Ik wil wel voor Friesland worstelen op de OSquote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja, misschien wil @:Strani wel weer terug.
Die kopen gewoon wat in.quote:Op maandag 13 mei 2024 20:12 schreef Redefine het volgende:
Ben wel benieuwd wie er gaan optreden volgend jaar tijdens de intervalacts etc. Het is nou niet zo dat de Zwitsers even een blik Zwitserse topartiesten en/of songfestival grootheden kan opentrekken.
Bijvoorbeeld. Je ziet het ook wel met die Italiaanse en Spaanse dorpjes (in Japan overigens ook) waar je geld krijgt om je er te vestigen. Al is dat dan voor elke nationaliteit mogelijk.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja okee, meer situaties als in Kroatië waar alle jeugd van het platteland wegtrekt en hun koeien verkoopt?
Dat zouden ze daar nooooooooooooooooooit doen.quote:
Ik ook, nu je het zegt.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef Meke het volgende:
Ik zie nu ook pas alle FUCK the EBU in ondertitels
Ja dat voelt toch anders dan dit.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Je ziet het ook wel met die Italiaanse en Spaanse dorpjes (in Japan overigens ook) waar je geld krijgt om je er te vestigen. Al is dat dan voor elke nationaliteit mogelijk.
De OP moet je gewoon sneaky aanpassen, doe ik ook altijd.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef Arizona het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Joost wel een plaatje in onze OP verdient
@Moira begon daarmee, alle lof voor moira!quote:
Het is deze keer niet mijn OP, we zijn afhankelijk van Redefine of een mod. Als dat maar goedkomtquote:Op maandag 13 mei 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
De OP moet je gewoon sneaky aanpassen, doe ik ook altijd.
Done,quote:Op maandag 13 mei 2024 21:32 schreef Arizona het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Joost wel een plaatje in onze OP verdient
Op een os?quote:Op maandag 13 mei 2024 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil wel voor Friesland worstelen op de OSLijkt me wel wat.
Ik weet alleen dat het in Ierland vrij makkelijk is om een Iers paspoort te krijgen met Ierse roots. Die zijn ruim een eeuw later nog steeds niet hersteld van de potato famine qua bevolkingsaantal, dus dat zal er veel mee te maken hebben.quote:
Daarbuiten is het ook warmquote:
En Omsk blijft net zoverquote:Op maandag 13 mei 2024 21:35 schreef Ann-Lynn het volgende:
Rusland doet dat ook, maar je moet tegen de poolcirkel aan gaan wonen. Mij niet bellen.
Je had ook mee kunnen doen in de act van het VK, was ook een soort worstelen.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik wil wel voor Friesland worstelen op de OSLijkt me wel wat.
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je had ook mee kunnen doen in de act van het VK, was ook een soort worstelen.
Idemquote:
Luctor verwarmde de zaal met zijn verhitte spel.quote:
Bijna twee eeuwen later ook nog nietquote:Op maandag 13 mei 2024 21:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het in Ierland vrij makkelijk is om een Iers paspoort te krijgen met Ierse roots. Die zijn ruim een eeuw later nog steeds niet hersteld van de potato famine qua bevolkingsaantal, dus dat zal er veel mee te maken hebben.
Jijquote:
Bizar, ik heb hier echt nog nooit van gehoord maar klinkt als een goeie Wikipedia middagquote:Op maandag 13 mei 2024 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Bijna twee eeuwen later ook nog niet
[ afbeelding ]
quote:
Uiteraard is Billie voor de Europese Billie Unie.quote:
Het is inderdaad RUIM ruim een eeuw.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ierse_hongersnood_(1845-1850)quote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Bizar, ik heb hier echt nog nooit van gehoord maar klinkt als een goeie Wikipedia middag
quote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
Even een pareltje uit een ander topic delen.
[..].
Dan begrijp je ook waarom Ieren zich vaak nogal verbonden voelen met onderdrukte volkeren.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Bizar, ik heb hier echt nog nooit van gehoord maar klinkt als een goeie Wikipedia middag
En voor wie wat minder heeft met wikipedia lezen en er toch wat meer over wil weten is deze playlist wel een aanrader.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:50 schreef sportfreak het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ierse_hongersnood_(1845-1850)
Dat is echt bizar. Ik wist wel van de potato famine af, maar niet dat ze er nooit echt van hersteld waren.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:47 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En wie zorgde er voor de zon?quote:
quote:
Niet het hele verlies kwam door sterfte overigens. Rond die tijd was er ook flink wat emigratie naar de VSquote:Op maandag 13 mei 2024 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is echt bizar. Ik wist wel van de potato famine af, maar niet dat ze er nooit echt van hersteld waren.
Wat ook niet meehielp bij herstel is dat ze natuurlijk eerst ook nog voor hun onafhankelijkheid hebben gevochten en toen dat eenmaal bewerkstelligd was, een heel arm land waren, waardoor er nog steeds veel jonge mensen naar het buitenland vertrokken. Ierland is nu niet meer arm, maar desondanks toch nog steeds niet terug op het oude bevolkingsaantal.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:55 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat is echt bizar. Ik wist wel van de potato famine af, maar niet dat ze er nooit echt van hersteld waren.
boycot The Beatles.quote:Op maandag 13 mei 2024 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou @:Luctor.et.Emergo dan weet je wie je moet hebben.
Snap ik, dan nog is het bizar.quote:Op maandag 13 mei 2024 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Niet het hele verlies kwam door sterfte overigens. Rond die tijd was er ook flink wat emigratie naar de VS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |