abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213521925
quote:
Onderzoek naar incident rond Joost Klein, mag voorlopig niet repeteren voor finale songfestival

Joost Klein is vrijdagmiddag de grote afwezige bij de generale repetitie voor de finale van het Eurovisie Songfestival zaterdag. Volgens de EBU, de organisator van het festival, is de aanleiding ‘een incident’ rond de Europapa-zanger. AvroTros is vooralsnog niet bereikbaar voor commentaar.

Joost Klein zou eigenlijk als vijfde act aantreden, maar na nummer 4 - Luxemburg - ging de repetitie gelijk door naar nummer 6, Israël. In de zaal werd daar verder niets over gezegd. Hij werd wel aangekondigd in de vlaggenparade, daar liep de zanger nog gewoon over het podium.

Onderzoek
De EBU liet vrijdag weten onderzoek te doen naar ‘een incident’ en dat Nederland voorlopig niet repeteert. Het gaat duidelijk om een lastminute-beslissing. Na de Luxemburgse act werden de decorstukken voor Europapa al naar het podium gereden, waarna de leider op het podium gebaarde dat ze moesten worden teruggebracht.

Op social media wordt inmiddels druk gespeculeerd over de aanleiding. De woordvoerster van AvroTros, verantwoordelijk voor de Nederlandse inzending, reageert vooralsnog niet op telefoontjes en vragen over de toedracht.

Na de generale repetitie volgt vrijdagavond ook de juryshow, waarin de vakjury’s hun punten uitdelen. Zowel de generale repetitie als de juryshow worden niet op tv uitgezonden.
quote:

Geruchten

Over wat er aan de hand is, wordt druk gespeculeerd. Achter de schermen gaat het gerucht dat de zanger een statement had willen maken op het podium, maar is teruggefloten door de EBU. Dit is nadrukkelijk nog niet bevestigd. De Songfestivalorganisatie geeft verder geen commentaar na de eerdere verklaring. Ook het Nederlandse kamp is niet bereikbaar.

Opvallend is dat Klein op Instagram sinds vrijdagmiddag is gestopt met het volgen van Eurovision. Ook heeft de zanger al zijn stories van donderdagavond over het Songfestival verwijderd.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 mei 2024 @ 19:57:18 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213521956
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:50 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Tja, voor de hand ligt dat dit gedaan is voor Israël, gezien de incidenten die hieraan vooraf gingen.
Zou kunnen. Ik vind dat de Israëlische delegatie wel een zware tik op de vingers mag krijgen. Als er iemand een eventuele DQ zou verdienen. Nu EBU een tijd terug al besloten heeft dat Israel mee mag doen, mag Israel wmb ook mee doen. Maar als zo'n delegatie zich niet kan gedragen, andere landen lastig valt, stiekem filmt etc.

Tja...

Of dat een DQ verantwoordt, laat ik er even buiten maar het compleet (publiekelijk) negeren door de EBU is weer het andere uiterste.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_213521962
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:52 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Er werd eerst over zijn grens gegaan. Niet 1 keer maar meerdere keren.
Ownee, niet zijn grens?! Wat een kuthoer zeg. Nou, dan vraagt ze er ook wel om hoor.

:')
"Pools are perfect for holding water"
pi_213521982
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:50 schreef potjecreme het volgende:
Gewoon een kutwijf

[ x ]
Van het slachtoffer de dader maken. :N

#BelieveAllWoman
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213522009
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zou kunnen. Ik vind dat de Israëlische delegatie wel een zware tik op de vingers mag krijgen. Als er iemand een eventuele DQ zou verdienen. Nu EBU een tijd terug al besloten heeft dat Israel mee mag doen, mag Israel wmb ook mee doen. Maar als zo'n delegatie zich niet kan gedragen, andere landen lastig valt, stiekem filmt etc.

Tja...

Of dat een DQ verantwoordt, laat ik er even buiten maar het compleet (publiekelijk) negeren door de EBU is weer het andere uiterste.
Kan jij me uitleggen wat de Israëliërs met deze schorsing te maken hebben? Was die cameravrouw deel vd Israëlische delegatie?

Of is dit gewoon een 'ja maar hunnie ook!'-drogreden?
pi_213522040
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:57 schreef probeer het volgende:

[..]
Ownee, niet zijn grens?! Wat een kuthoer zeg. Nou, dan vraagt ze er ook wel om hoor.

Jij erkent niet dat zij zich ook grensoverschrijdend heeft gedragen.

Vreemd.
pi_213522041
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:58 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

#BelieveAllWoman
Hoe haalt die kuthoer het in haar hoofd hé?
pi_213522047
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:50 schreef potjecreme het volgende:
Gewoon een kutwijf

[ x ]
Die vrouw is een slachtoffer van grensoverschrijdend gedrag. Beetje respect graag.
pi_213522058
https://www.nu.nl/308397/(...)ck-de-ebu.html#nujij

Dus Joost heeft een mobieltje of camera naar de grond gedrukt en dat wordt gezien als bedreiging?

Het gemiddelde PowNews filmpje "oprotten met die camera" gaat al verder.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_213522062
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:00 schreef probeer het volgende:

[..]
Doe eens normaal, er was afgesproken dat er niet gefilmd zou worden.
pi_213522076
Tekaschi die zelfs in een ESF topique het niet kan laten om moslims en/of het midden oosten erbij te betrekken.

Dan ben je ook niet helemaal lekker in je bovenkamer.
Allah Al Watan Al Malik
pi_213522077
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:00 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Die vrouw is een slachtoffer van grensoverschrijdend gedrag. Beetje respect graag.
Dit ja, bijna weer een femicide en dan maken ze die vrouw die zo van slag is dat ze niemand te woord kan staan ook nog dader.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_213522081
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:00 schreef probeer het volgende:

[..]
Ze lees niet mee joh. Zoek gewoon een leuke meid in de kroeg vanavond.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 mei 2024 @ 20:02:40 #14
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213522089
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:59 schreef probeer het volgende:

[..]
Kan jij me uitleggen wat de Israëliërs met deze schorsing te maken hebben? Was die cameravrouw deel vd Israëlische delegatie?

Of is dit gewoon een 'ja maar hunnie ook!'-drogreden?
Het is de drogreden, :). Zoals je kunt zien, reageerde ik namelijk op een post over Israel.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_213522095
twitter

Maar Nico de Jager gaat natuurlijk wel punten geven.
pi_213522102
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:02 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Dit ja, bijna weer een femicide en dan maken ze die vrouw die zo van slag is dat ze niemand te woord kan staan ook nog dader.
Dader is geen oude witte man dus dan is de situatie kennelijk ineens helemaal anders.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:03:16 #17
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213522104
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:02 schreef potjecreme het volgende:
[ x ]

Hij wilt.
pi_213522111
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
Tekaschi die zelfs in een ESF topique het niet kan laten om moslims en/of het midden oosten erbij te betrekken.

Jammer dat je niet doorhebt dat het een grapje was. :')

Maar hoevaak heb jij al naar Israël gewezen vandaag?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 mei 2024 @ 20:03:46 #19
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213522116
quote:
[ x ]

Wat triest zeg, :').
pi_213522118
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:02 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Dader is geen oude witte man dus dan is de situatie kennelijk ineens helemaal anders.
Alsof een jonge witte man beter is.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_213522134
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:03 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Jammer dat je niet doorhebt dat het een grapje was. :')

Maar hoevaak heb jij al naar Israël gewezen vandaag?
Ik zou zeggen, zoek het op.

Met je 'grapjes'.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:05:10 #22
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213522156
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:54 schreef potjecreme het volgende:
[ x ]
Ik wist niet dat ze die wielersupporters inhuurden :7

Soms het verstandiger om je mond te houden wanneer je niet weet waar je over hebt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213522168
#metoo is dus komen in te houden dat cameravrouwen nog vervelender en opdringeriger mogen zijn dan mannen met een camera met behulp van de politie en subsidiesponzen als de EBU. Althans, in het land van de gemuilkorfde zitplassers Zweden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_213522172
quote:
[ x ]

Kon je toch mooi even je transfobie kwijt...
pi_213522173
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:01 schreef W00fer het volgende:
https://www.nu.nl/308397/(...)ck-de-ebu.html#nujij

Dus Joost heeft een mobieltje of camera naar de grond gedrukt en dat wordt gezien als bedreiging?

Het gemiddelde PowNews filmpje "oprotten met die camera" gaat al verder.
@Whiskers2009 kom er maar in, was toch geen wegdraaien van de camera? ;)
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:06:01 #26
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_213522175
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:02 schreef Mutant01 het volgende:

Neem eens een kijkje in het ESF forum _O-
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213522188
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:00 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Jij erkent niet dat zij zich ook grensoverschrijdend heeft gedragen.

Vreemd.
Wellicht, we weten niets zeker zonder die beelden. Maar daar dient hij dan maar een klacht over in. Ipv op een gelijke manier te reageren.

Andere wang en zo. Two wrongs..

Doen volwassenen nog wel eens, zich volwassen gedragen. Maar dat is blijkbaar teveel gevraagd voor Joost.

En dan heb ik er nul medelijden mee dat hij de consequenties van zijn gedrag ondervindt.

Zou ik ook niet hebben met die vrouw, als blijkt dat haar gedrag niet door de beugel kon en ze daarvan consequenties ondervindt.

Terwijl jij hier al tig posts zit te maken die impliceren dat haar gedrag, zijn reactie goed praat.

En daar heb ik een broertje dood aan.
pi_213522192
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:36 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Misschien moet je even naar NWS of R&P want dit gaat over het ESF. Wellicht zit je verkeerd.

Edit; ik zie nu dat je nog wat alinea's hebt toegevoegd. Blijf wel bij mij antwoord. Niemand heeft het over het negeren van een medewerker.
Gezien het feit dat de politie erbij is gehaald en er nog nooit eerder iemand halverwege is weggestuurd zal het vast niet een simpele "rot op" zijn geweest.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:06:59 #29
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_213522195
quote:
By entering the premises where the Accreditation Card is required for access, You hereby agree and accept:

...

Not to behave or work in a manner which could infringe other persons' rights or limit or hinder anyone else's working capabilities. Physical and/or verbal and/or sexual abuse or aggression is strictly prohibited;
quote:
You hereby acknowledge and accept that

The rights granted to any accredited individual may be modified or cancelled discretionally at any time under any circumstance and for any reason, should this be deemed necessary by the Host Broadcaster and/or the EBU, without the need to provide justification; in any case, breach of the accreditation rules (including any provisions of the Delegate Handbook and of the Accreditation Handbook) or non-compliance with any instructions given by authorised representatives of the EBU and/or of the Host Broadcaster shall result in being denied access to the premises or being evicted therefrom;
...
In case of cancellation or withdrawal of an accreditation, all privileges granted by accreditation shall cease immediately. Denial of access and/or accreditation from the on-going event shall be permanent, unless decided otherwise.
https://eurovision.tv/press/accreditation/code-of-conduct

Avrotros en Joost hadden kunnen/moeten weten dat dit een mogelijkheid was.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_213522196
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:03 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Wat triest zeg, :').
Ja toch! Gewoon terugtrekken. Blij dat jij het ook triest vindt dat er punten worden gegeven.
pi_213522204
Ik moet zeggen dat dit wel de meest boeiende songfestivalavond is sinds 2000.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:07:30 #32
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_213522205
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:43 schreef Masberum het volgende:

[..]
De telefoon is naar beneden geduwd..
Maar dat is dus niet waar de avrotros in eerste instantie mee kwam.

quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:50 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Je had het nogal vreemd en onduidelijk neergepend. Maar dan is de vraag of, en dit is wat we horen van Cornald Maas (meer weten we immers ook niet), het naar beneden (proberen te) duwen van een camera/telefoon onder bedreiging valt.
Oh dat kan, dan excuses daarvoor.

Wat ik al hierboven zei, de avro kwam er dus eerst mee dat er helemaal geen handgemeen geweest zou zijn, dus in hoeverre ze objectief zijn is dan de vraag. Als echter in de regels staat dat elke vorm van reden is tot uitsluiting is daar echter weinig tegenin te brengen.
(Even los van of het netjes was om hem te filmen bij het afkomen podium.)
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:07:36 #33
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_213522208
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:58 schreef Tekaschi het volgende:

[..]

#BelieveAllWoman
Je kan altijd sorry zeggen, of het slachtoffer hier wat mee wil is inderdaad de vraag. Om dan vervolgens weer heel boos te worden en op social media de journaliste nog even een trap nageeft en de massa tegen haar opzet is ronduit verwerpelijk.

Wat dat betreft is dat voor mij de bevestiging dat de journalist compleet in haar recht stond en nogsteeds staat.
pi_213522210
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Liever niet, tijdelijke subfora vind ik over het algemeen best eng.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:07:46 #35
174940 W00fer
Maar echt
pi_213522212
Dus de cameravrouw heeft volgens Eenvandaag alle contact geweigerd.
Dan weten we gelijk weer dat de organisatie volgend jaar iedere cateringmedewerker of straatveger de hand boven het hoofd houdt.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 mei 2024 @ 20:08:29 #36
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213522223
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ja toch! Gewoon terugtrekken. Blij dat jij het ook triest vindt dat er punten worden gegeven.
Ik hoop vooral dat als het dan toch moet, dat Nikkie een leuk statement maakt om te trollen.
pi_213522224
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:05 schreef Weltschmerz het volgende:
#metoo is dus komen in te houden dat cameravrouwen nog vervelender en opdringeriger mogen zijn dan mannen met een camera met behulp van de politie en subsidiesponzen als de EBU. Althans, in het land van de gemuilkorfde zitplassers Zweden.
Dit is de cultuuromslag waar de progressieven voor staan. Totdat ze er zelf slachtoffer van worden. Dan is het ineens niet zo nobel meer.
pi_213522226
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:06 schreef probeer het volgende:

[..]
Wellicht, we weten niets zeker zonder die beelden. Maar daar dient hij dan maar een klacht over in. Ipv op een gelijke manier te reageren.

Andere wang en zo. Two wrongs..

Doen volwassenen nog wel eens, zich volwassen gedragen. Maar dat is blijkbaar teveel gevraagd voor Joost.

En dan heb ik er nul medelijden mee dat hij de consequenties van zijn gedrag ondervindt.

Zou ik ook niet hebben met die vrouw, als blijkt dat haar gedrag niet door de beugel kon en ze daarvan consequenties ondervindt.

Terwijl jij hier al tig posts zit te maken die impliceren dat haar gedrag, zijn reactie goed praat.

En daar heb ik een broertje dood aan.
In dit geval is het erg disproportioneel. Een boete had ik beter gevonden.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:08:52 #39
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_213522230
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef W00fer het volgende:
Dan weten we gelijk weer dat de organisatie volgend jaar iedere cateringmedewerker of straatveger de hand boven het hoofd houdt.
Verzoening is geen recht hè, het kan ook dat je op de blaren moet zitten en that's it.
pi_213522232
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Tja, alles is de schuld van Israël ;(
Zeg je iets kritisch over joost wordt je post onmiddellijk verwijderd.
Eng kliekje daar...
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:09:37 #41
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213522244
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:06 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Gezien het feit dat de politie erbij is gehaald en er nog nooit eerder iemand halverwege is weggestuurd zal het vast niet een simpele "rot op" zijn geweest.
Guilty until proven innocent
pi_213522255
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:05 schreef Klepper272 het volgende:

[..]
Kon je toch mooi even je transfobie kwijt...
Transfobie??? Ik vind Kelly een tof wijf. Gun haar het beste.
pi_213522287
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef W00fer het volgende:
Je bent toch ook niet verplicht om met je verkrachter in gesprek te gaan.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:11:38 #45
174940 W00fer
Maar echt
pi_213522293
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:08 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Verzoening is geen recht hè, het kan ook dat je op de blaren moet zitten en that's it.
Het recht in eigen hand nemen en iemand een zware straf toedichten is ook niet betamelijk.
Daarvoor zijn instanties. Een camera naar beneden drukken gaat 100% niet vervolgd worden.
Justitie heeft echt wel wat beters te doen.

Overigens heeft Joost al allerlei keren op het podium gestaan en gaf daar ook emotie.
Daarna zal ook wel gefotografeerd zijn. Waarom dan nu zo reageren?

Waar was zijn beveiliging of stagemanagement die dit regelde?
pi_213522302
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat heeft Kelly met Nikkie de Jager te maken?
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:12:10 #47
174940 W00fer
Maar echt
pi_213522303
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:11 schreef Klepper272 het volgende:

[..]
Vergelijking die nergens op slaat. Dat het brutaal is wat hij deed is zeker maar het is geen misdrijf.
Het had juist sterker overgekomen als hij in haar draaiende camera zei ik wil dit niet.
Maar de beelden zullen wel gewist zijn.
pi_213522331
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Tja...

Eerst roepen dat Woke/cancel culture er niets mee te maken heeft en nu met een Anti Israël complot komen. :')
pi_213522332
twitter
pi_213522341
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:10 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Noem haar dan gewoon Nikkie ipv Nico.
En wat Kelly ermee te maken heeft...
pi_213522342
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:12 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Wat heeft Kelly met Nikkie de Jager te maken?
Ik vind de Jager walgelijk en Kelly leuk. Soms heeft het niks met geslacht te maken maar de een ligt je beter dan de ander. Niks transfoobs aan.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:14:28 #52
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213522347
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:11 schreef Klepper272 het volgende:

[..]
Dit vind je zelf ook wel erg overdreven toch, hoop ik? :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 mei 2024 @ 20:14:49 #53
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213522351
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Maar dat is dus niet waar de avrotros in eerste instantie mee kwam.
[..]
Oh dat kan, dan excuses daarvoor.

Wat ik al hierboven zei, de avro kwam er dus eerst mee dat er helemaal geen handgemeen geweest zou zijn, dus in hoeverre ze objectief zijn is dan de vraag. Als echter in de regels staat dat elke vorm van reden is tot uitsluiting is daar echter weinig tegenin te brengen.
(Even los van of het netjes was om hem te filmen bij het afkomen podium.)
No problemo.

Tja, definieer handgemeen. In principe is handgemeen natuurlijk vrij duidelijk (fysiek geweld). Het wordt imo wel wat ambigu als we moeten gaan bepalen of het aanraken van (ofwel naar beneden duwen van) een telefoontje/camera onder geweld dan wel handgemeen valt. Zeker als afgesproken zou zijn dat er níet gefilmd zou worden op dat specifieke moment. Ja, je doet mee aan een tv-evenement maar dat maakt nog steeds niet dat je overal en nergens gefilmd móet worden, zeker op de extreem emotionele momenten waarover een afspraak is gemaakt. Het is geen Big Brother en cameramensen hebben niet ineens een complete vrijbrief.
pi_213522360
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:13 schreef Cilantro het volgende:
[ x ]
Lol

Geert wil echt rellen zien.

Als Israël wint _O-
pi_213522364
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:01 schreef Specularium het volgende:

[..]
Doe eens normaal, er was afgesproken dat er niet gefilmd zou worden.
Ow dus je weet toch wel wat een gepaste reactie is?
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:15:34 #56
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213522366
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]
In dit geval is het erg disproportioneel. Een boete had ik beter gevonden.
Met een waarschuwing had hij hier gewoon mee weg kunnen komen en zij had even tijden weg gehaald moeten worden ... dat had al moeten gebeuren.
Want de regels daar kwamen ze pas mee NAdat de klacht ingediend was.
Regels behoor je vooraf in te zien en te tekenen, en niet als er iets gebeurd is ineens aankomen met ..

HALLO HIER HEB JE DE REGELS !!....
lijkt me werkgever wel ....
alleen met de regels aan komen zetten als het in hun voordeel is , maar als de regels hier eerder had gehanteerd geweest had die camera vrouw allang thuis gezeten.

daarom ben ik ook zo tegen dat hele grensoverschrijdende gedrag gedoe.
Want er word niet optijd ingegrepen als het een man betreft , als het een vrouw betreft dan komen er in eens allemaal mensen die je van je levens dagen nog nooit gezien of gehoord heb jou even vertellen wat de regels zijn.
En hoe fout je wel niet ben geweest ....
Denk dat hij niet eens van kwaad bewust was dat dit op deze manier op gepakt kon worden ....
maar zoals gewoonlijk sta je als man gewoon met 10 - 0 achter als een vrouw wat negatiefs over een man zegt.
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
  Vis een optie? zaterdag 11 mei 2024 @ 20:16:10 #57
70532 loveli
N
pi_213522379
Hij had beter coke kunnen snuiven in de greenroom, daarvoor word je niet gediskwalificeerd.
crap in = crap out
pi_213522384
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:14 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dit vind je zelf ook wel erg overdreven toch, hoop ik? :')
Iets ;)
Maar goed, je hoeft niet met je bedreiger in gesprek te gaan.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:16:31 #59
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_213522385
Gediskwalificeerd
Gelukkig maar, bespaard ons een grote afgang :X
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:17:01 #60
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_213522392
quote:
[ x ]
GeertGOD _O_
pi_213522393
Hey, even voor de goede orde.

Die Israëlische filmploeg, waar Joost geen trek in had, kwam die nou irritant doen vóór of ná het incident met het EBU-filmvrouwtje?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 11 mei 2024 @ 20:17:32 #62
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_213522408
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:13 schreef TearsoftheKingdom het volgende:

[..]
Eerst roepen dat Woke/cancel culture er niets mee te maken heeft en nu met een Anti Israël complot komen. :')
Wat? Waar kom ik in hemelsnaam met een complot, :')? Voelt fijn zeker? Iemand dat in de schoenen kunnen schuiven. Als jij een beetje beter leest, zie je ook wel dat ik nergens zeg dat er sprake is van een complot.
pi_213522414
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Akathisia het volgende:
Hey, even voor de goede orde.

Die Israëlische filmploeg, waar Joost geen trek in had, kwam die nou irritant doen vóór of ná het incident met het EBU-filmvrouwtje?
Na. die kerel vroeg waarom hij niet opgetreden had.

tenminste als je het over dat ene fragment hebt waar die donkere pino en boze beveiliger bij waren
pi_213522417
Inmiddels al meer dan 200000 ondertekenaars

Get Joost klein back into Eurovision 2024

https://www.change.org/p/(...)ource=share_petition
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_213522430
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]
Interesting.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:18:38 #66
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_213522432
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:19:29 #67
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_213522458
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:11 schreef W00fer het volgende:

[..]
Het recht in eigen hand nemen en iemand een zware straf toedichten is ook niet betamelijk.
Daarvoor zijn instanties. Een camera naar beneden drukken gaat 100% niet vervolgd worden.
Justitie heeft echt wel wat beters te doen.

Overigens heeft Joost al allerlei keren op het podium gestaan en gaf daar ook emotie.
Daarna zal ook wel gefotografeerd zijn. Waarom dan nu zo reageren?

Waar was zijn beveiliging of stagemanagement die dit regelde?
Klopt in dit geval is dat de organisator EBU.

Het is (nog) geen strafrechtelijke zaak.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_213522464
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:16 schreef loveli het volgende:
Hij had beter coke kunnen snuiven in de greenroom, daarvoor word je niet gediskwalificeerd.
Nou dat dus. Snap nu die rechtlijnigheid niet zo. Riekt wel wat naar een dubbele standaard als je het mij vraagt.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:19:50 #69
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213522468
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Lol

Als Israël wint _O-
Dan wordt half West-Europa afgebroken.
pi_213522485
quote:
[ x ]
Hebben we onze opperzionist weer die Nederlanders op één gaat zetten :').
pi_213522508
Ik had eigenlijk verwacht dat ze die keutel nog terug zouden trekken.
pi_213522523
quote:

[..]
Lol

Als Israël wint _O-
Denk eerder dat Geert een onvoorwaardelijke liefde heeft voor dat land. Zijn intenties zijn verder volkomen zuiver, net als zijn loyaliteit.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:23:02 #73
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213522531
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Dan wordt half West-Europa afgebroken.
Ik denk dat dit wel meevalt. Het is een homo festival, daar gaan onzekere moslim jongens niet over rellen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:23:13 #74
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213522536
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:16 schreef Klepper272 het volgende:

[..]
Iets ;)
Maar goed, je hoeft niet met je bedreiger in gesprek te gaan.
Dat ben ik ook met je eens. Maar goed, het hangt ook wel af van de mate van ernst.

Als een voetballer een uiterst smerige overtreding maakt op zijn tegenstander die puur op de man is of iets zegt als "ik sla je op je muil!", kun je dat ook als fysiek geweld of bedreiging zien. Daar kun je dan een meer dan terechte rode kaart en schorsing voor krijgen. Dus: opdonderen uit de wedstrijd, dat willen we hier niet zien.

Echter kunnen de twee spelers daarna prima in gesprek gaan waarbij de een zich verontschuldigt voor zijn wangedrag.
pi_213522537
Hoe is het mogelijk dat deze mafketel zoveel losmaakt in het land? :') Snap er niets van.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:24:09 #76
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_213522552
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:23 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ik denk dat dit wel meevalt. Het is een homo festival, daar gaan onzekere moslim jongens niet over rellen.
Wat ik wel verwacht is dat de usual suspects de universiteit van amsterdam wel weer in de fik zullen zetten.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:24:46 #77
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213522567
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:17 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat is toch ook iets waar ik me wel eens vaker aan stoort , dit had van uit de organisatie kenbaar gemaakt moeten waarom hij niet mee deed ..
Dit geeft mij juist het gevoel dat de organisatie toch bezig is om dit eigen stil zonder grote gevolgen willen afwerken.
Waardoor de "slachtoffer "in dat geval Joost dus deze soort vragen krijgt.
Wat bij mij nog meer irritatie zou opwekken.
Waarom word dit niet even bij een briefing of mailing bekent gemaakt dat dit soort zaken op dit moment lopen.
Nu lijkt het meer dat ze het in de dofpot willen gooien
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:25:04 #78
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213522572
Wat een anticlimax overigens we gingen van de vlag hangt weer op de kleedkamer fake tweet naar JOOST CANCELADOED

En een hele omroep dat GECANCELD wordt omdat Joost een beetje gepikeerd was. Terwijl al die omroepen jan en alleman gecanceld hebben vanwege boze presentatoren die af en toe een scheve schaats rijden en boos kritiek geven op redacteuren.
pi_213522618
Ik denk dat Hamas gaat winnen, en dan de afterparty op het dak.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:26:59 #80
396386 sturmpie
for night & nature
pi_213522620
die heeft gewoon de ASO uitgehangen
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:27:08 #81
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213522624
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoe is het mogelijk dat deze mafketel zoveel losmaakt in het land? :') Snap er niets van.
Je weet dat er complete studies gemaakt worden van programma's zoals Wie is de Mol?
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:27:51 #82
174940 W00fer
Maar echt
pi_213522640
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:15 schreef RAVW het volgende:

[..]

maar zoals gewoonlijk sta je als man gewoon met 10 - 0 achter als een vrouw wat negatiefs over een man zegt.
De man heeft het altijd gedaan.
pi_213522674
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:26 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk dat Hamas gaat winnen, en dan de afterparty op het dak.
_O-
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:29:05 #84
174940 W00fer
Maar echt
pi_213522675
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:19 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
Klopt in dit geval is dat de organisator EBU.

Het is (nog) geen strafrechtelijke zaak.
Nee want de EBU is geen rechter en niet onpartijdig aangezien de cameravrouw voor hen werkte.
pi_213522689
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef Weltschmerz het volgende:
De Enschede editie?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:29:51 #86
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_213522692
Een dreigende beweging, en dan aangifte gaan doen :')

Die vrouw verdient het om een flinke besmeurcampagne over zich heen te krijgen door onze media.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:29:54 #87
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213522693
quote:
Daar heb je bij de woke niet veel voor nodig ... neem daarbij een organisatie zoals de EBU ( met al die door geschoten bobo's en mensen die van voor niet weten of ze van achteren leven)
Egocentrische narcisten met psygopatisch eigenschappen......
Dan is iemand als Joost al snel een lopend probleem geval
Alles moet politiek correct , maar neem van mij maar aan als er is niet correct is dan is het de politiek wel.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:30:06 #88
174940 W00fer
Maar echt
pi_213522696
Zou overigens wat zijn als de betreffende cameravrouw vanavond gewoon de finale gaat filmen.
Iets zegt me dat iedereen allang daar weet wie het was.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:30:58 #89
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_213522709
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:14 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
No problemo.

Tja, definieer handgemeen. In principe is handgemeen natuurlijk vrij duidelijk (fysiek geweld). Het wordt imo wel wat ambigu als we moeten gaan bepalen of het aanraken van (ofwel naar beneden duwen van) een telefoontje/camera onder geweld dan wel handgemeen valt. Zeker als afgesproken zou zijn dat er níet gefilmd zou worden op dat specifieke moment. Ja, je doet mee aan een tv-evenement maar dat maakt nog steeds niet dat je overal en nergens gefilmd móet worden, zeker op de extreem emotionele momenten waarover een afspraak is gemaakt. Het is geen Big Brother en cameramensen hebben niet ineens een complete vrijbrief.
Lastig, het is vooral op basis van een kant (avrotros) aangezien de EBU eerst het onderzoek wil afwachten. Echter valt voor een zero tolerance beleid wel wat te zeggen natuurlijk.

Probleem is daarnaast ook dat we niet weten wat er gezegd is over het niet filmen, volgens mij kwam de uitspraken daarvan ook vooral van de avro. Kan ook een eenzijdig iets zijn geweest, en volgens mij doen die ook alleen maar wat de regie ze zegt? Het blijft vooral veel speculatie.

quote:

[..]
Lol

Als Israël wint _O-
Houdt in dat hij meer stemmen krijgt, niet zo gek toch.
pi_213522712
quote:
Hij is een hoogbegaafde kunstenaar. Begrijp dat nou. En zwaar in z'n eer aangetast omdat een cameramevrouw 'm filmde. Een schande dat ie niet mag zingen. :') fuck het ebu oid.

pi_213522724
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:29 schreef Hexagon het volgende:

Die vrouw verdient het om een flinke besmeurcampagne over zich heen te krijgen door onze media.
Ach, soms worden er om woorden al een aangifte gedaan...
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:32:34 #92
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_213522732
Als ze dit niet goed sussen verwacht ik dat dit de laatste keer song festival is
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_213522751
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:32 schreef nils7 het volgende:
Als ze dit niet goed sussen verwacht ik dat dit de laatste keer song festival is
Ik help het je hopen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:33:36 #94
174940 W00fer
Maar echt
pi_213522754
Overigens heeft een protest bij de EBU geen zin, het is de slager die zijn eigen vlees keurt.
Zeker als justitie het laat voor wat het is kun je misschien nog een klein bedrag terugkrijgen en je wonden likken.

Volgend jaar doet Nederland gewoon weer mee. Er is te veel geld mee gemoeid om niet te gaan.
pi_213522759
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:29 schreef Hexagon het volgende:

Dit meen je oprecht? Wat triest zeg.
pi_213522769
Dit is de ultieme poging geweest om Israel niet te laten winnen... Joost mag toch mee doen, mag als laatste aantreden omdat het anders zo kort dag is vanavond en door alle heisa wordt er massaal op hem gestemd :Y

Bijzonder slim plan van de EBU >:)
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:34:28 #97
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_213522770
Heb het in een ander topic ook al gezegd.
Als Joost niet gefilmd wilde worden en hij maakt dit kenbaar en er wordt toch gefilmd.
Vind ik het heel slecht van de organisatie dat ze grensoverschrijdend gedrag blijkbaar goedkeuren en het slachtoffer diskwalificeren.

Zet een goed voorbeeld naar iedereen die zich wil uitspreken over grensoverschrijdend gedrag.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:35:43 #98
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_213522796
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:34 schreef nils7 het volgende:
Heb het in een ander topic ook al gezegd.
Als Joost niet gefilmd wilde worden en hij maakt dit kenbaar en er wordt toch gefilmd.
Vind ik het heel slecht van de organisatie dat ze grensoverschrijdend gedrag blijkbaar goedkeuren en het slachtoffer diskwalificeren.

Zet een goed voorbeeld naar iedereen die zich wil uitspreken over grensoverschrijdend gedrag.
Als dit bij Israël was gebeurd met een opdringerige mannelijke cameraman dan was die vent de laan uitgevlogen
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:35:55 #99
174940 W00fer
Maar echt
pi_213522801
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:33 schreef probeer het volgende:

[..]
Dit meen je oprecht? Wat triest zeg.
Als iemand jou opgefokt aanraakt met een winkelkarretje in de Appie omdat je op moet schieten ga je dan ook aangifte doen van poging tot zware mishandeling?
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:36:18 #100
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213522806
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:30 schreef W00fer het volgende:
Zou overigens wat zijn als de betreffende cameravrouw vanavond gewoon de finale gaat filmen.
Iets zegt me dat iedereen allang daar weet wie het was.
Dat moet toch ook wel kunnen? Waarom vind je van niet? Oprechte vraag. :)
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:36:47 #101
174940 W00fer
Maar echt
pi_213522813
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:36 schreef Repentless het volgende:

[..]
Dat moet toch ook wel kunnen? Waarom vind je van niet? Oprechte vraag. :)
Dat zou helemaal een bewijs zijn dat de organisatie de hand boven het hoofd houdt van deze gotspe.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:37:07 #102
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_213522815
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:32 schreef nils7 het volgende:
Tuurlijk niet. Volgend jaar is alles weer vergeten en staat iedereen weer mee te zingen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:37:36 #103
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_213522827
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:07 schreef Weltschmerz het volgende:
De Enschede editie?
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 19:57 schreef probeer het volgende:

[..]

Als dit echt zo is ben ik benieuwd waarvoor de excuses zouden zijn. Dan is er dus wel iets gebeurd.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
pi_213522830
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:29 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
De Enschede editie?
Ja. Ik ging toen eigenlijk elke zaterdag uit, bleef ik een keertje thuis, was er op alle netten waar nog wel eens iets leuks op songfestival. Die vuurwerkramp heeft mijn avond gered.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:37:58 #105
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213522834
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:36 schreef W00fer het volgende:

[..]
Dat zou helemaal een bewijs zijn dat de organisatie de hand boven het hoofd houdt van deze gotspe.
Maar het is toch niet per definitie verkeerd dat ze een van hun medewerkers steunen?
pi_213522845
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:35 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Als dit bij Israël was gebeurd met een opdringerige mannelijke cameraman dan was die vent de laan uitgevlogen
Als mijn tante een lul had , had het mijn oom kunnen zijn.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:39:12 #107
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_213522860
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:37 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
De Enschede editie?
[..]
Als dit echt zo is ben ik benieuwd waarvoor de excuses zouden zijn. Dan is er dus wel iets gebeurd.
Ja, hij heeft een camera weggeduwd. Moet je niet doen. Excuses zijn dan op zijn plek en door met zijn allen.

Maarja de snowflakes tegenwoordig willen gelijk iedereen die maar scheef naar ze kijkt zien branden.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:39:49 #108
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_213522868
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:38 schreef Klepper272 het volgende:

[..]
Als mijn tante een lul had , had het mijn oom kunnen zijn.
Woke
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_213522884
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:39 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Ja, hij heeft een camera weggeduwd. Moet je niet doen. Excuses zijn dan op zijn plek en door met zijn allen.

Maarja de snowflakes tegenwoordig willen gelijk iedereen die maar scheef naar ze kijkt zien branden.
Volgens het statement maakte hij een gebaar naar de camera.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:40:52 #110
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_213522893
Camera vrouwtje blijkt de songwriter te zijn van Israël, klopt dit?
Althans haalt m’n vrouw op van X
N/A
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:42:02 #111
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_213522920
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Volgens het statement maakte hij een gebaar naar de camera.
Moet je ook niet doen. Excuses en door. Maarja, dat wil EBU niet
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:42:17 #112
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_213522925
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:40 schreef nils7 het volgende:
Wat denk je nu zelf....

Het is het nichtje van bibi.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:42:26 #113
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213522931
Mijn glazen bol zegt: hoe de feiten ook nog zijn, vroeg of laat vindt een stel schuimbekjes uit wie die cameravrouw is en dan wordt ze gedoxt. Daarna komt ze met een dramatisch verhaal op de voorpagina over hoe traumatisch het allemaal is geweest. Mensen leven mee. Ding dooft uit.

Einde.
pi_213522947
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:39 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Woke
En...
Btw, je Israël haat kun je gewoon straffeloos kwijt in het ESF forum ;)
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:43:02 #115
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_213522955
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:42 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Wat denk je nu zelf....

Het is het nichtje van bibi.
Verklaard wel de haat van andere landen richting Israël opeens.
N/A
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:43:13 #116
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213522961
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:40 schreef nils7 het volgende:
Er stond ook een Eritreeër met een bomgordel bij!
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:43:40 #117
174940 W00fer
Maar echt
pi_213522970
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:37 schreef Repentless het volgende:

[..]
Maar het is toch niet per definitie verkeerd dat ze een van hun medewerkers steunen?
Zit je nu gewoon te trollen of wat. De hele wereld valt over deze belachelijke beslissing heen en jij zit het te verdedigen?
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:44:29 #118
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_213522985
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Kan alleen als er een feestje is
N/A
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:44:46 #119
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213522991
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:43 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Nee wel een hamasstrijder met een Israëlische vlag _O- _O-
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:44:59 #120
174940 W00fer
Maar echt
pi_213522999
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:42 schreef Qarrad het volgende:
Mijn glazen bol zegt: hoe de feiten ook nog zijn, vroeg of laat vindt een stel schuimbekjes uit wie die cameravrouw is en dan wordt ze gedoxt. Daarna komt ze met een dramatisch verhaal op de voorpagina over hoe traumatisch het allemaal is geweest. Mensen leven mee. Ding dooft uit.

Einde.
Dikke kans dat mensen nu al weten wie het is. Het is een mega evenement met heel veel personeel. Daar wordt hoe dan ook geluld.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:45:08 #121
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213523005
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:43 schreef W00fer het volgende:

[..]
Zit je nu gewoon te trollen of wat. De hele wereld valt over deze belachelijke beslissing heen en jij zit het te verdedigen?
Als één van mijn medewerkers zich bij mij meldt dat ze bedreigd is, steun ik haar ook onvoorwaardelijk. Blijkt helemaal aan het eind dat er iets niet klopt aan haar verhaal, dan ga ik met haar in gesprek. En dus niet met de hele wereld die over haar heen valt.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:45:43 #122
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_213523024
Zo. Net keihard met kussens op de bank gesmeten. KutEBU. Mongolen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:46:14 #123
174940 W00fer
Maar echt
pi_213523031
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Als één van mijn medewerkers zich bij mij meldt dat ze bedreigd is, steun ik haar ook onvoorwaardelijk. Blijkt helemaal aan het eind dat er iets niet klopt aan haar verhaal, dan ga ik met haar in gesprek. En dus niet met de hele wereld die over haar heen valt.
Helemaal niet. Dan is het aan jou als werkgever om ongefundeerde beschuldigingen te onderzoeken en niet op elk gerucht af te gaan. Waarheidsvinding is belangrijker dan iemand beschuldigen voordat het onderzoek is afgerond.
pi_213523047
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:42 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Moet je ook niet doen. Excuses en door. Maarja, dat wil EBU niet
Hij had vooraf aangegeven backstage niet gefilmd te willen worden. Had 3x voor de camera dit aangegeven en toen het gebaar gemaakt naar de camera. Op dat moment heeft iemand m aangegeven bij de politie wegens bedreiging (Niet officieel van EBU waarschijnlijk). Politie had het in onderzoek. Ebu heeft waarschijnlijk gedacht dat een politieonderzoek gewoon tot uitsluiting moest leiden . Ook al leidde het onderzoek niet tot iets strafbaars.

Uiteindelijk lijkt Joost gewoon gepiepelt te zijn.

Los van dit maar verbonden aan de vlag over het hoofd. Hoorde vandaag dat Moroccanoil, de hoofdsponsor, een Israelisch bedrijf is. Beetje het Isravision songfestival.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:47:30 #125
403337 Sodeknetters
Draaien in een bel
pi_213523069
quote:

[..]
Zoals het heurt als leidinggevende.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:48:51 #126
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213523120
quote:

[..]
Wat kan mij het nou schelen wat "de hele wereld" vindt? Ik zie hier ook genoeg mensen die er wel begrip voor hebben. Nogmaals: geef gewoon de beelddn vrij, dan kan iedereen er zelf een oordeel over vellen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:49:30 #127
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_213523148
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:42 schreef Klepper272 het volgende:

[..]
En...
Btw, je Israël haat kun je gewoon straffeloos kwijt in het ESF forum ;)
Flinke aannames hier. Ik haat Israël niet, en al helemaal hun ESF delegatie/inzending niet :D
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
pi_213523171
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:45 schreef Andromache het volgende:
Zo. Net keihard met kussens op de bank gesmeten. KutEBU. Mongolen.
Zo hee! Dat zal ze leren.

Maar denk aan je hart hè
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_213523263
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:49 schreef Drekkoning het volgende:

[..]
Flinke aannames hier. Ik haat Israël niet, en al helemaal hun ESF delegatie/inzending niet :D
Ok, gelukkig maar.
Haal dan ook niet Israël erbij in die hypothetische situatie.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:54:39 #130
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_213523293
Dat domme wicht is weer eens aangehouden:

twitter
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:55:33 #131
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_213523315
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:53 schreef Klepper272 het volgende:

[..]
Ok, gelukkig maar.
Haal dan ook niet Israël erbij in die hypothetische situatie.
Als ik Ierland had gekozen, had je dan aangenomen dat ik een Ierlandhater was?

Volgens mij ben je hier toch echt aan het projecteren.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:55:58 #132
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213523325
quote:

[..]
Dat is dus de grootste fout die veel mensen maken , een dame word gelooft zonder ook maar met bewijzen te komen.
Je mag nooit als werkgever hier gelijk 100% op blind gaan ..
Daarom word er zo veel misbruik gemaakt door dames die hier te gemakkelijk mee weg komen ....
want ze worden al snel gelooft.
Ik heb dat als man toch heel anders , ik wil eerste wel eens bewijzen zien en de andere ook spreken.
Maar goed ik ga bij een dame er vaak al van uit dat ze van een mug een olifant maakt en dat er vaak niets aan de hand is ....
gezien er veel postwall dames rond lopen en veel dames als het om mannen gaat niet meer normaal kunnen functioneren....
Want ze slaan gelijk op tilt als een man maar iets zegt of doet wat de narcistische dame niet wil.
Ik heb al heel wat dames zijn afdruipen na een beschuldig op mannen , zelf reflectie is bij heel veel dames ook ver te zoeken.
Alles ligt altijd bij de man en dames doen nooit wat fout ...........
U zei ja ... alle mannen zijn ..........
Maar alle vrou........................ dan ben je als man aan het generaliseren
dus alle mannen mag , maar alle vrouwen mag niet ....
Feminisme is goed maar heb je het als man over MGTOW , dan ben je in eens een
Incel
:o
sorry maar dames op haar woord geloven ... NEVER en man ook niet ..... maar zeker in dit soort zaken.
nooit vanuit gaan dat een "slachtoffer" de waarheid zegt.
Dames zijn heel gemeen en subtiel daarin.

Ik hoor nu al geluiden op me werk van dames , als die mannelijke collega volgende keer weer iets niet voor mij wil doen, dan dien ik een klacht in wegens grensoverschrijdend gedrag.
Is het niet goedschiks dat ze de aandacht krijgen dan maar op de foute manier.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:57:06 #133
174940 W00fer
Maar echt
pi_213523346
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:48 schreef Repentless het volgende:

[..]
Wat kan mij het nou schelen wat "de hele wereld" vindt? Ik zie hier ook genoeg mensen die er wel begrip voor hebben. Nogmaals: geef gewoon de beelddn vrij, dan kan iedereen er zelf een oordeel over vellen.
Je weet helemaal niet wat er gebeurd is. Als AVROTROS zou liegen, zou de EBU dat met kracht verdedigen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:57:36 #134
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_213523355
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Hij had vooraf aangegeven backstage niet gefilmd te willen worden. Had 3x voor de camera dit aangegeven en toen het gebaar gemaakt naar de camera. Op dat moment heeft iemand m aangegeven bij de politie wegens bedreiging (Niet officieel van EBU waarschijnlijk). Politie had het in onderzoek. Ebu heeft waarschijnlijk gedacht dat een politieonderzoek gewoon tot uitsluiting moest leiden . Ook al leidde het onderzoek niet tot iets strafbaars.

Uiteindelijk lijkt Joost gewoon gepiepelt te zijn.

Los van dit maar verbonden aan de vlag over het hoofd. Hoorde vandaag dat Moroccanoil, de hoofdsponsor, een Israelisch bedrijf is. Beetje het Isravision songfestival.
Dus camera dametje doet grens overschrijdend gedrag en na herhaaldelijk verzoeken doet hij een soort van uithaal.

De EBU is echt schandalig en een mes in de rug van iedereen die worstelt met grensoverschrijdend gedrag. Want zeg of doe je er wat mee kan het blijkbaar gevolgen hebben.

Bedankt EBU
N/A
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:58:23 #135
24533 ACT-F
pi_213523373
pi_213523394
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:54 schreef ACT-F het volgende:
Dat domme wicht is weer eens aangehouden:

[ x ]
Dat is ook wel een compleet generieke linkse beroepsdemonstrant geworden :')
  zaterdag 11 mei 2024 @ 20:59:32 #137
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213523406
Bij de Belg zijn ze veel genuanceerder. En is de consensus dat wanneer je jezelf te buiten gaat. Er consequenties aan vast kunnen zitten, verademing ten opzichte van de Nederlandse televisie.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:00:04 #138
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_213523427
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef RAVW het volgende:

[..]
Dat is dus de grootste fout die veel mensen maken , een dame word gelooft zonder ook maar met bewijzen te komen.
Daarom word er zo veel misbruik gemaakt door dames die hier te gemakkelijk mee weg komen ....
Ik heb dat als man toch heel anders , ik wil eerste wel eens bewijzen zien en de andere ook spreken.
Maar goed ik ga bij een dame er vaak al van uit dat ze van een mug een olifant maakt en dat er vaak niets aan de hand is ....
gezien er veel postwall dames rond lopen en veel dames als het om mannen gaat niet meer normaal kunnen functioneren....
Want ze slaan gelijk op tilt als een man maar iets zegt of doet wat de narcistische dame niet wil.
Ik heb al heel wat dames zijn afdruipen na een beschuldig op mannen , zelf reflectie is bij heel veel dames ook ver te zoeken.
Incel
sorry maar dames op haar woord geloven ... NEVER en man ook niet ..... maar zeker in dit soort zaken.

Ik hoor nu al geluiden op me werk van dames , als die mannelijke collega volgende keer weer iets niet voor mij wil doen, dan dien ik een klacht in wegens grensoverschrijdend gedrag.
Vriend van me is beschuldigd door 1 dame op het werk die wat “vriendinnen” mee kreeg.
Beschuldigingen bleken vals en verzonnen maar zie dat maar eens te bewijzen. Ging wel maar met moeite.
Gelukkig kon hij dat maar zat mannen die dat niet kunnen.
N/A
pi_213523432
Als ik het goed begrijp was er met de televisieorganisaties afgesproken dat Joost Klein direct na zijn optreden niet geïnterviewd zou worden. Dit omdat hij dan nogal emotioneel was. Desondanks was er een televisievrouw die hem toch wilde interviewen. Hij heeft daar tot tweemaal toe op gereageerd dat hij niet geïnterviewd wilde worden. Als ze dan toch doorgaat kun je dat ook als stalken interpreteren. Daar hebben sommige journalisten zeer vervelend last van.
Dat hij dus een boos handgebaar heeft gemaakt heeft die 'dame' als bedreigend ervaren.
In mijn idee ga je voor zoiets zeker geen politiezaak maken, ook al omdat ze zelf erg naar opdringerig aan het stalken was en bovendien in strijd met de afspraken.
Je kunt je ook volkomen belachelijk maken, zowel als organisatie van het Europese song-evenement als van de Zweedse politie.
Als ik Joost klein was, of één van zijn secondanten, zou ik aangifte doen van stalken door de betreffende journaliste.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:00:24 #140
138876 Andromache
pi_213523442
Ik ben nu aan het poepen. Zal ik het opsturen naar Genève? Doe net als Patrick Pothuizen! (8>
pi_213523447
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Nou ja, Israël ligt wel iets gevoeliger op het moment...
Misschien was het wel verstandiger om België als voorbeeld te nemen ;)
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:01:46 #142
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213523483
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef W00fer het volgende:

[..]
Je weet helemaal niet wat er gebeurd is. Als AVROTROS zou liegen, zou de EBU dat met kracht verdedigen.
En jij weet dat wel? En hé, wat opvallend: de AVROTROS steunt zijn 'medewerker', Joost Klein. Net als de EBU dat doet met zijn medewerker. Maar dat is blijkbaar verkeerd. :')
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:02:32 #143
138876 Andromache
pi_213523507
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef RamboDirk het volgende:
Bij de Belg zijn ze veel genuanceerder. En is de consensus dat wanneer je jezelf te buiten gaat. Er consequenties aan vast kunnen zitten, verademing ten opzichte van de Nederlandse televisie.
Maar tussen 0 en DQ zitten nog heel veel opties. Maar voor de incompetente EBU kennelijk niet.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:04:01 #144
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213523559
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:57 schreef nils7 het volgende:

[..]
Dus camera dametje doet grens overschrijdend gedrag en na herhaaldelijk verzoeken doet hij een soort van uithaal.

De EBU is echt schandalig en een mes in de rug van iedereen die worstelt met grensoverschrijdend gedrag. Want zeg of doe je er wat mee kan het blijkbaar gevolgen hebben.

Bedankt EBU
Niet alleen daar het word overal zo door werkgevers en rechters gehandeld
dames komen overal gewoon makkelijk mee weg........

geen bewijs , dan word er geen aanklacht in gedient ...of een zaak van gemaakt.

Nee ze moeten dat soort vrouwen gelijk voor het gerecht gooien van Smaad en laster .. en 4 jaar in de bak gooien.
Want het is gewoon een schwalbe . krijg je geen kaart mee dan krijg je de kaart zelf , eens kijken hoe snel deze ongein met de dames afgelopen is ....
Wedden dat er binnen 3 maanden nergens meer een vrouw is die een man als grensoverschrijdend ervaart :-)
Want als het eigenbelang is dan houden zich wel in....
Oke verkrachting en geweld / aanranding moet altijd goed bestraft worden , maar dit soort woke en bullshit gaat gewoon nergens meer om.
Ik als man wil gewoon kunnen werken en niet als een soort angshaas elke keer om me heen moeten kijken of bij elk woord moet 10 na denken hoe een vrouw het op kunt pakken want voor je het weet het je een grensoverschrijdend gedrag aanklacht aan je broek hangen.

Hoe zijn bij mij de PTSS gekomen .. door dit soort praktijken.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:04:56 #145
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213523599
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:02 schreef Andromache het volgende:

[..]
Maar tussen 0 en DQ zitten nog heel veel opties. Maar voor de incompetente EBU kennelijk niet.
Zero tolerance, weinig incompetents aan te doen.
pi_213523603
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:59 schreef RamboDirk het volgende:
Wow, waar waren deze inzichten bij de Belgische media tijdens het Reuzegom-proces?
PWBF
pi_213523612
De avrotros moet de EBU gewoon aanklagen voor het creëren van een onveilige dreigende situatie.
Een camera vrouw die willens en wetens de regels overtrad, meerdere malen.

Uitlokken en dreigen dus.

Raar dat ze daar opeens geen zero tolerance beleid op uitvoeren, is het omdat het een vrouw was?
Seksistisch.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:05:55 #148
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_213523631
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:00 schreef Pegos het volgende:
Als ik het goed begrijp was er met de televisieorganisaties afgesproken dat Joost Klein direct na zijn optreden niet geïnterviewd zou worden. Dit omdat hij dan nogal emotioneel was. Desondanks was er een televisievrouw die hem toch wilde interviewen. Hij heeft daar tot tweemaal toe op gereageerd dat hij niet geïnterviewd wilde worden. Als ze dan toch doorgaat kun je dat ook als stalken interpreteren. Daar hebben sommige journalisten zeer vervelend last van.
Dat hij dus een boos handgebaar heeft gemaakt heeft die 'dame' als bedreigend ervaren.
In mijn idee ga je voor zoiets zeker geen politiezaak maken, ook al omdat ze zelf erg naar opdringerig aan het stalken was en bovendien in strijd met de afspraken.
Je kunt je ook volkomen belachelijk maken, zowel als organisatie van het Europese song-evenement als van de Zweedse politie.
Als ik Joost klein was, of één van zijn secondanten, zou ik aangifte doen van stalken door de betreffende journaliste.
Goede samenvatting en dan lees je online over de connecties met Israël van die dame. Op verschillende platformen..
N/A
pi_213523674
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:04 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Precies, het is heel makkelijk een zero-tolerance beleid in te voeren, maar die kun je dan niet breken zo gauw het je niet uit komt.
pi_213523692
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:54 schreef Evenstar het volgende:
Frankrijk stopt rehearsal en doet een politieke statement.

Diegene die punten ging geven voor Noorwegen doet een stap terug, als politieke statement.

Diegene die punten ging geven voor Finland doet een stap terug, waarschijnlijk als poltieke statement en/of steun aan Joost.

Isräel delegatie zit al hele week te treiteren.

Spanje, Ierland, Griekenland geven aan lastig gevallen te worden door Israëlische delegatie. Gebeurt niks mee.

Ierland dient klacht in tegen KAN, gebeurt niks mee.

... maar een dreigende beweging van Joost is DQ _O-

Onsterfelijk belachelijk hebben zij zich gemaakt.

United by Music, divided by EBU.
Kan een kenner mij vertellen wat de israel delegatie de hele week gedaan heeft? Ik volg dit sinds gister en heb alleen die israelische journalist opdringerig zien doen.

En ik heb het KAN commentaar gezien maar snap niet wat daar klachtwaardig aan is?
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:08:09 #151
138876 Andromache
pi_213523735
quote:

[..]
Behalve voor kutgedrag van de Griekse deelnemer, allerlei randfiguren van Israël, Palestinasjaaltjes van Eric Saade of Ierland. Me reet met je zero tolerance.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:09:11 #152
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213523769
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:46 schreef W00fer het volgende:

[..]
Helemaal niet. Dan is het aan jou als werkgever om ongefundeerde beschuldigingen te onderzoeken en niet op elk gerucht af te gaan. Waarheidsvinding is belangrijker dan iemand beschuldigen voordat het onderzoek is afgerond.
Als de beschuldiging onterecht blijkt na het onderzoek, dan volgen er consequenties. Tot die tijd is het je verantwoordelijkheid als werkgever om er voor haar te zijn.

Het zou wat zijn als vrouwen die een beschuldiging uiten eerst spitsroeden mogen lopen o.a. bij hun eigen werkgever. Dat is precies wat we niet meer willen.

Dat gezegd hebbende vind ik het ook niet wat dat zonder dat er iets echt duidelijk of bewezen is, iemand gediskwalificeerd wordt. Straks blijkt de aanklacht geen stand te houden, maar is hem maar mooi die show door de neus geboord.
pi_213523770
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:55 schreef RAVW het volgende:

[..]
Incel

Het nieuwe normaal ik weet niet beter netzoals vriendjespolitiek door mannen en management :s)
pi_213523805
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
De avrotros moet de EBU gewoon aanklagen voor het creëren van een onveilige dreigende situatie.
Een camera vrouw die willens en wetens de regels overtrad, meerdere malen.

Uitlokken en dreigen dus.

Raar dat ze daar opeens geen zero tolerance beleid op uitvoeren, is het omdat het een vrouw was?
Seksistisch.
Stalking is het niet maar als dit de VS was dan had die vrouw wellicht wel aangeklaagd geworden wegens smaad danwel laster.
PWBF
pi_213523836
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:05 schreef nils7 het volgende:

[..]
Goede samenvatting en dan lees je online over de connecties met Israël van die dame. Op verschillende platformen..
Onzin, kappen met die anti Israël propaganda. Daarbij is het geen goede samenvatting want het ging niet om interviewen het ging om filmen, staat ook duidelijk in het statement van de NOS. Over zijn emotionele toestand op dat moment is ook niets gezegd en ook was het geen boos hand gebaar maar een dreigende beweging.

twitter

Het ESF subforum is waar je ongefundeerd Joden de schuld kan geven.
pi_213523878
quote:

[..]
Wel als ze dat niet doorvoeren ook bij de rest (wat het geval is).
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:13:11 #157
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_213523918
Is er geen live topic?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_213524007
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dit is inderdaad iemand van Team Israël. Maar dat mag je niet zeggen blijkbaar.

Maar lijkt me dan niet dat ze EBU camerawerk doet.
Als het niet waar is lijkt het mij onzin om te posten.
pi_213524012
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Haal weg malloot
Een kokosnoot.
pi_213524034
Hoe laat is joost?
pi_213524055
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:13 schreef Andromache het volgende:

[..]
Nepnieuws. Hou op met Israëliers onterecht verdacht maken.
Is zij het niet?
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:17:54 #162
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_213524106
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Is zij het niet?
Boeit dat dan? Het is gewoon teringdom om zoiets te posten gezien alle idioten daar op het plein die al een zangeres lastig vallen.
pi_213524129
quote:

[..]
De hele wereld nog wel
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:19:29 #164
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213524162
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:15 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Een kokosnoot.
Wist je dat "Ovide en zijn vriendjes" een parabel was over Israël? Pie was de zionist!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:20:27 #165
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213524191
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:18 schreef probeer het volgende:

[..]
De hele wereld nog wel
Ik twijfel of men in Darfur momenteel in de gelegenheid is om mee te leven, ja.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:20:49 #166
138876 Andromache
pi_213524202
quote:

[..]
Is zij het niet?
Nee. Echt niet. Zij is één van de songwriters van Israël. Ze heeft van de week een fanfilmpje willen maken van Joost. That's it.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:21:00 #167
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213524212
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:06 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Precies, het is heel makkelijk een zero-tolerance beleid in te voeren, maar die kun je dan niet breken zo gauw het je niet uit komt.
Dat is vaak het lastige
Workshop gehad over grensoverschrijdend gedrag ... aanraken van iemand anders zou ontslag betekenen bij ons op het werk......
Na de work shop komt de directie naar mij toe en legde een hand op mijn schouder ........
Waarop ik gelijk riep grensoverschrijdend ,.... ontslag want zero tolerance beleid.

........ toch maar niet zo zero tolerance beleid 8-)
6 maanden later ontslagen wegen grensoverschrijdend gedrag de directeur :+

Boontje komt om zijn loontje
Karma doet zijn werk wel ...
Heb er al 6 zien gaan aan directie wegens grensoverschrijdend gedrag en een zooi te dure betaalde loopjongens / vrouwen die onder hun stonden. *O*
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:21:52 #168
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213524252
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:08 schreef Andromache het volgende:

[..]
Behalve voor kutgedrag van de Griekse deelnemer, allerlei randfiguren van Israël, Palestinasjaaltjes van Eric Saade of Ierland. Me reet met je zero tolerance.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:12 schreef Masberum het volgende:

[..]
Wel als ze dat niet doorvoeren ook bij de rest (wat het geval is).
Zou het misschien kunnen dat er veel meer gebeurd is dan wat men (De Joost Klein enclave) probeert te schetsen?
pi_213524253
Stemmen is naar de klote, stem Israël krijg reactie "bedankt voor stem op Noorwegen". Probeer ander land exact hetzelfde. :')
pi_213524256
quote:

[..]
Is zij het niet?
Nee. Israël heeft hier geen ene fuck mee te maken. En de oprichtster van de hoofdsponsor is Canadees.
  Vis een optie? zaterdag 11 mei 2024 @ 21:22:43 #171
70532 loveli
N
pi_213524290
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 20:33 schreef W00fer het volgende:
Overigens heeft een protest bij de EBU geen zin, het is de slager die zijn eigen vlees keurt.
Zeker als justitie het laat voor wat het is kun je misschien nog een klein bedrag terugkrijgen en je wonden likken.

Volgend jaar doet Nederland gewoon weer mee. Er is te veel geld mee gemoeid om niet te gaan.

Ik weet weinig van de EBU, behalve dat het volgens Wikipedia een samenwerkingsverband is van voornamelijk publieke omroepen. De NPO is een van de leden.

Dus de belastingbetaler is sponsor van de EBU.
crap in = crap out
pi_213524293
Is er al wat meer bekend?
pi_213524349
Er zijn heel veel mensen die Israël in een kwaad daglicht willen zetten, die blijven Joost incident aan Israël linken, dus pas op voor nep nieuws en manipulatie.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:25:27 #174
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213524381
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef Tekaschi het volgende:
Stemmen is naar de klote, stem Israël krijg reactie "bedankt voor stem op Noorwegen". Probeer ander land exact hetzelfde. :')
Dat is vrij bezopen dan. Eurovisie Songshitshow.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:26:27 #175
138876 Andromache
pi_213524423
quote:
Bedankt voor uw stem op Hugo de Jonge.
pi_213524424
quote:
Pieter Omtzigt, kom er maar in.
zie email 27 oktober
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:27:53 #177
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213524475
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:24 schreef Zoddie het volgende:
Er zijn heel veel mensen die Israël in een kwaad daglicht willen zetten, die blijven Joost incident aan Israël linken, dus pas op voor nep nieuws en manipulatie.
Het is wel een afleiding om nu de EBU minder aan te vallen.
Maar die komen wel , hier is het laatste woord echt niet over gesproken.
En wat betreft die Hamas vs Israël /gaza of wat ... ach leuk voor de bunhe maar meer is het ook niet , heeft er totaal niets mee te maken.

Dat de WW2 er nog niet is bij gehaald :7 8-)
pi_213524651
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Pieter Omtzigt, kom er maar in.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:35:06 #179
24533 ACT-F
pi_213524742
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef probeer het volgende:

[..]
Nee. Israël heeft hier geen ene fuck mee te maken. En de oprichtster van de hoofdsponsor is Canadees.
https://www.gov.il/en/Dep(...)ame=514031053&skip=0
pi_213524771
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:22 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik weet weinig van de EBU, behalve dat het volgens Wikipedia een samenwerkingsverband is van voornamelijk publieke omroepen. De NPO is een van de leden.

Dus de belastingbetaler is sponsor van de EBU.
Als Geert zn zin krijgt zijn we daar dus ook van af. Geen ESF meer. En geen WK Voetbal.
PWBF
pi_213524784
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:25 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dat is vrij bezopen dan. Eurovisie Songshitshow.
Moet 06 zijn. :')

Nja 39 stemmen van mij dan. :P

Maar was niet de enige gezien de socials, Israël 12 punten Norway 10 van Nederland.
pi_213524909
Joost zelf gaat hier natuurlijk wel garen bij spinnen. Controversy creates cash. Maar snap dat ie het nu kut vindt.
PWBF
pi_213524934
quote:
Een Canadese vrouw die in Marokko in een haarsalon die shit ontdekte, in Canada haar bedrijf gestart is, en nu die haarolie produceert in de VS, Japan en inderdaad ook Israël.
  Vis een optie? zaterdag 11 mei 2024 @ 21:40:14 #184
70532 loveli
N
pi_213524976
quote:
Lastige keuze. Voor 9 euro 20 x stemmen op Israël, of het ESF boycotten?
crap in = crap out
pi_213524986
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Joost zelf gaat hier natuurlijk wel garen bij spinnen. Controversy creates cash. Maar snap dat ie het nu kut vindt.
Ligt er aan.
Kan ook zijn dat mensen hem nu als een agressieveling zien (hoewel zijn verhaal zoals het nu naar buiten gebracht wordt juist sympathie zou kunnen opleveren).
pi_213525033
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:38 schreef Nielsch het volgende:
Lekker hele zomer op festivals Europapa moeten zingen
Lachen
pi_213525123
Bij mij werkt het stemmen wel

Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_213525213
twitter
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:49:03 #189
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213525260
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
Bij mij werkt het stemmen wel

[ afbeelding ]

Si, senor
pi_213525294
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:49 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Si, senor
Je kan ook nog via de website stemmen als je al via SMS gestemd hebt. :P
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:50:50 #191
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213525317
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:49 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Je kan ook nog via de website stemmen als je al via SMS gestemd hebt. :P
Je kunt eindeloos stemmen. Uiteindelijk wint het rijkste land ofzo :')
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:52:14 #192
117098 Hathor
Effe niet
pi_213525358
quote:
Is dit echt?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:52:33 #193
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213525374
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:47 schreef Stepperoller het volgende:
[ x ]
Wat een hyena's.

Echt, van de zotte deze hysterie.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213525434
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:52 schreef Hathor het volgende:

[..]
Is dit echt?
Ja als je 6 stemt wel, 06 stemmen werkt. Noorwegen gaat in ieder geval heel veel stemmen krijgen. :')

Hopelijk hebben mensen het snel door, socials veel mensen dezelfde fout. Ook dom van het songfestival, je had een melding moeten krijgen dat het nr niet klopt.
pi_213525441
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:50 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Je kunt eindeloos stemmen. Uiteindelijk wint het rijkste land ofzo :')
20 keer toch?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:54:29 #196
117098 Hathor
Effe niet
pi_213525447
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Wat een hyena's.

Echt, van de zotte deze hysterie.
Vanwege een songfestival..... 8)7 x1000
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:55:01 #197
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213525471
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:47 schreef Stepperoller het volgende:
[ x ]
Wat een trieste figuren. :')
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:55:29 #198
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213525496
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:54 schreef Hathor het volgende:

[..]
Vanwege een songfestival..... 8)7 x1000
En op basis van fake news: de uitsluiting van Joost had niets met Israël te maken.

Moet je in het ESF topic kijken... schaamteloze vertoning.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:56:24 #199
24533 ACT-F
pi_213525544
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:38 schreef probeer het volgende:

[..]
Een Canadese vrouw die in Marokko in een haarsalon die shit ontdekte, in Canada haar bedrijf gestart is, en nu die haarolie produceert in de VS, Japan en inderdaad ook Israël.
Ze is Chileens, woonachtig in Canada met een Israëlische man. Het middel heeft ze in Israël ontdekt waar het ook gemaakt wordt. Zij doet de distributie onder de naam MoroccanOil.

https://www.salonmagazine(...)-founder-carmen-tal/
pi_213525552
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:17 schreef S95Sedan het volgende:

[..]
Boeit dat dan? Het is gewoon teringdom om zoiets te posten gezien alle idioten daar op het plein die al een zangeres lastig vallen.
Oohh.. jij denkt dat die idioten op het plein, op dit moment fok aan het lezen zijn.

jaa nee precies.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:56:43 #201
117098 Hathor
Effe niet
pi_213525558
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
En op basis van fake news: de uitsluiting van Joost had niets met Israël te maken.

Moet je in het ESF topic kijken... schaamteloze vertoning.
Ik wil het niet weten. :|W
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:57:05 #202
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213525569
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:56 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Ze is Chileens, woonachtig in Canada met een Israëlische man. Het middel heeft ze in Israël ontdekt waar het ook gemaakt wordt. Zij doet de distributie onder de naam MoroccanOil.

HET JOODSCHE COMPLOT
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Vis een optie? zaterdag 11 mei 2024 @ 21:57:48 #203
70532 loveli
N
pi_213525597
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:54 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
20 keer toch?
Per creditcard/betaalmethode/telefoonnummer.

Er moet natuurlijk wel geld binnenkomen.
crap in = crap out
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:58:24 #204
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213525616
quote:

[..]
20 keer toch?
Oh dat zou kunnen :P op de website in ieder geval wel. Geen id voor televoting of sms.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 21:59:06 #205
117098 Hathor
Effe niet
pi_213525639
Ik zit trouwens alleen maar te wachten op de Oostenrijkse inzending, want die heeft gewoon een lekkere kont. O+
pi_213525693
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:49 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Si, senor
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_213525728
quote:

[..]
20 keer toch?
Heb 20 keer per SMS en 20 keer via esc.vote gestemd.
pi_213525741
quote:

[..]

Wat maakt het uit?
pi_213525743
Stemmen ging hier ook gewoon goed
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:01:36 #210
117098 Hathor
Effe niet
pi_213525762
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:00 schreef Tekaschi het volgende:

[..]
Heb 20 keer per SMS en 20 keer via esc.vote gestemd.
Mafkees. :')
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:03:46 #211
24533 ACT-F
pi_213525845
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:01 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Wat maakt het uit?
De demonstraties tegen de Israëlische deelname zijn zinloos, want de hoofdsponsor ga je niet tegen de borst stoten. Zonder knaken geen ESF...
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:04:58 #212
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_213525886
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:59 schreef Hathor het volgende:
Ik zit trouwens alleen maar te wachten op de Oostenrijkse inzending, want die heeft gewoon een lekkere kont. O+
Pics
pi_213526025
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:21 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
[..]
Zou het misschien kunnen dat er veel meer gebeurd is dan wat men (De Joost Klein enclave) probeert te schetsen?
Je bedoelt wat het nieuws vertelt.. Ik begrijp niet zozeer deze afkeur van feiten..
pi_213526026
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:03 schreef ACT-F het volgende:

[..]
De demonstraties tegen de Israëlische deelname zijn zinloos, want de hoofdsponsor ga je niet tegen de borst stoten. Zonder knaken geen ESF...
Elke demonstratie tegen Israel, omdat je compassie hebt met de Palestijnen is zinloos. Want de Palestijnen hebben hun kans op enig grondgebied allaaaaaaaang verloren.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:08:57 #215
117098 Hathor
Effe niet
pi_213526029
pi_213526078
Broke: deelname Israel hekelen, want: palestijnen.

Woke: deelname Israel goed vinden, en erop stemmen.

Bespoke: stemmen op Israel, omdat je hoopt op rellen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:11:55 #217
24533 ACT-F
pi_213526181
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Elke demonstratie tegen Israel, omdat je compassie hebt met de Palestijnen is zinloos. Want de Palestijnen hebben hun kans op enig grondgebied allaaaaaaaang verloren.
Je mist volledig het punt. Het gaat niet om land/bevolking A tegen B; het gaat er om dat je niet spuugt in de bron waaruit je drinkt.
pi_213526222
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Je mist volledig het punt. Het gaat niet om land/bevolking A tegen B; het gaat er om dat je niet spuugt in de bron waaruit je drinkt.
Ik mis helemaal niet het punt. Wat jij zegt is waar, maar dat boeit die mensen buiten niet. Die zijn tegen de deelname omdat Israel GeNoCiDe pleegt.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:13:18 #219
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213526233
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:11 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Hee, succes weer maandag met stenen uit de straat plukken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213526258
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Hahaha.. heerlijke elitaire opmerking.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:14:42 #221
24533 ACT-F
pi_213526278
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik mis helemaal niet het punt. Wat jij zegt is waar, maar dat boeit die mensen buiten niet. Die zijn tegen de deelname omdat Israel GeNoCiDe pleegt.
Die kunnen demonstreren totdat ze een ons wegen.
quote:

[..]
En jij hebt het al helemaal niet begrepen.
pi_213526327
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:14 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Die kunnen demonstreren totdat ze een ons wegen.
[..]
En jij hebt het al helemaal niet begrepen.
Ja, dat kunnen ze dus in elke situatie. _O-
pi_213526390
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:20 schreef Andromache het volgende:

[..]
Nee. Echt niet. Zij is één van de songwriters van Israël. Ze heeft van de week een fanfilmpje willen maken van Joost. That's it.
Maar je had later wel een andere Israelier, die bij de Nederlandse delegatie en ook andere toch wel zat te provoceren.

De context weet ik daar ook niet van.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:19:14 #224
174940 W00fer
Maar echt
pi_213526434
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:09 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Als de beschuldiging onterecht blijkt na het onderzoek, dan volgen er consequenties. Tot die tijd is het je verantwoordelijkheid als werkgever om er voor haar te zijn.

Het zou wat zijn als vrouwen die een beschuldiging uiten eerst spitsroeden mogen lopen o.a. bij hun eigen werkgever. Dat is precies wat we niet meer willen.

Dat gezegd hebbende vind ik het ook niet wat dat zonder dat er iets echt duidelijk of bewezen is, iemand gediskwalificeerd wordt. Straks blijkt de aanklacht geen stand te houden, maar is hem maar mooi die show door de neus geboord.
De ervaring leert dat het kwaad dan al geschiedt is. Er zal nooit eerherstel of rehabilitatie zijn voor diegene die onterecht beschuldigd is. Daarom zeg ik, niet zomaar vinger wijzen maar onderzoek doen. Je kunt iedereen wel in bescherming nemen maar is het niet zo dat bij vechten er 2 zijn? 2 vechten 2 schuld?
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:20:21 #225
117098 Hathor
Effe niet
pi_213526464
Zit Kroatie er nog in?: Als die nog in de running zijn gaan die gewoon winnen, is nog gewoon een lekker nummer ook.
pi_213526522
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
HET JOODSCHE COMPLOT
Moroccan oil, de hoofdsponsor, is een Israelisch bedrijf. Netanyahu pleegt Genocide.

Als de hoofdsponsor Russisch zou zijn en er statements richting Rusland zouden zijn gemaakt, dan zou er een andere Etto zitten hier.
pi_213526541
Greta Thunberg is schreeuwend met een Palestijnensjaal opgepakt net buiten het gebouw waar het ESF gehouden werd :') :') :') :') :') :')

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:23:02 #228
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213526556
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Moroccan oil, de hoofdsponsor, is een Israelisch bedrijf. Netanyahu pleegt Genocide.

Als de hoofdsponsor Russisch zou zijn en dit om Rusland was gebeurd dan zou er een andere Etto zitten hier.
Niet echt, ik was namelijk ook daar niet zo'n fan van het rigoureus afserveren van alle Russen, laat staan juichen bij omgekomen Russische soldaten.

Kennelijk ben ik nog een van de weinigen die niet direct inwoner van land X gelijkstelt aan de regering waaronder X valt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213526586
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Niet echt, ik was namelijk ook daar niet zo'n fan van het rigoureus afserveren van alle Russen, laat staan juichen bij omgekomen Russische soldaten.
Een Nazi Duitsland had dus ook gewoon kunnnen aanschuiven. Wat gezellig allemaal. United by music
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:24:37 #230
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213526604
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:24 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Een Nazi Duitsland had dus ook gewoon kunnnen aanschuiven. Wat gezellig allemaal. United by music
Truste.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:24:40 #231
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_213526605
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Greta Thunberg is schreeuwend met een Palestijnensjaal opgepakt net buiten het gebouw waar het ESF gehouden werd :') :') :') :') :') :')

[ x ]
Lol
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_213526606
Toch wel lekker nummertje van Italië.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:25:49 #233
117098 Hathor
Effe niet
pi_213526633
quote:

[ x ]
Begint een beetje een Bassie en Adriaan gevoel te krijgen bij dat lelijk mormel.
pi_213526697
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:25 schreef Hathor het volgende:

[..]
Begin een beetje een Bassie en Adriaan gevoel te krijgen bij dat lelijk mormel.
Stem tegen Thunberg, stem op Israël.
pi_213526699
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Als de hoofdsponsor Russisch zou zijn en er statements richting Rusland zouden zijn gemaakt, dan zou er een andere Etto zitten hier.
1: Netanyahu/Israel pleegt geen genocide.

2: Volledig terecht. Etto is Nederlands. israel is onze bondgenoot, Rusland niet (meer).

Hij snapt het dus. Geopolitiek draait niet om moreel consequent zijn.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:28:42 #236
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213526710
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:19 schreef W00fer het volgende:

[..]
De ervaring leert dat het kwaad dan al geschiedt is. Er zal nooit eerherstel of rehabilitatie zijn voor diegene die onterecht beschuldigd is. Daarom zeg ik, niet zomaar vinger wijzen maar onderzoek doen. Je kunt iedereen wel in bescherming nemen maar is het niet zo dat bij vechten er 2 zijn? 2 vechten 2 schuld?
Lol, het ging erom dat jij vond dat deze mevrouw vanavond ook niet achter de camera zou mogen staan. Alsof het raar is dat haar werkgever haar nu zou steunen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:28:59 #237
117098 Hathor
Effe niet
pi_213526725
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Stem tegen Thunberg, stem op Israël.
Nah stemmen gaat me te ver.
pi_213526744
quote:

[ x ]
Als zij ergens protesteert en niet opgepakt wordt dan is het een gefaalde dag voor haar.
Dit is puur PR voor haar, al die camera's om haar heen die staat morgen weer in de krant.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:31:27 #239
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213526803
quote:

[ x ]
Van wat voor persoonlijkheidsstoornis heeft die eigenlijk last?
pi_213526842
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Aandachtshoerisme.
pi_213526850
quote:
Organisatie Songfestival: “Cameravrouw heeft ander verhaal over voorval Joost Klein”

SHOWBIZZVolgens Noel Curran, de directeur-generaal van de European Broadcasting Union (EBU), komt het verhaal van de Nederlandse omroep AVROTROS rond Joost Klein op het Songfestival niet overeen met het verhaal dat zij van de cameravrouw gehoord hebben. Dat vertelde hij aan de Zweedse radiozender Sveriges Radio.

De cameravrouw heeft een “ander verhaal” over het voorval met Joost Klein. Dat zegt Noel Curran. Wat haar verhaal dan is, deelt hij niet. Curran reageerde op de verklaring van AVROTROS over het incident waardoor de Nederlander niet mag meedoen aan het Eurovisie Songfestival. Volgens de omroep maakte Klein een “dreigende beweging” richting de camera van de vrouw omdat ze hem bleef filmen, terwijl hij herhaaldelijk had aangegeven dat niet te willen. “Hierbij heeft Joost de cameravrouw niet aangeraakt.”
Elk verhaal heeft twee kanten natuurlijk, zou wel eens haar kant willen weten en als ze er zijn de beelden zien.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:33:29 #242
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213526868
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

2: Volledig terecht. Etto is Nederlands. israel is onze bondgenoot, Rusland niet (meer).

Dan nog scheer ik niet alle Russen over één kam, laat staan dat ik ze alle zoveel miljoen identificeer met Poetin.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213526872
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 21:42 schreef Adames het volgende:

[..]
Lekker hele zomer op festivals Europapa moeten zingen
Lachen
Hij heeft nog meer nummers eh.
PWBF
pi_213526901
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:28 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Onze vertegenwoordiger van het Reichsministerium für Volksaufklärung und Propaganda is ook aangeschoven zie ik.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:35:13 #245
138876 Andromache
pi_213526919
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Geen persoonlijkheidsstoornis, wel syndroom van Asperger.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:35:45 #246
24533 ACT-F
pi_213526933
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kennelijk ben ik nog een van de weinigen die niet direct inwoner van land X gelijkstelt aan de regering waaronder X valt.
Je bent echt niet de enige, want ik sta achter alle onschuldige burgers van Gaza, Israël, Rusland of welk land dan ook. Dus je reageert met deze opmerking met een gestrekt been:
quote:

[..]
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:36:42 #247
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213526960
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:35 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Je bent echt niet de enige, want ik sta achter alle onschuldige burgers van Gaza, Israël, Rusland of welk land dan ook. Dus je reageert met deze opmerking met een gestrekt been:
[..]

Dat ligt meer aan je insinuatie betreffende Moroccanoil.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:37:09 #248
24533 ACT-F
pi_213526979
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat ligt meer aan je insinuatie betreffende Moroccanoil.
Dat ligt toch echt aan je opvatting en niet aan mijn intentie.
pi_213527004
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dan nog scheer ik niet alle Russen over één kam, laat staan dat ik ze alle zoveel miljoen identificeer met Poetin.
Heel schattig. Maar irrelevant.
pi_213527020
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:34 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Onze vertegenwoordiger van het Reichsministerium für Volksaufklärung und Propaganda is ook aangeschoven zie ik.
Wat een niveau.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:38:34 #251
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_213527028
quote:

[..]
Proest, daar ging mijn thee.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_213527040
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:35 schreef ACT-F het volgende:

[..]
[..]

Dweep maar gewoon met de kinderen van Gaza zoals de Hamas-propaganda, want zoveel onschuldige volwassen burgers leven daar niet.
pi_213527076
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:38 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Dweep maar gewoon met de kinderen van Gaza zoals de Hamas-propaganda, want zoveel onschuldige volwassen burgers leven daar niet.
Uh. Ik kan mij herinneren dat jij juist heel kritisch was op Israel altijd.
pi_213527131
quote:

[..]

Welke shit heeft ze ontdekt precies?

Arganolie is niet iets nieuws, dus dat bedoel je niet, neem ik aan.
Allah Al Watan Al Malik
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:42:38 #255
24533 ACT-F
pi_213527176
quote:

[..]
Een bevolkingsgroep over één kam scheren is het begin van een hoop ellende...
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:43:14 #256
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213527193
quote:

[..]
Lijkt me niet; Palestijnen kun je dus OOK niet over een kam scheren...

Wat een kut-tijd is dit eigenlijk.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:43:33 #257
24533 ACT-F
pi_213527203
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Welke shit heeft ze ontdekt precies?

Arganolie is niet iets nieuws, dus dat bedoel je niet, neem ik aan.
Haar ontdekking (in dit geval heeft het een dubbele betekenis :+ )
pi_213527238
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:43 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Haar ontdekking (in dit geval heeft het een dubbele betekenis :+ )
Ze heeft niets ontdekt. Ze is in Marokko terechtgekomen, heeft daar gezien hoe Arganolie werd gebruikt en heeft daar een businessmodel omheen gebouwd onder de naam Moroccanoil.
Allah Al Watan Al Malik
pi_213527247
quote:

[..]
Het idee van internationale evenementen is toch echt wel dat je je meningsverschillen opzij zet en elkaar uiteindelijk aardiger gaat vinden. We hebben gesport tegen de Soviets, Franco's Spanje, talloze Latijns-Amerikaans en Afrikaanse dictaturen, China, en zelfs die verschrikkelijke Zweden.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:45:25 #260
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213527256
wat ik tot nu toe gezien heb is het allemaal zero points ... Joost had hier gewoon makkelijk van kunnen winnen.
Het is allemaal zo gemaakt , niets spontaan

omy god wat is dit nu weer een aangeschoten kip .... die kiespijn heeft (Switserland)
pi_213527317
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:45 schreef RAVW het volgende:
wat ik tot nu toe gezien heb is het allemaal zero points ... Joost had hier gewoon makkelijk van kunnen winnen.
Joost zou natuurlijk wel kansloos tegen Israël zijn geweest. Wat dan weer niets met de kwaliteit van beide optredens
te maken heeft.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:48:31 #262
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213527344
quote:

omy god wat is dit nu weer een aangeschoten kip .... die kiespijn heeft
Als je als buitenlander dat liedje van Joost Klein hoort en de bijbehorende act ziet, kun je exact hetzelfde zeggen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:49:27 #263
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213527375
quote:

omy god wat is dit nu weer een aangeschoten kip .... die kiespijn heeft (Switserland)
Ja, zo had Chuck Berry het niet bedoeld he...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213527407
Rechtse-boomers brassen de erfenis van hun kinderen er op de valreep nog even doorheen door om op een liedje van Israël te stemmen
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:51:03 #265
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213527408
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Joost zou natuurlijk wel kansloos tegen Israël zijn geweest. Wat dan weer niets met de kwaliteit van beide optredens
te maken heeft.
Ach met zang moet Joost het ook niet hebben maar het is entertainment en hij krijgt de zaal los .. en daar gaat het om .. het is een show / entertainer dat is wat meer dan alleen zang.
Endat hebben we nu ook wel gezien dat hij wel kan zorgen dat er wat gepraat worden en dat die de aandacht op zicht krijgt ... puur show ...

Maar als hoe veelste had Joost gemoeten ?
pi_213527411
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef Repentless het volgende:

[..]
Als je als buitenlander dat liedje van Joost Klein hoort en de bijbehorende act ziet, kun je exact hetzelfde zeggen.
Het is ook niet eens echt zingen, meer praten.

Blijft wel irritant lang in je kop zitten.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:51:51 #268
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213527434
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ja, zo had Chuck Berry het niet bedoeld he...
:D
Nee inderdaad
pi_213527450
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef RAVW het volgende:

[..]
Ach met zang moet Joost het ook niet hebben maar het is entertainment en hij krijgt de zaal los .. en daar gaat het om .. het is een show / entertainer dat is wat meer dan alleen zang.
Endat hebben we nu ook wel gezien dat hij wel kan zorgen dat er wat gepraat worden en dat die de aandacht op zicht krijgt ... puur show ...

Maar als hoe veelste had Joost gemoeten ?
Paar minuten geleden. Israël ging nu in zijn plaats.
pi_213527479
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:48 schreef Repentless het volgende:

[..]
Juist niet. Europa snapt iedereen (dat het ook een verwijzing is naar zijn overleden pa is dan irrelevant), en hij had allemaal plaatjes van verschillende gerechten, dus je kan ook als je uit Israel komt wel opmaken wat die zo ongeveer zingt)
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:55:39 #271
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213527541
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Paar minuten geleden. Israël ging nu in zijn plaats.
oke

die slovenia ... best wel een wild katje , moet je ook niet zonder handschoenen willen pakken O+
pi_213527543
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:50 schreef theunderdog het volgende:
Rechtse-boomers brassen de erfenis van hun kinderen er op de valreep nog even doorheen door om op een liedje van Israël te stemmen
zuur in je sociale huur?
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:55:55 #273
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213527553
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:51 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Het is ook niet eens echt zingen, meer praten.

Blijft wel irritant lang in je kop zitten.
Klopt. Het is een grappig liedje met een leuke clownsact erbij. Maar laten we nu niet doen alsof dit iets baanbrekends is dat mijlenver boven de rest uitsteekt.
pi_213527564
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Kidjuh het volgende:

[..]
zuur in je sociale huur?
Haha hoe bedoel je je voelt je aangesproken :)
pi_213527586
WOWOWOWW !!!

Ik hoor net afschuwelijke details. Een oude bloedherinnering kwam in Joost naar boven. Dorestad. De Vikingen. Ze zullen boeten.
Het is te gruwelijk om er verder over te spreken.
pi_213527601
Eindelijk het hele verhaal dat hij niet deelt.

twitter
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:58:52 #277
24533 ACT-F
pi_213527646
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:57 schreef Nober het volgende:
Eindelijk het hele verhaal dat hij niet deelt.

[ x ]
Hier moeten ze een extra journaal voor inlassen.
pi_213527652
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:57 schreef theunderdog het volgende:
WOWOWOWW !!!

Ik hoor net afschuwelijke details. Een oude bloedherinnering kwam in Joost naar boven. Dorestad. De Vikingen. Ze zullen boeten.
Het is te gruwelijk om er verder over te spreken.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 22:59:31 #279
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213527664
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:00:05 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_213527689
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:55 schreef Repentless het volgende:

[..]
Klopt. Het is een grappig liedje met een leuke clownsact erbij. Maar laten we nu niet doen alsof dit iets baanbrekends is dat mijlenver boven de rest uitsteekt.
Mja, blijft wel zuur voor hem...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_213527800
Geruchten in de wangelgangen: Joost zou het Duitse oorlogsliedje 'Erica' hebben bezongen. Ondanks dat het al een stuk ouder is dan de tweede wereld-oorlog, en het over een bloemetje gaat, voelde de Israelische delegatie zich toch ongemakkelijk.

Dit zat hem ook vooral in de manier hoe het liedje werd gezongen. Joost zou urenlang met gestrekte benen, op de maat mee hebben gelopen met het tempo van het liedje.

Er was geen gesprek mogelijk volgens de Israelische delegatie.

Ik volg dit op de voet. Apart verhaal.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:03:19 #282
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213527819
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:53 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Juist niet. Europa snapt iedereen (dat het ook een verwijzing is naar zijn overleden pa is dan irrelevant), en hij had allemaal plaatjes van verschillende gerechten, dus je kan ook als je uit Israel komt wel opmaken wat die zo ongeveer zingt)
Ja, maar het ging erom dat de rest niets spontaans was en allemaal erg gemaakt. Maar dit soort clownsacts en bijbehorend aanstekelijk deuntje zoals van Joost Klein zie je al jaren op het ESF.
pi_213527853
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:03 schreef Repentless het volgende:

[..]
Ja, maar het ging erom dat de rest niets spontaans was en allemaal erg gemaakt. Maar dit soort clownsacts en bijbehorend aanstekelijk deuntje zoals van Joost Klein zie je al jaren op het ESF.
Buitengewoon onsympathiek richting Joost dit. Zo'n vrolijke vent.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:05:10 #284
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213527889
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mja, blijft wel zuur voor hem...
Tuurlijk, maar dat is iets anders.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:05:16 #285
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_213527894
wel een lekker nummertje dit
pi_213527956
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:02 schreef theunderdog het volgende:
Geruchten in de wangelgangen: Joost zou het Duitse oorlogsliedje 'Erica' hebben bezongen. Ondanks dat het al een stuk ouder is dan de tweede wereld-oorlog, en het over een bloemetje gaat, voelde de Israelische delegatie zich toch ongemakkelijk.

Dit zat hem ook vooral in de manier hoe het liedje werd gezongen. Joost zou urenlang met gestrekte benen, op de maat mee hebben gelopen met het tempo van het liedje.

Er was geen gesprek mogelijk volgens de Israelische delegatie.

Ik volg dit op de voet. Apart verhaal.
Cornald Maas "Dit had niets met Israel te maken."

Internet "Hoe kunnen we toch een Israël link leggen?!"
pi_213528020
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:42 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Een bevolkingsgroep over één kam scheren is het begin van een hoop ellende...
Dat doe ik niet.

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Lijkt me niet; Palestijnen kun je dus OOK niet over een kam scheren...

Wat een kut-tijd is dit eigenlijk.
Dat doe ik niet. Maar je moet wel reeel zijn, het maakt voor zowel oorlog als perspectief op vrede heel erg uit of het oorlogvoerende bewind veel steun geniet.
pi_213528052
Geruchten nu: als reactie op Joost zijn constante 'Erika', begon de Israëlische delegatie 'Alei Barikadot' (nummer van de organisatie van Irgun'. De bedoeling was om Joost hiermee terug te provoceren, maar tot grote schrik van de Israëlische delegatie begon Joost ze eerst een beetje vreemd aan te kijken, om vervolgens mee te doen op het nummer.

Buitengewoon vreemd en ongemakkelijk.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:09:47 #289
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_213528065
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:04 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Buitengewoon onsympathiek richting Joost dit. Zo'n vrolijke vent.
Tja.
pi_213528245
Ik ben diep geschokt, door alle taferelen die zich hebben afgespeeld. En dan moet je je realiseren dat ik nog maar een klein deeltje weet. Nu geruchten dat die Ierse metal-tweetal Come Out ye Black and Tans begonnen te zingen tegen de Britse delegatie.

En dan zeggen ze dat muziek verbind. Nou.... ik heb daar toch een andere kijk op.
pi_213528247
Geruchten: Hamas zou Joost hebben betaald met 72 maagden om de Israëlische delegatie voor de kop te slaan maar een heldhaftige camera vrouw sprong ertussen en moest Joost zich inhouden.
Het is niet bekend of Joost alle 72 maagden moet terug leveren aan Gaza of dat hij ze mag houden, of misschien de helft mag houden.
pi_213528271
Bovenstaande is fakenews. Walgelijk om daar zo onzorgvuldig mee om te gaan.
pi_213528410
Geruchten: toen Joost moest vertrekken, zou hij de hele tijd hebben gefloten. Men wist eerst niet op welk liedje dit was, maar het was ongelooflijk vrolijk, en heel lief. Toen gingen er bij de Duitsers en ook bij de Israëlische delegatie een lampje branden.

Het was het Westerwaldlied ! . Ondanks de gekwetstheid, kon de Israelische delegatie er niets aan doen met klein, schattig voet-gestamp mee te doen.
pi_213528536
Het festival dat geen politiek toelaat doet zelf heel politiek. Inclusief wordt exclusief.
Volgend jaar de Lawineboys maar sturen?

pi_213528641
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:24 schreef Magister_Artium het volgende:
Het festival dat geen politiek toelaat doet zelf heel politiek. Inclusief wordt exclusief.
Volgend jaar de Lawineboys maar sturen?

Nee, gewoon Joost Klein opnieuw sturen in 2025. En in 2026 ook. En 2027. Groundhog day voor het songfestival!
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:29:57 #296
378023 Wotte
wotte!?
pi_213528714
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:28 schreef Morri2 het volgende:

[..]
Nee, gewoon Joost Klein opnieuw sturen in 2025. En in 2026 ook. En 2027. Groundhog day voor het songfestival!
De jostiband zou toch fantastisch zijn. Ik zie dat helemaal voor me.
pi_213528828
.
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:29 schreef Wotte het volgende:

[..]
De jostiband zou toch fantastisch zijn. Ik zie dat helemaal voor me.
En reken maar dat ze winnen.
  zaterdag 11 mei 2024 @ 23:38:36 #298
378023 Wotte
wotte!?
pi_213528914
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:34 schreef Tekaschi het volgende:
.
[..]
En reken maar dat ze winnen.
Met drie bussen die kant op over de rode loper met al die trotste koppies. Doen! :)
pi_213529069
En na dit debacle zouden ze nog kunnen winnen ook.
Veel sympathie stemmen!
pi_213529174
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 mei 2024 23:14 schreef theunderdog het volgende:
Ik ben diep geschokt, door alle taferelen die zich hebben afgespeeld. En dan moet je je realiseren dat ik nog maar een klein deeltje weet. Nu geruchten dat die Ierse metal-tweetal Come Out ye Black and Tans begonnen te zingen tegen de Britse delegatie.

En dan zeggen ze dat muziek verbind. Nou.... ik heb daar toch een andere kijk op.
Kansen voor de IRA, RAF, ETA, Rode Brigade, CCC enzovoorts.
pi_213529215
En vol. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')