op.
Nee okee dat hoeft ook niet hoor!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:10 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat gaat te ver! Maar ik fuck ze niet
Het is gek, dat soort weer hebben we hier zelden. Wel vervelende en vochtige hitte hoor maar niet zo'n hete dag en dan een knallend onweer in de avond. Onweer is meer iets wat gebeurt op een toch al regenachtige dag.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee het is hier de hele dag van dat het-moet-onweren-weer.Wat Redefine ook zegt, dus niet echt prettig.
Yes! Koning Billie, dat lijkt me wel wat.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard is Billie voor de Europese Billie Unie.
Daar is het lied Fields of Athenry op gebaseerd. Tijdens de hongersnood werd er nog steeds enorm veel maïs door de landheer Trevallyan naar Engeland geëxporteerd. Het lied gaat over een man die wat van dat maïs heeft gestolen om zijn familie inclusief jong kind te kunnen voeden, maar is opgepakt en nu op een gevangenenschip naar Australië is gezet. In de haven kan het gezin nog net afscheid nemen.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Snap ik, dan nog is het bizar.
In dat Wikipedia-artikel las ik ook nog het saillante detail dat met minder Britse bemoeizucht en imperialisme er helemaal geen hongersnood had hoeven zijn. Eigenlijk net als de holodomor in Oekraïne dus.
De Britten en de Russen hebben meer gemeen dan ze graag zouden willen.
quote:Op maandag 13 mei 2024 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
De eerste daad van mij als koning is dat ik Strani in de kerker gooi.
Hebben jullie ook airco’s? Wij gaan er toch 1 laten plaatsen tegen onze eerdere bezwaren inquote:Op maandag 13 mei 2024 22:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Telkens als ik dit soort dingen van je lees denk ik van goh, misschien zou het toch niet helemaal eerlijk naar jou toe zijn om je naar Spanje te halen
Maar ja, die warmte overleef je ook wel weer en we hebben zwembaden hier.
Verbaast me niets allemaal.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Daar is het lied Fields of Athenry op gebaseerd. Tijdens de hongersnood werd er nog steeds enorm veel maïs door de landheer Trevallyan naar Engeland geëxporteerd. Het lied gaat over een man die wat van dat maïs heeft gestolen om zijn familie inclusief jong kind te kunnen voeden, maar is opgepakt en nu op een gevangenenschip naar Australië is gezet. In de haven kan het gezin nog net afscheid nemen.
(Minder harde versies zijn beschikbaar)
Dit lied wordt ook nog wel eens gezongen tijdens sportwedstrijden in Ierland. Vaak zijn er dan Engelsen in de buurt
Ja airco's zijn heel normaal hier. Ik heb zelf ook een standaard unit hoewel die al jaren niet werkt, maar ik heb ook een mobiele airco met pijp uit het raam en die staat in de slaapkamer. Erg effectief, kan ik zeggen. Ik sliep de afgelopen zomer voor het eerst in jaren weer eens gewoon normaal.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hebben jullie ook airco’s? Wij gaan er toch 1 laten plaatsen tegen onze eerdere bezwaren inKamer van mini is binnen no-time warm maar door de goede isolatie niet koel meer te krijgen daarna. Vooral niet omdat er tot z’n bedtijd zon op z’n raam schijnt en die dus niet open kan
Sowieso liggen onze slaapkamers met de muur op het zuiden dus die straalt lekker lang door. Gaan waarschijnlijk wel wat extra zonnepanelen plaatsen om het enigszins te compenseren
Daar ga je geen spijt van krijgen! Wij zijn het hele jaar blij met de airco. In de herfst / winter / lente om (bij) te verwarmen en zomers heb je nooit meer plaknachtenquote:Op maandag 13 mei 2024 22:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hebben jullie ook airco’s? Wij gaan er toch 1 laten plaatsen tegen onze eerdere bezwaren inKamer van mini is binnen no-time warm maar door de goede isolatie niet koel meer te krijgen daarna. Vooral niet omdat er tot z’n bedtijd zon op z’n raam schijnt en die dus niet open kan
Sowieso liggen onze slaapkamers met de muur op het zuiden dus die straalt lekker lang door. Gaan waarschijnlijk wel wat extra zonnepanelen plaatsen om het enigszins te compenseren
#Freestraniquote:Op maandag 13 mei 2024 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Wat iedereen voelt als ze in de sauna even extra veel water of het vuur gooien. Ik weet nu al dat ik een liter vocht nodig ga hebben morgenochtend.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh ja sorry, dat bedoel ik. Maar meer, wat voel je dan?
Jaaaaa let's goooquote:Op maandag 13 mei 2024 22:13 schreef BillDauterive het volgende:
Mijn thermometer gaf net aan dat de lucht die door het raam naar binnen kwam 20,4 graad en 88% luchtvochtig is. Maar hier heeft het enorm geregend deze avond.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:15 schreef Em31 het volgende:
Hier staat nu luchtvochtigheid 89%
Klopt dat wel zonder dat het regent
Je hebt vast ooit wel eens een dreigende beweging gemaakt!quote:
Ahh dan heb ik daar denk ik wat minder last van ofzoquote:Op maandag 13 mei 2024 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat iedereen voelt als ze in de sauna even extra veel water of het vuur gooien. Ik weet nu al dat ik een liter vocht nodig ga hebben morgenochtend.
quote:
Wat een actuele UI!quote:
Ik heb ook een astmamedicijn nodig voor het sporten, in een binnenzwembad. Ben ik afgelopen winter pas achter gekomen, en het verklaart wel waarom ik afgelopen zomer er zo veel last van had. Heb dan misschien wel geen astma, maar het zit toch net niet lekker genoeg.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:18 schreef Meke het volgende:
[..]
Ahh dan heb ik daar denk ik wat minder last van ofzo
Wie is trani en waarom moet die gefreest worden?quote:
Hier is het 24,1 graad in mijn slaapkamer.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:03 schreef Cyan9 het volgende:
Mag je nog blij zijn. De meeste kerkers hebben geen glasquote:Op maandag 13 mei 2024 22:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is toch anders zo, met dat glas ertussen
Goed punt maar je kan van @BillDauterive wel verwachten dat een kerker er een beetje redelijk uitziet. Hoewel het nut van de roze discobal me nog wat ontgaat.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mag je nog blij zijn. De meeste kerkers hebben geen glas
Maar liggen wel vaak diep en zijn dus lekker koel.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wijnkerkers welquote:Op maandag 13 mei 2024 22:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hangt er voor het optreden van Nebulossa. 24/7 Zorra als martelingquote:Op maandag 13 mei 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed punt maar je kan van @:billdauterive wel verwachten dat een kerker er een beetje redelijk uitziet. Hoewel het nut van de roze discobal me nog wat ontgaat.
Maar dat is onmenselijkquote:Op maandag 13 mei 2024 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hangt er voor het optreden van Nebulossa. 24/7 Zorra als marteling
Ik weet het Straan, maar het is Billie hequote:
Thanks! Die roze discobal was een idee van @Roger_Epiales, hij noemde het een soort visuele wekker. Geen idee, je zal het vanzelf wel merken!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Goed punt maar je kan van @:billdauterive wel verwachten dat een kerker er een beetje redelijk uitziet. Hoewel het nut van de roze discobal me nog wat ontgaat.
Ohh ja oké en waarom moest de ketting aan m'n tepels bevestigd worden? Of merk ik dat ook wel?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks! Die roze discobal was een idee van @:Roger_Epiales, hij noemde het een soort visuele wekker. Geen idee, je zal het vanzelf wel merken!
Dat moest helemaal niet. Dat was jouw eigen verzoek.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja oké en waarom moest de ketting aan m'n tepels bevestigd worden? Of merk ik dat ook wel?
Daar heb ik dan weer niks mee te maken gehad.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Ohh ja oké en waarom moest de ketting aan m'n tepels bevestigd worden? Of merk ik dat ook wel?
Ik heb wel astma, misschien is dat het verschilquote:Op maandag 13 mei 2024 22:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb ook een astmamedicijn nodig voor het sporten, in een binnenzwembad. Ben ik afgelopen winter pas achter gekomen, en het verklaart wel waarom ik afgelopen zomer er zo veel last van had. Heb dan misschien wel geen astma, maar het zit toch net niet lekker genoeg.
Oké, normaal zou dat een opluchting zijn maar dat betekent dus waarschijnlijk dat het Billie's eigen idee wasquote:Op maandag 13 mei 2024 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niks mee te maken gehad.
Het had erger kunnen zijn.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, normaal zou dat een opluchting zijn maar dat betekent dus waarschijnlijk dat het Billie's eigen idee was
Ik schoot hier hardop in de lach. Had ik even nodig, thanks!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wie is trani en waarom moet die gefreest worden?
Dat was het zeker.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, normaal zou dat een opluchting zijn maar dat betekent dus waarschijnlijk dat het Billie's eigen idee was
Ja sorry, de autoaccu's konden niet op tijd geleverd wordenquote:
Het is hier nu ook heel gezellig drukquote:Op maandag 13 mei 2024 22:35 schreef Meke het volgende:
Het allerkutste aan dat we niet meer mee zouden doen aan het Songfestival is dat ik zoveel van deze SC houd
Dan komen we toch gewoon naar jou toe in de AjaxSC?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:35 schreef Meke het volgende:
Het allerkutste aan dat we niet meer mee zouden doen aan het Songfestival is dat ik zoveel van deze SC houd
Jaquote:
Als we een jaartje niet meedoen verdwijnt deze SC ook meteen?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:35 schreef Meke het volgende:
quote:Op maandag 13 mei 2024 22:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan komen we toch gewoon naar jou toe in de AjaxSC?
Ja dan weet ik het ook niet.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb wel astma, misschien is dat het verschil
Nouja ik denk eerlijk dat de bindende factor toch echt wel een beetje het ESF isquote:Op maandag 13 mei 2024 22:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als we een jaartje niet meedoen verdwijnt deze SC ook meteen?
Ja dat zou kunnenquote:Op maandag 13 mei 2024 22:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dan weet ik het ook niet.
Nou is het ook wel algemeen bekend dat vrouwen het bijna altijd koud hebben, dus dan is het logischer dat je dit soort ellende beter trekt
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moest helemaal niet. Dat was jouw eigen verzoek.
Oké dit is eigenlijk een beetje nieuws voor me. En voor PostNL en DHL ook denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik denk eerlijk dat de bindende factor toch echt wel een beetje het ESF is
Ik ken @Strani al lang genoeg om dat te weten.quote:
Ik dacht dat het bindende de ketting tussen de roze discobal en @Strani was.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja ik denk eerlijk dat de bindende factor toch echt wel een beetje het ESF is
We hebben Mia en Dion ook overleefd! Samen sterk!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:37 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Als we een jaartje niet meedoen verdwijnt deze SC ook meteen?
Redefine heeft in z'n hoofd een hele fantasie gecreëerd van hoe hij me het liefst ziet. Het is af en toe een beetje eng maar hij is tot noch toe nooit écht te ver gegaan.quote:
Owhquote:Op maandag 13 mei 2024 22:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ken @:Strani al lang genoeg om dat te weten.
Ik ook nietquote:Op maandag 13 mei 2024 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niks mee te maken gehad.
quote:Op maandag 13 mei 2024 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Redefine heeft in z'n hoofd een hele fantasie gecreëerd van hoe hij me het liefst ziet. Het is af en toe een beetje eng maar hij is tot noch toe nooit écht te ver gegaan.
Waarom?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om 'm dan los te koppelen in plaats van een beetje te staan staren?
quote:Op maandag 13 mei 2024 22:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moest helemaal niet. Dat was jouw eigen verzoek.
Moeten we dat risico wel nemen?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om 'm dan los te koppelen in plaats van een beetje te staan staren?
Trust0n!quote:
Denk je dat ik dit gewild heb?!?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit hele kerkergebeuren stond absoluut niet op mijn wenslijstje!
Ik ben 1.62 meterquote:Op maandag 13 mei 2024 22:43 schreef Strani het volgende:
Ik hoor dit net in een YouTube-video: "The Netherlands is not known for its highrise buildings. The people are tall enough so there's no need for compensation."
Eigenlijk een beetje wel jaquote:Op maandag 13 mei 2024 22:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Denk je dat ik dit gewild heb?!?
Ik ben niet de langste hier?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zo rond 1.91 dus ik maak het weer een beetje goed voor je
Volgens mij zijn er nog wel langere hier!quote:Op maandag 13 mei 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben niet de langste hier?
*afdruipt
(ik ben ook 1.91)
Het is hier 21 graden. En dat gezegd te hebben, ik ga naar bedquote:Op maandag 13 mei 2024 22:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is het 24,1 graad in mijn slaapkamer.
Volgens Aftonbladet heeft de politie onderzoek gedaan. Ik hoop dat we snel wat meer horen. Het ziet er niet goed uit, Strani.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar het is nog altijd onduidelijk wat de aanklacht precies is.
En je bent ook Belgisch of ben je daar naartoe te gaan om niet op te vallen tussen de andere kleine mensen?quote:Op maandag 13 mei 2024 22:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
De vrouwen in Nederland zijn me toch wel groot.
Ik ben 1m53 🇧🇪
Fuck dus ze weten hetquote:Op maandag 13 mei 2024 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Volgens Aftonbladet heeft de politie onderzoek gedaan. Ik hoop dat we snel wat meer horen. Het ziet er niet goed uit, Strani.
Ik volgens mijn paspoort ookquote:Op maandag 13 mei 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*afdruipt
(ik ben ook 1.91)
Trustequote:Op maandag 13 mei 2024 22:59 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is hier 21 graden. En dat gezegd te hebben, ik ga naar bed
1.98quote:Op maandag 13 mei 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*afdruipt
(ik ben ook 1.91)
Ik heb het voor mijn id kaart in 2015 laten meten, op m'n 19e, en heb het sinds dien altijd aangehouden. Zal voor de grap even kijken hoe waar dat nog isquote:Op maandag 13 mei 2024 23:01 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik volgens mijn paspoort ookHeb het al een tijdje niet gemeten, maar het zal niet veel schelen
En nee, niet de langste in deze SC
Ik ben een keer naar een festival in België geweest. Heerlijk! Maakte niet uit waar ik stond, het podium kon ik toch wel zienquote:Op maandag 13 mei 2024 22:58 schreef Pinnenmutske het volgende:
De vrouwen in Nederland zijn me toch wel groot.
Ik ben 1m53 🇧🇪
Ik hoefde niets te meten, ze geloofden mijn claim zo wel. Bijkomend voordeel is dat ik dus officieel 1 cm langer ben dan mijn vaderquote:Op maandag 13 mei 2024 23:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het voor mijn id kaart in 2015 laten meten, op m'n 19e, en heb het sinds dien altijd aangehouden. Zal voor de grap even kijken hoe waar dat nog is
Dat had ik ook al bij Pinkpop!quote:Op maandag 13 mei 2024 23:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben een keer naar een festival in België geweest. Heerlijk! Maakte niet uit waar ik stond, het podium kon ik toch wel zien
Ik ben een rasechte frietvreter aka belgquote:Op maandag 13 mei 2024 23:00 schreef Strani het volgende:
[..]
En je bent ook Belgisch of ben je daar naartoe te gaan om niet op te vallen tussen de andere kleine mensen?
Ja het moet echt tégen het schaambeen hè.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:07 schreef Nattekat het volgende:
Twee metingen verricht, beiden kwamen uit op 191cm. De eerste op de millimeter, de tweede op 190,7, maar die heb ik een beetje verneukt
Voeten tegen elkaar, enkels tegen de muur, waterpas als lat, daarna veel te lang klooien met de rolmaatquote:Op maandag 13 mei 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het moet echt tégen het schaambeen hè.
Bij de Zwarte Cross was dat toch een stuk minderquote:
Bedankt voor de bierenquote:Op maandag 13 mei 2024 23:07 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik ben een rasechte frietvreter aka belg
Nou dat vind ik dan weer wat ver gaanquote:
sterktequote:Op maandag 13 mei 2024 23:15 schreef H_T het volgende:
Ik heb afgelopen weekend nog wel Crokychips gegeten
Was Bolognese, ik denk dat ik het wel ga reddenquote:
Partij voor de bieren.quote:
quote:
Hier is de temperatuur 'gedaald' van 24,1 naar 24,3.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:22 schreef Nattekat het volgende:
Temperatuur is van 22,5 naar 22 gedaald in m'n slaapkamer. Zo komen we er niet hè
Luchtvochtigheid van 75% naar 53%, en een verschil dat dat maakt, niet normaal
Verstandigquote:Op maandag 13 mei 2024 23:26 schreef DeLuna het volgende:
Wij hebben maar eens het winterdekbed van bed gehaald
Bier in het topic,quote:
Die airco is echt één van mijn beste aankopen ooit geweest. Al dat gehaat op die mobiele dingen ten spijt.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier is de temperatuur 'gedaald' van 24,1 naar 24,3.![]()
U woont in Lapland?quote:Op maandag 13 mei 2024 23:26 schreef DeLuna het volgende:
Ik slaap gewoon graag (deels) onder een deken, anders kan ik niet slapenquote:
Geniet er van.quote:Op maandag 13 mei 2024 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die airco is echt één van mijn beste aankopen ooit geweest. Al dat gehaat op die mobiele dingen ten spijt.
Ik ook, het is een heel raar iets datquote:Op maandag 13 mei 2024 23:36 schreef Koen66 het volgende:
Het moet wel erg heet zijn wil ik alleen en onder een laken slapen, normaal altijd onder dekbed
ik slaap al vanaf half maart ofzo onder mn overtrekquote:Op maandag 13 mei 2024 23:26 schreef DeLuna het volgende:
Kleintjes, jullie allemaal.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*afdruipt
(ik ben ook 1.91)
Ik heb het dekbed nog steeds liggenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik slaap al vanaf half maart ofzo onder mn overtrek
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:13 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet morgen een nachtje doorhalen, maar ik heb echt geen idee wat ik met al die tijd moet doen
Heb nu al iets van 'laat bedtijd maar komen'
Dubbel gooien en je bent zo wegquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:20 schreef Strani het volgende:
Ik hoop wel dat ik morgen weer uit de gevangenis mag, ik vind het maar niks zo
die van mij ligt er wel, sleep hem soms even over mn schouders maar dat was alleen op de nachten dat t echt regende enzo...quote:
Heeeeeeeeeele lange vlucht woensdagochtend. En dankzij het tijdverschil zal ik dat nachtje sowieso moeten gaan doorhalen, dan doe ik het liever thuis, zodat ik in het vliegtuig nog kan pitten (en dat gaat zeker wel lukken dan), dan op bestemming.quote:
Ik wilde al zeggen, ik woon helemaal in het noorden, da's een lange rit.quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Maar in ieder geval heb je een dekbed, dus niet zo klagen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:20 schreef Strani het volgende:
Ik hoop wel dat ik morgen weer uit de gevangenis mag, ik vind het maar niks zo
Had je wel voor me over gehad toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:23 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen, ik woon helemaal in het noorden, da's een lange rit.
Ja maar ik kan helemaal niet richting m'n bed bewegen, ik zit helemaal vastgeketendquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Maar in ieder geval heb je een dekbed, dus niet zo klagen.
Waar gaat de reis naartoe?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeele lange vlucht woensdagochtend. En dankzij het tijdverschil zal ik dat nachtje sowieso moeten gaan doorhalen, dan doe ik het liever thuis, zodat ik in het vliegtuig nog kan pitten (en dat gaat zeker wel lukken dan), dan op bestemming.
Ik vind dit ook heel mooi!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja blijkbaar kan het ook wel eens gewoon leuk gaan tussen users, zie je dat @:billdauterive ?
Wereldvrede was ook mooi geweest.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:38 schreef Strani het volgende:
Maar @:billdauterive vind je het achteraf ook niet een beetje gemeen naar de rest van de SC toe dat je je macht meteen gebruikte om mij achter de tralies te zetten in plaats van bijvoorbeeld de hele SC op een mooie maaltijd te trakteren?
hij doet niet mee aan miss world verkiezingquote:
Je kan niet alles hebben. Het belangrijkste moet als eerste gebeuren, die mooie maaltijden komen later wel!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:38 schreef Strani het volgende:
Maar @:billdauterive vind je het achteraf ook niet een beetje gemeen naar de rest van de SC toe dat je je macht meteen gebruikte om mij achter de tralies te zetten in plaats van bijvoorbeeld de hele SC op een mooie maaltijd te trakteren?
Ik zie Bill zo meedoen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij doet niet mee aan miss world verkiezing
Oh, dat betekent dat de Albanese voorronde bijna gaat beginnen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:41 schreef Strani het volgende:
Ha! Ik ben ontsnapt naar kerst, toen was ik nog vrijZalig kerstfeest allemaal!!
Volgens mij wordt 2024 het leukste en gezelligste ESF-jaar ooitquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:42 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, dat betekent dat de Albanese voorronde bijna gaat beginnen.
Ik ben benieuwd wie onze inzending wordt, hopelijk geen veilig radio liedje.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Volgens mij wordt 2024 het leukste en gezelligste ESF-jaar ooit
Weet je, ik vind alles goed, zolang we de halve finale maar overleven. Dan kan het niet meer foutquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:46 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wie onze inzending wordt, hopelijk geen veilig radio liedje.
Ik voorzie een top 40 nummerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je, ik vind alles goed, zolang we de halve finale maar overleven. Dan kan het niet meer fout
Met een beetje geluk wordt het een bescheiden Spotify hit.quote:
Vind ik ook altijd fijn jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
Kan dat niet nu? Lekker slapen met het geluid van de wasmachine op de achtergrond, heerlijk.
Nee, ik kan dat echt nietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:59 schreef BillDauterive het volgende:
Kan dat niet nu? Lekker slapen met het geluid van de wasmachine op de achtergrond, heerlijk.
Niet vergeten je wasmachine aan te zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 00:59 schreef Nattekat het volgende:
Kunnen jullie mij eraan herinneren morgenochtend dat ik de wasmachine aan zet? Zou nogal spijtig zijn als ik geen zon meer op m'n balkon heb als ie klaar is voor koffer inpak redenen.
En ja, dat had vandaag gemoeten
Zegt de user die zelf altijd met de percerse ideeën komtquote:Op maandag 13 mei 2024 22:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Redefine heeft in z'n hoofd een hele fantasie gecreëerd van hoe hij me het liefst ziet. Het is af en toe een beetje eng maar hij is tot noch toe nooit écht te ver gegaan.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Dank
Ik blijf onverwachts toch thuis, dus nog minder stress ook
Minder stress is wel fijn, maar dat je niet meer weg hoeft, is toch minder.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Dank
Ik blijf onverwachts toch thuis, dus nog minder stress ook
Jaquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Minder stress is wel fijn, maar dat je niet meer weg hoeft, is toch minder.
Ik had net aan de rest van F1 subforum verteld dat ze konden gaan rellenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Minder stress is wel fijn, maar dat je niet meer weg hoeft, is toch minder.
Dat gaat nog door, geen zorgenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik had net aan de rest van F1 subforum verteld dat ze konden gaan rellen
Vakantie gaat niet doorquote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja
Dat nieuws had ook wel een tikje eerder gebracht mogen worden. Zodat ik niet wakker gebeld word terwijl er een nachtje doorhalen aan komt.
Nachtje doorhalen is voor vakantie, dus dat dat nog gaat gebeuren geeft het wel wegquote:
Leuk!! Vandaag dan wel tijd om bij te slapen voor het nachtje doorhalen? Veel plezier alvastquote:
Oooo tof!! Heel veel plezier!quote:
ik denk het niet want hij denkt nu alle tijd te hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me af of @:Nattekat de wasmachine wel heeft aangezet.
Misschien moeten we @Nattekat nog een keer herinneren aan het feit dat hij de wasmachine moet aanzetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:01 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vraag me af of @:Nattekat de wasmachine wel heeft aangezet.
Ik kan bevestigen dat de wasmachine aan staatquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien moeten we @:Nattekat nog een keer herinneren aan het feit dat hij de wasmachine moet aanzetten.
Je kent me te goedquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk het niet want hij denkt nu alle tijd te hebben
gadver, das te snel na het wakker worden hoor om al aan NK te denken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:07 schreef Jane het volgende:
Ik was laat wakker, maar een van de eerste dingen die ik dacht was: O, ik hoop dat @:Nattekat z'n wasmachine niet is vergeten aan te zetten.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:07 schreef Jane het volgende:
Ik was laat wakker, maar een van de eerste dingen die ik dacht was: O, ik hoop dat @:Nattekat z'n wasmachine niet is vergeten aan te zetten.
Vond ik ook wel. Iets te snel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
gadver, das te snel na het wakker worden hoor om al aan NK te denken.
Mijn stress komt voort uit naar die bijna lege koffer staren en echt bij God niet weten wat er nog allemaal bij moetquote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Vond ik ook wel. Iets te snel.
Maar ik heb zelf altijd best wel veel inpakstress, dus ik neem het nu een beetje over voor NK, denk ik.
eerst toilet, douchen of wassen, ontbijten, aankleden, radio aan, weer toilet voor nummer 2, door het huis heen om te kijken of er nog dingen zijn die vandaag echt gedaan moeten worden. (water geven van plantjes bijv)quote:
Eigenlijk moeten wij samen op reis gaan. Dan kan ik alles wat ik op het laatste moment 'toch ook wel mee wil nemen' bij jou kwijt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn stress komt voort uit naar die bijna lege koffer staren en echt bij God niet weten wat er nog allemaal bij moet
ow dat zijn de ergste mensen... die hebben zelf onzin in hun koffer en gaan dan profiteren van het feit dat ik genoeg heb aan wat ondergoed sokken en zo weinig mogelijk kledingstukken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:15 schreef Jane het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten wij samen op reis gaan. Dan kan ik alles wat ik op het laatste moment 'toch ook wel mee wil nemen' bij jou kwijt.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat zijn de ergste mensen... die hebben zelf onzin in hun koffer en gaan dan profiteren van het feit dat ik genoeg heb aan wat ondergoed sokken en zo weinig mogelijk kledingstukken.
door dat soort mensen heb ik nu rugzakken mee.
2 paar schoenen in de koffer is niet nodig, 1 paar heb je al aan en als je dan nog echt een ander paar nodig hebt is 1 paar prima.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:26 schreef Jane het volgende:
[..]Sorry
Mijn probleem is vooral dat ik niet goed kan balanceren. Als er de ene keer van alles schoon mee terug gaat, dan kan ik er vergif op innemen dat ik de keer er op te weinig meeneem en na een paar dagen alweer sta te handwassen in een wastafel of bidet.
Ik ben denk ik niet echt zo erg, maar heb van te voren wel vaak irrationele stress over 'dingen niet vergeten', terwijl mijn rationele geest denkt 'Ach, dan koop ik het wel daar'. Heel vermoeiend.
finding nemo?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 11:45 schreef Ann-Lynn het volgende:
Ik heb nog geen zomervakantieplannen, maar ga nu toch maar even kijken of het Zwitserland kan worden!
Misschien kandidaten geselecteerd uit de widm app?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:28 schreef NailQueen het volgende:
WIDM met onbekende mensen is vanaf 28 juni te zien. Vraag me af hoe ze aan die onbekende mensen komen. Volgens mij was er geen aanmeldingsformulier.
(Alsjeblieft geen spoilers over De Mol. Die ga ik vanavond terugkijken)
Nu we het toch - weer - over The Beatles hebben. Wat is jullie favoriet?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou tot zo ver mijn boycot van The Beatles. Nu al twee plaatjes achter elkaar op radio 2 gehoord.
Jawel, er was wel een aanmeldingsformulier, maar het was niet verteld dat het voor WidM zou worden. Het ging over een 'nieuw spelprogramma' of zoiets.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:28 schreef NailQueen het volgende:
WIDM met onbekende mensen is vanaf 28 juni te zien. Vraag me af hoe ze aan die onbekende mensen komen. Volgens mij was er geen aanmeldingsformulier.
Er is een oproep geweest voor een ander programma. Ik krijg alleen het twitterbericht zelf niet hier.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:28 schreef NailQueen het volgende:
quote:Op maandag 15 januari 2024 12:34 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tenzij dit stiekem de aanmelding was
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er is een oproep geweest voor een ander programma. Ik krijg alleen het twitterbericht zelf niet hier.
Dan maar de post van Hamlapjes.
[..]
dus is het idd nog meer aannemelijk dat dat formulier dus voor widm is geweestquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:41 schreef BillDauterive het volgende:
Bestemming X wordt trouwens uitgezonden op RTL. De eerste aflevering was ergens de afgelopen week.
Ik was nooit zo gek op de Beatles maar dit is wel een lekker nummer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu we het toch - weer - over The Beatles hebben. Wat is jullie favoriet?
Dit is de mijne:
Wel grappig dat bestemming X nu ook te zien isquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er is een oproep geweest voor een ander programma. Ik krijg alleen het twitterbericht zelf niet hier.
[..]
Oja spuit elf had weer eens niet ververst voor mijn bovenstaande postquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:41 schreef BillDauterive het volgende:
Bestemming X wordt trouwens uitgezonden op RTL. De eerste aflevering was ergens de afgelopen week.
Ik kan dit bevestigen 💪🏼quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus is het idd nog meer aannemelijk dat dat formulier dus voor widm is geweest
Huh?quote:
wilde net je nummer aan hem of haar vragenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Huh?![]()
* Sally heeft niets met deze voorgaande user(name) van doen hoor
Good Luckquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
wilde net je nummer aan hem of haar vragen
Via een omweg dus. Het is niet dat ik zelf op tv wilde komen, behalve in het 8 uur journaalquote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
dat heeft ook iemand geprobeerd door gewoon bij de NOS binnen te lopen met een wapenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Via een omweg dus. Het is niet dat ik zelf op tv wilde komen, behalve in het 8 uur journaal
Nu moet je het groots aanpakken door bij het ESF in beeld te komenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Via een omweg dus. Het is niet dat ik zelf op tv wilde komen, behalve in het 8 uur journaal
Het varieert bij mij nogal maar op dit moment is het deze:quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nu we het toch - weer - over The Beatles hebben. Wat is jullie favoriet?
Dit is de mijne:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |